Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
11.05.24 - klo:17:13

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Munkkiliiga
| |-+  Liigan kulmanurkkaus
| | |-+  Teng's magazine
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
äänestys
Kysymys: Montako kiekkoa Suomi iskee verkon perukoille Ruotsia vastaan?
0 - 2 (25%)
1 - 1 (12.5%)
2 - 4 (50%)
3 - 1 (12.5%)
4 - 0 (0%)
5 - 0 (0%)
+5 - 0 (0%)
äänestäjiä yhteensä: 7

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 32 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Teng's magazine  (Luettu 157963 kertaa)
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #30 : 18.01.13 - klo:00:13 »

Kasikierroksen MLP-D2ve, TyQ-TyQ-X, Fizz-F.L, Dove-Etana, MunQ-Sir ja Kalja-Burn! otteluiden ennakointia:

http://www.marsu.zerodistance.org/kierros8ennakko.mp3

(Tengsinge & latesofi & Nalayana & Larens)
« Viimeksi muokattu: 25.01.13 - klo:02:28 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #31 : 18.01.13 - klo:17:53 »

[TyQ] Pinksy

1. Olette pelanneet lentokonepeliä noin vuoden ja hyppäsitte äkkiä johtajan puikkoihin ottamalla D&P:n haltuunne. Miten oikein tulitte lentokonepeliin? Millaisia alkuajat olivat kun lähes keltanokka pistettiin käskyttämään joukkoja? Otatteko paljon kunniaa itsellenne siitä, että niin moni jäsenistänne (mm. FriendlyC, Futis Poju, KIRSI2, Megabomber00, Thamlen) on kehittynyt liigatasollakin koviksi pelureiksi?
Lentokonepelissä taisin ekan kerran näyttäytyä 2011 elokuussa, linnoitus-pelistä tutun Tengin vaatimuksesta. Ihan alottelijana sain opetusta lähinnä Tengiltä ja vähäsen myös Ineltä. Oon ihan ilonen ettei kummallakaan menny täysin hermot mut kyvyttömyyden kanssa :D

Tosiaan DP tais olla mun toinen klaani? Täytyy myöntää et olin ihan täysin pihalla viel tohon aikaan, mut onnekseni meil oli ihan tosi mukava tiimi. Ja mitään kunniaa en voi näiden kyseisten pelaajien taidoista ottaa, kaikista tullu mahtavia pelaajia itsekseen :)

2. Siirryitte hiljattain TyQ-X:sta klaanin ykköslentueeseen TyQiin, miltä odotetaan tulevalla kaudella enemmän menestystä. Miltä henkilökohtaisesti tuntuu loikata ensimmäiseen klaaniinne, millä on realistisetkin saumat menestyä? Tuleeko asiasta paineita?
Lentueen vaihto sopi mulle hyvin, on kiva päästä pelaamaan "uuteen" tiimiin. Mutta empä mä osaa liigasta ottaa (ainakaan nykyään) sen erityisempiä paineita, tottakai jännittää pelit pikkasen enemmän ja yritän vakavoitua pelejä varten, jotta voin tuoda parhaan osaamiseni esiin ja tukea tiimiä mahdollisimman hyvin.

3. Vaikuttaa siltä etteivät lagiongelmat tahdo jättää teitä rauhaan, vaan kerta toisensa jälkeen pystytte selittelemään otteitanne sanomalla "LaG". Millaiselta tilanne vaikuttaa tällä hetkellä? Onko ollut hermoja raastavaa kun välineet eivät pelitä haluamallanne tavalla?
No lagi on helpottanu huomattavasti uuden netin ansioista, eikä kiusaa enää yhtä pahasti kuin aiemmin. Enemmän tuottaa hankaluuksia aapelin bugiminen ja lentokonepelin toimimattomuus. Mut jos lagaa niin lagaa kunnolla, onhan se harmillista jos lagi iskee sillon ku pitäis tosissaan pelata.

4. Lentokonepelin aulassa käytiin hiljattain kiivasta keskustelua siitä, pidättekö eniten jääkiekko- sähly- vai futismiehistä. Entisenä jalkapalloilijana olen valtavan kiinostunut, että kai asetat oikean lajin piikkipaikalle? Olisiko mulla saumoja?
:D No hmm. Eipä oo mulla ollu tapana lajitella miehiä lajin perusteella, mut pakko sanoa et jääkiekkoa pelaavat on näistä eniten mun mieleen. Ottaen huomioon, että jääkiekko on ainoo mua kiinnostava laji näistä vaihtoehdoista. Tottakai muutkin kelpaa, tää vaan nousee mulla ykköseksi.

5. Mitä Munkkiliiga merkitsee teille?
Yleensä mä pelaan kun lentsikassa on hyvää porukkaa paikalla. Munkkiliiga ei mulle oo niinkään tärkee, itselle ehkä ideaalisempaa pelata itsekseen. Mut onhan se jännää välillä pelata "panoksista" ja tuntea yhteenkuuluvuutta. Kiva näyttää kyntensä ns. tosi tilanteissa.
« Viimeksi muokattu: 22.01.13 - klo:08:09 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #32 : 21.01.13 - klo:04:42 »

[F.B] duunipoju

1. Tullessanne lentokonepeliin teitä epäiltiin pitkään kakkosnimimerkikseni ja touhu mene niin pitkälle, että eräs pitkäaikainen MunQin pelaaja teki jopa ilmoituksen asiasta Munkkiliigan adminille. Mistä luulette noiden epäilyjen johtuneen?
No Ave ja nää oli kuulemma nähny mun ukol jonkun pelaavan lentokkaa ja pyys 2v2 siel joku sano et olin Teng mut en kyl ite ole tuollaista tehnyt.... Vaihdoin tuon tapahtuman jälkeen salasanaa.

2. Siirryitte kesken kauden monikertaiseen välieräjoukkueesen Flying Bastardsiin. Miten päädyitte joukkueeseen ja millaista siellä on ollut?
CONST lähetti yksärin ja suostuin. No ihan kivaa kun saa pelata paremmin pärjänneessä joukkueessa.

3. Olette vuorotelleet johtajan ja rivipelajan välillä ja pariin otteeseen oma porukkanne, Best Flying Boys, on nähty liigassa. Millaiselta jatkonne liigassa näyttää? Houkuttelisitteko mahdollisen B.F.B:n paluun sattuessa pelaajia joukkueeseen antamalla heille 10 pelimerkkiä ja varajohtajuuden?
Ei tule takaisin ellei toisin kerrota. En ala tekemään joukkuetta kun enoo enään niin innokas johtamaan joukkuetta.

4. Olette kerännyt mainetta laadukailla foorumiavauksilla, missä pohditaan välillä lentokonepelin parhaimmistoa ja välillä onnistumisia&epäonnistumisia taikka tuplanimimerkkejä. Mistä olette löytäneet inspiraation noihin kiinostaviin avauksiin? Onko samanlaista (esim tuplien ilmiantoa) tulossa lisää jatkossa?
No eipä ole tulossa ilmiantoja. Olen saanut vain idean niin teinpä sitten siitä aiheen fooruille.

5. Mitä Munkkiliiga merkitsee sinulle?
Kavereita ja pelaan sitä vielä monta vuotta. Ehkä niin kauan kun seon olemassa.
« Viimeksi muokattu: 07.02.13 - klo:13:55 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #33 : 22.01.13 - klo:08:00 »

[Kalja] seva2

1. Siirryitte kauden päättyessä pois Kaljamahoista, mutta pian sen jälkeen palasitte hallitsevan mestarin riveihin. Mistä tuossa oli oikein kyse?
Halusin lähteä erimielisyyksien takia koskien muun muassa klaanimme peluutuksia ja mun oli myös tarkotus lopettaa liigapeluu kokonaan siinä onnistumatta. Neuvottelut kuitenkin menivät siihen suuntaan, että olin halukas palaamaan.

2. Olette pelanneet kauan lentokonepeliä, mutta edustaneet uranne aikana ainoastaan muutamaa lentsikkaklaania. Mistäs moinen johtuu? Oletteko nuuka?
Miten olisi sana klaaniuskollisuus? Alkuvuosina kun pelasin lentokonepeliä niin liiga tuntui kaukaiselta ajatukselta osittain vähän ilkeiden käyttäjien takia. Toisaalta myöskään mulla ei ollu mahdollisuuksia pelata kauheen pitkiä aikoja kerralla. Vuonna 2011 syksyllä palasin lentokkaan ja sen jälkeen löysin paikkani F.B:ssä. Loppukaudesta se vain alkoi tuntua väärältä paikalta ja oli mun aikani siitä lähteä.

En koe kauheen isoa tarvetta vaihdella klaanista toiseen ja oon tykänny valita nää muutamat klaanit osittain ihan käyttäjien mukavuuden perusteella. Kaljamahat on tuntunu itelleni parhaimmalta vaihtoehdolta näistä ehdokkaista ja en usko että tulen vaihtamaan mihinkään toiseen klaaniin lähiaikoina.

3. Pelaatte ympärysvalloilla hirveästi salmsonilla ja olitte ehdolla jopa kyseisen koneen vuoden pelaajaksi. Nähdäänkö teitä loppukauden aikana sillä? Vieläkö Salmsilla on käyttöä liigassa?
Se jäänee nähtäväksi, mutta veikkaisin että kaikissa loppukauden matseissa en tuu pääsemään salmin paikalle. Mun mielestä salmi on pelin paras kone ja se ehdottomasti ansaitsee paikkansa liigassa.

4. Nimimerkissänne esiintyy kakkonen ja hahmollanne on pandan lisäksi myös pari kappaletta ruusua. Oletteko kenties niitä miehiä, jotka tykkäävät kumarrella muutenkin kuin roskia nostellessa? Millaiseksi koet teidän vähemmistöryhmiin kuuluvien kohtelun lentokonepelissä?
Oletan nyt että tarkoitat tässä herrasmiesmäisyyttä. On sääli että lentokassa on suhteellisen vähän aitoja Miehiä, jotka on valmiita palvelemaan hameväkeä koko sydämellään. Valitettavasti meitä on rakkaan extran lähdön jälkeen jälleen yksi vähemmän ja rivimme ovat muuttuneet sen johdosta yhä harvemmiksi. Kyllä mut on otettu pääasiassa erittäin hyvin vastaan, tosin tietynlaisia poikkeuksiakin saattaa löytyä jos suurennuslasilla katsoo, mutta ne varmaan voidaan laittaa kuningas alkoholin piikkiin.

5. Mitä Munkkiliiga merkitsee teille?
Munkkiliigan ja ylipäänsä lentokan merkitys on vaihellu mulle aika suuresti. Välillä se on merkannut paljonkin, mutta viime aikoina taas todella vähän. Voisin sanoa, että pärjäisin ihan hyvin ilmankin ainakin liigan suhteen. Se jää nähtäväksi, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
« Viimeksi muokattu: 04.02.13 - klo:16:54 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #34 : 24.01.13 - klo:00:47 »

Kasikierroksen MLP-D2ve, TyQ-TyQ-X, Kalja-Burn!, Fizz-F.L, Dove-Etana ja MunQ-Sir otteluiden jälkipuintia:

http://marsu.zerodistance.org/kierros8.mp3

(Tengsinge & latesofi & Nalayana)
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #35 : 25.01.13 - klo:02:33 »

Ysikierroksen D2ve-TyQ-X, MLP-F.B, Sir-Etana, Dove-F.L, Burn!-Fizz ja Kalja-MunQ otteluiden ennakointia:

http://www.marsu.zerodistance.org/kierros9ennakko.mp3

(Tengsinge & latesofi & Nalayana & abisnail & Extraordinary)
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #36 : 26.01.13 - klo:17:29 »

[Burn!] !XWX!

1. Hahmonne rekisteröitymispäivämäärästä päätellen olette olleet Aapelissa jo tovin. Kuitenkin vasta hiljattain olette tulleet tunnetummaksi kasvoksi lentokonepelissä. Millainen on suhtautumisenne peliin?
Oon pelannut peliä jo kauan, pari vuotta sitten aloitin uudestaan koska välissä oli parin vuoden tauko. pelaan joskus päivittäin joskus käyn vain kerran viikossa, eli vaihtelevaa on.

2. Liityitte kauden alkaessa Burnin! riveihin, mikä on tietävästi ensimmäistä kertaa kun teidät nähdään Munkkiliigassa. Millaista peluu liigasssa on ollut?
Olen ollut myös toisella käyttäjällä munkkiliigassa mutta !XWX!, tämä oli eka kerta. Burn! on hyvä klaani, ja tähtiyksikkö osaa johtaa hyvin. Liiga olo on ollut kivaa ja pelejä on ollut juuri sopivasti.

3. Liigan jatkuvuuden takaamiseksi uudet pelaajat ovat olleet elintärkeitä ja tapaisenne keltanokat tarjoavat mahdollisuuden jatkaa toimintaa pitemmän päälle. Millaisena koet että teitä on uudempana liigalaisena kohdeltu?
Pelaajana olen kuitenki suht. vanha joten en ole saanut ainakaan omasta mielestä erityiskohtelua. Tarvittavat infot ovat kuitenkin ollut selkeästi saatavilla, jotta uusimmatkin liigalaiset pysyvät kärryillä.

4. Nimimerkkinne koostuu kahdesta vähemmän käytetystä kirjaimesta ja huutomerkeistä molemmilla puolilla. Mikä sai päätymään näin ainutlaatuiseen valintaan? Kohtaatteko paljon sekaannusta tuon suhteen? Voiko tuosta vääntää jotain lempinimeä?
Hymyilee leveästi Junnuna se näytti kivalta Hymyilee leveästi ei mua koskaa oo lempinimellä kutsuttu, vaikkakin !XMX!:ksi mut joskus luetaan.

5. Mitä Munkkiliiga merkitsee teille?
Tärkeä lentokonepelin aktiviteetti.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #37 : 29.01.13 - klo:22:45 »

Ysikierroksen D2ve-TyQ-X, MLP-F.B, Sir-Etana, Dove-F.L, Burn!-Fizz ja Kalja-MunQ otteluiden jälkipuintia:

http://marsu.zerodistance.org/kierros9.mp3

(Tengsinge & latesofi & Nalayana & Gruusom & roeeelqv & pehmo & Extraordinary)
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #38 : 30.01.13 - klo:14:31 »

[F.B] CONTS

1. Siirryitte kovan kohun saattelemana F.B:n johtajaksi kun edellinen lähti yllättäen. Kertoisitteko hiukan, miten oikein jouduitte tehtävään? Millaista on ollut hypätä rivipelaajasta käskyttäjäksi?
Ylemmältä taholta tuli kymmenen A4:sen mittainen anelupyyntö, jonka lopussa uhattiin monopotkulla jos en ota jopia vastaan. Ei siinä oikeastaan ollut vaihtoehtoja, mutta ihan hyvillä mielin ja avarin silmin lähdin hommaan. Muutos on ollut suuri, mulla ei oo mitään käsitystä siitä miten jengiä johdetaan (ks. Kalja - F.B 3. erä ja taktiikka) ja se on pistänyt poppoomme jopa entistäkin heikompaan jamaan. Hymyilee

2. Kuulutte jänkän tapaan liigavaltuustoon, missä tosiaan tuomitsette sääntörikkeitä. Onko työ ollut antoisaa?
Joo. Musta liigavaltuusto on ehdottomasti parasta mitä liigassa on sattunut aikoihin. Vihdoinkin myös rivipelaajilla on mahdollisuus vaikuttaa asioihin, vaikka pelivalvontaan ei olisikaan aikaa.

3. Teidät äänestettiin palkintogaalassa vuoden herrasmiespelaajaksi hirveällä äänipotilla. Miltä tuo valinta teistä tuntui? Onko teissä olemassa myös synkempi puoli mistä me muut emme tiedä?
Jos ihan rehellisiä ollaan, niin oon mä aika otettu. Jos joku noista kahdestakymmenestä nimityksestä olisi kiva saada jatkossakin, olisi se ehdottomasti herrasmiespelaaja. Luo se itselleen kanssa jotain itseluottamusta, jos muu yhteisö pitää asiallisena ja herrasmiesmäisenä pelaajana.

Meillä jokaisella on synkkä puoli. Mä oon yrittänyt päästä omastani vuosien varrella eroon siinä onnistuen. En myöskään puhu asiasta mielelläni, joten skippaan tämän kysymyksen.

4. Olette aktivoitunut turnauksien pitämisessä ja viimeaikoina olemme saaneet maistaa hauskoja skabojasi. Mikä on saanut teidät motivoitumaan järjestämään näitä? Onko jotain tiedossa tulevaisuudessa?
Musta on kiva, jos yhteisö tulisi tiiviimmäksi. Rakoilua on useammastakin kohdasta ollut havaittavissa ja uskon, että tämänkaltainen toiminta voisi paikata sitä.

Tulevaisuudessa on luvassa ainakin selkeästi järjestetty kuva-arvoitusilta. Myös Klassikkojen ja muutaman yksinpelin ympärille rakennetut turnaukset ovat suunniteilla.

5. Herätitte valtavaa järkytystä Munkkiliigayhteisössä pukemalla viime vuoden lopulla hahmollenne silmälasit. Mistä tuossa oikein oli kyse?
Kultti-Jaskasta.
« Viimeksi muokattu: 30.01.13 - klo:22:31 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #39 : 31.01.13 - klo:15:39 »

Kymppikierroksen MLP-TyQ, TyQ-X-F.B, MunQ-Fizz, Burn!-Dove, F.L-Sir ja Etana-Kalja otteluiden ennakointia:

http://www.marsu.zerodistance.org/kierros10ennakko.mp3

(Tengsinge & latesofi & Nalayana & Gruusom & roeeelqv & pehmo)
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #40 : 01.02.13 - klo:13:43 »

[F.L] justus pirpana

1. Pelasitte tämän kauden aikana D2vessa, vaikka teidät on tottuttu yleensä näkemään liigan kärkikastiin kuuluvien joukkueiden riveissä. Mistäs tälläinen ratkaisu?
Ajatus oli ottaa yks kausi rennommin ja samalla yrittää nostaa jonkun vähä heikomman klaanin tasoa. Lisäksi halusin vähä vaihtelua sekä halusin tehdä oman ML historian ensimmäinen klaanivaihto, ilman että vanha klaani olisi loppunut

2. D2ve näyttää niukinnaukin jäävän B-playoffeista ulos, mutta muuten kausi on ollut kankeaa alkua lukuun ottamatta suht positiivinen. Miltäs teidän pelaamisenne on kauden mittaan tuntunut ja olettekos tyytyväinen D2ven menestykseen?
Alku oli tosiaa aika tuskasta eikä mistää meinannu tulla mitään. Mut siitä alkaen ku superkoira tuli remmiin ja tomppa hyppäs johtajan paikalle, alko meidän peliki rullailla paremmin. Ja kauden loppuhan sit meni suhteellisen hyvin klaanina. Omaan panokseeni oon kuitenki semi pettyny, muutamaa hyvää matsia lukuunottamatta. Odotin että olisin venynyt vähän parempaan.

3. Siirryitte hiljattain Flying Legendsiin paikkaamaan siellä olevaa pelaajavajetta. Miltä tuo siirto teistä maistui? Millaisin mielin lähdätte loppukauteen pelaamaan lentokonepelihistorian parhaan ja komeimman johtajan alaisena?
Kyl FL oli se klaani mihin eniten halusin, mut en uskonu et ovet sinne olis avautunu. Eli varsin tyytyväinen olen pääsyyn. Ja loppukauteen lähden lähinnä toivoen ettei lentokonepelin suurimpiin persooniin kuuluva henkilö tule masentumaan, kun "alaisista" löytyy vielä suuremman auktoriteetin ja johtamistaidon omaava lentäjä, komeudesta puhumattakaan. Lupaan olla hienotunteinen, kun jossain vaiheessa tämä johtaja tulee huomaamaan ettei olekaan lentokonepelin suurin.

4. Olitte lataamassa akkuja joululoman aikana hurjalla, viikon kestäneellä reissulla Rukalla (vai oliks levillä?). Oliko tuossa ajateltu maksimaalisen suorituksen puristamisesta loppukauden ajan vai olitteko siellä ainoastaan hupimielessä? Tapahtuiko siellä mitään ennenäkemätöntä?
Juu Levillä suoritin vuodenvaihteessa viikon mittaisen korkeanpaikan leirin. Leirin pääpaino oli kestävyyden kehittämisessä, sekä (darran) sietokyvyn kasvattamisessa. Ja leiri oli toteutettu täysin lentokonepelin varjolla, eli sunnuntaisen pelikunnon maksimoiminen mielessä. Kestävyys ylitti odotukset mutta sietokyky saattoi hieman flopata. Leirin tarkemmat yksityiskohdat joudun valitettavasti lukijakunnan laajuuden vuoksi sensuroimaan.

5. Olette tunnettu tiimikaverien äitien vokottelusta ja käsitteestä "16-65v". Mistä nuo juontavat juurensa? Mitä mieltä olette Paula Koivuniemestä?
Semiläpästähän tuo on lähtenyt, mut kyllä siitä taitaa totuudensiemen löytyä. Huomionarvoista että reuna-arvoilla taso on huomattavasti tiukempi kun siinä oma ikä +-4V kohilla. Ja onhan Paula ny hotti gilffi!
« Viimeksi muokattu: 01.02.13 - klo:13:46 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #41 : 02.02.13 - klo:21:15 »

[F.B] myway

1. Siirryitte pitemmän tauon jälkeen CONSTin alaisuudessa pelaavan F.B:n riveihin. Miten kaikki tuo tapahtui ja oletteko olleet tyytyväisiä oloonne siellä?
Itse asiassa en muista enää, miten siirtyminen CONSTin alaisuuteen tapahtui. CONST taisi itse tulla kysymään minua, mutta en nyt sano tuota varmaksi. Mutta tiimiin olen tyytyväinen. Oikeastaan F.B pelaajineen on ollut parhain tiimi, jossa olen saanut olla mukana. CONST on hyvin asiallinen johtaja. Tiimi kannustaa ja pitää yhtä, juuri niin kuin kuuluukin. Sellaisessa tiimissä tahtoisin jatkossakin olla. On ollut hienoa päästä tutustumaan liigan ns. ydinporukkan jäseniin.

2. F.B taistelee tosissaan B-playoffien paikasta ja sunnuntain ottelu tulee ratkaisemaan sen, miten käy. Millaisia tavoitteita teillä ja joukkueellanne on loppukaudeksi?
Uskon, että tiimi hakee luonnollisesti voittoa. Henkilökohtaisia tavoitteita minulla ei juurikaan ole, voitto ei ole tärkein. Tärkeämpää minulle on tiimipeli, josta olen todella saanut nyt nauttia. Mutta totta kai annan kaikkeni tiimin yhteisen tavoitteen eteen.

3. Pelailitte jo vuosia sitten ja olette siis varsin pitkäaikainen lentokonepelin pelaaja. Onko teillä mietteitä siitä, miten yhteisö ja peli on muuttunut näinä vuosina?
No joo. Muistan koko yhteisön olleen varsin paska suoraan sanottuna. Ainakin sellaisen mielikuvan sain kun sivusta seurailin. Mutta nyt meno on ihan siedettävää. Suuremmat ikäluokat ovat kasvaneet, eikä ulkopuolisten silmissä perseilyä tunnu enää olevan. Peli oli hyvin vaivaannuttavaa jokin aika sitten, kun ampui mistä tahansa miten tahansa, oli aina väärin. Aina joku keksi kitistä ”selkään” ampumisesta, jolle jaksan edelleen nauraa. Nyt pelistä on tullut taktisempaa, niin minun kuin monien muidenkin osalta. Mitään ylimääräistä kitinää ei enää esiinny, tai en ole ainakaan huomannut, tai sitten nillittäjien päät ovat räjähtäneet. Yhteenvetona koko yhteisö, pelitavat ym. tuntuvat kehittyneen ja kasvaneen hienosti.

4. Teitä kutsuttiin (ainakin takavuosina) lempinimellä emo. Peilaako tuo luonnettanne jotenkin, vai onko se täysin keksitty?
Kyllä se peilaa. Tai on peilannut, pahimmat masennusajat ovat jo takanapäin. Koskaan en ole termistä pahastunut. Ja jos totta puhutaan, niin se on ihan kiva, että Turre lempinimen aikoinaan minulle väänsi.

5. Mitä Munkkiliiga merkitsee teille?
Keveää, mutta tasokasta pelailua; en jaksaisi tätä jos täälläkin pitäisi raataa verenmaku suussa. Pieneen paineen alla pienillä tavoitteilla on hyvä mennä. Liigan olemassaolo on hieno juttu, muuten en minä, eikä varmaan moni muukaan, Lentokonepelissä juurikaan aikaansa viettäisi. Hyvin kokoaa porukkaa yhteen eri puolilta maata.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #42 : 04.02.13 - klo:16:49 »

[Dove] Gaxor

1. Palailitte parisen kuukautta sitten pitemmältä tauolta ja sen jälkeen olette olleet suhteellisen aktiivinen. Mikä sai innostumaan lentokonepelistä ja Munkkiliigasta taas? Tulitteko jäädäksenne?
Alussa tulin vain katsomaan meininkiä mutta sitte päähän pulpahti että voisi pari kautta pelata munkkiliigassa ja tässä sitä ollaa. Katsotaan kuinka pitkälle kiinostukseni riittää.

2. Aloititte kauden D2vessa, mutta äkkiä taitonne huomattiin ja saitte ylennyksen Doveen. Miten kuvailisit siirtoa ja oliko aikanne D2vessa antoisaa?
Vähän aikaa kun pelasin taitoni alkoivat tulla takasin ja ne ritti hyvin Doven tasolle joten Fär taisi ylentää minut sen vuoksi. Taisi mukana olla vähän vanhaa tuttavuutta ja luottamusta.
D2ven aika oli antoisaa.

3. Dove taistelee kiivaasti viimeisestä paikasta ylemmässä jatkosarjassa. Millaisin tavoitteen lähdette henkilökohtaisella tasolla loppukauteen? Entäpä joukkueen?
Henkilökohtaisesti pistän kaiken peliin että saataisiin tuo viimeinen paikka jatkosarjassa.
Uskon muun joukkueen tekevän samoin.

4. Jokaisella joukkueella on oma alueensa, missä voi puida klaanin sisäisiä asioita. Millaisessa käytössä Doven sisäinen alue on? Keskustellaanko siellä yhtään pelaamisesta, vai jauhetaanko ainoastaan puutaheinää?
Eipä tota ole tullut koskaan luettua mutta näin nopeasti kuin vilkaisen niin se näyttäää aika asialliselta.

5. Mitä Munkkiliiga merkitsee teille?
Lentokonepelin peluuta.
« Viimeksi muokattu: 04.02.13 - klo:16:52 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #43 : 06.02.13 - klo:01:26 »

[Sir] Gruusom

1. Sir on onnistunut ylittämään kaikki odotukset tällä kaudella ja osoittanut, että jokaisen joukkueen on otettava heidät tosissaan. Millaisin tavoitten lähdette loppukauteen?
Loppupeleistä niin paljon pisteitä kun irtoaa. Sen mukaan katellaan sitten mikä jää viimeiseksi peliksi, eikä sitäkään häviämään lähdetä. =) Parhaan neljän joukkoon pääseminen ei oo ainakaan mikään ihan abstrakti ajatus.

2. Onnistuitte monen yllätykseksi saalistamaan kaksi erävoittoa MunQia vastaan ja täyden pistepotin Etanoilta. Miltäs nuo ottelut tuntuivat ja yllättääkö menestys noinkin kovia porukoita vastaan?
Noista kahdesta matsista Etana-matsi oli ehdottomasti jännempi peli. Varsinkin meidän yv-erät olivat tosi tiukkoja, ja ne ratkesikin vasta viimeisten 20 sekunnin aikana. MunQ-peli harmitti, kun ei saatu täyttä ketjua millään paikalle kahdeksaksi, mutta Adju näytti hyvää puoltaan ehdottamalla 2v2-peliä. Muistaakseni 61 pisteellä hävittiin se "viides" piste, ja peli.

3. Sirin pelaajista Ja Deutcsh jäi kiinni tuplailusta ja dev_nullia on myöskin epäilty sellaiseksi. Onko teillä mitään kommentoitavaa noista?
Noh, tolle Ja Deutschin tapaukselle nyt ei voi mitään. En oo ensimmäinen joka on erehtyny ottamaan jonkun tuplailijan klaaniinsa, enkä varmastikaan myös viimeinen. Devistä taas tiedän vähän paremmin, ja voin sanoa kaikille uteliaille että sääntöjä ei oo rikottu. Se on dev_null, that's it. Muuta vastausta en anna. =)

4. Sirissä on ollut ja on mielipiteitä herättäviä pelaajia, kuten nimimerkki31, piisami h ja Hedonist. Miten tälläisiltä henkilöiltä on mennyt peluu yhdessä ja oletteko tyytyväinen, lennellessäne näitten herrojen rinnalla?
Hyvin on pelattu yhteen. Turre pelasti kauden ekat pelit, ja piisu vähän pidemmälle, tärkeitä tekijöitä sen suhteen että saatiin täysi nelikko kentille alkuun. Nimimerkki on ehdottomasti yks tärkein Sirin "tukipilari", jonka peli & tiimitaidoilla on päästy näinkin pitkälle. Turre taas on aina ollu aika rento heppu, mutta se vaatii tietynlaisen kohdeyleisön. Jos ei oo yhtään tajua/ymmärrystä kuivalle huumorille niin helposti saattaa joku vetää herneet nessuun. Piisun poistuminen vähäsen harmittaa, asenne 10+. Harvat sen negatiivisestakaan ulosannista on ihan hänen omaa provoansa, vaan tässäkin tapauksessa kolikolla on kaksi puolta.

5. Liigakausi lähestyy tosiaan pikkuhiljaa loppuaan ja on väistämättä alettava miettimään hieman tulevaa. Millaisia jatkosuunitelmia teillä ja klaanillanne on?
Niin pitkään kun minä johdan Siriä, niin kauan jatkuu myös mun osanottoni liigassa. Ensi kaudelle koitetaan saada 1-2 aktiivista, minimissään korkeemman keskikastin pelaajaa. Tuodaan liigaan myös luultavasti toinen lentue, jota Bondrago ilmoitti siirtyvänsä johtamaan. Kakkoslentueesta kiinnostuneet voivat ottaa häneen yhteyttä.

6. Olitte mukana perustamassa Munkkiliigaa vuosia sitten ja tiedätte sen, millaisia liigan alkuajat olivat. Missä on mielestäsi ero nykyisen ja silloisen liigan välillä?
Liigan alkuaikoina toimittiin aivan eri tavalla kuin nykysin. Muistaakseni varsinaista kausiluonteista peliä ei ollut, ja sijoitustaulukkoa ylläpidettiin ELO-muotoisena. Pian tuli kuitenkin kuvioihin mukaan jonkinmoiset kausiluonteiset pelit, ja liigan toiminta muuttui vähän järkevämmäksi. Kehitystä on tapahtunut paljon niistä ajoista, niin hyvässä kuin pahassa. Korostaisin kuitenkin että kehitys on ollut enemmänkin positiivista.

7. Olette jaksaneet olla hämmästyttävän pitkään liikkeellä tuolla tunnuksella, vaikka aiemmin moinen on tuottanut ongelmia. Joko nykyinen nimimerkki alkaa kyllästyttämään?
Pitää katsoa, kuinka pitkään tämä sivupersoonani vallitsee voimakkaimpana persoonana. Englanninkielisestä sanasta "gruesome" -- kaamea, inhottava, hirviö -- johdettu nimimerkkini kuitenkin on mitä sopivin tapa kuvailla minua, ja sivupersoonani on myös siihen hyvin kiintynyt. Jotkut jaksaa kangistua kaavoihin, mut se ei tarkoita sitä, että minun pitäisi. Vastaus pähkinänkuoressa - ei ole alkanut kyllästyttämään vielä.

8. Voititte hiljattain ensimmäisen vedonlyöntinne, vaikka osa epäilikin kovasti ehtiikö todistamaan sitä elinikänsä aikana. Oliko kyseessä ainoastaan yksittäisestä suonenvedosta, vai aliarvostetaanko teitä?
Kuten sanottu, niin tähän asti olen hävinnyt vetoja lähinnä säälistä. Pitäähän sitä vähäosaisempia vähän lohduttaa, että voittais kaljat edes kerran elämässään. "Aliarvostetaanko teitä?", - teititteletkö minua, vai oliko kysymys tarkoitettu koko klaania käsitellen? Arvostus pitää ansaita, ja kaikkien arvostusta sitä ei edes halua. Ne arvostaa keiden pitääkin. Tämä pätee sekä allekirjoittaneeseen, että Sir-klaaniin.

9. Teidän valvomissa otteluissa pelaajilla on pariin otteeseen ollut ongelmia mennä oikeille puolille. Onko teillä kommentoitavaa tuossa?
On näitä muissakin peleissä tapahtunut, mutta asiaa ei ole vaan tuotu juuri ennen esiin. Ensimmäisen kerran pistän täysin sen piikkiin, että minulle ei annettu tarpeeksi aikaa valmistautua. Toisella kertaa kuitenkin ressutettiin peli nopeasti, eikä vahinkoa ehtinyt tapahtua. Toivoisinkin että liigavaltuustossa herättäisiin käsittelemään tätä asiaa, vaikkei aloitteeni johdosta ole oikein keskustelua syntynytkään.

10. Mitä Munkkiliiga merkitsee teille?
Semimukavaa ajantappoa, ja tiivis yhteisö, mihin mahtuukin sekaan monen monta rentoa tyyppiä, paljon neutraaleja, ja muutama vatipää. 3/5. En olisi lentokonepelin suuntaan vilkaissutkaan lopetettuani vuonna 2008(?) jos liigaa ei olisi ollu
« Viimeksi muokattu: 06.02.13 - klo:01:32 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #44 : 07.02.13 - klo:13:50 »

[Fizz] Supermanveera

1. Aktiivisuutenne peliä kohtaan on ollut hieman laskusuunnassa, eikä teitä ole liigaotteluissakaan nähty sen koommin. Mistäs tuo johtuu? Uskotteko lentelevän jatkossa enemmänkin? Onko ollut konekieltoa?
No pari viimest viikkoo on johtunu siitä peukun murtumasta... ja nykyää kummiski bomberi vetää enemmä puoleensa. Mutta uskon lisäävän lentoqan pelaamista taas jos jostai tulis inspis kipinä

2. Siilisiidereitten matkan päättymisestä on puhuttu jonkun verran ja nähtäväksi jää miten käy, mutta mikäli se käy toteen, niin millaisia suunitelmia teillä on? Loppuuko liigauranne, mikäli joukkue vetäytyy ja kiinostavia paikkoja ei avaudu?
En osaa sanoa vielä tarkasti mutta yks höppänä on tyrkyttäny mulle sitä nais klaania (: ajattelin sinne hakea jos sellane ilmestyy

3. Olette profiloitunut paljolti keskusvaltapelaamiselle ja varsinkin alballa lentelyyn tarkemmin kuin suurinosa. Oletteko todella niin paljon parempi kv:lla kuin ympillä? Onko mielestäsi teillä tuossa kehitettävää, että saisit myös ympärysvaltapelaamisen kuosiin?
Joo oon paaaaljon parempi keskusvalloilla.. yritän toki ympillä joskus mut ei kauaa kaa mee että ragequittaan keskusvalloille, mutta vois toki yrittää harjotella rissettää (:

4. Olitte suhteellisen tunnettu lentokonepelissä myös edellisellä tunnuksella, mutta syystä tai toisesta olette vaihtaneet toiseen. Mites näin? Yritättekö harrastaa seuranhakua nyt tällä tunnuksella, kun edellisellä se ei onnistunut?
No totah asiaha on näin että vuosia sitten kellonaika -käyttäjä hommasi henkilön jäädyttämään meseni ja siten kiristi lahjan.. Mulla oli sama salasana _-tytsy-_ ssä ja mesessä, joten ajattelin että nyt he tietävät aapelissa nickkini salasan... Menin fiksuna nopeasti vaihtaa saliksen _-tytsy-_ yyn... Parin päivän päästä kun tulin aapeliin, olin unohtanut salasani ..

5. Kaikki teitä hiukan tuntevat tietävät, että isänne on äärimmäisen tarkka tekemisistänne. Mitä hän ajattelee siitä, että olette miesten piirittämänä pelissä, missä jokaiseen hameväen edustajan kimppuun käydään hyenan tavoin? Oletteko joutunut koskaan kertomaan valkoisia valheita hänelle tuon takia? Onko tullut valitusta siitä, että nimimerkissänne esiintyy etunimenne?
No tiätäähän se että täällä on enimmäkseen poikia ja yleensä vilkuilee selkäni takana tekemisiäni... Ei se itseasias välitä nimimerkistäni vaan lähinnä nauraa sille :D kannustava isä hei. (Y)

6. Teille on tosiaan langetettu pariin otteeseen konekieltoa tekemistenne johdosta. Mitä mieltä olette siitä? Millaisissa tilanteissa tuota on annettu? Aiotteko mahdollisesti purkaa kokemanne pahan tuskan lapsiinne rankaisemalla heitä samoin, jos sen aika koittaa?
No lähinnä kone kieltoo tullu 8 tai alle 8 koe numeroista... Ilmenee myös sellaisia päiviä jolloin en saa mennä koneelle ''Olit juuri eilen tunnin koneella , ei saa joka päivä olla koneella''.. En tiedä mitä teen kakrujeni kanssa, en nii pitkälle oo viel miettiny :D

7. Keskustelu sopivanpituisista kynsistä lentokonepelin peluuta varten on käynyt kiivaana ja näkemyksiä on ollut paljon. Kuinka pitkillä kynsillä lentelette yleensä ja koetteko sen vaikuttavan otteisiinne suntaan tai toiseen? Mitä mieltä olette geelikynsien käyttämisestä pelatessa?
Pelatkoo ihmiset millä kynsillä haluaa. Mulla itellä on yleensä aika pitkät kynnet.

8. Puhutte paljon eräästä "mies"puolisesta artistista, joka on sulattanut ainakin teidän sydämen. Ketä kuvailen? Onko lentokonepelaajien keskuudessa samanlaisia namupaloja?
Dodii et varmaa Justin Drew Bieberistä. Onhan täällä ny pari... En tiiä osaaks ketää laulaa nii hyvin ku JDrewB mut ainaki täällä on muutamia höpönassuja kuten eräs ihana tyttö tengi & sen kaveri tossu (: ja vielä pari muuta...

9. Olette tunnettu kovasta yleissivistyksestänne ja tunnettekin valtavasti kiintoisia nippelitietoja. Onko kaikki ollut ahkeran työn tulosta, vai oletteko synnynnäinen lahjakkuus? Koetteko myös itse olevanne älykkö? Oletteko pohtineet Mensaan liittymistä?
Voi kiesus.. Arvasin et saan tämmösen kysymyksen -__-'' Oon oikeesti kuten tengki on sen myöntänyt.. Mikä on mensa?

10. Mitä Munkkiliiga merkitsee teille?
En tiiä. Kyl se jotaa merkitsee mutta ei se mun elämä kummiskaa oo
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 32 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024