Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
17.05.24 - klo:11:17

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Vanhat liigapelikeskusaiheet
| | | |-+  Munkkiliiga '11 (03) 1. Pelikierros
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Munkkiliiga '11 (03) 1. Pelikierros  (Luettu 10766 kertaa)
Snakettaja
Vieras
Vs: Munkkiliiga '11 (03) 1. Pelikierros
« Vastaus #30 : 04.11.11 - klo:18:05 »

Vaikeata myöntää tätä, mutta kerrankin Snake on oikeassa. Kaveri tekee parhaansa sopiakseen uutta aikaa, eikä vastaukseksi tule kun hullun hauskaa vitsiä. Itse ymmärrän vallan mainiosti heitä, joille 21 ei ole sopiva aika. Vähän yhteistyöhalua toivoisin Donitsien puolelta.

Ja millä tapaa asia minua koskee? En tiedä, mutta koska adminien käytös on tuollaista, harkitsisin Snakena liigasta vetäytymistä.

e. Tietooni kantautui tieto että hän olisi puhunut lievästi sanottuna rumasti Donuille. Sitten ymmärrän heidän johtajistoonsa jossain määrin.

Niinkö, mistäköhän mahtaisi johtua ? Donitseille en oo sanonut, elä pistä monikkoon, vain Applelle


Myös, mitä olen sinulle tengi sanonut ? enpä mittää, omasta mielestäni .. ja tämä sopimus tapa ei tule toistumaan kiroilut ja kaikki jos vastaavasti saadaan nopeasti se aika syntymään niinkuin Dash ja F.B sai aikaan.. Mutta kun sanot tuolle applelle jotain niin pelkkää ajan pelaamista. Hyvää toimintaa siltä, en ole mitää sinua tengi haukkunnut

- Rajoitas nyt edes tuota triplapostaamista
« Viimeksi muokattu: 04.11.11 - klo:18:14 kirjoittanut Jusse » tallennettu
Avento
Vieras
Vs: Munkkiliiga '11 (03) 1. Pelikierros
« Vastaus #31 : 04.11.11 - klo:18:30 »

Olinkin ainoa admin joka vastusti pelien pelaamista klo 21. Mutta koska pelaajat halusivat mielummin pelata sillon, niin se valittiin. Turha siis moittia etteikö pelaajia kuunneltaisi.
http://munq.arkku.net/forum/index.php?topic=1630.0

Saat syyttää latea siitä että MunQin pelit ovat kuudelta. Ok, ei meitä muitakaan kiinostanut että A:n kohdalle arvottu pelaisi kaikki pelinsä klo 18. Tilanne oli kuitenkin kaikille sama ja pelaan itse ainakin mielummin klo 18 kun 21.

Tuosta kyselystä mikä oli järjestetty, niin äänestäjiä oli ollut 19 ja liigassa pelaa "9 lentuetta, joissa 82 pelaajaa.", eli 23 % sai äänensä kuuluviin, tosin siitähän saa vain syyttää itseään, jos ei ole äänestänyt, mutta kannattaako noin pienestä otoksesta tehdä kovinkaan suuria johtopäätöksiä? Foorumilla käyvät varmasti vain aktiivisimmat pelajaat, joille käy lähes aika kuin aika. Eikö pelejä olisi voinut järjestellä jotenkin toisin?

R-Ankka ovatko kommenttisi: "Lauantaina on DoniZeilla saunailta, ei pystytä pelaamaan koko päivänä" tai "Tietenkinhän me yritetään saada joku aika sopimaan, mutta aika moni pelaaja joutuu viemään sunnuntaina banjon korjaukseen kello 17-20.30, ja lopuilla on menossa DoniZin yhteinen tuubatunt" asiallisia? Minusta ne edustavat lähinnä mautonta huumoria ja turhaa kuittailua, jota harrastat kohtuuttoman usein.

« Viimeksi muokattu: 04.11.11 - klo:23:03 kirjoittanut latesofi » tallennettu
Xtrdnry
Vieras
Vs: Munkkiliiga '11 (03) 1. Pelikierros
« Vastaus #32 : 04.11.11 - klo:20:06 »

Mun on tässä kohtaa pakko ilmaista mielipiteeni koko tästä farssista. Eniten mua kyrsii se, että Velon piti tunkea keskusteluun täysin asiaankuulumattomien juttujensa kanssa (tämähän on toki jokapäiväinen ilmiö), mikä sai jokseenkin aikaan R-Ankan vastenmielisen käytöksen Battle Snakea kohtaan. En suinkaan ole Snakettajan puolella, mutta tässä kohtaa riittää ymmärrystä jonku verran.
« Viimeksi muokattu: 04.11.11 - klo:20:08 kirjoittanut Xtrdnry » tallennettu
Snakettaja
Vieras
Vs: Munkkiliiga '11 (03) 1. Pelikierros
« Vastaus #33 : 04.11.11 - klo:20:27 »

En haluais valittaa enempää, mutta mitä tää ajan yhteispäätös on ? Apple niinkuin itse päättää ajan.. Se vain, että 20.00 meillä tulisi tarpeeksi pelaajia ja DnZ moni pääsisi silloin, kun R-Ankka taas vastaa '' ei käy''..  21.00 ajan kohtana tulisin 1-2 pelaajan kanssa.
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Munkkiliiga '11 (03) 1. Pelikierros
« Vastaus #34 : 04.11.11 - klo:20:29 »

Mun on tässä kohtaa pakko ilmaista mielipiteeni koko tästä farssista. Eniten mua kyrsii se, että Velon piti tunkea keskusteluun täysin asiaankuulumattomien juttujensa kanssa (tämähän on toki jokapäiväinen ilmiö), mikä sai jokseenkin aikaan R-Ankan vastenmielisen käytöksen Battle Snakea kohtaan. En suinkaan ole Snakettajan puolella, mutta tässä kohtaa riittää ymmärrystä jonku verran.

Jaa, että minun takia alkoi Ankka lietsomaan Snakea vastaan? Enpä jaksa uskoa. Myönnän; osa kommenteistani oli asiaankuulumattomia tavalla tai toisella. Suurinpiirtei tarkoitus oli ees vähä keventää tunnelmaa, mutta näyttäs sille et mun huumorintaju on iha eriluokkaa valtaosan kanssa, pahoittelen.
Ehkä ainoa kommentti minkä täysin asiattomaksi voisin itseltäni sanoa, on tuo Snaken huumorintajun kommentointi, pahoitteluni tästäkin. Elämäkommentilla en tarkoittanut loukata ketään; se on kylmä totuus että joillain ihmisillä on alkuillasta menoja jonka takia eivät pääse peleihin niihin aikoihin. Itse myös menen 21 aikoihin nukkumaan ja niin varmasti jotkut muutkin. Mikä noihin muihi kommentteihi tulee, eläkööt omalla painollaan. Ei minunkaan jokaikistä sanaa kannata ottaa turhan tosissaan ja siitä alkaa herneitä nenään kiskomaan.
Senverran voin myös sanoa että minä tässä olen joutunut DnZ:n poikia vähä tökkimään suuntaan jos toiseen, toivoisin hiukan napakempaa otetta näiden asioiden kannalta. Ei peliajan sopimisen kanssa pitäisi viikkoa mennä.
tallennettu
Avento
Vieras
Vs: Munkkiliiga '11 (03) 1. Pelikierros
« Vastaus #35 : 04.11.11 - klo:20:31 »

Tengsinge tuo selostuksesi ei kyllä kertonut yhtään mitään tuosta arvontasysteemistä, tosin en minä huijausta epäile, ihmettelen vain miten yhdelle joukkueelle voi sattua kaikki pelit kello 18:00. Jos jokainen peli on arvottu neljästä mahdollisesta ajasta, todennäköisyys sille, että peli pelataan kello 18:00 on 0.25. Pelejä kertyy yhteensä kahdeksan kappaletta, näin ollen todennäköisyys olisi sille, että kaikki pelit pelataan kello 18:00 on 0.25^8, eli ei kovin todennäköistä. Uskoisin, että arvontasysteemi on siten ollut erilainen kuin sen oletan olevan. Olisi mukava vain tietää miten se oikeasti meni, nyt kun asiaa aloin pohtimaan.  Hymyilee leveästi

Ja siihen Appleen liittyen lue hänen viestinsä DnZ-alueelta. Siellä hän kirjoitti, että ihan periaatten vuoksi pelaavat kello 21 ja heikot menevät kuulemma nukkumaan aikaisin. R-Ankkahan tuossa jo esitti jälleen hienoa käytöstä adminilta.
tallennettu
Avento
Vieras
Vs: Munkkiliiga '11 (03) 1. Pelikierros
« Vastaus #36 : 04.11.11 - klo:20:42 »

Mitenniin 0.25? Ei ole 1/4 mahdollisuus joutua yksittäisellä kierroksella pelaamaan klo 18, vaan 2/9? Kahden viikon päästä todennäköisyys kurssin koe, joten hyvää harjottelua.

Jokaisen kirjaimen paikalle arvottiin joukkue.
Sehän riippuu täysin arvontasysteemistä niin kuin sanoin. Ja näin offtopiccina todettakoon, että sain siitä kurssista 10.  Näyttää kieltä

Nyt kun laitoit selkeästi miten arvonta suoritettiin, niin puhutaan kenties samasta asiasta...
« Viimeksi muokattu: 04.11.11 - klo:20:44 kirjoittanut Avento » tallennettu
Apple
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Viestejä: 546



Profiili
Vs: Munkkiliiga '11 (03) 1. Pelikierros
« Vastaus #37 : 04.11.11 - klo:22:44 »

Noniin, tyhmempi joustaa: DoniZille käy kello 20. Snakettaja saa vahvistaa vielä, pelaammeko silloin.
tallennettu

 Munkkiliigan admin
 Elppa
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Munkkiliiga '11 (03) 1. Pelikierros
« Vastaus #38 : 04.11.11 - klo:23:02 »

Siivoilin tästä pahimmat chatit ja off topicit pois. Jos vastedes voitasiin sopia vähän asiallisemmin peliajoista. Koskee sekä -BS-:ää, että DoniZeja.
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Snakettaja
Vieras
Vs: Munkkiliiga '11 (03) 1. Pelikierros
« Vastaus #39 : 05.11.11 - klo:08:35 »

20.00 käy
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024