Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20.05.24 - klo:14:28

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Travian.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 112 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Travian.  (Luettu 421111 kertaa)
jojo3
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 120



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1155 : 16.09.07 - klo:13:43 »

Kuinka taisteluraportin saa siihen traviorgiin? Pyörittää silmiään
Se on kyllä Travilog Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi

http://travilog.org.ua/fi/
tallennettu

NWP
generitor
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1156 : 16.09.07 - klo:16:43 »

Se on kyllä Travilog Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi

http://travilog.org.ua/fi/
Nojoo mut kuinka sen saa liitettyy siihen?

*e* ymmärsin jo
« Viimeksi muokattu: 16.09.07 - klo:18:57 kirjoittanut generitor » tallennettu
justus
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1157 : 16.09.07 - klo:18:09 »

Huoh... Justus valtaa kylääni.  Pyörittää silmiään
Joo ei sitä aina voi voittaa =). Pahoittelut siitä(kin).
ps. KK varaudu jo, vedän seuraavaksi sun pakeista läpi...
tallennettu
Henri19
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 148



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1158 : 16.09.07 - klo:18:23 »

Peliähän tämä vain on  Iskee silmää  Kolmas uudisasukas on tulossa Takapajulaan että kehitys vain viivästyy.
tallennettu

hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1159 : 16.09.07 - klo:18:40 »

Mä en ymmärrä miks te jäätte sinne "suurten" jalkoihin pyörimään? Oma yhdyskunta pystyyn jonnekin laitamille, johon on just tulossa uudet pelaajat. Tällä turvaatte pelinne jatkumisen jatkossa, vaikka joku suurista sattuisi pulttaamaan/ valloittamaan kylänne.
tallennettu



F-18
justus
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1160 : 16.09.07 - klo:19:17 »

Jeps henri, jos jätän sut vielä hetkeks rauhaan, annan sun kasvattaa kyläs sinne korpeen ja sit valtaan ton tosta, mutte edellytuksenä että kasvatat totakin vähän ja annat sitten ilman vastarintaa mulle Hymyilee leveästi:D. Mitäs sanot? Hymyilee leveästi
tallennettu
R-ankka
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1161 : 16.09.07 - klo:19:37 »

ja annat sitten ilman vastarintaa mulle Hymyilee leveästi:D. Mitäs sanot? Hymyilee leveästi
Aijaijaijai, joillakin jäänyt säännöt lukematta!

"Et saa antaa toisten pelaajien hyökätä tai valloittaa kyliäsi mikäli se ei suoraan hyödytä tiliäsi."
tallennettu
justus
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1162 : 16.09.07 - klo:19:43 »

"Et saa antaa toisten pelaajien hyökätä tai valloittaa kyliäsi mikäli se ei suoraan hyödytä tiliäsi."
Ja mun käsittääkseni se hyödyttää tiliä, jos saa rauhas ensin rakentaa kylän korpeen... Ja eipä sillä väliä teeksä vastarintaa vai et, uskon että pääsisin läpi jopatauksessa  Iskee silmää
tallennettu
Avento
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1163 : 16.09.07 - klo:20:39 »

Juu justus on omaa laatuaan. Pieni pentu viellä niin eihän se sääntöjä osaa lukea.
s4 hänen tilinsä jäädyettiin, koska pentu teki liian monta tiliä.
tallennettu
justus
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1164 : 16.09.07 - klo:21:51 »

Ei reps täälä tää ave taas Järkyttynyt. Oikeesti koita purkaa onkelmas johonkin muuhun, ei oo mun vika jos oot noin evo... Niinpä niin, tili jäädytettiin ku pentu ave teki perusteettoman valituksen multille, toinen tili nimittäin oli jo poistos... Mutta pitää ymmärtää, se uhmaikä on rajua aikaa, ei saisi syrjiä, ei toi varmaan voi ongelmilleen mitään Pyörittää silmiään. Sellasta se elämä on Pyörittää silmiään
tallennettu
2pac is the best
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1165 : 16.09.07 - klo:21:54 »

ave pidäs turpaskii vasikkka  Vihainen Vihainen Vihainen Vihainen Vihainen Vihainen Pyörittää silmiään Pyörittää silmiään Epävarma
sut pitäis ruoskii nurkan takana  Näyttää kieltä Epävarma Iskee silmää
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1166 : 16.09.07 - klo:22:40 »

Aivan oikein.
Hyvä, pois tuommoiset huijjarit travianista.

Ave olet aivan oikeassa.
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1167 : 16.09.07 - klo:22:52 »

Ei reps täälä tää ave taas Järkyttynyt. Oikeesti koita purkaa onkelmas johonkin muuhun, ei oo mun vika jos oot noin evo... Niinpä niin, tili jäädytettiin ku pentu ave teki perusteettoman valituksen multille, toinen tili nimittäin oli jo poistos... Mutta pitää ymmärtää, se uhmaikä on rajua aikaa, ei saisi syrjiä, ei toi varmaan voi ongelmilleen mitään Pyörittää silmiään. Sellasta se elämä on Pyörittää silmiään

Ööö, aveko evo? Pitää itkee nyt et ave on evo (onko? mitä se evotti?) kun ite evotti tekemäl kaks nickii. Pyörittää silmiään
Ihan hyvä et ave vasikoi multihunterille, vitut mitään kaksoisnickejä saa olla vaikka olisikin poistossa. Hymyilee

*e* tosiaan tuntuu et ne uhmaiät on ihan toisella tyypillä kuin avella Pyörittää silmiään
« Viimeksi muokattu: 16.09.07 - klo:22:54 kirjoittanut Adjustmentersh » tallennettu
larry
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1168 : 17.09.07 - klo:07:39 »

Ööö, aveko evo? Pitää itkee nyt et ave on evo (onko? mitä se evotti?) kun ite evotti tekemäl kaks nickii. Pyörittää silmiään
Ihan hyvä et ave vasikoi multihunterille, vitut mitään kaksoisnickejä saa olla vaikka olisikin poistossa. Hymyilee

*e* tosiaan tuntuu et ne uhmaiät on ihan toisella tyypillä kuin avella Pyörittää silmiään

Kovasti on sunkin kelkka kääntäny suuntaa... Iskee silmää

Mutta joo, vaikka olisikin toinen tili poistossa, niin siitä pitää ilmoittaa tuelle jos tekee toisen tilin, ne jäädyttää sen vanhan. Kovasti kun kiltisti pyytää niin ei ne siellä ala mitään ilkeyksiä tekemään. :p

Siltikään en oikeen kunnioita vasikoimista, en kyllä hirmusesti enempää kusettamisiakaan. Mutta tilin ollessa poistossa, ja jos edellinen tili ei hyödytä uutta, mun mielestä ei ole kusettamisesta kyse, vaan siitä että Aven piti tehä veemäinen jekku kaverille, ja justus taas ei malttanut odottaa kolmea päivää, kun se saattaa hidastaa aika pirusti pelaamista alussa. Miettikää muuten muutenkin missä yhteydessä käytätte sanaa 'evo', se ei tarkota samaa kun '**tun idioottivasikka,' eikä myöskään sitä että haluaa pian peliin takaisin mukaan.  Iskee silmää

Mitä muuta sä justus voit odottaa avelta kun vasikointia jos kerrot sille että sulla on kaks tiliä, vaikka toinen oiskin menossa jäihin? Virnistää Ja ei Avelle niinkään aukomisena, luulen että sä sen ymmärrätkin. Hauskat jekut äijällä. =)


Mutta astiaan ; Itsekin oon tätä peliä pelaillut jonkun verran ihan Suomen ykkösservusta asti. Silloin ei vielä oikeen napannut, mutta oon pelaillut kolmosella ja speedillä sen jälkeen (kylät pultattu Virnistää ), ja nyt alotellaan Velon kanssa pykäämään liittoumaa tuonne koilliseen päin Suomen nelosservulla.

Jos löytyy sitä ns. henkistä ikää sen verran että kykenee järkevästi ajattelemaan, ja asukkeja sellaset ~55 tai enemmän + tietenkin kylä koillisessa, niin kertokaa ihmeessä jos tarvitsette liittoumapaikkaa.
« Viimeksi muokattu: 17.09.07 - klo:07:56 kirjoittanut larry » tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1169 : 17.09.07 - klo:11:22 »

Heitäs lätty nikkis s4 niin katsellaan, itsekkin olen koillisessa.
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
Sivuja: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 112 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024