Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20.05.24 - klo:15:42

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Travian.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 112 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Travian.  (Luettu 421125 kertaa)
Paroni punainen
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 62


HeruuX?


Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1455 : 21.01.08 - klo:20:47 »

S5:lla olen saanut toisen kylän pystyyn, ja liitossa on suurin osa kys. ilmansuunnan parhaista pelaajista, eli hyvin menee.

Missäs liitoumassa riehutaan? Sakaali3 ite, ja kasvu on ollut lupaavaa, ettet olisi vain jossain Woltissa? Hymyilee leveästi
tallennettu
Monster9
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 16


Kukahan siinä


Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1456 : 22.01.08 - klo:20:42 »

Noh, taidanpa lopettaa speedin.. Ku nyt jouduin farmiks  tai ku oon poistanut ukkoni teen varmaan uuden.... jos sillo menis paremmin:) tai sit en enää ikinä alota/pelaa traviania
tallennettu

Monsteri - F.L klaanin jäsen
FIN-arvoitus
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 22


YAY!!


Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1457 : 24.01.08 - klo:16:07 »

Kamujen kaa perustetussa liitossa pelailen speedillä liitossa Immortals
tallennettu

/\/\/\    /\/\/\   /\/\/\
````   ````` ````

Tree Kroonor...
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1458 : 24.01.08 - klo:19:19 »

Metan s4 poppoolla (?) ollu tylsää  Hymyilee

http://www.markku.liitin.net/travian/juokse_mun_nyrkkiin_master.mp3
« Viimeksi muokattu: 24.01.08 - klo:23:30 kirjoittanut hess » tallennettu



F-18
-Albatros-
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1459 : 24.01.08 - klo:20:12 »


Löysin tuon saman kappaleen Travianin foorumeilta, ei mikään paras kappale, mut ihan hyvä. Kapinallinen, "Korrekti" osaa. Hymyilee
tallennettu
Paroni punainen
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 62


HeruuX?


Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1460 : 27.01.08 - klo:08:15 »

Löysin tuon saman kappaleen Travianin foorumeilta, ei mikään paras kappale, mut ihan hyvä. Kapinallinen, "Korrekti" osaa. Hymyilee


Itse löysin tuon liitoumani foorumeilta, aivan mahtava biisi!
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1461 : 02.02.08 - klo:00:17 »

Kattokaas pojjat näin sitä pakitetaan
http://travilog.org.ua/fi/4606879/ffc90e200d919f50876503a943b902e1
http://travilog.org.ua/fi/9974362/df5e70bdb16a1fd5d5b71e43c2208d45

Saivat Promehteas (rank 13) ja Megamans (rank 58) vähän turpiin. Pakitettu siis mun kylässä olemattomalla siilolla. Virnistää
tallennettu
Monster9
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 16


Kukahan siinä


Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1462 : 06.02.08 - klo:14:26 »

noo nyt tuli alotettuuu taas speedi kaveri  sano et tehää huvin vuoks:)   sil nyt sit sää-än  hienot 10asukasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tallennettu

Monsteri - F.L klaanin jäsen
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1463 : 28.02.08 - klo:14:53 »

Vieläkös Adju ja Ave pelaavat s3:lla? Vai onko tilit vaihtanut omistajaa? Proksu ja Lurri taiskin lopetella s3:lla pelaamisen ajat sitten. Rupee pikkasen jo tökkiin toi simssailu, sais nataarit tulla jo pikkuhiljaa, niin sais säpinää.

s6:lla on taas täys rähinä päällä  Hymyilee Päässy kunnolla sotimisen makuun, tosin vielä aika pienillä joukoilla mennään. 3 kylää ja ~1000 asukasta. Liittona -GOM-, jonka värvärinä tilini toinen osapuoli häärää. Onkos täältä kommuunista muita pelaajia s6:lla?

tallennettu



F-18
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1464 : 28.02.08 - klo:22:33 »

Vieläkös Adju ja Ave pelaavat s3:lla? Vai onko tilit vaihtanut omistajaa? Proksu ja Lurri taiskin lopetella s3:lla pelaamisen ajat sitten. Rupee pikkasen jo tökkiin toi simssailu, sais nataarit tulla jo pikkuhiljaa, niin sais säpinää.

Joo viel siellä simssaillaan. Pari sataa asukasta enää niin saan 10 000 asukasta kokoon. Virnistää Avenkin ohi pääsin jo.
Ajattelin kyllä pelata ton s3 serverin loppuun, koska melko varmasti TH on se voittajakoalitio. Sitten on hyvä lopettaa travin peluut ku voittaa servun. Pyörittää silmiään
tallennettu
Ave
MunQ

Poissa Poissa

Viestejä: 8


Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1465 : 29.02.08 - klo:09:14 »

Joo viel siellä simssaillaan. Pari sataa asukasta enää niin saan 10 000 asukasta kokoon. Virnistää Avenkin ohi pääsin jo.
Ajattelin kyllä pelata ton s3 serverin loppuun, koska melko varmasti TH on se voittajakoalitio. Sitten on hyvä lopettaa travin peluut ku voittaa servun. Pyörittää silmiään
Joo siellä pelaillaan. Kaikkihan musta ohi menee, kun en kehitä enää muita, kun peltoja ja koulutan sotilaita. Oon saanut jo tarpeekseni Travianista, että taidan lopettaa voiton jälkeen ainakin hetkeksi.
tallennettu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1466 : 29.02.08 - klo:12:12 »

Heheh aika varmoja jo ootte voitosta  Virnistää No mikäs siinä, aika hyvät mahdollisuudet teillä kieltämättä onkin.

Joo viel siellä simssaillaan. Pari sataa asukasta enää niin saan 10 000 asukasta kokoon. Virnistää Avenkin ohi pääsin jo.

12k asukasta olen saanut kasaan ja samalla menny teistä molemmista ohi simssi rankissa  Hymyilee

Kieltämättä aikamoiseksi simmailuks menny koko servu, ainakin minun osalla. Lisäksi kaikki alkuaikojen "taitelutoverit" lopettanu/ tilit vaihtanut omistajaa, tähän vielä Jekun leirin vaihtaminen päälle, + muutama muu liiton toimi. Niin on ruvennut toi liittokin tökkimään. Mutta jos sitä jaksas vielä paahtaa s3:n loppuun asti. Ei kai tässä enää montaa kuukautta ole jäljellä  Virnistää
tallennettu



F-18
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1467 : 31.03.08 - klo:19:50 »

Vihdoin tuli nataarit s3:lle. Oli jo aikakin. Kyl tää paska on jo kesällä ohi. Pyörittää silmiään

DIE A ja DIE B sitten nappasivat ekat nataarikylät, TH:n WW-liittoumat. Kyl me tää servu viedään.  Iskee silmää

Hesus näyttäis olevan =A=:ssa? Mitenkäs siellä menee? Uskotko voitonmahdollisuuksiin? Hymyilee leveästi


*e* jaha nimeä muutettiinkin, eli TH:n WW liitto onkin TH M.. Harmi että muutettiin, loistava läppä oli. Hymyilee
« Viimeksi muokattu: 31.03.08 - klo:23:31 kirjoittanut Adjustmentersh » tallennettu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1468 : 08.04.08 - klo:14:04 »

Joo vaihoin A:n riveihin. Jurppi siirtyä pois K-18:sta, mutta siellä rupes meininki olemaan aika toivotonta. Ei kunnon johtoa ja tuttujen tilit vaihtanu omistajaa. Meni touhu sellaseks muutaman pelaajan räpeltämiseks ilman kunnon suunnittelua. Sit lähti vielä viimesetkin alkusotien frendit A:han joten lähin messiin. En kadu vaihtoa, vaikka tuli petturin leima K-18:sta. Mutta oon saanu taas peliin ihan uutta potkua vaihdoksen myötä ja pelaaminen tuntuu pitkästä aikaa mielekkäältä ja kiinnostavalta.

Toi DIE homma oli aika loisto läppä kieltämättä  Hymyilee Vaikken DIE.n riveissä koskaan pelannukkaan.

Noihin voitonmahdollisuuksiin uskon kyllä vielä, vähän karsastin tota muotitalojen kanssa liittoutumista. Tuntuu et menee koko loppu vaan simmailun merkeissä, kuka saa WW:n ekana valmiiksi. Toivottavasti olen väärässä ja saadaan vielä kunnon kahinat aikaseksi.

Onnistuin tapattamaan päänyrkkinikin tohon loppupelissä teidän (TH.n) valtaamaan nataari kylään. Joten tuli teitäkin sit jeesattua kunnolla  Hymyilee leveästi Noo onneks ei oo resuista pulaa, joutu vaan pakkituotannon lopettamaan, et sai nyrkin taas edes jotenkin iskuun  Hymyilee Eniten jurppii herätellä sankaria (107h). Mutta kai se vielä joskus sieltä henkiin taas herää  Hymyilee leveästi
tallennettu



F-18
jojo3
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 120



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1469 : 08.04.08 - klo:15:08 »

Oonkohan mä jaksanu tänne kertoa että oon joulun jälkeen lopettanu s3:n? En varmaan, mut aivan sama.

Kuuntelin muuten äsken vasta tuon juokse mun nyrkkiin-biisin. Ei jessus mä repesin.
tallennettu

NWP
Sivuja: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 112 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024