Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
09.05.24 - klo:22:51

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Munkkiliiga
| |-+  Liigan kulmanurkkaus
| | |-+  Palautenurkka
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 51 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Palautenurkka  (Luettu 210732 kertaa)
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #570 : 20.03.14 - klo:19:45 »

Milloin joku vastaa mulle palautenurkas?
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
pallosalama
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 750


PC ♥


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #571 : 20.03.14 - klo:23:52 »

PALLO NIIN JA MUKA SWATTIIB EI OLLUT PELAAJIA Huh?
MITÄ NÄÄ SIT ON=?HuhHuh ? HuhHuh
Enpä tiedä kenen lausahdukseen viittaat, missään kohti en ole väittänyt ettei SWATtiin olisi tarpeeksi pelaajia. Mulla vaan ei ollut intoa tuoda sitä seuraavalle kaudelle, johtuen mm. joidenkin aikasempien SWATtien lähtemisestä, ja monien epäaktiivisuudesta.

Milloin joku vastaa mulle palautenurkas?
Nyt. Usko tai älä, mullakaan ei aina ole intoa vastailla näihin pitkiin viesteihin, josta syystä useimmiten tyydyn vain katsomaan sivusta. Välillä kuitenkin tulee inspiraatiota kirjotella.



Okei, ehkä määrällisesti. Mutta näitä WäZin H.G:n/L.F klaanien pelaajia en usko aktiivisiksi, enkä SatQunkaan pelaajien aktiivisuuteen oikein luota tällä hetkellä. Muissa klaaneissa voi olla samanlaisia tilanteita. Ei voi kovin täyttä olla, jos WäZ, minä ja Zomosa vastannu kaikkiin klaaninhaku aiheisiin.
Tässä katsoin pelkkiä numeroita, mua ei kiinnostanu alkaa kyseleen joka klaanin aktiivisuuksia, joten oletan että kaikki ilmotetut ovat ainakin jossain määrin aktiivisia. Tiedän kyllä ettei tämä toteudu todellisuudessa, mutta sehän ei mun ongelma ole. Minkätakia epäaktiivisia pelaajia klaaneissa joka tapauksessa olisi?
Se, että vastailette ei taida niinkään kertoa pelaajien puutteesta kuin halusta saada parempia mukaan.

...
Aiheen kannalta aika lailla turhaa numeroiden hinkkausta. Hienoa, että semmosta oot jaksanu tehdä, se ei kuitenkaan muuta sitä tosiseikkaa että monta pelaajaa oli vailla klaaneja eikä heillä näytä olleen intoa jakautua eri klaaneihin.

Mikä vika WäZin klaaneilla? Mikä vika on SatQulla? Seura? Jos siellä on se yksi tai kaksi pelaajaa, jonka seurasta ei nauti, en usko sen olevan syy menemättä klaaniin. Tässähän oli nyt 7 ihmistä, joille kelpasi toistensa seura, muttei muiden. Yhtälailla Jämä-klaanissakin on luultavasti henkilöitä, jotka eivät nauti toistensa seurasta, koska klaani on kasattu vain yhdeksi turhaksi klaaniksi. Nämä 7 pelaajaakin luultavasti pääsisivät muiden Jämien kanssa samaan klaaniin. Ei vain tunnu siltä, että voisi laittaa seuran syyksi.
Boldasin tuosta sen, mikä pisti silmään. Onko tämä ristiriitaisuus tarkoituksellista vai vain ajattelemattomuutta?
Mikä järki olis tunkea 7 pelaajaa mihinkään jo olemassaolevaan klaaniin?
Noista muuten aika moni on ollut samassa klaanissa (Dove/D2ve), joten kyllä se seura voi hyvinkin olla syy.

Taito? Onko nämä vaihtoehdot sitten muka liian huonoja jämien mielestä? Mitäköhän ne kaksi erittäin hyvää pelaajaa saisi aikaan yhdessä teoreettisessa klaanissa, joka olisi tasoltaan surkein ikinä? Niin, ainakin olisi peliaikaa luvassa, jos olisi klaanin paras pelaaja. Sitten voidaan myös katsoa miten SatQ pärjäsi ilman ifreettiä ja sitten kuinka paljon paremmin se pärjäsi kaudella 13 03 kun ifreetti oli mukana. Ei muiden taidotkaan voi olla oikein syynä klaanin tekemiselle kolme päivää myöhässä.

Uskoisin että heille wäzklaanit + satq eivät olleet mieluisia taidonkaan suhteen. Vaikka se kuulostaakin ajatuksena hyvältä, että olis klaanin paras tai parhaita erottuen reilusti taidoiltaan muista jäsenistä, ei tämä todellisuudessa tapahdu. Siinä käy niin, että turhautuu muitten jäsenten osaamattomuuteen. Jollonka ei pelimotivaatiokaan ole kovin korkealla.

Ja juurihan sanoin, että nämä MunQ ja F.L tason klaanit ovat liian kovia Jämien pelaajille kun katsotaan viime kauden tilastoja.
Viittaat omaan sanomisees saman viestin sisällä? Ei tätä voi oikeen laskea vastaamiseks, kun en ole väliin mitään vielä sanonut.
tallennettu

(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Hymyilee
Lainaus käyttäjältä: Stephen King
Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415
Lainaus käyttäjältä: Crayak
There must be a game. If there is no game there is nothing for me.
[22:48] <@Adju> oon robotti
Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät
<Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä
<mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans
1986 - No brave new world, no brave new world.
2000 - A brave new world, in a brave new world

jeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #572 : 21.03.14 - klo:13:30 »

Mutta miksei WHUOTTiq hyväksy vaik sillee et pakko hankkia 1-2 pelaajaa lisää? Jämä klaanil myös varmasti yritetää saada se 10 klaania täytee nii helpompaa kaikki
Ongelma piili siinä että WHUOT oli sen verran kaukana liigakelpoisesta tiimistä että tuo 1-2 pelaajaa ei olisi muuttanut mitään. Viime esiintyminen oli yksi liigahistorian surullisimmista kun jokaiseen otteluun ilmestyi ainoastaan yksi jäsenistä ja myöhemmin kävi ilmi ettei kaikki olleetkaan niin innostuneita joukkueen värien edustamisesta kuin olisi pitänyt. Nyt laitettiin jalkeille täsmälleen sama miehitys, jota ilmoittaessaan myös joukkueen johto tiesi varmastikin että sille osoitetaan punaista valoa. Eli jos kyse olisi ollut melkein valmiista liigatiimistä niin olisi ollut fiksuinta tehdä juuri kuten mainitsit, mutta tässä tapauksessa ongelma oli niin syvälaatuinen että mitään ei ollut tehtävissä ja näin oli parempi.

Niin paljon kuin haluaisinkin niin eipä kymmenennen klaanin tulemista voi kovinkaan hyvin perustella sarjajärjestelmää helpottavasta vaikutuksesta kun joukkueita ei ole jaettu lohkoihin. Se johtaa toki siihen että viime kauden tapaisia vetäytymisiä kestetään reilusti paremmin eikä alemmat playoffit lässähdä heti jos joku päättää vetäytyä, mutta toisaalta ensimmäistä kertaa tiimeille ei tule ainuttakaan väliviikkoa ja se saattaa tuottaa ongelmia. Itse runkosarjan pituuttahan yhden tiimin ottaminen ei tässä tilanteessa lisää, vaan ainoastaan poistaa sen yhden väliviikon joka joukkueille olisi muuten kertynyt. Molemmat näkemykset vaikutuksesta kauden sujuvuuteen ovat siis perusteltuja, vaikkakin vaikutus suuntaan taikka toiseen ei varmastikaan ole suuri ja siten se ei estä hyväksyntää.

Kukatahansa voi ymmärtää tunnin tai kahden myöhästymisen, ehkä päivänkin, mutta kolme päivää. Mähän saan koulusta jälkkää jos mä tuun kouluun 3 päivää myöhässä. Mä saan todennäköisesti myös jonkinlaisen rangaistuksen jos mä tuon jonkun palautettavan lapun kouluun 3 päivää myöhässä. En todellakaan pidä tästä toimintatavasta.
Otan osaa mikäli olet kokenut moista kurjuutta, enpä mä täsmällisenä miehenä osaa ees asettua saappaisiisi. Mutta kun nyt kerran otit puheeksi noinkin mielenkiintoisia verrokkeja, niin eikös kouluun kuvittelisi pääsevän vaikka ilmoittautuisikin kolme päivää myöhässä? Vai pitääkö niin tehdäkseen tuntea myös se rehtori jotakin kautta?

Jospa irtaudutaan kuitenkin hetkeksi koulumaailmasta kun on hirvittävän masentavaa tuumia moista vapaalla, niin ilmeisesti myöskään sinä et kannata totaalista periaatteellisuutta ilmoittautumisen suhteen. Me molemmat sallisimme siis jonkun tiimin tulemisen minuutin myöhässä, mutta siinä missä sinulla on jokin epämääräinen raja että milloin on moraalisesti oikein ottaa tiimi mukaan, niin periaatteellisuuden puolesta mulla ei sellaista ole. Selvä juttu. Sinun näkökulmasi heikkous on että tuo raja milloin on oikein ottaa joku ja milloin ei on valtavan häilyvä, kun taas omani se että se asettaa ajoissa ilmoittautuvat joiltain osin epäreiluun rakoon. Saanen kuitenkin kysäistä, että mitä tuumit kesken kauden mukaan tulevista joukkueista, jos ne otetaan vaikka paikkaamaan jotakin vetäytynyttä?
« Viimeksi muokattu: 21.03.14 - klo:13:37 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #573 : 21.03.14 - klo:17:05 »

Katsahtakaamme Klaanilistaan. Pelaajien määrät lentueissa:
6, 5, 6, 7, 6, 8, 8, 6, 5
Tässä katsoin pelkkiä numeroita, mua ei kiinnostanu alkaa kyseleen joka klaanin aktiivisuuksia
Aiheen kannalta aika lailla turhaa numeroiden hinkkausta.

Mä otan pienenä poikana esimerkkiä isommasta ja hinkkaan niitä numeroita

Boldasin tuosta sen, mikä pisti silmään. Onko tämä ristiriitaisuus tarkoituksellista vai vain ajattelemattomuutta?
Mikä järki olis tunkea 7 pelaajaa mihinkään jo olemassaolevaan klaaniin?

Sori, kun sanoin niin epäselvästi, tarkotin että jaettais esim 3 johonkin, 4 johonkin tai 3 johonkin, 2 johonkin, 2 johonkin toiseen jne. Niin että kuitenkin yhdessä klaanissa olisi todennäköisesti useampi kuin 1 Jämä-klaanin pelaaja.

Noista muuten aika moni on ollut samassa klaanissa (Dove/D2ve), joten kyllä se seura voi hyvinkin olla syy.

Noista 3 oli viimekauden lopussa Dovessa. Jos ne 3 menevät yhteen klaaniin, niin heidän ei tarvitse "erota."

Uskoisin että heille wäzklaanit + satq eivät olleet mieluisia taidonkaan suhteen.

Hei me voitettiin Dove 3-2. Nokka oli samassa jatkolohkossa kuin SWAT ja Dove. L.F:stä en osaa sanoa, mutta H.G:ssä on niin vähän pelaajia, joidenka aktiivisuudestakaan ei voi paljoa sanoa, niin siitähän tulis ehkä melkein Doven tasonen klaani heti jos, noista noi 3 Dovea liittyis sinne.

Siinä käy niin, että turhautuu muitten jäsenten osaamattomuuteen

Kyllähän ifreetti SatQussa edelleen on. Ja torni. Ei voi siis päteä kaikkiin ihmisiin. Kyllähän noista suurin osa mättöhuoneissakin pelaa/on pelannut.

Viittaat omaan sanomisees saman viestin sisällä? Ei tätä voi oikeen laskea vastaamiseks, kun en ole väliin mitään vielä sanonut.

Mä oon vaan tosi hyvä jakaan mun viestit osiin sen lainaamani tekstin kanssa. Sen takia menee niin kauniisti.

Saanen kuitenkin kysäistä, että mitä tuumit kesken kauden mukaan tulevista joukkueista, jos ne otetaan vaikka paikkaamaan jotakin vetäytynyttä?

Noin kirjotettuna se vaikuttaa ihan hyvältä asialta. Kuitenkin olisi paljon helpompaa olla jotain mieltä jostain asiasta joka on totta, eikä pelkkä mahdollisuus.
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #574 : 21.03.14 - klo:21:20 »

Aksu laitatko rulokset rankingpelist? J&#228;rkyttynyt
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
yu aksu
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 669


Some :3


Profiili WWW
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #575 : 21.03.14 - klo:22:12 »

joo unohin ne...
tallennettu
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #576 : 21.03.14 - klo:22:20 »

Mitä tää ny on??? Late veikannu et SatQ häviää H.G:lle 2-3. Jos me hävitää niin me hävitään 5-0, luultavasti alivoiman takia. MUTTA JOS MEILLÄ EI OO ALIVOIMAA NIIN KYLLÄ ME SITTEN VOITETAAN. Ei saisi olla 1-4 ja 2-3 häviöitä tuolla meille ees vaihtoehtoina
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
jorgos
Vieras
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #577 : 22.03.14 - klo:19:19 »

Miks liiga säätää jatkuvasti näitten tuplien kanssa
Koska ymmärrätte ettei tällänen karsi tuplia ollenkaan vaan lähinnä karkottaa porukkaa pois
Näkisin jonkun tarkotuksen tässä näpräämisessä jos A) Tää olis vakavaa toimintaa jossa pyöritettäis rahaa ja B) Teillä olis toimiva ja luotettava tapa tunnistaa tuplat
Tällä hetkellä näyttää siltä että muutama tyyppi leikkii auktoriteettileikkejä internetissä, muitten kustannuksella.
tallennettu
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #578 : 22.03.14 - klo:19:32 »

Naurettavinta tässä teidän sormien pyörittelyssä on kuitenkin se, että arvailette uusia tuplia ja ette tee niille tuplille mitään mitkä kaikki oikeesti tietää tupliksi. Ootte ihan täyssiä vitsejä koko poppoo


tallennettu

Pidän kissoista
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #579 : 23.03.14 - klo:15:33 »

Jerry ja camdy pelaa tänään sit. Ku masa eisaa mukamas tupla Ep&#228;varma
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #580 : 23.03.14 - klo:15:48 »

Ei varmaa pelaa ennenku lisenssi asiat on hoidettu. Candy-täti o sairaan epäilyttävä
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #581 : 23.03.14 - klo:15:55 »

Ei varmaa pelaa ennenku lisenssi asiat on hoidettu. Candy-täti o sairaan epäilyttävä
Mites nii epäilyttävä. Teng pyysi et otan masan pois ja korvaan sen nii korvasin ha varmana pelaa. Näitten kahen ansiost h.g saa varmasti minimia kolme pelaajaa. Tästä tulee helvetti jos ei pelaa. Ei täs oo mitään epäilyttävää lisenssiä nyt vaan.
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Kausiin kuulumattomat rankingpelit
« Vastaus #582 : 24.03.14 - klo:16:10 »

Eikö säännöt vois kieltää tän, kun Nokka farmaa L.F:llä eloaan ja rankingvoittojaan korkeammalle näillä yhteisillä peleillä, vaikka lopputulos on selvä?

Ei toimi shakkiturnauksetkaan niin, että pelaan 100 seloo huonompaa vastaan 1337 peliä, kunnes seloni on niin korkea, että häntä vastaan pelaamisesta ei ole hyötyä.
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Kausiin kuulumattomat rankingpelit
« Vastaus #583 : 24.03.14 - klo:16:20 »

Ei vittuboot säälittävä. Mulle on aivan se ja sama joku vitun ELO.. Tarkoitus on reeniä molemmille ja peliaikaa saa kaikki ku liigapeleis eisaa.. rankingpelus viel se tietty rajat ettei oo nii lepsuu. Taitaa olla että ite sitä seuraat... ja miks pitäis kieltää se et farmin kaa eisais pelaya rankingpelei
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #584 : 24.03.14 - klo:16:21 »

Turpa kii pallo. Mä sain pienellä vaivalla ton uskoon, et oon admin ja nyt sä pilasit sen

Jonkin sortin sääntörikkomus, jotain toimenpiteitä?
tallennettu

Pidän kissoista
Sivuja: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 51 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024