Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
19.05.24 - klo:15:24

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Vanhat kierros -ja kausikeskustelut
| | | |-+  2. Liigakierroksen keskustelua
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 [4] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: 2. Liigakierroksen keskustelua  (Luettu 12086 kertaa)
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #45 : 13.11.11 - klo:15:05 »

Tuota.. en minä pelaajille rähise, ehkä tein väärin kun otin, mutta olin sillä linjalla, että en päästäisi edes pinksetiä pelaamaan.
Monet ärsyyntyvät tavastani sanoa asioita toisinaan suoraan. Ja sanon tässäkin asiassa.
Mehän tiedämme Snakettaja, molemmat syyn, oikein hyvin, miksi otit Pinksetin klaaniin. Eikö totta?
Muut eivät tiedä mutta tietävät nyt.
Otit hänet vain ja ainoastaan siksi koska minä olin halukas ottamaan hänet Dash klaaniin.
Systemaattinen suunnitelmasi minua ja klaaniani kohtaan on karahtanut kuitenkin parissa kohtaa kiville. Mutta en jutustele siitä aiheesta enempää tässä osiossa ettei mene aivan täysin offtopiciksi.   Iskee silmää
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
Snakettaja
Vieras
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #46 : 13.11.11 - klo:16:30 »

Monet ärsyyntyvät tavastani sanoa asioita toisinaan suoraan. Ja sanon tässäkin asiassa.
Mehän tiedämme Snakettaja, molemmat syyn, oikein hyvin, miksi otit Pinksetin klaaniin. Eikö totta?
Muut eivät tiedä mutta tietävät nyt.
Otit hänet vain ja ainoastaan siksi koska minä olin halukas ottamaan hänet Dash klaaniin.
Systemaattinen suunnitelmasi minua ja klaaniani kohtaan on karahtanut kuitenkin parissa kohtaa kiville. Mutta en jutustele siitä aiheesta enempää tässä osiossa ettei mene aivan täysin offtopiciksi.   Iskee silmää

Oletsä tyyppi kännissä Hymyilee leveästi ? eh tuo syy on KAUKAA todella KAUKAA haettu, ei mua haittaa että puhut suoraa, itsekkin aina kerron asiat silleen miten ne on. nyt sitten voin kertoa tähän. Otin sen takia, koska pinkset oli uskollinen klaaneilleen ja sen miten hän pelasi Asd pelissä, samaa hän ei voinut tarjota meille.
tallennettu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #47 : 13.11.11 - klo:17:22 »

Oletsä tyyppi kännissä Hymyilee leveästi ? eh tuo syy on KAUKAA todella KAUKAA haettu, ei mua haittaa että puhut suoraa, itsekkin aina kerron asiat silleen miten ne on. nyt sitten voin kertoa tähän. Otin sen takia, koska pinkset oli uskollinen klaaneilleen ja sen miten hän pelasi Asd pelissä, samaa hän ei voinut tarjota meille.
Olen, toisinaan, en kuitenkaan tätä kirjoittaessa  Näyttää kieltä
Oli vain outo yhteensattuma tämä tapahtumien kulku: Kysyin onko Pinkset hyväkin -> Olit hieman vaisu asiasta mutta myönsit että kohtuu -> kysyin häntä klaaniin ja kas, hän olikin jo löytänyt tiensä Battle snakeen.
Ei silti että tällä, tai millään muullakaan olisi mitään merkitystä meidän tekemisiimme. Meillä on jengillä oma tiemme, kuten on aina ollutkin. Harmi vain Pinkielle, toivotaan että hänelle löytyy klaani jostain. Ainakin hän on innokas ja aktiivinen pelailemaan  Hymyilee
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #48 : 13.11.11 - klo:20:11 »

Ja näin saatiin toinen liigakierros pelattua, nähdäkseni ilman suurempia yllätyksiä Hymyilee Menihän tuo oma veikkaukseni pieleen KKK1:n ja F.L:n matsin osalta (oikeastaan odotetusti), samoin kuin Dash--BS- -matsin osalta. Vähän tasaisempia eriä kyllä odotin kuin mitä nähtiin.
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #49 : 13.11.11 - klo:23:32 »

Ei tekisi pahaa jos tulokset julkistettaisiin edes osapuilleen reaaliajassa foorumeille. Dash - -BS- pelattiin jo lauantaina.
Arpooko täällä joku aivoriihi miten niissä peleissä sittenkin kävi vai onko kaikilla admineilla tosiaan noin paljon parempaa puuhaa?
Halloo! Meillä ei ole 0 pistettä, kiitos.
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #50 : 14.11.11 - klo:00:11 »

Pahoittelut tomppa. Me adminit olemme ihmisiä siinä missä te muutkin, niin joskus tuollaisia mokia voi tapahtua. Korjasin tuon jokusen aikaa sitten kun eräs toinen ihminen siitä huomautti.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #51 : 14.11.11 - klo:00:19 »

Tuplapostaus mutta so what. -BS- vs Dash ottelu oli kierroksen ehdoton helmi. Erittäin tiukkaa pelaamista ja voittaja olisi voinut olla kumpi vaan. Muut ottelut olivat valitettavan ylivoimaisia eivätkä tarjoilleet samanlaista herkkua. Eiköhän ensi kierroksella nähdä parempia pelejä.  Iskee silmää
tallennettu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #52 : 14.11.11 - klo:00:39 »

Tuplapostaus mutta so what. -BS- vs Dash ottelu oli kierroksen ehdoton helmi. Erittäin tiukkaa pelaamista ja voittaja olisi voinut olla kumpi vaan. Muut ottelut olivat valitettavan ylivoimaisia eivätkä tarjoilleet samanlaista herkkua. Eiköhän ensi kierroksella nähdä parempia pelejä.  Iskee silmää
Niin oikeassa kuin yleensä oletkin niin tässä olet hieman hakoteillä. Siis sen suhteen että voittaja olisi voinut olla kumpi vain  Iskee silmää
Tapa jolla muutimme ottelun kulun oli vulgääri tahdonvoiman näyte, suorastaan sensaatiomainen tässä liigassa. Kolmannessa erässä ei edes hetkittäinen 3 vs 4 asetelma ollut hidasteena päätöksellemme. Voittajasta ei enää siinä vaiheessa ollut epäilystäkään, saimme koneen käyntiin ja sitä ei ollut -BS-:n pysäyttäminen. Viimeisessä erässä lagia poteneet Jazazka ja visavi hoiteli pelkällä tahdonvoimalla, satunnaisesti heitä auttaessani, kentät ja Myyn johdolla tarjosimme sellaista showta että oksat pois. Tiukin peli oli mutta vain koska annoimme turhia eteen. Muut pelit olivat jo etukäteen selvää pässinlihaa  Hymyilee leveästi
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
Snakettaja
Vieras
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #53 : 14.11.11 - klo:08:44 »

Niin oikeassa kuin yleensä oletkin niin tässä olet hieman hakoteillä. Siis sen suhteen että voittaja olisi voinut olla kumpi vain  Iskee silmää
Tapa jolla muutimme ottelun kulun oli vulgääri tahdonvoiman näyte, suorastaan sensaatiomainen tässä liigassa. Kolmannessa erässä ei edes hetkittäinen 3 vs 4 asetelma ollut hidasteena päätöksellemme. Voittajasta ei enää siinä vaiheessa ollut epäilystäkään, saimme koneen käyntiin ja sitä ei ollut -BS-:n pysäyttäminen. Viimeisessä erässä lagia poteneet Jazazka ja visavi hoiteli pelkällä tahdonvoimalla, satunnaisesti heitä auttaessani, kentät ja Myyn johdolla tarjosimme sellaista showta että oksat pois. Tiukin peli oli mutta vain koska annoimme turhia eteen. Muut pelit olivat jo etukäteen selvää pässinlihaa  Hymyilee leveästi

Hei cmoon, elä nyt rupea kuitenkaa itsestäsi ja klaanistali liikaa luulemaan, kuinka paljon panostusta 62 pisteen kiinni otto tarvisi ?  Epävarma
tallennettu
Welsh
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 26


''Uncharted three only for playstation three''


Profiili
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #54 : 14.11.11 - klo:14:46 »

Olen huomannut että -BS- pelit ovat olleet harvinaista 3-2 herkkua  Iskee silmää Paitsi T.F.C tä vastaan pelattu karsintapeli.Harmiksi nyt 3.kierroksella emme ole kuvioissa  Vaikenee
tallennettu

Welsh Corgi/Bale/Lerssi/wels/Whels/Welssi/Corgi/Crokkis
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: 2. Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #55 : 14.11.11 - klo:16:02 »

Joo, yleensä 3-2 päättyvät pelit ovat kivoja seurata. Tosin toisinaan voittaja on selvillä jo kahden erän jälkeen vaikka lopputulos olisikin 3-2.
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #56 : 15.11.11 - klo:12:19 »

Hei cmoon, elä nyt rupea kuitenkaa itsestäsi ja klaanistali liikaa luulemaan, kuinka paljon panostusta 62 pisteen kiinni otto tarvisi ?  Epävarma
Noh noh, nämähän nyt ovat vain tarinoita Snakettaja  Hymyilee
Ei niitä pidä ottamankaan niin hirveän tosissaan. Ajattele niitä vaikka esim maikkarin uutisten loppukevennyksen tyylisenä läppänä. Pieni totuuden siemen siellä silti aina on, miten iso, sen saa jokainen itse arvioida.  Iskee silmää
Jaa että 62 pistettä? Kuulostat jo "melkein voittaneelta". Meille se oli 1 piste lisää sarakkeeseen, ei muuta. Sama kai se onko eroa 10 pistettä vai 1k ottelun päätyttyä.
Jos siitä jotain krediittiä saisi itselleen niin d44, hävisimme F.L klaanille ekalla kaudella 53:lla pisteellä. Mutta kun ei saa!  Hymyilee leveästi
Ja F.L - Kaljamahat, siinä ei ollut ku pari pointsia eroa. Muisteleeko näitä niukkoja eroja joku sitten? Kyllä. Ottelun häviäjät, myönnetään.
Joo, yleensä 3-2 päättyvät pelit ovat kivoja seurata. Tosin toisinaan voittaja on selvillä jo kahden erän jälkeen vaikka lopputulos olisikin 3-2.
On siinä jännitystä enemmän kuin 5-0 pelissä ainakin  Hymyilee
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
Sivuja: 1 2 3 [4] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024