Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
19.05.24 - klo:23:21

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Vanhat kierros -ja kausikeskustelut
| | | |-+  7. Liigakierros - keskustelua kahvikupposten äärellä
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 [4] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: 7. Liigakierros - keskustelua kahvikupposten äärellä  (Luettu 13143 kertaa)
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: 7. Liigakierros - keskustelua kahvikupposten äärellä
« Vastaus #45 : 16.01.12 - klo:18:47 »

Muistanko väärin vai pelasiko tämä pottu99:kin jopa täällä SP huoneessa?
Saattaa olla että muistan väärin, joitain yllätysnimiä siellä kuitenkin oli.  Virnistää
Pottukin on innokas etsimään itselleen liigaklaania mutta ikävä kyllä on yhtä innokas ampumaan omia ja pelailemaan mm. MunQ tagi päällä (kuulemma näin)  :DOsta jo laastaria hyvä mies...

Jokseenkin tengun linjoilla olen. Jos jotakuta kiinnostaa pelata tasokkaammassa pelissä niin ei estetä sitä, mutta jos on häiriöksi, eikä ota opikseen niin bannia pamahtaa.
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: 7. Liigakierros - keskustelua kahvikupposten äärellä
« Vastaus #46 : 16.01.12 - klo:21:34 »


Kasasimpahan itselleni joukkueen hulluista ja vielä vastustajan joukkueenkin.  Cool
Kyllä, sinä olet tehnyt näin ja samoin Pinkset ja aikoinani minä, tosin hullujenhuoneen tilalla oli tuolloin legendaarinen Fokke´s Megabase.  Virnistää
Jauota sanoi minulle: "tee oma klaani" kun Dove johon kuuluin, jättäytyi pois liigasta.
Tein sen yhdessä Kaappirosvon (kinkkujuusto) kanssa. Ensimmäisiä jäseniä oli mm. barramundi, Small Myy, reksa-90 ja Raphael92  Cool
3 vuotta myöhemmin 2 heistä on yhä jäseniä, toinen liigassakin.
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
juupeli
Etanat

Poissa Poissa

Viestejä: 648



Profiili
Vs: 7. Liigakierros - keskustelua kahvikupposten äärellä
« Vastaus #47 : 16.01.12 - klo:22:01 »

Kyllä, sinä olet tehnyt näin ja samoin Pinkset ja aikoinani minä, tosin hullujenhuoneen tilalla oli tuolloin legendaarinen Fokke´s Megabase.  Virnistää
Jauota sanoi minulle: "tee oma klaani" kun Dove johon kuuluin, jättäytyi pois liigasta.
Tein sen yhdessä Kaappirosvon (kinkkujuusto) kanssa. Ensimmäisiä jäseniä oli mm. barramundi, Small Myy, reksa-90 ja Raphael92  Cool
3 vuotta myöhemmin 2 heistä on yhä jäseniä, toinen liigassakin.

Vastustajilla tarkoitin D&P tä. En halunnut jäädä viimeiseksi liigassa joten autoin kaikin keinoin klaania liigaan. Futis poju ja ystävällinenC ovat minun takiani liigassa minä heidät munkkiin tutustutin.

Ps. tulipas itteni kehuttua Järkyttynyt
tallennettu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: 7. Liigakierros - keskustelua kahvikupposten äärellä
« Vastaus #48 : 17.01.12 - klo:00:58 »

Vastustajilla tarkoitin D&P tä. En halunnut jäädä viimeiseksi liigassa joten autoin kaikin keinoin klaania liigaan. Futis poju ja ystävällinenC ovat minun takiani liigassa minä heidät munkkiin tutustutin.

Ps. tulipas itteni kehuttua Järkyttynyt
Ahaa..  Järkyttynyt
Pitää kai sitä itseään onnitella hyvin tehdystä hommasta  Cool
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: 7. Liigakierros - keskustelua kahvikupposten äärellä
« Vastaus #49 : 17.01.12 - klo:18:21 »

Vastustajilla tarkoitin D&P tä. En halunnut jäädä viimeiseksi liigassa joten autoin kaikin keinoin klaania liigaan. Futis poju ja ystävällinenC ovat minun takiani liigassa minä heidät munkkiin tutustutin.

Ps. tulipas itteni kehuttua Järkyttynyt
Sori, mut nyt kun asia tuli puheeksi niin minunkin on otettava kunniaa vähän. Lähetin klaaninjohtajille yksärin missä suosittelin pelaajia ja sen seurauksena anssi888, FriendlyC, Futis Poju, HEVIJOULUPUKKI, juho3, raija123 ja TORSTI PITKÄNEN värvättiin. Tämän jälkeen olen taivuttellut yhden tuoreen vahvistuksen pelaamaan heille. Väitän että ilman minua joukkue ei pelaisi täällä, olin nimittäin myös se joka tutustutti johtajat liigaan ja käski heitä tekemään porukan.
« Viimeksi muokattu: 17.01.12 - klo:18:23 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
juupeli
Etanat

Poissa Poissa

Viestejä: 648



Profiili
Vs: 7. Liigakierros - keskustelua kahvikupposten äärellä
« Vastaus #50 : 18.01.12 - klo:07:47 »

...

Ja minähän sinulle C:tä ja FP:tä kehuin ja tulit katsomaan kun he pelaavat.

Huhhuh, nyt täytyy monelle ostaa pokaaleja.  Hymyilee leveästi

Nyt menee jo tosi pahasti offtopicsi,mutta pakko sanoo tämä. Voisitteko kauden lopussa antaa titteleitä esim. kauden nousukas, kauden trolli, kauden paras varajohtaja jne. Näitä vaan paljon niin mahdollisimman moni saa tittelin. Omaakin sydäntä lämmittäisi jos omalle kohdalle tälläinen osuisi (tosin en usko osuvan, ellei joku keksi vuoden juupeli titteliä)
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024