Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
19.05.24 - klo:22:27

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Vanhat kierros -ja kausikeskustelut
| | | |-+  9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja  (Luettu 12853 kertaa)
Velo
Vieras
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #30 : 24.01.12 - klo:21:45 »

Iskukykyne tai ei nii en aio sallii häviötä. Snow, meil on viel reippaasti parannettavaa pelissämme, senkin vuoksi itteemme tarjotellaan harkkapelivastustajaksi, että ens kaudeks saatas teamworkki kuntoon...
tallennettu
-SnowFlake-
Vieras
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #31 : 24.01.12 - klo:21:58 »

Juu tiedän,aika paljon on parannettavaa,mutta pieninkin edistys on suurta.
tallennettu
juupeli
Etanat

Poissa Poissa

Viestejä: 648



Profiili
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #32 : 24.01.12 - klo:22:14 »

Taas kerran ala-arvioit heitä kun luulet että tuo oli KKK2:n huonoutta eikä T.F.C:n hyvyyttä. Kyse ei ollut mistään yhden erän suonenvedosta, vaan he hävisit toisen KV erän alle 50:lla pisteellä. Sanon vaan että tulet yllättymään Sunnuntaina, T.F.C on oikein iskukykyinen joukkue.

En tiennyt että noin hyviä ollaan :O , mutta KKK2 peliin en ollut valmistautunut yhtään ja avain pelaajat puuttuivat. Olisi varmaan voitto ollut lähellä jos olisin vähän panostanut Vaikenee

Meidän peli on kiinni aika paljon avain pelaajien saapumisesta treeneihin ja peleihin.

Nala,teidän pelinne minun mielestä on parantunut joka kerta ei siinä mitään muuta.

Teng voikin kertoa kenen peli on parantunut  Pusu
tallennettu
-SnowFlake-
Vieras
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #33 : 24.01.12 - klo:22:29 »

Puhutaan sitten kun tengi halusi.

Teidän avainpelaajat oli jo aika lailla pelissä joten ei siinä sen kummempaa.
Voi olla että luulitte että T.F.C sai sen pisteen omin voimin,eikä KKK2:lla siihen ollut mitään asiaa
Ei haittaa sekään,mutta juupelin on turha alkaa kehuskelemaan yhden kerran pisteellä.
Yhden pisteen saaminen ei merkitse sitä että veisitte koko klaanin,saat luulla noinkin,se ei minua haittaa yhtään.
Omapahan on häpiäsi kun häviätkin seuraavalla kerralla 5-0 niin loppuu kehuskelut kenties.
Yhden pelaajan panostaminen vaikuttaa aika vähän,mutta silti paljon jos oikein katsotaan.
Minulla ainakin ärsytti yhden niin sanotun pellen käytös siinä pelissä etten toiste halua nähdä  enää sellaista.
Treenitkään eivät paljoa merkitse jos ette pelaa vastustajaa vastaan silloin,koska ettehän te tiedä millainen vastus voi tulla vastaan ainakaan tarkasti.
Teiltä nähtävästi puuttui yksi pelaaja vain treeneistä,jolle et ollut varmaan ilmoittanutkaan koko asiasta,niinkuin voi ajatella tuplan aiemmasta viestistä.
« Viimeksi muokattu: 24.01.12 - klo:22:55 kirjoittanut -SnowFlake- » tallennettu
Velo
Vieras
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #34 : 24.01.12 - klo:22:36 »

Toivottavast karma ei rankase koko dounatsilaumaa ylimielisyydestäni. Olen vain uupunut kauden lopussa ja kyrsiintyny p-off paikan menetykseen.
tallennettu
-SnowFlake-
Vieras
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #35 : 24.01.12 - klo:22:50 »

Ei siitä p-off paikan menetyksestä tarvi huolehtia,kunhan vain pelaa pelit kunnialla loppuun ja on tyytyväinen kun on saanut pelata.

Laitetaan nuo loput veikkaukset kun unohdin laittaa ne.

KKK1-D&P 5-0

Dash-KKK2 1-4

F.L-F.B 3-2

Toivottavast karma ei rankase koko dounatsilaumaa ylimielisyydestäni.

Ylimielisyys on joskus hyvästä,joskus taas pahasta.
« Viimeksi muokattu: 24.01.12 - klo:22:59 kirjoittanut -SnowFlake- » tallennettu
R-ankka
Vieras
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #36 : 24.01.12 - klo:22:55 »

Toivottavast karma ei rankase koko dounatsilaumaa ylimielisyydestäni. Olen vain uupunut kauden lopussa ja kyrsiintyny p-off paikan menetykseen.
Se on realismia, ei ylimielisyyttä Cool
tallennettu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #37 : 24.01.12 - klo:23:39 »

Mielestäni ala-arvioit törkeästi T.F.C:n joukkuetta. He veivät KKK2:lta eräpisteen kun taas te hävisitte heille puhtaasti. Lähtökohtaisesti DnZ on kovempi joukkue, mutta en yllättyisi vaikka T.F.C voittaisi ottelun.
Itse olen ihan samaa mieltä. T.F.C on kyllä harmillisen paljon ns "fiilisjoukkue" mutta sitten kun se fiilis on kohdillaan he napsivat pisteitä monilta.
Iskukykyne tai ei nii en aio sallii häviötä. Snow, meil on viel reippaasti parannettavaa pelissämme, senkin vuoksi itteemme tarjotellaan harkkapelivastustajaksi, että ens kaudeks saatas teamworkki kuntoon...
Noo, tokkopa sitä sinulta Nala kukaan kysymään tulee sallit tahi et  Hymyilee leveästi
Asia ei mulle kuulu mutta ikävästi näkyi läpi meidän pelissämme että teillä, kuten meilläkin oli toissakaudella, on hieman muitakin ongelmia kuin teamwork... joukkuekemia kenties?
Toivottavast karma ei rankase koko dounatsilaumaa ylimielisyydestäni. Olen vain uupunut kauden lopussa ja kyrsiintyny p-off paikan menetykseen.
Tämän luulet menettäneesi Dashille, liigan yhdelle aliarvostetuimmista jengeistä, jonka johtajaa syytät ylimielisyydestä välittömästi kun se pyrkii puhumaan sanankin asiaa, johtuen siitä että se ei ole Tengin kaltainen lahjakkuus niin pelissä kuin muissa peliin liittyvissä asioissa, vaan tavan tunari joka ei osaa johtaa joukkuetta mutta joka yrittää kovasti ja puhuu asioista niiden oikeilla nimillä. Ugh.
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #38 : 24.01.12 - klo:23:47 »

...
Ihan ok tekstiä muuten, mutta sinulla meni pointti kokonaan ohi. Eli tarkoituksena oli kehua T.F.C:ta ei mollata teitä. Ihmetytti vaan kuinka noin jalat maassa oleva ihminen kun Mirva, voi laukoa tuollaista. Käytin teitä vaan esimerkkinä koska se tuki mielipidettäni.
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #39 : 24.01.12 - klo:23:51 »

Elven; laskelmieni mukaa meil ois ollu p-off mahikset jos olisimme voittaneet. Toki kusimme mahiksistamme isoimman osan kun kkk2lle hävisimme. En mielestäni suoraa oo sua haukkunu, saati tiimiäs. Lähinnä kyse ollu siit et oon luullu omist pojist liikoja, joten ole kiltti ja heitä se sotakirvees takas hautaan - ei mun oo tarkotus välei täs rikkoo tai riitaa haastaa. Jutellaa joskus privatemmin kahellee ni kertoilen vähä juttuja, joita en näi julkiseen viitsi huudella. Teng; Tää johtuu tietyist jutuist joit en julkiseen huutele - nyvi lentokas hihast jos haluut tietää ni kerron privan.
« Viimeksi muokattu: 24.01.12 - klo:23:57 kirjoittanut Velo » tallennettu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #40 : 25.01.12 - klo:01:41 »

Elven; laskelmieni mukaa meil ois ollu p-off mahikset jos olisimme voittaneet. Toki kusimme mahiksistamme isoimman osan kun kkk2lle hävisimme. En mielestäni suoraa oo sua haukkunu, saati tiimiäs. Lähinnä kyse ollu siit et oon luullu omist pojist liikoja, joten ole kiltti ja heitä se sotakirvees takas hautaan - ei mun oo tarkotus välei täs rikkoo tai riitaa haastaa. Jutellaa joskus privatemmin kahellee ni kertoilen vähä juttuja, joita en näi julkiseen viitsi huudella. Teng; Tää johtuu tietyist jutuist joit en julkiseen huutele - nyvi lentokas hihast jos haluut tietää ni kerron privan.
Heh, ei meillä mitään Hymyilee
Toivoin että muutkin kuin minä huomioisi että meillä on myös enemmän pelejä jäljellä kuin esim DnZ:lla. Näistä tulee väkisinkin eroa tekeviä pisteitä. Kuten jo aiemmin sanoin, en lähde tippaakaan vähättelemään D&P:n pyrkimyksiä mutta tulemme ihan väkisinkin saamaan heistä sekä KKK2 pelistä pisteitä ollaksemme hyvissä asemissa pleijareissa vaikka olisimme jopa hävinneet Donuille. No mutta, ei jossitella suuntaan eikä toiseen vaan odotamme miten jäljellä olevissa otteluissa käy.
Välimme ovat kyllä mitä parhaimmat, joten ei mitään sotakirveitä Nala  Virnistää
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
R-ankka
Vieras
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #41 : 25.01.12 - klo:01:46 »

Elven; laskelmieni mukaa meil ois ollu p-off mahikset jos olisimme voittaneet. Toki kusimme mahiksistamme isoimman osan kun kkk2lle hävisimme. En mielestäni suoraa oo sua haukkunu, saati tiimiäs. Lähinnä kyse ollu siit et oon luullu omist pojist liikoja, joten ole kiltti ja heitä se sotakirvees takas hautaan - ei mun oo tarkotus välei täs rikkoo tai riitaa haastaa. Jutellaa joskus privatemmin kahellee ni kertoilen vähä juttuja, joita en näi julkiseen viitsi huudella. Teng; Tää johtuu tietyist jutuist joit en julkiseen huutele - nyvi lentokas hihast jos haluut tietää ni kerron privan.
Sä otat asioita vähän liian vakavasti Pusu

Ei tietenkään (eikä edes kannata) tarvitse ottaa esimerkkiä musta, vaan joku kultainen keskitie on paras vaihtoehto Cool
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #42 : 25.01.12 - klo:09:38 »

Heh, ei meillä mitään Hymyilee
Toivoin että muutkin kuin minä huomioisi että meillä on myös enemmän pelejä jäljellä kuin esim DnZ:lla. Näistä tulee väkisinkin eroa tekeviä pisteitä. Kuten jo aiemmin sanoin, en lähde tippaakaan vähättelemään D&P:n pyrkimyksiä mutta tulemme ihan väkisinkin saamaan heistä sekä KKK2 pelistä pisteitä ollaksemme hyvissä asemissa pleijareissa vaikka olisimme jopa hävinneet Donuille. No mutta, ei jossitella suuntaan eikä toiseen vaan odotamme miten jäljellä olevissa otteluissa käy.
Välimme ovat kyllä mitä parhaimmat, joten ei mitään sotakirveitä Nala  Virnistää

Njoo, en oo ollu ikinä kamalan hyvä matikassa joten voi olla että laskelmani heitti pahemman kerran. Hymyilee leveästi Ja heittikin jo nyt.

Sä otat asioita vähän liian vakavasti Pusu

Ei tietenkään (eikä edes kannata) tarvitse ottaa esimerkkiä musta, vaan joku kultainen keskitie on paras vaihtoehto Cool

Sitähän tässä oon yrittänyki hakee taval jos toisel... Liian vakavasti? Njaa-a, ehkä otan, ehkä en.
tallennettu
-SnowFlake-
Vieras
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #43 : 25.01.12 - klo:11:45 »

En ottanut sitä pahakseni että käytit meitä esimerkkinä,mutta sanoin vain tuon juupelille varmuuden vuoksi. ^_^
Nalakin nähtävästi pystyy yllättämään joskus,eikä vain harvoin.
Juupelille ja T.C.F:lle onnea peliin silti,varsinkin juupelille.
« Viimeksi muokattu: 25.01.12 - klo:11:54 kirjoittanut -SnowFlake- » tallennettu
Growwi
Vieras
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #44 : 25.01.12 - klo:11:58 »

KKK1-D&P 5-0

KKK2-Dash 3-2

F.L-F.B 4-1
Nauran teidän sopupeli epäilyille Näyttää kieltä

DnZ-T.F.C 5-0



tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024