Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
19.05.24 - klo:20:48

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Vanhat kierros -ja kausikeskustelut
| | | |-+  9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja  (Luettu 12852 kertaa)
juupeli
Etanat

Poissa Poissa

Viestejä: 648



Profiili
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #45 : 25.01.12 - klo:19:35 »

En ottanut sitä pahakseni että käytit meitä esimerkkinä,mutta sanoin vain tuon juupelille varmuuden vuoksi. ^_^
Nalakin nähtävästi pystyy yllättämään joskus,eikä vain harvoin.
Juupelille ja T.C.F:lle onnea peliin silti,varsinkin juupelille.

ly

ja asiaan

KKK1-D&P 5-0 D&P pelaa paremmin kuin me -.-:
KKK2-Dash 2-3 Dash vie yhteispelillä
F.L-F.B 4-1 F.B saa pisteen koska F.L testailee uusia taktiikoita
Dnz-T.F.C 2-3 kunhan saadaan pelaajat hereille :/
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #46 : 27.01.12 - klo:13:07 »

ly
fsdfdsfsd

F.L testailee uusia taktiikoita
Ei kai me nyt tässä vaiheessa kautta.
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #47 : 28.01.12 - klo:20:59 »

Eipä mennyt lottoni oikein tämän päivän pelin kohdalla. Yllättävän hyvin KKK2 kuitenkin pisti aluksi kampoihin vaikka olikin yhden miehen alivoimalla.
tallennettu
-SnowFlake-
Vieras
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #48 : 28.01.12 - klo:23:32 »

Kampoihin pistäminen johtu siitä että tahdoimme oikeasti voittaa heidät,mutta vähän tuo neljännen pelaajan puuttuminen vaikutti meidä puolustukseen aika pahasti.
Häviö ei haittaa,mutta haluan pelata kaikki liigapelit aina neljä vastaan neljänä.
Yritin pitää meidän pisteitä vähän ylempänä,niinkuin huomasi pisteistäni.
Huomaa että emme luovuta vaikka pelaisimme alivoimalla.
Yritimme parhaamme ja ei siinä mitään muuta.
Tietysti oltais me varmaan viety 2-3 kierrosta jos meil olis ollu neljäs pelaaja,mutta ei nyt aleta jossittelemaan.

Alivoima on oikeasti pahaksi vaikka jotkut sanoo että se on hyväksi
« Viimeksi muokattu: 28.01.12 - klo:23:36 kirjoittanut -SnowFlake- » tallennettu
R-ankka
Vieras
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #49 : 29.01.12 - klo:20:07 »

Kuinka moni yllättyi F.B. - F.L. pelin tuloksesta?  Pusu
tallennettu
juupeli
Etanat

Poissa Poissa

Viestejä: 648



Profiili
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #50 : 29.01.12 - klo:20:31 »

Luovuttiko F.B että pääsitte kattoon meiän pelii  Järkyttynyt

Ja pelistä sen verran. (piti keksii väkisin joku muu syy kuin se että taidot ei riitä)
Tarkoitukseni oli saada pelaajat paikalle parina iltana viikolla ja olin hankkinut harjoitusvastustajat. No kävi niin mukavasti että toisella kerralla puuttui vastustaja ja toisella pelaajat. Vaikenee
Joten yritimme pelata varman päälle ja pelata 2 risulla ja 2 alalla mikä ei toiminut. Sama juttu oli keskellä mutta sillä erotuksella että löysimme parhaan tavan pelata viimeisessä erässä. Siinä teille marmatusta  < -- (y)
« Viimeksi muokattu: 30.01.12 - klo:16:00 kirjoittanut juupeli » tallennettu
Velo
Vieras
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #51 : 29.01.12 - klo:20:35 »

Niinhän siin kävi kuten veikkasin, 4-1. Vikaerä kustiin poikien niskuroinnin vuoksi. Oma pelini ei ollut täydellistä - vähän koomassa ja hukassa tunnuin salmillani olevan. Tyytyväinen olen kyllä 2. erään - pojat totteli mua kuin enkelit ja homma pelas iha hyvin ja tasasen väännön jälkee saatii homma toimimaan ja vietiin Hymyilee KVerät oli melkone jyräys meiltä, hienoa peliä.
tallennettu
juupeli
Etanat

Poissa Poissa

Viestejä: 648



Profiili
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #52 : 29.01.12 - klo:21:29 »

. Tyytyväinen olen kyllä 2. erään - pojat totteli mua kuin enkelit ja homma pelas iha hyvin ja tasasen väännön jälkee saatii homma toimimaan ja vietiin Hymyilee

Mistä tommosia pelaajia saa? Meillä omat pelaajat huutelee neuvoja mulle ja mä niille eikä kukaan tiedä mitä tehä ja sit vaan fiilistellään randomisti :d
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #53 : 29.01.12 - klo:21:49 »

Mistä tommosia pelaajia saa? Meillä omat pelaajat huutelee neuvoja mulle ja mä niille eikä kukaan tiedä mitä tehä ja sit vaan fiilistellään randomisti :d

Neloserässä jätkät niskuroikin sitten kaikkien kolmen erän edestä. Hymyilee leve&#228;sti

Edit: 3/4 veikkausta oikein, heh. Ei paha, sanoisin. :3
« Viimeksi muokattu: 29.01.12 - klo:21:54 kirjoittanut Velo » tallennettu
juupeli
Etanat

Poissa Poissa

Viestejä: 648



Profiili
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #54 : 29.01.12 - klo:22:03 »

DnZ - T.F.C 1 - 4

Lähtiks tä kiista siitä kun joku random huusi, että me voitetaan?

Neloserässä jätkät niskuroikin sitten kaikkien kolmen erän edestä. Hymyilee leve&#228;sti

Kuulin huhua että apple olisi antanut viimeiseen erään ohjeeksi " NY RILLATAAN "
« Viimeksi muokattu: 30.01.12 - klo:16:03 kirjoittanut juupeli » tallennettu
Velo
Vieras
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #55 : 31.01.12 - klo:20:44 »

Kuulin huhua että apple olisi antanut viimeiseen erään ohjeeksi " NY RILLATAAN "

Tjaa-a, mulla ainaki oli iha eri suunnitelmat mieles mut pojat ei sit halunnu kuunnella Hymyilee
tallennettu
Apple
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Viestejä: 546



Profiili
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #56 : 31.01.12 - klo:21:45 »

Lähtiks tä kiista siitä kun joku random huusi, että me voitetaan?

Kuulin huhua että apple olisi antanut viimeiseen erään ohjeeksi " NY RILLATAAN "

Edelleenkin juupeli, kerrataan nyt vielä, ymmärrän toki kun olet turkulainen, että joudutaan kertaamaan, mutta siis: Dashia vastaan viimeisessä erässä annoin leikkimielisesti ohjeeksi "ny rillataan". Samaa sparrausta siis käytin kv-erissä TFC:tä vastaan. YV-erien peluuttammisista yms. jutuista vastasi TFC-pelissä Nala. Meiän sekasotku ei johtunu siis ainakaan liian kuumasta rillistä, vaan lähinnä siitä, että vovan ei ilmeisesti nähnyt mun ilmotusta neljännen erän pelaajista.
tallennettu

 Munkkiliigan admin
 Elppa
juupeli
Etanat

Poissa Poissa

Viestejä: 648



Profiili
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #57 : 01.02.12 - klo:17:08 »

Lääkärinlausunto:

Potilas lässyttää ja kävelee apinamaisesti. Lisäksi hänen geologinen positionsa on väärä. Myös kamasutra positiot ovat vääriä. Sairaus on  lääketieteelliseltä nimeltään  åboriginalismi (kaukaista sukua aboriginaaleille) ja kansankielellä turkulaisuus. Ainoa parannuskeino on muuttaa adjun kämppikseksi.
« Viimeksi muokattu: 01.02.12 - klo:17:10 kirjoittanut juupeli » tallennettu
R-ankka
Vieras
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #58 : 01.02.12 - klo:17:18 »

Tuo FL-FB pelin tulos näyttää kyllä eräiden admineiden epäherrasmiesmäisyyden. Jotkut olivat aivan varmasti tulleet vartavasten katsomaan tätä peliä koulusta ja töistä, ja admin päättää sikamaisesti taktikoida. Minun mielestäni tästä administa pitäisi järjestää koko liigan kesken demokraattinen äänestys, joka ratkaisee hänen jatkamisensa adminina, eihän tälläinen ole hyvää esimerkkiä ollenkaan Pusu
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: 9. Liigakierros - Veikkauksia ja lottokuponkeja
« Vastaus #59 : 01.02.12 - klo:17:41 »

Tuo FL-FB pelin tulos näyttää kyllä eräiden admineiden epäherrasmiesmäisyyden. Jotkut olivat aivan varmasti tulleet vartavasten katsomaan tätä peliä koulusta ja töistä, ja admin päättää sikamaisesti taktikoida. Minun mielestäni tästä administa pitäisi järjestää koko liigan kesken demokraattinen äänestys, joka ratkaisee hänen jatkamisensa adminina, eihän tälläinen ole hyvää esimerkkiä ollenkaan Pusu
Valitettavasti oman joukkueen etu ajaa edelle, eikä ollut varaa alkaa pelaamaan kunnolla. Sopupelejä esiintyy myös monessa urheilulajissa, ja ne ovat vaan osa hommaa. Nöyrimmät anteeksipyyntöni kaikille, jotka jättivät opiskelun ja työnteon väliin Sunnuntaina kello 20.

Tunnetusti lentokonepeli on suuri eSports laji Pusu
Pointti oli, että sitä tapahtuu kaikkialla kilpailuun liittyvissä tapahtumissa.
« Viimeksi muokattu: 01.02.12 - klo:18:19 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024