Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
30.05.24 - klo:03:36

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Vanhat kierros -ja kausikeskustelut
| | | |-+  Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja  (Luettu 17163 kertaa)
Jazazka
Vieras
Vs: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
« Vastaus #75 : 15.02.12 - klo:08:22 »

Harjoitus matsit ovat oiva tapa testata uusia taktiikoita, eri pelaajia eri pelipaikoilla, ehkäpä juuri sitä pelaajaa, jota olet suunnitellut puolustavaksi. Näyttääkin, että on erinomainen hyökkäävä pelaaja. Lisäksi näissä harjoitus otteluissa voit ajaa joukkueeseesi sisään uusia pelaajia. Ja katsoa heidän heikkoudet ja vahvuudet.
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
« Vastaus #76 : 15.02.12 - klo:08:54 »

Harjoitus matsit ovat oiva tapa testata uusia taktiikoita, eri pelaajia eri pelipaikoilla, ehkäpä juuri sitä pelaajaa, jota olet suunnitellut puolustavaksi. Näyttääkin, että on erinomainen hyökkäävä pelaaja. Lisäksi näissä harjoitus otteluissa voit ajaa joukkueeseesi sisään uusia pelaajia. Ja katsoa heidän heikkoudet ja vahvuudet.

Mm-m, meillä yhdessä erässä pörräilikin uusin vahvistuksemme kentällä sekä itse pelasin eri pelipaikkaa kuin mitä tähän mennessä. Olen kyl Ankan kans samaa mieltä, me pelaillaa silloin kuin meille sopii, ei silloin kun katsojille sopii. Hymyilee Itseäni harvemmin haitannut päällekkäiset pelit - valitsen niitä silloin mielenkiintoisimman jota seurata = problem solved! Hymyilee
« Viimeksi muokattu: 15.02.12 - klo:09:13 kirjoittanut Velo » tallennettu
R-ankka
Vieras
Vs: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
« Vastaus #77 : 15.02.12 - klo:09:24 »

Mielenkiintoista kuinka tämä ilmestyi minun kirjoitusten jälkeen, sillä en missään vaiheessa todennut olevani eri mieltä tuosta.
Lainasinko sinun viestiäsi?
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
« Vastaus #78 : 15.02.12 - klo:13:45 »

Lainasinko sinun viestiäsi?
Et lainannut, mutta sanoinko ylipäätään että lainasit? Enhän minä edes todennut että väittäisit minun sanoneen että harjoitusotteluita ei pitäisi pelata sillon kun joukkue haluaa. Kunhan totesin asian mielenkiintoiseksi, että viestien jälkeen missä kukaan ei ylipäätään kyseenalaista asiaa pitää tuoda tuo esiin.
tallennettu
R-ankka
Vieras
Vs: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
« Vastaus #79 : 15.02.12 - klo:14:04 »

Et lainannut, mutta sanoinko ylipäätään että lainasit? Enhän minä edes todennut että väittäisit minun sanoneen että harjoitusotteluita ei pitäisi pelata sillon kun joukkue haluaa. Kunhan totesin asian mielenkiintoiseksi, että viestien jälkeen missä kukaan ei ylipäätään kyseenalaista asiaa pitää tuoda tuo esiin.
Jos saisin ensi kerralla yhtä nopeasti vastauksen myös kysymykseen, miksei sopupelejä kielletä Pusu
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
« Vastaus #80 : 15.02.12 - klo:14:35 »

Jos saisin ensi kerralla yhtä nopeasti vastauksen myös kysymykseen, miksei sopupelejä kielletä Pusu
Vai minun vastaustani siihen kysymykseen kaipasit. Noh, oma kantani on että ne ei pitäisi kieltää, koska niiden todistaminen on äärimmäisen vaikeaa. Jos ne olisi kielletty tällä kaudella, en avoimesti kertoisi että F.B:n pelaajien tuleminen paikalle kiellettiin potkujen uhalla. Siten siitä säännöstä ei olisi ollut mitään hyötyä. Sitten toinen asia on, että missä kulkee sopupelaamisen raja? Erittäin vaikeasti määriteltävissä oleva asia mikä aiheuttaisi harmaita hiuksia. Jotenkin tuntuu typerältä pakottaa joukkueet pelaamaan kunnolla rangaistuksen uhalla.
tallennettu
R-ankka
Vieras
Vs: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
« Vastaus #81 : 15.02.12 - klo:14:46 »

Vai minun vastaustani siihen kysymykseen kaipasit.
Ei vaan admineiden, kukaan admineista ei vastannu mulle

...paitsi nyt, vastauksen tuskin yllättäessä ketään Cool
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024