Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
30.05.24 - klo:03:32

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Vanhat kierros -ja kausikeskustelut
| | | |-+  Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy  (Luettu 14697 kertaa)
Megabomber00
Vieras
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #15 : 22.02.12 - klo:22:01 »

F.L - MunQ 100 - 0
F.B - KKK1 4 - 1
Dash - KKK2 5 - 0
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #16 : 22.02.12 - klo:22:10 »

F.L - MunQ 100 - 0
Melkone turpasauna Järkyttynyt Munkkiparat.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #17 : 26.02.12 - klo:03:07 »

Illalla se pelataan, ensimmäisen runkosarjamuodolla pelatun kauden loppuottelu. Olemme harvinaisen tilanteen edessä, paperilla kentällä tulee pelaamaan kaksi joukkuetta, mutta käytännössä vain yksi.

Kun miettii MunQia, kulminoituu mieleen yksi asia, he eivät osaa voittaa isoja otteluita. Montako mestaria heillä on? Aivan, vastaus on erään käyttäjän kehonmuotoa muistuttava numero (sori, oli pakko). Montako mestaria meillä on? Hmhh, tässähän meinaa loppua sormet kesken. F.L:n riveissä pelaa jokaisen kauden mestarista vähintään yksi pelaaja. Aika vakuuttavaa sanon minä, mutta se ei tule olemaan mitään verrattuna huomiseen. Sillon meidän riveissä pelaa kahdeksan tuplamestaria.

Pahoittelen MunQit, tälläiset pelit eivät ole teitä varten.
tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #18 : 26.02.12 - klo:10:52 »

(sori, oli pakko)
Siis anteeksipyynnöstä huolimatta mä en voi antaa tätä anteeksi. Pyörittää silmiään Se oli O, eikä 0, kai sä nyt huomaat eron kuinka paljon kaposempi tuo 0 on!

Virnistää

Plus MunQ voittaa. Tulis aika tylsää binääriä näistä tuolla Tengin kaavalla, että ois pelkkää 00000000. I can see ze matrix. Cool

/end trollpost
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #19 : 26.02.12 - klo:20:08 »

Odotettu voitto KKK:lle..
Tollasel huvihyppelyl ja maatapitkin kävelyl otettu voitto.. Huvikseen eriä pojat taisivat antaa, jos epäselväks se katsojille muka jäi. Hymyilee
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #20 : 26.02.12 - klo:20:41 »

Hehee, veikkasin oikein (Tosin F.L ei vienyt yhtä erää)




ly
tallennettu

Foliot hattuun
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #21 : 26.02.12 - klo:20:54 »

Illalla se pelataan, ensimmäisen runkosarjamuodolla pelatun kauden loppuottelu. Olemme harvinaisen tilanteen edessä, paperilla kentällä tulee pelaamaan kaksi joukkuetta, mutta käytännössä vain yksi.

Kun miettii MunQia, kulminoituu mieleen yksi asia, he eivät osaa voittaa isoja otteluita. Montako mestaria heillä on? Aivan, vastaus on erään käyttäjän kehonmuotoa muistuttava numero (sori, oli pakko). Montako mestaria meillä on? Hmhh, tässähän meinaa loppua sormet kesken. F.L:n riveissä pelaa jokaisen kauden mestarista vähintään yksi pelaaja. Aika vakuuttavaa sanon minä, mutta se ei tule olemaan mitään verrattuna huomiseen. Sillon meidän riveissä pelaa kahdeksan tuplamestaria.

Pahoittelen MunQit, tälläiset pelit eivät ole teitä varten.

LY

Tosin oikeeseen osui. 1 tiimi kentällä...

No ei. Peli oli oikeasti jännittävä. Olen tosi mielissäni lopputuloksesta kahdestakin syystä. Ei vähiten F.L:n "lievän" ylimielisyyden takia.
Koko meininki liigassa on alkanut etenkin juuri F.L organisaation osalta muistuttamaan liiaksi jotain ammattiurheilua harjoituksineen ja typerine rangaistusmetodeineen. Siitä on hauskanpito aika kaukana.
Onneksi MunQ tosiaan vei tämän pelin ja aika selvästikin vielä. Monet joukkueet yrittävät ottaa oppia tämän päivän pelityylistä mutta harvat kuitenkaan haluaa tehdä siitä järin vakavaa touhua. Heille tämä antaa uskoa jatkaa eteenpäin pienemmälläkin porukalla.
Kiitokset MunQille jotka ovat sanoneet joskus: "Heikot treenaa" - miten kukakin haluaa tuosta ajatella, se on sivuseikka. Ainakin konemainen toiminta ja pakkopulla jäi tänään toiseksi.  Hymyilee
« Viimeksi muokattu: 26.02.12 - klo:21:12 kirjoittanut Elven » tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
R-ankka
Vieras
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #22 : 26.02.12 - klo:21:08 »

Ette ois voittanu ilman KIRNUA, donujen kasvattia!
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #23 : 26.02.12 - klo:22:49 »

Onnittelut MunQ mestaruudesta. Tiesin tämän kyllä - vain 2 erää hävitty kaudella niin pakosti siinä on tiimi elämänsä iskussa. Yksi kolmesta tulosveikkauksestani oikein, parempi sekin kun nolla. Hymyilee
tallennettu
CONST
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 974



Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #24 : 26.02.12 - klo:22:51 »

Koko meininki liigassa on alkanut etenkin juuri F.L organisaation osalta muistuttamaan liiaksi jotain ammattiurheilua harjoituksineen ja typerine rangaistusmetodeineen. Siitä on hauskanpito aika kaukana.
Vähän kyseenalaistaisin tätä.

Ei meillä mitään kunnon rangaistuksia ole, se on vain eräänlainen tapa osoittaa että "hehheh, ollaan kavereita ja tullaan toimeen". Toisekseen, ei meillä sen enempää harjoittelua ole kuin muillakaan, kyllä mä ennen pelejä olen nähnyt teidänkin treenaavan. Ehkä jopa sana "harjoitus" on hieman harhaanjohtava, ne pari harjoista missä olen ollut on ollut yhteistä lentelyä joko oman tai myös Bastardsien kanssa. Tästä voidaan myös lukea etten koskaan käy harjoittelemassa - varsin ammattiurheilumaista toimintaa siis, eikö vain?

Ja väitän että meistä kukaan ei ole ylimielinen ainakaan tahallisesti. Asioita voidaan sanoa pilke silmäkulmassa ja esimerkiksi juuri Munkkeja on kiva piikitellä, samaa tehdään sieltä aina sillointällöin myös meille. Ihan tervettä vaan että kaksi vanhinta klaania pitää yhteyttä ja osoittaa jonkinlaista me-henkeä.

Onnea Adjulle ja kumppaneille, ensi kaudella nähdään taas. Hymyilee
tallennettu

Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille!
Lainaus käyttäjältä: Tengsinges
Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #25 : 26.02.12 - klo:23:01 »

Onnittelut MunQille mestaruudesta, tulihan se vihdoin. Ei selitteltävää jäänyt, paljon paremmalle hävittiin tänään. Todella kova porukka siellä oli vastassa, ei voi muuta sanoa. En ainakaan itse olisi pystynyt parempaan, kaikki annettiin irti mitä oli, tällä kertaa ei riittänyt.

vähiten F.L:n "lievän" ylimielisyyden takia.
Koko meininki liigassa on alkanut etenkin juuri F.L organisaation osalta muistuttamaan liiaksi jotain ammattiurheilua harjoituksineen ja typerine rangaistusmetodeineen. Siitä on hauskanpito aika kaukana.
Ymmärrän täysin sen, että joku repii minun sanomistani ylimielisen kuvan, mutta mielestäni muut ovat kaukana siitä. En rehellisesti sanottuna tajua yhtään, miten joku voi pitää jotakuta muuta kun minua F.L:n pelaajista ylimielisenä. Ei kai kukaan oikeasti kuvitellut minun uskovan, että mestaruus tulee sormia näpäyttämällä. Tuo on vaan osa meidän ja MunQien välistä viha-/rakkaussuhdetta.

Sinänsä ironista, että sinä huomautat tuosta harjoitusten määrästä, kun mietitään Dashin vastaavaa. Meillä oli kauden varrella reilut 5 treeniä, vähemmän kun teillä siis. Näistä puolet pidettiin koska ihana kolleegani tarvitsi harjoitteluseuraa, ja toinen puolisko ennen tärkeitä otteluita (2x KKK1, 1x MunQ). En ole kuullut kenenkään F.L:n pelaajan moittivan harjoitusten määrää. Ehkä me kaikki vain sitten olemme tälläisiä henkilöitä, että tämä on meidän elämäntehtävä. Nämä leikkimieliset rangaistukset ovat tehty kohottomaan joukkuehenkeä, eikä niistäkään ole valiteltu.
tallennettu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #26 : 26.02.12 - klo:23:25 »

Const ja Teng.
Pahoittelen jos vaikuttaa siltä että olen hyppimässä nenillenne. Näin ei ole.
Ensinnäkään en tietenkään halua syyllistää koko klaania siitä jos johtaja erehtyy olemaan ylimielinen jossain kohtaa. Anteeksi väärästä vaikutelmasta. Teng kyllä voi mennä asiassa itseensä isosti ja koska fiksu kaveri on, varmasti näin tekeekin. Päinvastoin - F.L ansaitsee mitä isoimman kiitoksen siitä että heidän paluunsa myötä, sekä heidän johtajansa tarmokkuutensa ansiosta, koko liiga taas pyörähti käyntiin parin vuoden tauon jälkeen. Tästä muistan F.L klaanin ja tästä arvostan heitä myös kovasti. Toki myös heidän johtajansa panoksesta koko tämän pelin eteen, se on korvaamatonta. Hymyilee

Sitten: Mitä tulee harjoitusten määrään. Jep, Dash piti niitä kerran viikossa. Näistä jopa 1/5 toteutui joten se siitä. Klaanilaiset eivät juurikaan paikalle jaksaneet vaivautua kovinkaan usein. Sitten: Rankkujen "leikkimielisyyteen" en ota kantaa sen enempää kantaa. Paha sanoa mitään kun ei asiasta tiedä. Moni asia perustuu kuulopohjaan, siitä ei sen enempää.

Muutama asia kuitenkin joka puhuu tämän pakonomaisen "ammattimaisuuden" puolesta.
- Hyvin erikoinen "tuuraaja" peluutus F.L / F.B:ltä ottelussa F.B - DnZ. Samaan aikaan kun ääliö pelasi oli 2 F.B:n pelaajaa oli katsomossa.
- DnZ - Dash pelissä ottelua valvoi Apple! Siis peliin osallistuvan joukkueen johtaja joutui itse valvomaan (ja kannettuaan huolta omasta tiimistä eksyi itse kentälle jonka seurauksena DnZ:lle merkittiin yksi erä nollille!). Miksikö näin?
Koska Munkkiliigan F.L valvojat halusivat katsoa samaan aikaan pelattavaa F.B:n peliä!
- Kolmas asia on tietysti tämä monien turhaan (ylläri?) odottama F.L - F.B kohtaaminen. Kyllähän sekin peli olisi voitu pelata.

Joskus tulee mieleen semmone sanonta ku: "nii on jos silt näyttää". Päteekse tähä?  Iskee silmää
« Viimeksi muokattu: 26.02.12 - klo:23:26 kirjoittanut Elven » tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
justus
Vieras
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #27 : 27.02.12 - klo:00:07 »


FB-FL ei kyl ollu millään lailla sovittu peli, se oli tarkotus ottaa molempien klaanien osalta hyvänä harjoituksena mutta jostai syystä fb:n pelaajille tuli esteitä..  Esim ite tiesin vast alle kaks tuntia ennen peliä etten pääse...

Ja noihi harkkoihi; ite ainakin pelailen niis paljon mielummin ku randomil hulluis... Vähä sama pointti ku sp peleis.. Ja se et flyerit on saanu harkkaa aikaa eikä oo erikseen pitkin viikkoa pelaillu hulluis nii on imo enemmänkin kunnioitettava ku dissattava suoritus. Olis varmaa osa munqeistaki mielummin pelannu niitä ku sparrannu itteensä pää märkänä hulluis...

Aamuja  Pyörittää silmiään
« Viimeksi muokattu: 27.02.12 - klo:00:09 kirjoittanut justus » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #28 : 27.02.12 - klo:00:52 »

Ensinnäkään en tietenkään halua syyllistää koko klaania siitä jos johtaja erehtyy olemaan ylimielinen jossain kohtaa. 
Puhu sitten muodossa "Teng", älä F.L. Harva asia suutututtaa enempää kun tuo, että syytellään täysin viattomia henkilöitä yhden henkilön kusipäisuudestä. Saat sanoa minua ylimieliseksi, mutta asia mitä en siedä, on tuo muiden leimaaminen sellaisiksi minun takiani.
 
Sitten: Mitä tulee harjoitusten määrään. Jep, Dash piti niitä kerran viikossa. Näistä jopa 1/5 toteutui joten se siitä. Klaanilaiset eivät juurikaan paikalle jaksaneet vaivautua kovinkaan usein. 
Miksi sitten otit esiin F.L:n harjoitusten määrän?

Sitten: Rankkujen "leikkimielisyyteen" en ota kantaa sen enempää kantaa. Paha sanoa mitään kun ei asiasta tiedä. Moni asia perustuu kuulopohjaan, siitä ei sen enempää.
Niin, kannattaako kommentoida asioita mitä ei tiedä. Ei ole mielestäni mitenkään hirveää, jos laittaa hätähousun tuhoamaan kenttää kiväärillä. Kuten sanoin, tuo nostaa vaan joukkuehenkeä. Lätkämiehiä kun olet, niin sinun tulisi tietää miten joukkuehenkeä korotetaan joukkueen sisäisillä säännöillä.

Muutama asia kuitenkin joka puhuu tämän pakonomaisen "ammattimaisuuden" puolesta.
- Hyvin erikoinen "tuuraaja" peluutus F.L / F.B:ltä ottelussa F.B - DnZ. Samaan aikaan kun ääliö pelasi oli 2 F.B:n pelaajaa oli katsomossa. 
Taas tämä piti ottaa esiin. Noh, selitetään sitten vielä... F.B:n pari kundia oli pelleilyt siinä määrin, että kaipasivat näpäytystä. Olin itse siinä uskossa, että tuuraaminen pelissä olisi sallittua, sillä eräs admin sanoi niin. Ilmoitin silloiselle johtajalle tuurausmahdollisuudesta, ja hän otti ääliön vastaan saadakseen täyden nelikon kasaan. Päätös pelaajien penkittämisestä muuttui kuitenkin peliä ennen jostain syystä, eikä ääliölle viitsitty antaa enää rukkasia kun paikallekkin tuli.

- DnZ - Dash pelissä ottelua valvoi Apple! Siis peliin osallistuvan joukkueen johtaja joutui itse valvomaan (ja kannettuaan huolta omasta tiimistä eksyi itse kentälle jonka seurauksena DnZ:lle merkittiin yksi erä nollille!). Miksikö näin?
Koska Munkkiliigan F.L valvojat halusivat katsoa samaan aikaan pelattavaa F.B:n peliä!
Taas puhut asioista mistä et tiedä. Ei ole F.L:n vika, jos ottelussa ei ole adminia paikalla. Syytä admineita, älä meitä. Tiesit varmasti, että late ja nova (vai oliko jusse?) olivat myös katsomassa tuota F.B:n matsia. Adminien välinen kommunikointivirhe ei tee F.L:sta "ammattijoukkuetta".

- Kolmas asia on tietysti tämä monien turhaan (ylläri?) odottama F.L - F.B kohtaaminen. Kyllähän sekin peli olisi voitu pelata.
En nyt yhtään tiedä oletko tosissasi, mutta tuo ei edes ansaitse vastausta.

e. typo
« Viimeksi muokattu: 27.02.12 - klo:02:05 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #29 : 27.02.12 - klo:01:03 »


FB-FL ei kyl ollu millään lailla sovittu peli, se oli tarkotus ottaa molempien klaanien osalta hyvänä harjoituksena mutta jostai syystä fb:n pelaajille tuli esteitä..  Esim ite tiesin vast alle kaks tuntia ennen peliä etten pääse...

Ja noihi harkkoihi; ite ainakin pelailen niis paljon mielummin ku randomil hulluis... Vähä sama pointti ku sp peleis.. Ja se et flyerit on saanu harkkaa aikaa eikä oo erikseen pitkin viikkoa pelaillu hulluis nii on imo enemmänkin kunnioitettava ku dissattava suoritus. Olis varmaa osa munqeistaki mielummin pelannu niitä ku sparrannu itteensä pää märkänä hulluis...

Aamuja  Pyörittää silmiään

Tämä on kyllä aivan totta. Siellä hulluissa pelaaminen ei juurikaan valmiuksia liiga pelaamisen tuo. Ei siellä kuitenkaan ketään MunQeista päätään hikeen asti itseään hinkkaa  Hymyilee leveästi
JA, olet itsekin kyseisessä huoneessa admin ja pelaat siellä toisinaan joten en ymmärrä negatiivisuuttasi roomia kohtaan siinä mielessä. Se nyt vain sattuu olemaan Rndmien sparrausroomi, sellainenkin pitää olla  Hymyilee
Mitä sparraamiseen tulee noin niinkuin ylipäätään, ei siinä mun mielestä mitään dissattavaa ole. ihan ok juttu. Eri asia on koska sitäkin tekee jne ja minkä kustannuksella.
F.L - F.B pelissä kuulemma (huom.) oli 3 F.B:tä paikalla joten esim 3 vs 3 olisi siinä mielessä voitu pelata.

Ja - totuus on se että vaikka kuka mitäkin sanoisi asian puolesta tai vastaan, keskustelu ei oikeasti pääty mihinkään. Miksi? Koska aina se osapuoli joka on eriä mieltä asiasta löytää kyllä riittävät argumentit perustellakseen omat pointtinsa, kukaan ei oikeasti ole oikeassa eikä kukaan tavallaan väärässä missään kohtaa.
Siksipä yleisesti luotetaan kaikissa asioissa demokraattiseen äänestykseen. Tässä kohtaa sellaista ei ole joten enemmistöäkään ei synny puoleen eikä toiseen - voimme siis lopettaa tämänkin keskustelun.
Tarkoitus oli vain tuoda oma mielipiteeni asiasta, siihen saa joko yhtyä tai olla vastaan eli ei mitään uutta auringon alla.

Hyvää yötä  Iskee silmää
« Viimeksi muokattu: 27.02.12 - klo:01:24 kirjoittanut Elven » tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024