Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
19.05.24 - klo:23:22

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Vanhat kierros -ja kausikeskustelut
| | | |-+  Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy  (Luettu 14646 kertaa)
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #30 : 27.02.12 - klo:01:06 »

F.L - F.B pelissä kuulemma (huom.) oli 3 F.B:tä paikalla joten esim 3 vs 3 olisi siinä mielessä voitu pelata.
Ja se kolmas sevan ja Growwin lisäksi oli?
tallennettu
R-ankka
Vieras
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #31 : 27.02.12 - klo:01:08 »

Ei! Mä ehdin just käydä ostaa popcornit! Kukaan ei mee nukkumaan!

micheljacksonsyomassapopcornia.gif.exe
tallennettu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #32 : 27.02.12 - klo:01:21 »

Puhu sitten muodossa "Teng", älä F.L. Harva asia suutututtaa enempää kun tuo, että syytellään täysin viattomia henkilöitä yhden henkilön kusipäisyydestä. Saat sanoa minua ylimieliseksi, mutta asia mitä en siedä, on tuo muiden leimaaminen sellaisiksi minun takiani.
Johan pahoittelin asiaa sikäli että totesin etten halua syyllistää koko klaania. Anteeksi vielä kerran.
 
Lainaus
Miksi sitten otit esiin F.L:n harjoitusten määrän?
Minkä määrän? Minä en puhunut määrästä mitään, sinä totesit meidän treenanneen teitä enemmän. Mitä SINÄ tiedät meidän treenaamisistamme?
Lainaus
Niin, kannattaako kommentoida asioita mitä ei tiedä. Ei ole mielestäni mitenkään hirveää, jos laittaa hätähousun tuhoamaan kenttää kiväärillä. Kuten sanoin, tuo nostaa vaan joukkuehenkeä. Lätkämiehiä kun olet, niin sinun tulisi tietää miten joukkuehenkeä korotetaan joukkueen sisäisillä säännöillä.
Enpä juuri enempiä kommentoinut kuin toteamalla tällaisen systeemin olevan olemassa. En ole sanallakaan vihjaillut millainen se voisi olla. Älä hyvä mies ala vertailemaan lätkämiehiin, se on vain tie siihen mainitsemaani "ammattimaisuuteen" hoh.
Ja mitäs sinä sanot kun nouset tallista päin? Paitsi että.."Lagas"  Hymyilee leveästi
Lainaus
Taas tämä piti ottaa esiin. Noh, selitetään sitten vielä... F.B:n pari kundia oli pelleilyt siinä määrin, että kaipasivat näpäytystä. Olin itse siinä uskossa, että tuuraaminen pelissä olisi sallittua, sillä eräs admin sanoi niin. Ilmoitin silloiselle johtajalle tuurausmahdollisuudesta, ja hän otti ääliön vastaan saadakseen täyden nelikon kasaan. Päätös pelaajien penkittämisestä muuttui kuitenkin peliä ennen jostain syystä, eikä ääliölle viitsitty antaa enää rukkasia kun paikallekkin tuli.
Taas puhut asioista mistä et tiedä. Ei ole F.L:n vika, jos ottelussa ei ole adminia paikalla. Syytä admineita, älä meitä. Tiesit varmasti, että late ja nova (vai oliko jusse?) olivat myös katsomassa tuota F.B:n matsia. Adminien välinen kommunikointivirhe ei tee F.L:sta "ammattijoukkuetta".
En nyt yhtään tiedä oletko tosissasi, mutta tuo ei edes ansaitse vastausta.
Tiedän vain että 2 F.L adminia oli katsomassa F.B:n peliä ja se riittää oikein hyvin minulle. Kysyttäessä kuka valvoo, sinä itse vastasit että sinä haluat katsoa ainakin sitä ottelua.
Kuten jo aiemmin totesin. Niin kauan kuin on joku, mikä tahansa asia esillä, siitä ei väittelemällä totuutta irti saada. Siksi on turha jatkaa tällaista keskustelua. Olemme molemmat tuoneet tarpeeksi omia mielipiteitämme esille ja loput jääkööt lukijoiden harkittvaksi. Harva varmasti silti tulee sanomaan mulle että olen täysin väärässä  Iskee silmää

Ja se kolmas sevan ja Growwin lisäksi oli?
Huoh.. voi arvaas kirjoitinko paperille?  Vaikenee
Oliko heitä tosiaan vain 2?  Surullinen
« Viimeksi muokattu: 27.02.12 - klo:01:29 kirjoittanut Elven » tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #33 : 27.02.12 - klo:01:54 »

Minkä määrän? Minä en puhunut määrästä mitään, sinä totesit meidän treenanneen teitä enemmän. Mitä SINÄ tiedät meidän treenaamisistamme?
Sanoit meidän organisaation muistuttavan ammattiurheilua, ja nimesit väitteen tueksi harjoittelumme. Viittaat kaiken logiikan mukaan siis siihen, että harjottelisimme määrällisesti paljon. Minusta on erittäin ristiriitaista "haukkua" meitä asiasta, mitä itse tehdään pahemmin.

Olen lukenut Dashin-jäsenten vieraskirjoja, ja osunut lisäksi monta kertaa paikalle, kun klaanihuoneessanne on ollut peliä salasanan kanssa suljetuin katsomoin. Ei tarvitse olla mikään professori päätelläkseen mitä siellä tapahtuu.

Enpä juuri enempiä kommentoinut kuin toteamalla tällaisen systeemin olevan olemassa. En ole sanallakaan vihjaillut millainen se voisi olla. Älä hyvä mies ala vertailemaan lätkämiehiin, se on vain tie siihen mainitsemaani "ammattimaisuuteen" hoh.
Itse väittäisin, että asian typeräksi sanominen on hieman muuta kun kertoa jonkin asian olemassaolosta. Ja sama juttu kun äsken, nimesit tuon väitteesi tueksi. Lätkävertaus sopii hyvin kaikkeen joukkuetoimintaan liittyvään, oli tämä vakavaa tai ei. Sillä siinä oli kyse hyvän joukkuehengen luomisesta, ei ammattimaisuudesta.

Tiedän vain että 2 F.L adminia oli katsomassa F.B:n peliä ja se riittää oikein hyvin minulle. Kysyttäessä kuka valvoo, sinä itse vastasit että sinä haluat katsoa ainakin sitä ottelua.
Kuten jo aiemmin totesin. Niin kauan kuin on joku, mikä tahansa asia esillä, siitä ei väittelemällä totuutta irti saada. Siksi on turha jatkaa tällaista keskustelua. Olemme molemmat tuoneet tarpeeksi omia mielipiteitämme esille ja loput jääkööt lukijoiden harkittvaksi. Harva varmasti silti tulee sanomaan mulle että olen täysin väärässä
Riittääkö? Eikö ole hieman epäreilua tuo, että F.L:ää syytetään, vaikka MunQ tekee täysin vastaavaa? Olemmeko minä ja Extra vastuussa jokaisen ottelun valvomisesta? Myönnän sanoneeni noin, mutta en myöskään todennut ettenkö voisi valvoa. Olisin ollut käytettävissä, mikäli olisin tietänyt että he kaipaavat valvojaa.

Turhaan yrität lopettaa keskustelua, en ole valmis. Annetaan niiden lukijoiden muodostaa ihan itse mielipiteensä.
tallennettu
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #34 : 27.02.12 - klo:02:39 »

Finaalivideo

Teki mieli laittaa musiikiksi Queenin We Are the Championsia xD

Taikka sitten loppuun Yön Rakkaus on lumivalkoinen ^^
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #35 : 27.02.12 - klo:04:08 »

Kiitokset videosta, hauska tuota oli katsoa, paitsi tuo loppu oli kyllä suoraan kauhuelokuvasta.

Kerta meidän ihkaomasta cleanimestarista oli jo puhe, niin jatketaan. Hän on pelannut Munkkiliigassa jo vuodesta 08, ja hävisi finaalissa ensimmäistä kertaa. N. 15 peliä Risessä, 2 IP:ssa ja 9 F.L:ssa. 25 peliä ilman tappiota, aika vakuuttava suoritus sanon minä.
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #36 : 27.02.12 - klo:12:06 »

Teng: Olihan se loppu melkone. Ite yritin järkeviäkin sanoa mutta ne meni ohi ennenku kerkesin sormea entteriltäni siirtää kun niitä rakkaudenosoituksia lensi suuntaan ja toiseen.
tallennettu
Growwi
Vieras
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #37 : 27.02.12 - klo:12:28 »

Lainaus
Huoh.. voi arvaas kirjoitinko paperille?  Vaikenee
Oliko heitä tosiaan vain 2?  Surullinen
Meitä tosiaan oli vain 2 paikalla. Joten turha siitä on enää puhua.
tallennettu
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #38 : 27.02.12 - klo:20:40 »

Tässä vielä Dash-KKK2 videolla ja KKK1-F.B -pelin alku, loppuvaiheen missasin MunQin finaalivalmistautumisen vuoksi Hymyilee
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #39 : 28.02.12 - klo:02:00 »

Ja mitäs sinä sanot kun nouset tallista päin? Paitsi että.."Lagas"
Menipäs kokonaan tämä kohta ohi kun muokkasit viestiäsi. Noh mutta silti, tuollaista ei minulle tapahdu, ellei käsi sitten jostain syystä kramppaa. Jos sattuisi tapahtumaan niin ihmeellisesti että joskus nousisin päin, syyttäisin joukkuelaista joka laskeutui päin. Johtajuuden etuja, aina voi osoittaa syyttävällä sormella toista.  Iskee silmää
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #40 : 28.02.12 - klo:08:45 »

Jos sattuisi tapahtumaan niin ihmeellisesti että joskus nousisin päin, syyttäisin joukkuelaista joka laskeutui päin. Johtajuuden etuja, aina voi osoittaa syyttävällä sormella toista.  Iskee silmää

Jahas! Vaikka olen itsekin johtaja, niin silti otan syyt niskoilleni mikäli satun päin nousemaan. Itse asiassa tunnustan tehneeni tämän ainakin viidesti viime sunnuntain harjoitusottelussa Dovea vastaan. Vain yksi näistä johti laskeutujan kuolemaan. Minusta hyvä johtaja ottaa niskoilleen syyt ja seuraukset omista tekemisistään, niin hyvässä kuin pahassa.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #41 : 28.02.12 - klo:08:55 »

Jahas! Vaikka olen itsekin johtaja, niin silti otan syyt niskoilleni mikäli satun päin nousemaan. Itse asiassa tunnustan tehneeni tämän ainakin viidesti viime sunnuntain harjoitusottelussa Dovea vastaan. Vain yksi näistä johti laskeutujan kuolemaan. Minusta hyvä johtaja ottaa niskoilleen syyt ja seuraukset omista tekemisistään, niin hyvässä kuin pahassa.
Aivan turhaan tehdä niin, kun voi syyttää toista. En ole johtaja ollakseni hyvä jossain, vaan koska se tuo tälläisiä etuja. Empä muuten olisi kuvitellut sinunkin olevan tapuvainen moiseen.
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #42 : 28.02.12 - klo:09:07 »

Aivan turhaan tehdä niin, kun voi syyttää toista. En ole johtaja ollakseni hyvä jossain, vaan koska se tuo tälläisiä etuja. Empä muuten olisi kuvitellut sinunkin olevan tapuvainen moiseen.

Taipuvainen ja taipuvainen. Kaikille sitä joskus sattuu - silloin sattui huono päivä koko tiimille, mutta ei siitä enempää. Itse näen toisen syyttämisen kaikessa turhana ja jopa säälittävänä vastuun pakoiluna, niin myös tässä. Mikä siinä on niin älyttömän kamalaa edes, jos sattuu nousemaan päin kerran, että sitä laskeutujaa pitäisi syyttää? Pyytää vain anteeks ja jatkaa lentoaan (tai odottaa sen 8-10s jos sattui itse kuolemaan), ei sen isompi häslinki.

Mielestäni koko tästä päin nousemisesta on tehty lentokassa turhan suuri haloo. Tietty se rasittaa jos se sattuu jatkuvasti, mutta kerran tai pari niin ei pitäisi kamalaa mekkalaa nyt ruveta asiasta nostamaan.

Entä sitten nämä sankarit jotka laskeutuu perässäsi niin että molemmat tuhoutuvat? Harvemmin sattuu, kuin päin nouseminen mutta sekin on koettu, salmit laskeutuu ihan bristolejen perään, albat fokkejen... Kerran muistan hmätössä kun eräs sankari (en ala tätä tyyppiä nimeämään) laskeutui kirjaimellisesti selkääni kun olin bristolillani laskeutunut kiitoradalle, tuhoten meidät molemmat.

Edit: Typoja.
« Viimeksi muokattu: 28.02.12 - klo:09:12 kirjoittanut Velo » tallennettu
kellonaika
Kaljamahat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 936



Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #43 : 28.02.12 - klo:09:52 »


Entä sitten nämä sankarit jotka laskeutuu perässäsi niin että molemmat tuhoutuvat? Harvemmin sattuu, kuin päin nouseminen mutta sekin on koettu, salmit laskeutuu ihan bristolejen perään, albat fokkejen... Kerran muistan hmätössä kun eräs sankari (en ala tätä tyyppiä nimeämään) laskeutui kirjaimellisesti selkääni kun olin bristolillani laskeutunut kiitoradalle, tuhoten meidät molemmat.


Tässä tilanteessa pitää hallita laskeutumisbugi. Cool
tallennettu

The King of Kaljamahat
Velo
Vieras
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #44 : 28.02.12 - klo:10:03 »

Tässä tilanteessa pitää hallita laskeutumisbugi. Cool
Arvasin että joku tästä sanoisi. Hyvä sinun on puhua, kun sen hallitset. Et voi olettaa kaikkien osaavan sitä. Siksi toiseksi, se on bugi, ei osa pelin normaalia toimintaa. Hymyilee Itse laskeutues jos on muita niin menen eri kentälle jos mahdollista. Mikäli ei niin jarrutan jo hyvissä ajoin että muut laskeutujat menisi ensin.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024