Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
19.05.24 - klo:13:46

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Vanhat kierros -ja kausikeskustelut
| | | |-+  Avauskierroksen ennakkoveikkailut ja jälkipelit
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Avauskierroksen ennakkoveikkailut ja jälkipelit  (Luettu 13840 kertaa)
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Avauskierroksen ennakkoveikkailut ja jälkipelit
« Vastaus #45 : 11.03.12 - klo:21:11 »

F.L-TyQ
Melko selkeä peli meidän hyväksi, mutta ei ollenkaan huonosti pelannut TyQ. Meidän ei parhaimpaan tarvinut venyä, mutta mihinkään pelleilyyn ei olisi missään nimessä ollut varaa. Mielenkiintoista nähdä miten he pärjäävät D2vea ja Ramboa vastaan.

I.H-DnZ

Pakkoa sanoa, että I.H yllätti ainakin allekirjoittaneen täysin. Empä olisi etukäteen osannut kuvitella, että voisivat laittaa Donut noin tiukalle, kun mitä tekivät ensimmäisessä erässä. Heillä oli yksi heikompi erä tänään, mutta kokonaisvaltaisesti kierroksen positiivisin yllättäjä. Ihmettelen suuresti, mikäli eivät tällä kaudella saalista pisteitä.

F.B-Rambo
Peli oli jopa selkeämpi kun mitä kuvittelin, kerrassaan loistavaa peliä F.B:lta. Lagi vaivasi todella pahasti tätä ottelua, varsinkin viimeisien erien aikana. Mielenkiintoiseksi vetää kyllä, sillä Rambollakin on kaikki ainekset jatkoon.

MunQ-Fizz
En peliä nähnyt, mutta tuloksien perusteella aika selkeä kamppailu. MunQilla oli tärkeitä miehiä sivussa, eikä Fizz onnistunut käyttämään tätä kunnolla hyväkseen. Tuossa olisi heillä ollut paikka ottaa arvokkaita pisteitä.

Dove-Kalja
Kuten odottaa saattoikin, kyseessä oli ylivoimaisesti illan paras ottelu. Melkolailla semmoinen peli mitä kuvittelinkin, vaikkei 4-1 päättynytkään. Dovella olisi ollut mahdollisuus viedä kolmas erä, mutta päätös lähteä tuhoamaan viimeistä kenttää koitui kohtalokkaaksi.
tallennettu
kellonaika
Kaljamahat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 936



Profiili
Vs: Avauskierroksen ennakkoveikkailut ja jälkipelit
« Vastaus #46 : 11.03.12 - klo:21:34 »

Dove-Kalja
Dovella olisi ollut mahdollisuus viedä kolmas erä, mutta päätös lähteä tuhoamaan viimeistä kenttää koitui kohtalokkaaksi.

Kokeneet pelaajani olisivat kuitenkin hoitaneet voiton kotiin..
tallennettu

The King of Kaljamahat
-SnowFlake-
Vieras
Vs: Avauskierroksen ennakkoveikkailut ja jälkipelit
« Vastaus #47 : 11.03.12 - klo:21:35 »

Sillä aikaa kun sinä istuskelet katsomossa...mutta ei ne kuitenkaan olisivat vieneet jos emme oltaisi alkaneet tuhoamaan vikaa kenttää. Virnistää
tallennettu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: Avauskierroksen ennakkoveikkailut ja jälkipelit
« Vastaus #48 : 12.03.12 - klo:10:37 »

Dove - Kalja matsi oli ihan hyvä peli. Etukäteisporinan perusteella olisi voinut Dovelta odottaa parempaakin kyllä. 3. erä oli heidän hetkensä kaventaa se peli jolloin tulokseksi olisi tullut tämä monen arvioima 1-4. Luulen että Koopan pelatessa se olisi toteutunut.
Myös viimeisen kentän pommitukseen lähtö oli kohtalokas virhe vain n. 2 minuuttia ennen erän päättymistä. Luulen että Dove oletti Kaljojen saavan koneet huonosti ilmaan vain yhdestä kentästä, moni heistä kun tykkää pelata Salmsoneilla.
Kokeneet pelaajani olisivat kuitenkin hoitaneet voiton kotiin..
Niinpä niin. Mitähän sille kellonajalle on tapahtunut joka ennen itse nautti pelaamisesta?
Ohjaa joukkuettaan katsomosta käsin kuin mikäkin mafiapomo. Ei herneitä?  Pyörittää silmiään
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
Jazazka
Vieras
Vs: Avauskierroksen ennakkoveikkailut ja jälkipelit
« Vastaus #49 : 12.03.12 - klo:10:46 »

Kellosta tullu vanha Hymyilee leveästi . Toisin kuin itse, viimepelissäkin 4 erää kentällä osoittaa sen. Että hallitsen molemmat puolet oikein mainioisti ja olen tärkeä osa klaania, missä tällähetkellä pelaan. Täysi sitoutuminen aina sama missä klaanissa pelaisin ja missä ottelussa.
tallennettu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: Avauskierroksen ennakkoveikkailut ja jälkipelit
« Vastaus #50 : 12.03.12 - klo:10:51 »

Kellosta tullu vanha Hymyilee leveästi . Toisin kuin itse, viimepelissäkin 4 erää kentällä osoittaa sen. Että hallitsen molemmat puolet oikein mainioisti ja olen tärkeä osa klaania, missä tällähetkellä pelaan. Täysi sitoutuminen aina sama missä klaanissa pelaisin ja missä ottelussa.
Kyllä juu, ihan hyvin pelasit, asenteesi on aina kunnossa. Samoin koko Fizzin joukkue pelasi ajoittain ihan hyvin mutta vain ajoittan. Muutama kaveri kaipaa pommikone reeniä ja ennenkaikkea pelejä (*SP ym pelejä) joissa pelaa näitä lentokan parhaita. H-mättö ei ikävä kyllä tuo valmiuksia pudottaa eikä väistellä näitä pro tason pelaajia. Hiljaa hyvä tulee, teillä on kova lohko ja avajaisvastus oli pahimmasta päästä. Tästä on hyvä mennä eteenpäin.  Hymyilee
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
kellonaika
Kaljamahat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 936



Profiili
Vs: Avauskierroksen ennakkoveikkailut ja jälkipelit
« Vastaus #51 : 12.03.12 - klo:10:56 »

Mitähän sille kellonajalle on tapahtunut joka ennen itse nautti pelaamisesta?
Ohjaa joukkuettaan katsomosta käsin kuin mikäkin mafiapomo. Ei herneitä?  Pyörittää silmiään

Ei mitään ihmeempiä Cool. Miksi mun olis pitänyt pelata? Hymyilee leveästi Johtajan etu, saa päättää mitä tekee.. Virnistää
tallennettu

The King of Kaljamahat
Jazazka
Vieras
Vs: Avauskierroksen ennakkoveikkailut ja jälkipelit
« Vastaus #52 : 12.03.12 - klo:11:00 »

No joo, muut kaipaisivat sitä kipeästi nuissa SP peleissä/kovia pelejä alle. Mutta kun muut eivät oiken pelaa Fizz klaanista siellä kuin mie. Että tässä, mutta meillä on selvät sävelet visun kanssa tälle kaudelle. Ei huolta. Kyl me noustaan täältä.
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Avauskierroksen ennakkoveikkailut ja jälkipelit
« Vastaus #53 : 12.03.12 - klo:11:05 »

Ei mitään ihmeempiä Cool. Miksi mun olis pitänyt pelata? Hymyilee leveästi Johtajan etu, saa päättää mitä tekee.. Virnistää
Entistä klaanilaistani siteeraten - johtajankin pitää alentua alaistensa tasolle ja pelata. Pakoiletko vastuutasi pelaajana? Toki, itse tulen nyt istumaan penkillä muutaman pelin mutta siihen on ihan pätevä syykin olemassa.
tallennettu
kellonaika
Kaljamahat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 936



Profiili
Vs: Avauskierroksen ennakkoveikkailut ja jälkipelit
« Vastaus #54 : 12.03.12 - klo:11:11 »

Entistä klaanilaistani siteeraten - johtajankin pitää alentua alaistensa tasolle ja pelata. Pakoiletko vastuutasi pelaajana? Toki, itse tulen nyt istumaan penkillä muutaman pelin mutta siihen on ihan pätevä syykin olemassa.

En pakoile mitään vastuuta. Cool Eilen vaan sattu olee semmoset extralagit, lähinnä siskon takia..
tallennettu

The King of Kaljamahat
Jazazka
Vieras
Vs: Avauskierroksen ennakkoveikkailut ja jälkipelit
« Vastaus #55 : 12.03.12 - klo:11:12 »

Lagia tai ei, ite ainaki pelaan aina ku kentälle pääsen ja annan parhaan suoritukseni siinä. Ei tietysti kivempaa olisi kaikille pelata ilman lagia, mutta minkäs teet.
tallennettu
kellonaika
Kaljamahat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 936



Profiili
Vs: Avauskierroksen ennakkoveikkailut ja jälkipelit
« Vastaus #56 : 12.03.12 - klo:11:13 »

Lagia tai ei, ite ainaki pelaan aina ku kentälle pääsen ja annan parhaan suoritukseni siinä. Ei tietysti kivempaa olisi kaikille pelata ilman lagia, mutta minkäs teet.

Mun eiliset lagit oli semmosta, että toi norm aapelin lagi + et pelaisit Yle Areenan ohjelma päällä ja joku muu lataus menossa.
tallennettu

The King of Kaljamahat
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: Avauskierroksen ennakkoveikkailut ja jälkipelit
« Vastaus #57 : 12.03.12 - klo:11:24 »

Johtajankin pitää alentua alaistensa tasolle ja pelata.
Jaa-a!  Virnistää
Itse olen sitä mieltä että mistään alentumisesta ei puhettakaan. Joukkueen johtajan tulisi olla vähintään tiiminsä keskikastia taidoiltaan ja se kaikkein kovin asenteiltaan. Tarpeen tullen pitää ainakin pyrkiä olemaan esimerkki kentällä tehden kaikkensa oman tiimin eteen mihin pystyy. Itse osittain epäonnistuin tässä viime kaudella jo laajan pelaamateriaalinkin takia - ei ole kiva kyykyttää pelaajia penkillä. Mutta se siitä.  Cool
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
Velo
Vieras
Vs: Avauskierroksen ennakkoveikkailut ja jälkipelit
« Vastaus #58 : 12.03.12 - klo:11:36 »

Se olikin Wintoosan suusta se. Mikä toho johtajan tasoon, mikäli tämä heittosi pätee myös varajohtajiin niin sen perusteel mun ei pitäs olla vallankahvassa donuissa (e: enkä olekaa nyt.). Mut peliesitys ei olekaa syy miksi tämä titteli oli mulla. Cool
« Viimeksi muokattu: 12.03.12 - klo:12:04 kirjoittanut Velo » tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: Avauskierroksen ennakkoveikkailut ja jälkipelit
« Vastaus #59 : 12.03.12 - klo:11:41 »

En vois olla enempää samaa mieltä Elvenin kanssa tämän asian suhteen. Itse yrittänyt pitää itseni pois edes yhdestä erästä syystä että:
ei ole kiva kyykyttää pelaajia penkillä.
- taktiikatkin tehty sen mukaan - mutta jotenkin mä olen sitten itse pelitilanteessa päätynyt pelaamaan kaikki neljä erää.

Ja tässä:
Joukkueen johtajan tulisi olla vähintään tiiminsä keskikastia taidoiltaan ja se kaikkein kovin asenteiltaan.
- lienee syy miksi mä tieni varajohtajaksi niin nopeasti löysin. Virnistää Takuulla suurin aloitekyky jos näkee jossain VÄÄRYYTTÄ!!!1!1 - tuota taitopuolta mun lienee turha mainitakaan, ne tietää jotka on nähnyt meidän pelejä. Nimimerkillä "mä en osaa yv-koneita (väite osoitettu vääräksi)" Pyörittää silmiään

/end omakehu, ko kö.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024