Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
30.05.24 - klo:03:46

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Vanhat kierros -ja kausikeskustelut
| | | |-+  6. pelikierros - voiko tylsyyteen kuolla?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
äänestys
Kysymys: Mikä ottelu on mielestäsi kierroksen mielenkiintoisin?  (äänestys päättynyt: 15.02.16 - klo:18:04)
Etana-TyQ - 3 (15.8%)
Nokka-Tónks - 3 (15.8%)
P♥LL♥-Dove - 7 (36.8%)
Rotta-F.L2 - 6 (31.6%)
äänestäjiä yhteensä: 17

Sivuja: [1] 2 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: 6. pelikierros - voiko tylsyyteen kuolla?  (Luettu 4028 kertaa)
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
6. pelikierros - voiko tylsyyteen kuolla?
« : 09.02.16 - klo:13:06 »

Kierros kuusi on ennakkoon kenties selvin kierros mitä liigakausi tuo mukanaan, kun joka matsiin on täysin selvä ennakkosuosikki. Tässä on jopa on olemassa riski sille, että ensimmäistä kertaa tällä kaudella kaikki matsit päättyvät puhtaasti toisen joukkueen hyväksi. Toistaiseksi kausi on ollut todella tasainen, sillä yhtä lukuunottamatta kaikilla kierroksilla on nähty vähintään pari ottelua, jossa kummatkin osapuolet ovat onnistuneet saalistamaan erävoiton/erävoittoja. Toivotaan että kyseinen tahti pysyy yllä, vaikkei se vaikuta nyt järin todennäköiseltä.

Mielenkiintoa tässä kierroksessa kuitenkin riittää sikäli, että vaikkei jokin joukkue onnistuisi taistelemaan tosissaan voitosta niin useammalle eräpiste tekisi terää. Erityisesti TyQin ja Nokan välinen taisto viimeisestä pudotuspelipaikasta on kihelmöivä, kummankin hyötyessä jo yhdestä pisteestä valtavasti. Vastavuoroisesti Sienen ja Tónksin välinen kilpa runkosarjan ykköstilasta on yhä käynnissä, joten jos heitä kiinnostaa se niin ei ole varaa siirtää jalkaa pois kaasupolkimelta.

Veikkauksen kokonaistilanne:
1. Tengsinge: 43p (5)
2. WäZ: 39p (5)
3. Saial: 36p (5)
4. ifreetti: 34p (5)
5. duff-beer: 34.5p (4)
6. Tähtiyksikkö: 33p (5)
7. Futis Poju: 29.5p (4)
8. Fär: 29p (4)
9. pallosalama: 24p (3)
10. kouluontyhmää: 22p (4)
...
Apeliz 7p (1)
kellonaika 7p (1)

Su 14.02.16 19:00 Etana-TyQ 5-0
Etanat on kokenut nyt pari tappiota, mutta en ole kuitenkaan menettänyt uskoani heitä kohtaan. Luulen siis heidän kipuavan puolivälierien kautta ensin välieriin kukistamalla Nokan ja marssivan sitten finaaliin, voittamalla jännääkin jännemmässä välierässä Sienen. Juuri tällä hetkellä Etanoilla ei ole mitään mistä pelata, koska heidän kohtalonaan on lähes varmuudella olla runkosarjan kolmansia. Tukeudun kuitenkin viime kauden pronssipeliin TyQiä vastaan veikatessani, että he jaksavat merkityksettömästä kamppailusta huolimatta pelata riittävän tosissaan hoitaakseen tämän puhtaasti. Vaikka ottelu on TyQille äärimmäisen tärkeä niin heidän materiaalinsa on yksinkertaisesti niin paljoa jäljessä Etanoita, etten usko heidän kykenevän pistämään kv:lla yhtä hyvin kampoihin kuin mitä F.L2:ta, Sientä tai Nokkaa vastaan.

Su 14.02.16 19:00 Nokka-Tónks 0-5
Jos ifreetti ei halua pelata pronssista niin nyt olisi taktikoinnin paikka, mutta tuskin hänen älykkyysosamääränsä tai kanttinsa riittää vastaamaan F.L2:n nerokkaaseen taktiikkaan hoitaa itselleen helpoin mahdollinen reitti mestaruuteen.

Su 14.02.16 20:00 Sieni-Dove 3-2
Pidän Sientä tällä hetkellä hitusen yliarvostettuna joukkueena, sillä kuvittelisin sen olevan yleisen näkemyksen mukaan toisiksi paras tiimi, mutta rankkaisin itse sen vasta sijalle neljä. Dove taas on viidenneksi parhaana jenginä nähdäkseni lähempänä Sientä kuin mitä väki uskoo, jonka takia yritän kasvattaa eroa muihin veikkailijoihin tälläisellä haulla. Täytyy tunnustaa että tässä on osaksi kyse myös siitä, että koska pallosalama on mainostanut niin kovaäänisesti, että heidän loppukautensa ohjelmisto on helppo ja todennäköisin finaalipari on Sieni-Tonks, niin suorastaan toivon että Dove riistää heiltä pojoja. Ja kun vielä tarkemmin ajattelee pelaajien tasoja niin ei niissä ole valtavaa eroa: Doven ydintrio Viherjaakko, Fär ja Dudders on aikalailla samaa tasoa kuin mitä Sienen jäsenet, joten vaikkei matsia pelata 2 vs 2- tai 3 vs 3-muodossa niin ottelun toinen ja neljäs erä tulee olemaan erittäin tasaisia.

Su 14.02.16 20:00 Rotta-F.L2 0-5
Toivotaan että Rotta saa tällä kertaa neljä pelaajaa paikalle niin päästään mittelemään paremmuudesta kunnolla. Ottelut ovat olleet meille jo parin kierroksen aikana täysin merkityksettömiä ja niin on tämäkin, joten se saattaa näkyä peli-ilmeessä. Tähän matsiin on kuitenkin panoksen puuttumisen takia avautunut tilaisuus pyrkiä keräämään mahdollisimman paljon henkilökohtaisia pisteitä, joten kenties sitä kautta otteluun saadaan korkea lataus. Sopii toivoa että myös Rotta jaksaa yrittää tosissaan, vaikka heidän saumansa pudotuspeleihin näyttävät hiukan heikoilta. Ainakin tässä on tarjolla lisää pelituntumaa hyvän kauden pelanneelle tulosjengille.
« Viimeksi muokattu: 10.02.16 - klo:11:56 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
kouluontyhmää
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 1 247


Valkoistentekijä


Profiili
Vs: 6. pelikierros - voiko tylsyyteen kuolla?
« Vastaus #1 : 09.02.16 - klo:13:56 »

etana tyq 5-0
varma 5-0

nokka tonks
0-5
varma 0-5

palloheikkoma dove 0-5
varma 0-5

rotta fl 0-5
jos fl saa pitkästä aikaa johtajansa paikalle, niin varma 0-5. muulloin saattaa peli kääntyä jopa rotalle
tallennettu

Valkoistentekijä
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: 6. pelikierros - voiko tylsyyteen kuolla?
« Vastaus #2 : 09.02.16 - klo:15:31 »

Etanat-TyQ 5-0
Nokka-Tonks 0-5
Sieni-Dove 5-0
F.L-Rotta 5-0
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Paras-POIKA123
Vieras
Vs: 6. pelikierros - voiko tylsyyteen kuolla?
« Vastaus #3 : 09.02.16 - klo:19:28 »

Etana-tyq 4-1
Nokka-tonks 0-5
Salamateam-dove 0-5
fl-rotta 5-0
tallennettu
duff-beer
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Viestejä: 1 208

sdfjshdf


Profiili
Vs: 6. pelikierros - voiko tylsyyteen kuolla?
« Vastaus #4 : 12.02.16 - klo:16:08 »

Ei tästä täyttä 5-0 kierrosta tule

pro tiimi - TyQ  5-0
Nokka - Tónks 0-5
salamatiimi - Dove 4-1
singe tiimi - Rotta 4-1
« Viimeksi muokattu: 13.02.16 - klo:13:27 kirjoittanut duff-beer » tallennettu

joo
Fär
Dove

Poissa Poissa

Viestejä: 415



Profiili
Vs: 6. pelikierros - voiko tylsyyteen kuolla?
« Vastaus #5 : 12.02.16 - klo:17:17 »

Etanat-TyQ 4-1
Nokka-Tonks 0-5
Sieni-Dove 1-4
F.L2-Rotta 5-0
tallennettu

Dove
Saial
Moderaattori / TyQ

Poissa Poissa

Viestejä: 996



Profiili
Vs: 6. pelikierros - voiko tylsyyteen kuolla?
« Vastaus #6 : 13.02.16 - klo:18:34 »

En taida kyetä kirjoittamaan syvempiä analyysejä nyt. Yllätyksiä tulee aina ja viime kierroksillakin ovat sellaiset klaanit hävinneet, keiden olisi pitänyt voittaa, joten miksei tänä sunnuntainakin kävisi niin... Mutta kuka tulee romahtamaan, onkin vaikeampi ennustaa.

Etanat-TyQ 5-0

Nokka-Tonks 0-5

P♥LL♥-Dove 4-1
- No niin paljastinpas itseni, kuka meni muokkaamaan äänestysnimiä   Hymyilee leveästi
Toiseksi kiintoisin peli ja ehkä kaikkein tasasin, mikäli tällä kiekalla on sellaisia.

F.L-Rotta 5-0
tallennettu

Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan.

jääkuningatar

TyQ- kieli                      =  suomennos
jääkuningatar (naisesta) =  henkilö, joka on voittavan tiimin
pakkasherra (miehestä)      ainoa miinuksilla oleva pelaaja.

Lähde: Pehmon sanakirja


Tee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista.

Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
ifreetti
Tónks

Poissa Poissa

Viestejä: 733



Profiili
Vs: 6. pelikierros - voiko tylsyyteen kuolla?
« Vastaus #7 : 14.02.16 - klo:01:14 »

Su 14.02.16 19:00 Etana-TyQ 5-0
lienee tyqisti poppoolle ylivoimainen tehtävä kaataa etanat. duff beerin hyytymisen jälkeen suuren roolin ottanut nobbayksikkö tehtailee 560 pistettä erään ja nostaa etanat suosta ympärys valta erissä

Su 14.02.16 19:00 Nokka-Tónks 0-5
liigan paras jengi vastaan joku turisti? ei kauheesti pelattavaa

Su 14.02.16 20:00 Sieni-Dove 4-1
viime kierroksella sieni osoitti jälleen kerran olevansa liigan säälittävin pelle jengi.. miten vitussa voi olla niin tyhmä ettei anna tuuraajan pelaa ja pelaa ylivoimalla pelin? mitään hyvää ei voi tälle luuseri jengille toivoa.. onnea vaan toivottavasti ootte ylpeitä suorituksestanne mutta eiköhän lellikkitiimin kuva kansan silmissä tässä tahriintunut

Su 14.02.16 20:00 Rotta-F.L2 0-5
hohhoijaa
tallennettu
pallosalama
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 750


PC ♥


Profiili
Vs: 6. pelikierros - voiko tylsyyteen kuolla?
« Vastaus #8 : 14.02.16 - klo:01:21 »

eiköhän lellikkitiimin kuva kansan silmissä tässä tahriintunut

Osaatko perustella tätä väitettäs lellikkitiimistä? Vai vittuiletko vaan ilman mitään pohjaa niinkun yleensäkin?  Hymyilee
tallennettu

(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Hymyilee
Lainaus käyttäjältä: Stephen King
Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415
Lainaus käyttäjältä: Crayak
There must be a game. If there is no game there is nothing for me.
[22:48] <@Adju> oon robotti
Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät
<Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä
<mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans
1986 - No brave new world, no brave new world.
2000 - A brave new world, in a brave new world

jeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: 6. pelikierros - voiko tylsyyteen kuolla?
« Vastaus #9 : 14.02.16 - klo:02:51 »

Onko tää oikeesti totta et Sieni veti ylivoimalla ennakkoon selvästi heikompaa vastustajaa vastaan, vaikka heidät on aiemmin armahdettu pelaajan puuttumisesta?
tallennettu
pallosalama
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 750


PC ♥


Profiili
Vs: 6. pelikierros - voiko tylsyyteen kuolla?
« Vastaus #10 : 14.02.16 - klo:03:20 »

Kyllä.

Nimenomaan minä itse puolsin tuuraajan käyttöä 2 erää, mutta toisen ja kolmannen erän väliajalla joukkuelaiset tahto välttämättä, että tuuraajan käyttö kielletään. Klaanin sisäisen sovun nimissä sitten myönnyin tähän.
edit: tässä https://www.youtube.com/watch?v=PbE32RuHgb4& jos mun sanoja ei muuten usko, S'il voús plaít. Väliajat 1 & 2

Oon silti kusipää ja totean rehellisyyden nimissä, että tuuraajan paikallaololla ei olisi ollut vaikutusta kahden viimeisen erän tuloksiin, ellei remmiin olisi hypännyt joku huomattavasti kovempitasonen heppu.

e2: Ja selvennän että nimenomaan sen takia selvensin ettei ollut minun päätökseni tämä tuuraajan poisottaminen, koska aikaisemmin olen muutamaan otteeseen saanut vittuilua niskaani aiheista, joihin en ollut "syyllinen" mm. sen tähdistöpeliturnauksen tuuraaminen ei ollut minun keksintöni pohjimmiltaan.

Mä kyllä otan vastuun omista päätöksistäni, mutta tällä kertaa ei ollut minun valintani. Kaikki muut joukkuelaiset tahto poistoa ja en mä mikään täydellinen diktaattori ole, joten noudatin tätä valintaa(en ala väitteleen kesken pelin jos oon ainut joka puoltaa katsantokantaa, olkoonkin että johdan tiimiä).
Sillä vaikka mä olenkin keulahahmo joukkueelleni, niin en mä ihan kaikkia päätöksiä itse tee.

Ja selvensin tän ihan vaan sen takia ettei kukaan pyri ymmärtään tahalleen jollain toisella tapaa tapahtumia  Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n
« Viimeksi muokattu: 14.02.16 - klo:17:48 kirjoittanut pallosalama » tallennettu

(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Hymyilee
Lainaus käyttäjältä: Stephen King
Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415
Lainaus käyttäjältä: Crayak
There must be a game. If there is no game there is nothing for me.
[22:48] <@Adju> oon robotti
Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät
<Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä
<mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans
1986 - No brave new world, no brave new world.
2000 - A brave new world, in a brave new world

jeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
kouluontyhmää
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 1 247


Valkoistentekijä


Profiili
Vs: 6. pelikierros - voiko tylsyyteen kuolla?
« Vastaus #11 : 14.02.16 - klo:04:11 »

Pallo tiiminwr seisoo tekojensa tanana Hymyilee
tallennettu

Valkoistentekijä
Paras-POIKA123
Vieras
Vs: 6. pelikierros - voiko tylsyyteen kuolla?
« Vastaus #12 : 14.02.16 - klo:09:49 »

 Mitä hitsiä tiimi rottaa vastaa käskette tuuraajan vaihtoo??? Wtf eihä täs enää ikinä uskalla olla pelaamatta jessus
« Viimeksi muokattu: 14.02.16 - klo:10:49 kirjoittanut Apeliz » tallennettu
tähti
Etanat

Poissa Poissa

Viestejä: 83



Profiili
Vs: 6. pelikierros - voiko tylsyyteen kuolla?
« Vastaus #13 : 14.02.16 - klo:13:59 »

Etanat-TyQ 5-0

kauden positiivisin yllättäjä tyq on näyttänyt mahtinsa ja osoittanut olevansa varteen otettava tiimi liigassa. varsinkin heidän kv eränsä ovat aiheuttaneet monille ennakkoon paremmille jengeille päänvaivaa mutta uskon että yksilötaidot ratkaisevat pelin kohtalon meille.

Nokka-Tonks 0-5

tonks on sittenkin näyttänyt olevansa johtajansa arvoinen tiimi...emmeköhän pelaa heitä vastaan finaalissa ja tämä nyt on tällainen yksi selvä peli muiden joukossa

Sieni-Dove 4-1

ennakkoon kierroksen selvästi tasaisin peli, toivon jatkossa pallon jengin tosiaan saavan sen 4 pelaajaa sillä jatkossa heille voi olla armo vähissä.. myönnän itse ehdottaneeni myös tuurajan wäz vaihtoa kentällä - rotan omaksi eduksi sillä miksi yksi heidän vihollisjenginsä pelaajista haluaisi missään nimessä rotan voittoa?? tuuraajia muuten kyllä oli tarjolla

F.L2-Rotta 5-0

voin tulla tuuraan jos duunipoju ei tule paikalle?
tallennettu

roar
Chasseur
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 170



Profiili
Vs: 6. pelikierros - voiko tylsyyteen kuolla?
« Vastaus #14 : 14.02.16 - klo:14:16 »


edit: tässä https://www.youtube.com/watch?v=PbE32RuHgb4& jos mun sanoja ei muuten usko, S'il voús plaít. Väliajat 1 & 2

Oon silti kusipää

äkkiä katsokaa tämä spektaakkeli ja tilatkaa samalla pallon kanava jotta hän pääsee ilostuttamaan yhe suurempaa väkijoukkoa Hymyilee leve&#228;sti
tallennettu
Sivuja: [1] 2 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024