Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
19.05.24 - klo:19:19

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Vanhat kierros -ja kausikeskustelut
| | | |-+  1. pelikierros - Paljo mun ränkin o?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: 1. pelikierros - Paljo mun ränkin o?  (Luettu 2915 kertaa)
larry
Vieras
1. pelikierros - Paljo mun ränkin o?
« : 06.08.16 - klo:23:01 »

Kesä vaihtuu pian syksyyn - ja tästä todisteena aukeaa myös MUNKKILIIGAN syyskausi. Kausi, joka kokoonpanojen perusteella vaikuttaa mielenkiintoisimmalta miesmuistiin.

Kauden alun myötä on aika pistää myös pitkäveto vetämään, alkaen ensimmäisistä otteluista. Hype on kova.

Jetal-TyQ 4-1

Jetal peluuttaa kauden helpoimmassa matsissa myös B-miehistöä, mikä maksaa yhden yv-erän voiton, TyQin höylätessä kentät kumoon minimiajassa. Pehmo ja latesofi ovat pelanneet salaa koko kesän nimimerkeillä Tim00n ja Pumb4, ja kehittäneet pettämättömän junkers-kuvion täydellisyyteen.

Tónks-emt 5-0

Tónks aloittaa tiensä kolmanteen mestaruuteen samantien, ilman sääliä, armoa tai muita turhia tunteita. Vastustajaklaani emt:n peli kaatuu huonoon tiimisynkroniikkaan, lemonlightin koittaessa pitää pallosalaman tunteita kylmänä epäonnistuen siinä mahtavasti, joskaan ei hänen yrityksiään ole tästä syyttäminen.

Anal-Etana 0-5

Anarkististen Analyyttien line-up vakuuttaa - paperilla. Kovia nimiä historiasta, ja jokunen uudempi lupaus. Kuitenkin, jos he yrittävät vakaasti keksiä pyörää uudelleen ja kehittää täysin uutta taktiikkakuviota (kuten Viherjaakko23 on luvannut), tulos tulee olemaan katastrofaalinen.
tallennettu
Thamlen
Vieras
Vs: 1. pelikierros - Paljo mun ränkin o?
« Vastaus #1 : 06.08.16 - klo:23:07 »

Jetal-TyQ 4-1


Tónks-emt 4-1

Anal-Etana 1-4
tallennettu
VVL 01
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 219


Profiili
Vs: 1. pelikierros - Paljo mun ränkin o?
« Vastaus #2 : 06.08.16 - klo:23:16 »

Jetal-TyQ 4-1

Tonks-emt 4-1

Anal-Etanat 2-3
tallennettu

Säbääjä

Rambo-> B.F.B -> D2ve -> -BS- -> Burn! -> Nokka  -> C.N.D -> Rotta -> stUka -> Anal-> Dove
KIRSI2
Dove

Poissa Poissa

Viestejä: 111



Profiili
Vs: 1. pelikierros - Paljo mun ränkin o?
« Vastaus #3 : 07.08.16 - klo:00:25 »

Jetal-TyQ - 5-0

Tonks-emt - 4-1

Anal-Etanat - 0-5 parempi arvata reilusti huonosti niin on suurempi ja kivempi yllätys jos meneekin paremmin tosin sitte vtuttaa kun kusi veikkauksen no ei sekään maailmanloppu oo
tallennettu
ifreetti
Tónks

Poissa Poissa

Viestejä: 733



Profiili
Vs: 1. pelikierros - Paljo mun ränkin o?
« Vastaus #4 : 07.08.16 - klo:01:45 »

Su 07.08.16 19:00 Jetal-TyQ 4-1
ennakkosuosikin viittaa ottelussa harteillaan kantava Jetal on ensimmäisellä kierroksella kovan paikan edessä kun vastaan asettuu legendaarinen TyQ. keskusvalloilla totutusti on TyQin saumat erävoittoihin, mutta kokonaispisteet Jetal vienee selvästi..

Su 07.08.16 20:00 Tónks-emt 5-0
ei vaan riitä rahkeet kauden ykköseksi kaavaillulla team pallerolla. tässä ottelussa tullaan jälleen kerran todistamaan singe makasiinin ennakot pötypuheiksi ja TONKS ottaa vakuuttavan kaudenavauksen kohti Triplamestaruutta

Su 07.08.16 20:00 Anal-Etana 4-1
ensin mainitun joukkueen nimi on valitettavasti samaa sarjaa kuin pallukan jengin pari kautta takaperin, mistä seuraakin välittömästi pistevähennyksiä tässä veikkauksessa
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: 1. pelikierros - Paljo mun ränkin o?
« Vastaus #5 : 07.08.16 - klo:03:15 »

Illan liigakierros tulee osoittamaan hienolla tavalla sen, miten joiden henkilöiden klaaniratkaisut tekivät kaudesta valtavan mielenkiintoisen. Odotettavissa on kolme upeaa vääntöä.

Su 07.08.16 19:00 Jetal-TyQ 5-0
Ei saumaa pehmo

Su 07.08.16 20:00 Tónks-emt 2-3
Erittäin jännä ottelu. Kummatkin ovat papereissani melko varmoja pudotuspelijoukkueita, mutta matsista ei silti uuvu latausta. Ottelu tulee todennäköisesti osoittamaan sen, missä kärjen osalta mennään tällä hetkellä. Näen pallo-tiimin hienoisena ennakkosuosikkina, mutta toisaalta toissakauden matsissa kolmikko HUUHAATONTTU & ifreetti & Jazazka veti pitemmän korren emt:n kärkimiehistä Apeliz & lemonlight & pallosalama. Ero ei myöskään kuroudu muissa pelaajissa, joten sitä taustaa vasten Tónks-voittoiset veikkaukset ovat täysin ymmärrettäviä. Ympärysvaltaerien riistämiseen en kuitenkaan jaksa uskoa ja myös kp:t karkaavat palloille.

Su 07.08.16 20:00 Anal-Etana 2-3
Järkyttävän vaikea kohde veikattavaksi tietämättä ketkä pelaavat. Uskon Vata56:n, V23:n, Gentsin ja Tähtiyksikön olevan paikalla, mutta Futis poju kohdalla on hankalampi sanoa miten käy. Näen nimenomaan sen ottelun voittajan ratkaisevaksi tekijäksi: jos Futis poju pelaa, päättyy matsi 4-1 Etanoille. Tässä tilanteessa on kuitenkin pakko tukeutua maltillisempaan veikkaukseen, koska Analilla on kaikki saumat voittoon.
« Viimeksi muokattu: 07.08.16 - klo:15:17 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Saial
Moderaattori / TyQ

Poissa Poissa

Viestejä: 996



Profiili
Vs: 1. pelikierros - Paljo mun ränkin o?
« Vastaus #6 : 07.08.16 - klo:16:05 »

Jetal-TyQ 4-1

Tonks-emt 3-2

Anal-Etanat 2-3
tallennettu

Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan.

jääkuningatar

TyQ- kieli                      =  suomennos
jääkuningatar (naisesta) =  henkilö, joka on voittavan tiimin
pakkasherra (miehestä)      ainoa miinuksilla oleva pelaaja.

Lähde: Pehmon sanakirja


Tee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista.

Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
duff-beer
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Viestejä: 1 208

sdfjshdf


Profiili
Vs: 1. pelikierros - Paljo mun ränkin o?
« Vastaus #7 : 07.08.16 - klo:16:29 »

Jetal - TyQ  4-1
Tónks - emt 4-1
Anal - pro tiimi 0-5
tallennettu

joo
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: 1. pelikierros - Paljo mun ränkin o?
« Vastaus #8 : 07.08.16 - klo:17:02 »

Jetal - TyQ 4-1
Tonks - emt 2-3
Anal - Etanat 5-0
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
GCKatariina
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 196



Profiili
Vs: 1. pelikierros - Paljo mun ränkin o?
« Vastaus #9 : 07.08.16 - klo:17:10 »

Jetal - TyQ  4-1
Tónks - emt 5-0
Anal - Etanat 2-3
tallennettu

kellonaika
Kaljamahat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 936



Profiili
Vs: 1. pelikierros - Paljo mun ränkin o?
« Vastaus #10 : 07.08.16 - klo:18:47 »

Jetal - TyQ  3-2
Tónks - emt 5-0
Anal - Etanat 3-2
« Viimeksi muokattu: 07.08.16 - klo:19:13 kirjoittanut kellonaika » tallennettu

The King of Kaljamahat
Sivuja: [1] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024