Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20.05.24 - klo:15:17

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Lomakeskustelua
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Lomakeskustelua  (Luettu 12441 kertaa)
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Lomakeskustelua
« Vastaus #15 : 29.05.13 - klo:15:29 »

Minun mielestäni "voinenen" on ihan suomenkieltä. Ihmiset eivät kehity kovin nopeasti, eikä fyysistisestäkään 2 vuoden aikana. Muuloin kuin vauvana.  Mielestäni puhutaan myöskin fyysistä muutoksissakin. Ja aikuiset ajattelevat asian kahteen kertaan ennenkuin sanovat asian. Me "lapset" tai nuoret yleensä puhumme asiasta minkä kerkiämme.

Miksi yleistää? Kylläpähän vaan sulta lähtee noita stereotypioita kun tuutista, aikuiset miettii asian kahteen kertaan ja lässynlää eihän noin kummiskaan ole. Ei ole mitään suuria havaintoja siitä, että 30-vuotias olisi yhtään sen viisaampi kun vaikka 29-vuotias? Sekoitat fyysiset muutokset viisauteen ja kypsyyteen ja se kyllä näyttää miten hakoteillä asiassa olet. Fyysisillä muutoksilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten viisaaksi tai kypsäksi sä oikeastaan tuut elämäs aikana, joten pidetään fyysisyys ja psyykkisyys erossa toisistaan, ainakin tässä keskustelussa. Pidätkö todellakin 18-vuotiasta niin viisaampana kuin 16-vuotiasta aijjai aijjai, miten sinisilmänen sä oot. Kuljet massan mukana ja ikä kertoo kaiken. "En voi olla mitään, toi on vanhempi" varmasti hyvä logiikka ajatella asioita. Sanottasko passiivista, ei omaa ajattelua vaan ajatellaan sitä mitä muut on, koska he ovat vanhempia.
tallennettu

Pidän kissoista
Tode1
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 75


Bööm


Profiili WWW
Lomakeskustelua
« Vastaus #16 : 29.05.13 - klo:15:34 »

Voitko tulkita vististäni kohdan jossa sanon että 18 vuotias on viisaampi kuin 16 vuotias? Minä tulkitsen kypsyyden täälä foorumissa oikeinkirjoituksena, kirjoitustapa (kirosanat) liialliset huutomerkit ja kysymysmerkkien käytöstä. Se todistaa, että miten on opiskellut koulussa tai jaksamista olla siellä.
tallennettu

Kartanlukijan kuuluisat viimeiset sanat: Tiukka kurvi alaspäin. EIKU....

Nyt on Sirissä kovin pelaaja ikinä Cool Cool Cool
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Lomakeskustelua
« Vastaus #17 : 29.05.13 - klo:15:36 »

Voitko tulkita vististäni kohdan jossa sanon että 18 vuotias on viisaampi kuin 16 vuotias? Minä tulkitsen kypsyyden täälä foorumissa oikeinkirjoituksena, kirjoitustapa (kirosanat) liialliset huutomerkit ja kysymysmerkkien käytöstä. Se todistaa, että miten on opiskellut koulussa tai jaksamista olla siellä.

Puhut oikeinkirjoituksesta, silti sinulla on tuossa "vististäni", ei ole pilkkua. Korjaanpa sen sinulle: "viestistäni kohdan, jossa sanon, että 18-vuotias on viisaampi kuin 16-vuotias*" On se jännä kun porukka käy puhumaan oikeinkirjoituksesta, välimerkeistä sun muista ja sitten nähdään tämmöstä urpoilua! Ristiriitaista sanon minä  Epävarma Voisi sanoa samaa hymiöistä, joita jotkut tunkee minne sattuu ja sitä kuumottavaa huutonaurua tulee joka papukaijan suusta.

E: Myös omistusliitteesi ovat kaikkea muutakuin hyviä
« Viimeksi muokattu: 29.05.13 - klo:15:50 kirjoittanut MisseKissa » tallennettu

Pidän kissoista
Tode1
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 75


Bööm


Profiili WWW
Lomakeskustelua
« Vastaus #18 : 29.05.13 - klo:15:57 »

Meinasin että jos niitä virheitä on liikaa, että tekee lukemisesta vaikeata. Ja voisitko ystävällisesti etsiä viestistäni sen kohdan, jossa sanon, että 18-vuotias on viisaampi kuin 16-vuotias? Voisit lukea tarkemmin, mitä kirjoitan tai kysyn. Kiitos. Jos tässä on kirjoitusvirheitä, ne johtuvat siitä kun olen kaupungilla ja kirjoitan samalla kun kävelen.
tallennettu

Kartanlukijan kuuluisat viimeiset sanat: Tiukka kurvi alaspäin. EIKU....

Nyt on Sirissä kovin pelaaja ikinä Cool Cool Cool
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Lomakeskustelua
« Vastaus #19 : 29.05.13 - klo:16:00 »

Meinasin että jos niitä virheitä on liikaa, että tekee lukemisesta vaikeata. Ja voisitko ystävällisesti etsiä viestistäni sen kohdan, jossa sanon, että 18-vuotias on viisaampi kuin 16-vuotias? Voisit lukea tarkemmin, mitä kirjoitan tai kysyn. Kiitos. Jos tässä on kirjoitusvirheitä, ne johtuvat siitä kun olen kaupungilla ja kirjoitan samalla kun kävelen.

Tekosyitä löytyy näemmä joka asiaan, no mitä jottei. Niitä keksitään, että voi peitellä omat heikkoutensa. Omia heikkouksiasi pidät näemmä vahvuuksinasi, mutta niinpä ei ole.. Sun koko lause ja jokanen teksti mitä oot tähän asti kirjoittanut viittaa siihen, en nää silloin syytä ottaa yksittäisiä kohtia kun koko höskä on sitä samaa huuhaata.
tallennettu

Pidän kissoista
Tode1
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 75


Bööm


Profiili WWW
Lomakeskustelua
« Vastaus #20 : 29.05.13 - klo:16:04 »

Älä sekoita huuhaatonttua tähän. Tahdotko kuvatodisteen farkkuostostani kaupungilla ollessani? Kykenen vastaamaan kyllä useimiin kysymyksiin. Ja missä luuraa vastaus kysymykseeni, jonka kysyin kahteen kertaan?
tallennettu

Kartanlukijan kuuluisat viimeiset sanat: Tiukka kurvi alaspäin. EIKU....

Nyt on Sirissä kovin pelaaja ikinä Cool Cool Cool
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Lomakeskustelua
« Vastaus #21 : 29.05.13 - klo:16:10 »

Älä sekoita huuhaatonttua tähän. Tahdotko kuvatodisteen farkkuostostani kaupungilla ollessani? Kykenen vastaamaan kyllä useimiin kysymyksiin. Ja missä luuraa vastaus kysymykseeni, jonka kysyin kahteen kertaan?

Ei huuhaatontulla ole huuhaan kanssa mitään tekemistä turha alkaa näsäviisaaksi, sille ei ole KOSKAAN varaa. Vai onko sekin vain yksi defensseistäsi kun huomaat olevasi keskustelussa alakynnessä? Heität huumorilla loppuun, aijai todella ihailtavaa.... Mua ei sen enempää kiinnosta sun farkut kun Nalaa ei kiinnosta aikuistuminen, eli kiinnostus on hyvin vähäistä.

E: Useimpiin* Koita nyt kirjoittaa oikein Surullinen
« Viimeksi muokattu: 29.05.13 - klo:16:13 kirjoittanut MisseKissa » tallennettu

Pidän kissoista
Tode1
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 75


Bööm


Profiili WWW
Lomakeskustelua
« Vastaus #22 : 29.05.13 - klo:16:21 »

Sun edittiviestin lopussa ei ole pistettä.. Huuhaa on ilhailtava, eikö? No kiinostaako farkkujen kuitti? Eikä kiroilusi ole kovin ihailtavaa.. Mistä oletat, että olen alakynnessä?

E: Suomi ei ole minun äidinkieleni. Minun on koulussa todella paljon vaikeampaa opetella muiden äidinkieli joka on suomenkieli. Mutta tätä oletat myöskin tekosyyksi, vai mitä?
« Viimeksi muokattu: 29.05.13 - klo:16:26 kirjoittanut Tode1 » tallennettu

Kartanlukijan kuuluisat viimeiset sanat: Tiukka kurvi alaspäin. EIKU....

Nyt on Sirissä kovin pelaaja ikinä Cool Cool Cool
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Lomakeskustelua
« Vastaus #23 : 29.05.13 - klo:16:24 »

Sun edittiviestin lopussa ei ole pistettä.. Huuhaa on ilhailtava, eikö? No kiinostaako farkkujen kuitti? Eikä kiroilusi ole kovin ihailtavaa.. Mistä oletat, että olen alakynnessä?

Jaahas missäköhän olen kiroillut, en niin missään, en sitten missään. En edes pienen pientä kiroamista ole heittänyt. Taas näsäviisastelua, lopeta se... Jos et keksi mitään oikeaa/järkevää sanottavaa voit saman tien lopettaa keskustelun ja hyväksyä sen, että et keksi mitään enää.... Mistäköhän olettaisin? Sulta alkaa toi viestin taso hiipumaan jokasen viestin jälkeen. Nyt sorrut jo viisastelemaan huuhaan nimestä vaikka huuhaa = pötyä.

E: Yyy niinpä näkkyykin, laitan sen tän edit viestin perään. Happy?
tallennettu

Pidän kissoista
Tode1
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 75


Bööm


Profiili WWW
Lomakeskustelua
« Vastaus #24 : 29.05.13 - klo:16:33 »

Sormeni eiväe kestä kovaa näpyttelyä puhelimessa, ilman kirjoitusvirheitä. Se on syynä siihen etten kovin pitkiä viestejä kirjoita. Ei siihen etten jaksaissi jutella kanssasi. Juu tiedän mikä huuhaa on kyllä, yritin piristää keskustelua huumoriöla. Onko tuokin näsäviisaisuutta? Myönnän lukeeneni väärin, sen että et olekaan kiroillut. Siinä oli se * merkki jonka oletin menevän esim. Näin: pask*. Sano minua vain näsäviisaaksi, kestän sen.
tallennettu

Kartanlukijan kuuluisat viimeiset sanat: Tiukka kurvi alaspäin. EIKU....

Nyt on Sirissä kovin pelaaja ikinä Cool Cool Cool
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Lomakeskustelua
« Vastaus #25 : 29.05.13 - klo:16:37 »

Sormeni eiväe kestä kovaa näpyttelyä puhelimessa, ilman kirjoitusvirheitä. Se on syynä siihen etten kovin pitkiä viestejä kirjoita. Ei siihen etten jaksaissi jutella kanssasi. Juu tiedän mikä huuhaa on kyllä, yritin piristää keskustelua huumoriöla. Onko tuokin näsäviisaisuutta? Myönnän lukeeneni väärin, sen että et olekaan kiroillut. Siinä oli se * merkki jonka oletin menevän esim. Näin: pask*. Sano minua vain näsäviisaaksi, kestän sen.

Ai, että noita siun kirjotusvirheitä, ootellaan sit kun "tulet" "takaisin" "kaupungilta" niin kirjotat "oikein"
tallennettu

Pidän kissoista
Tode1
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 75


Bööm


Profiili WWW
Lomakeskustelua
« Vastaus #26 : 29.05.13 - klo:16:40 »

Juu, totta.. En lukenut ennen kuin lähetin. Vartu n. 20 minsaa.
tallennettu

Kartanlukijan kuuluisat viimeiset sanat: Tiukka kurvi alaspäin. EIKU....

Nyt on Sirissä kovin pelaaja ikinä Cool Cool Cool
Velo
Vieras
Lomakeskustelua
« Vastaus #27 : 29.05.13 - klo:16:56 »

kun Nalaa ei kiinnosta aikuistuminen, eli kiinnostus on hyvin vähäistä.

Anteeks mut nauroin tälle. Pusu

Tarpee vaaties osaan käyttäytyy iha aikuisenki lailla, mut lentokas vaikee sopeutuu porukkaan jos on turhan järkevä, kaikki pitäs vaa tylsänä. ^^

Siks toiseks, pieni hulluttelu ei tee kellekkään pahaa.
Mut jos sul on käsitys että oon lapsellinen niin oma on ongelmas, ei minun.
tallennettu
Tode1
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 75


Bööm


Profiili WWW
Lomakeskustelua
« Vastaus #28 : 29.05.13 - klo:17:00 »

Aikalailla 20 minuuttia meni. Pallo on nyt sinulla Eini. Voit etsiä sen tulkintasi siihen tuttuun kysymykseeni.

Edit:
Voitko tulkita vististäni kohdan jossa sanon että 18 vuotias on viisaampi kuin 16 vuotias?
Ja voisitko ystävällisesti etsiä viestistäni sen kohdan, jossa sanon, että 18-vuotias on viisaampi kuin 16-vuotias? Voisit lukea tarkemmin, mitä kirjoitan tai kysyn. Kiitos.
Ja missä luuraa vastaus kysymykseeni, jonka kysyin kahteen kertaan?

Myönnätkö että et osaa vastata tuohon?
« Viimeksi muokattu: 29.05.13 - klo:17:31 kirjoittanut Tode1 » tallennettu

Kartanlukijan kuuluisat viimeiset sanat: Tiukka kurvi alaspäin. EIKU....

Nyt on Sirissä kovin pelaaja ikinä Cool Cool Cool
Tode1
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 75


Bööm


Profiili WWW
Lomakeskustelua
« Vastaus #29 : 29.05.13 - klo:17:11 »

Nojaa, uskotaan että missellä parempaa tekemistä, kun väitellä.
tallennettu

Kartanlukijan kuuluisat viimeiset sanat: Tiukka kurvi alaspäin. EIKU....

Nyt on Sirissä kovin pelaaja ikinä Cool Cool Cool
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024