Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
09.05.24 - klo:13:46

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  FIFA World Cup 2014 Brazil
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
äänestys
Kysymys: Kisat voittaa
Saksa
Espanja
Brasilia
Hollanti
Argentiina
Italia
Portugali
Belgia

Sivuja: 1 2 3 [4] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: FIFA World Cup 2014 Brazil  (Luettu 25525 kertaa)
Saial
Moderaattori / TyQ

Poissa Poissa

Viestejä: 996



Profiili
Vs: FIFA World Cup 2014 Brazil
« Vastaus #45 : 05.07.14 - klo:17:59 »

Mun mielestä on vähän julmaa iloita, jos toinen saa pelissä polvesta selkään ja siitä murtuu nikama. Ei Neymar mun lemppari koskaan ollut, mutta en mä tuollaisella hetkellä lähtisi iloitsemaan.

Sori nyt vaan, mutta mulla ei ollut varsinaista suosikkia enää kisassa, mutta kyllä tuon eilisen takia mun vaakakuppi taisi kallistua kaltoinkohdeltujen puolelle.
tallennettu

Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan.

jääkuningatar

TyQ- kieli                      =  suomennos
jääkuningatar (naisesta) =  henkilö, joka on voittavan tiimin
pakkasherra (miehestä)      ainoa miinuksilla oleva pelaaja.

Lähde: Pehmon sanakirja


Tee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista.

Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
Saial
Moderaattori / TyQ

Poissa Poissa

Viestejä: 996



Profiili
Vs: FIFA World Cup 2014 Brazil
« Vastaus #46 : 07.07.14 - klo:20:50 »

Voi alkaa Saksaa jo onnitella finaalipaikasta. Nyt kun brassien kaks "tähtee" silva ja neymar on ulkona ottelusta ei oo brasseil mahdollisuuksii voittoon  Hymyilee

Anteeksi, että luin väärin viestisi ja vedin herneen hieman nenukkiini. Se on se jalkapallo, mikä tekee tuon. Ethän sinä viestiä tarkoittanut pahalla, ymmärrän sen. Anteeksi siis.

Mua vain harmitti, että niin moni rangaistuksen arvoinen teko jäi rankaisematta, jopa brassitkin olisivat ansainneet jonkunlaisen huomion, kun lähtivät rangaistuslaukauksessa liikenteeseen etukäteen. Mua vain harmitti tosiaan kovasti se, että kolumbialaiset tekivät rumia taklauksia ja yhdestä tuli jopa noinkin paha seuraus.

Mutta jooh, spekulaation puolelle: Laittaahan tuo toki mielenkiintoisen asetelman. Kaksi tähtipelaajaa Brasseilta poissa. Eikä muillakaan mitkään voitot ole olleet äärimmäisen helppoja... tai noh, jokku parkkeerata bussin maalinsa eteen, kun saivat maalin aikaiseksi, mutta siis ei ole sellaista maali-iloittelumurskajaisia... sitten alkupelien.

Mulla on hieman ristiriitaiset suhteet jäljellä oleviin tiimeihin:

Hollannista en pitänyt aiemmin lainkaan, koska vaikka se joku Davids tms pelaaja käytti aurinkolasejaan silmävian takia, hänen elkeensä olivat niin kukkoilevat, että en pitänyt niistä. Ja hei, sokeakin näkee, ettei Arjen Robben ole mikään komeuden huipentuma ja hollantilaistiimissä ei nyt ole kovin vanhoja pelaajia käsittääkseni, mutta kuitenkin siellä ollaan harmaahapseja ja kaljuja ennen 25 ikävuotta. Se on muuttunut nyt hieman, koska kyseiseltä tiimiltä ei ole odotettu paljon ja kuitenkin ovat menestyneet ja onhan se pakko myöntää, että sen yhden pelaajan puskumaali oli äärimmäisen kaunis.

Saksasta en pitänyt, koska ne tuntuivat tosiaan aiemmin parkeeranneen oman kenttänsä eteen ja sitten tekivät vain parilla miehellä yksittäisiä vastaiskuja, joilla voittivat. Saattavathan tehdä sitä edelleenkin, mutta siedän sitä pelityyliä paremmin. Aiemmin näin punaista siitä. Onhan tiimillä sellaisia nimiä, mitkä muistan edellisistä kisoista hyvinä pelaajina. Saksa on kuitenkin voittanut suht usein, mutta eivät ilmeisesti viimeaikoina. Tavallaan jopa pidän tästäkin tiimistä.

Brasilia on mielestäni voittanut liian usein jalkapallossa mestaruuden. Varsinkin kisojen alussa en pitänyt siitä, kuinka heidän oletettiin tuovan mestaruuden tietenkin kotimaahansa, kun on kotikisat. Ei tullut edes kysymykseen, että kotikisat olisivat vaikea voittaa, mutta ilmeisesti tämä vaiva on vain jääkiekossa. Joka tapauksessa, kun managerkisassa oli tarjolla Hulk, marvelfanina en voinut tuomita tiimiä oikopäätä ja kun toinenkin pelaaja joukkueesta on kuskannut urhoollisesti pisteitä, olen alkanut pitämään tiimistä. Varsinkin viimeisen ottelun tapahtumat teki sen, että nykyisellään se lienee altavastaaja ja siksi pidän joukkueesta.

Argentina on mulle ollut suht neutraalitiimi. No okei, Diegosta (jumalan käsi, Maradona) en aiemmin pitänyt, mutta edelliskisoissa se oli jotenkin sympaattinen ja olen suhtautunut tiimiin positiivisen neutraalisti. Kuitenkin nyt, kun olen lukenut, että koko tiimi on suunniteltu yhden pelaajan mukaiseksi, että se palvelisi häntä kaikkein parhaiten, mä en ole niin paljoa pitänyt tiimistä. Ei kukaan jalkapalloilija voi olla niin suuri, että kaikki tehdään sen takia... tiimi suunnitellaan häntä varten.

Tämään takia Argentina - Hollanti ottelussa todennäköisesti kannatan Hollantilaisia.
Saksa - Brasilia ottelussa ei ole niin suurta suosikkia. Toivoin tätä jopa finaalipariksi, mutta se ei tule toteutumaan. Luulin, että pidän Saksasta hieman enemmän, mutta Silva ja Hulk on vaan tosi kivat, että ehkä... no en tiedä, peli näyttää sen Hymyilee leveästi

Olen edelleen harmissani, että kisojen kauneimmat pakarat lähtivät kotimatkalle jo  Surullinen
tallennettu

Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan.

jääkuningatar

TyQ- kieli                      =  suomennos
jääkuningatar (naisesta) =  henkilö, joka on voittavan tiimin
pakkasherra (miehestä)      ainoa miinuksilla oleva pelaaja.

Lähde: Pehmon sanakirja


Tee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista.

Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
guikkaa
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 151


Profiili
Vs: FIFA World Cup 2014 Brazil
« Vastaus #47 : 08.07.14 - klo:23:29 »

Olisko luovutusvoitto brasilian kohdalla paikallaan et ei tulis kaksnumeroisii lukemii?

e. 5-0
« Viimeksi muokattu: 08.07.14 - klo:23:36 kirjoittanut guikkaa » tallennettu

.
CONST
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 974



Profiili
Vs: FIFA World Cup 2014 Brazil
« Vastaus #48 : 08.07.14 - klo:23:30 »

Käsi ylös jos jollakulla on menossa tulosveto oikein.
tallennettu

Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille!
Lainaus käyttäjältä: Tengsinges
Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
D P
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 386


Lentokonepelin keski kastiin taidan kuulua :P


Profiili
Vs: FIFA World Cup 2014 Brazil
« Vastaus #49 : 08.07.14 - klo:23:40 »

Tekis ees 1 tai 2 maalia brazilia...
tallennettu

I.H --> B.F.B --> I.H ---> B.F.B ---> D2ve ---> F.B ---> B.F.B ----> Sir  ---> VihPo ---> Nokka
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: FIFA World Cup 2014 Brazil
« Vastaus #50 : 08.07.14 - klo:23:43 »

veikkaus: 13-0
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
jorgos
Vieras
Vs: FIFA World Cup 2014 Brazil
« Vastaus #51 : 08.07.14 - klo:23:48 »

Silvan nyt pystyy korvaan mutta neymar..
5-0, silva hyvin korvattu
tallennettu
guikkaa
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 151


Profiili
Vs: FIFA World Cup 2014 Brazil
« Vastaus #52 : 09.07.14 - klo:00:47 »

Voi hitto 7-1
tallennettu

.
ifreetti
Tónks

Poissa Poissa

Viestejä: 733



Profiili
Vs: FIFA World Cup 2014 Brazil
« Vastaus #53 : 09.07.14 - klo:01:46 »

S A K S A! jokainen asian tunteva tiesi joukkueen Voiman mutta tällainen ylivoima on aivan kuin tulevan mestarin ( joku nob tajus asian ja kävi äänestämässä saksaa suosikiks aivan hiljattain tässä)  enään jäljellä loppu verryttelyä mutta mestaruus on jo käytännössä Taskussa onnittelut niille jotka kuvitteli jotain pelle jengejä voittoon Kiitos ja Kumarrus kaikille

beer mikä vitun idea poistaa mun viestejä täält?


lue säännöt -beer
« Viimeksi muokattu: 09.07.14 - klo:14:44 kirjoittanut duff-beer » tallennettu
guikkaa
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 151


Profiili
Vs: FIFA World Cup 2014 Brazil
« Vastaus #54 : 14.07.14 - klo:00:36 »

Saksa! Ei tarvitse mitään muuta sanoa
tallennettu

.
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: FIFA World Cup 2014 Brazil
« Vastaus #55 : 14.07.14 - klo:10:42 »

Loistava finaali ja Argentiina on muutakin kun Messi. Hienoin hetki kun Klose otettiin vaihtoon. Neuerki on vaan huikea
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
tomich
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 206


Spray and pray!


Profiili
Vs: FIFA World Cup 2014 Brazil
« Vastaus #56 : 14.07.14 - klo:19:21 »

Aika amatööristä veikkausväkeä,sillä argentiinaa ja hollantia veikannu vaan yht.2  ja espanjaaki 11 vaikka ei päässy ees alkulohkosta.
tallennettu

I.H -> B.F.B -> D2ve -> Dove -> SatQ -> SWAT-> Jämät -> JKL

ilmottaudun pelaajaksi tai varapelaajaks oon kuitenkin niin luottavainen voittoomme että sen prosentit on 100 mut voijjaan viellä playereihin päästä
Sivuja: 1 2 3 [4] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024