Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
18.05.24 - klo:10:58

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Lentokonepeli
| | |-+  Uusi päivitys
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 3 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Uusi päivitys  (Luettu 8829 kertaa)
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Uusi päivitys
« : 12.02.12 - klo:00:34 »

Peliä on vaivannut pari viime päivää tasaisen tappava lagi. Varsinkin tänään, sitä oli hirveästi läpi päivän. Tätä oli liikkeellä melkein kaikilla, ja heijastui poikkeuksellisen pienillä pelaajamäärillä. Iltaa kohti tämä ongelma hieman hellitti. Päivällä tukiryhmä kävi tarkastamassa pelin:

"Jatkuvista bugi/lagi -ilmoituksista johtuen, siirrymme Java-sovellusalustalta Netatech Application Platform (NAP) alustalle, joka testiemme mukaan osottautui pätevimmäksi pohjaksi. Tästä johtuen tiistaina 14.2 on lyhyt 15-20 minuutin pelikatko, 14-18 aikavälillä. Tarkemmin asiasta ilmoitamme alkuviikosta. Terveisin. tekninen tukitiimi"

Hienoa nähdä että kerrankin reagoidaan palautteeseen. Toivotaan että paranee sitten silloin.
« Viimeksi muokattu: 12.02.12 - klo:14:46 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Xtrdnry
Vieras
Vs: Uusi päivitys
« Vastaus #1 : 12.02.12 - klo:00:49 »

Ite olin vähän epäileväinen näiden Testiryhmien suhteen, että ovatko oikeesti henkilökuntaa. Toivottavasti tää ilmotettu pelikatko tuottaa jotakin tulosta.
tallennettu
duff-beer
Vieras
Vs: Uusi päivitys
« Vastaus #2 : 12.02.12 - klo:00:54 »

Näitä lageja on viime aikoina tullu ja menny moneen otteeseen, viime sunnuntaina kun pelattiin kaks liigamatsia ja yks harkkamatsi vielä samaan aikaan niin voi j*malauta sitä nykimistä ym. ym.

Tällä kertaa tosiaan vaivannut toi autoflyksi ristitty ongelma... tätä olen itse havainnut myös aiemmin ohimenevänä ilmiönä mutta tällä kertaa tuntuisi olevan hieman pitkittynyt.

Toivottavasti toi tengin mainitsema tukiryhmä sitten on oikea ja päivitys sitten auttaa pääsemään näistä lageista eroon Hymyilee leveästi

Edit: Kävin tossa äskettäin testailemassa, pingi palautunu normitasolle (60, nyt tän lagin aikana ollu 80+) ja autoflysta ei tietoakaan, toivottavasti ei uusiudu tämä lagi enää... Lieköhän tämän taustalla pelaajamäärä kenties...
« Viimeksi muokattu: 12.02.12 - klo:03:59 kirjoittanut duff-beer » tallennettu
juupeli
Etanat

Poissa Poissa

Viestejä: 648



Profiili
Vs: Uusi päivitys
« Vastaus #3 : 12.02.12 - klo:09:44 »

Testiryhmä 1 hölötti mulle jotain jostain napeista ja vaikutti muutenkin asialliselta joten luulen ette tuo on ainaskin aapun henkilökuntaa.
tallennettu
Apple
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Viestejä: 546



Profiili
Vs: Uusi päivitys
« Vastaus #4 : 14.02.12 - klo:17:10 »

Kello on jo yli viisi, eli toimistorotat ovat poistuneet etätöihin kotiinsa. Tapahtuiko mitään?
tallennettu

 Munkkiliigan admin
 Elppa
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Uusi päivitys
« Vastaus #5 : 14.02.12 - klo:17:14 »

Kello on jo yli viisi, eli toimistorotat ovat poistuneet etätöihin kotiinsa. Tapahtuiko mitään?
Ei ole tapahtunut, samanlaista lagia vieläkin. Äsken kävi tosin Testiryhmä katsastamassa tilannetta mutta häipyi vähin äänin.

e. Ois tosi ihanaa jos mahdollisimman moni lähettäis risuja lagista ->

http://www.aapeli.com/help/support/
« Viimeksi muokattu: 14.02.12 - klo:18:15 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Vs: Uusi päivitys
« Vastaus #6 : 15.02.12 - klo:15:22 »

Pelasin 3 minuuttia, alkoi taas lagiimaan. Liekö syy tällä kertaa koneessani, yhteyksissäni tai muussa vastaavassa Aapelin sijasta.
tallennettu

Foliot hattuun
Velo
Vieras
Vs: Uusi päivitys
« Vastaus #7 : 15.02.12 - klo:15:33 »

Pelasin 3 minuuttia, alkoi taas lagiimaan. Liekö syy tällä kertaa koneessani, yhteyksissäni tai muussa vastaavassa Aapelin sijasta.
Tai sitten joku meistä donuista paikanpäällä. Pyörittää silmiään
tallennettu
pehmo
ALKO

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 353


Profiili
Vs: Uusi päivitys
« Vastaus #8 : 15.02.12 - klo:15:41 »

Pelasin 3 minuuttia, alkoi taas lagiimaan. Liekö syy tällä kertaa koneessani, yhteyksissäni tai muussa vastaavassa Aapelin sijasta.
Luultavasti ongelmat ovat sinun päässäsi.
Pyörin taivaalla juuri pari tuntia ja en huomannut hetkenkään lagia. Nyt vaikuttaa ihan hyvältä. Eilen oli niin paha lagi, etten ole ikinä nähnyt semmoista.
tallennettu
duff-beer
Vieras
Vs: Uusi päivitys
« Vastaus #9 : 15.02.12 - klo:16:56 »

Äsken pelasin ja hetken nyki mut se häipy... osalla pelaajista lagas kuitenki sillo ku mulla loppu lagaaminen... mielenkiintosta Hymyilee leveästi
tallennettu
juupeli
Etanat

Poissa Poissa

Viestejä: 648



Profiili
Vs: Uusi päivitys
« Vastaus #10 : 15.02.12 - klo:17:17 »

Itse olen päässyt muutamana päivänä hieman aikaisemmin olen huomannut että lähiaikoina lagit ovat alkaneet aina klo 15-18 välisenä aikana kun porukkaa on tullut paikalle enemmän.
« Viimeksi muokattu: 16.02.12 - klo:06:51 kirjoittanut juupeli » tallennettu
Tähtiyksikkö
Vieras
Vs: Uusi päivitys
« Vastaus #11 : 15.02.12 - klo:21:13 »

Itselläni ei lagitellut kun silloin pari päivää, autoflyn muodossa. Tänään ja eilen tilanne ollut normaalin näköinen tältä ruudulta, käytössä Firefox. Hymyilee
tallennettu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: Uusi päivitys
« Vastaus #12 : 16.02.12 - klo:01:29 »

Itselläni ei lagitellut kun silloin pari päivää, autoflyn muodossa. Tänään ja eilen tilanne ollut normaalin näköinen tältä ruudulta, käytössä Firefox. Hymyilee
Olen uusi lentikassa. Voitko opettaa minulle mitä tarkoittaa "autofly"?  Virnistää
Itse olen päässyt muutamana päivänä hieman aikaisemmin olen huomannut että lähitulevaisuudessa ovat alkaneet aina klo 15-18 välisenä aikana kun porukkaa on tullut paikalle enemmän.
Paluu tulevaisuuteen  Hymyilee leveästi
Tai sitten joku meistä donuista paikanpäällä. Pyörittää silmiään
Deu sohaisi mehiläispesää... BzZ...eiku...DnZ..  Cool
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
juupeli
Etanat

Poissa Poissa

Viestejä: 648



Profiili
Vs: Uusi päivitys
« Vastaus #13 : 16.02.12 - klo:06:57 »

Olen uusi lentikassa. Voitko opettaa minulle mitä tarkoittaa "autofly"?  ;DPaluu tulevaisuuteen  Hymyilee leveästi
Kännykän ennustava -.-

Ja en tiedä mitä autoflyllä tarkoitetaan, mutta mulla käy välillä niin, että kun en edes koske näppäimistöön kone tekee pienen mutkan ja jatkaa taas eteenpäin. Liikaa viruksia mun koneella?
tallennettu
Tähtiyksikkö
Vieras
Vs: Uusi päivitys
« Vastaus #14 : 16.02.12 - klo:15:32 »

mutta mulla käy välillä niin, että kun en edes koske näppäimistöön kone tekee pienen mutkan ja jatkaa taas eteenpäin.
Itse käsitin että autofly tarkoittaisi jotain tuollaista.. Hymyilee
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024