Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
18.05.24 - klo:11:26

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Roskakori
| | |-+  Kevyttä jutustelua "siirtomarkkinoista"
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kevyttä jutustelua "siirtomarkkinoista"  (Luettu 4434 kertaa)
Xtrdnry
Vieras
Vs: Kevyttä jutustelua "siirtomarkkinoista"
« Vastaus #15 : 19.02.12 - klo:11:44 »

PITÄKÄÄ SE NENÄNNE OMISSA ASIOISSANNE!!!!

Pidän sitä viihdyttävänä että te DnZ:n porukat hoette koko ajan tätä älkää puuttuko muiden asioihin -sontaa, vaikka ootte itellänne on nenät aivan liian syvällä kolossa, joissa niiden ei olla kuuluisi. Se, että Lisa on nyt DnZ:n jäsen, ei tee hänen ja Dashin välisistä ongelmista teidän ongelmianne. Ootte kiistatta kolmansia osapuolia tässä asiassa, mikä antaa teistä tekopyhän kuvan kun pyydätte muita pitämään nenänsä omissa asioissaan.

Velo, tää foorumi ja lentokonepeli ei oo sun juttu, jos otat tavakses (se juna on menny jo) valittaa asioista noin voimakkaasti.
tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: Kevyttä jutustelua "siirtomarkkinoista"
« Vastaus #16 : 19.02.12 - klo:12:07 »

DnZ:n porukat hoette koko ajan tätä älkää puuttuko muiden asioihin -sontaa
Näytä mulle, sanotaan vaikka, kolme postia jossa lukee mitään "älkää puuttuko" derppailua. Voin jopa vannoa, etten itse ainakaan ole kyseiseen toimintaan "syyllistynyt".

Se, että Lisa on nyt DnZ:n jäsen, ei tee hänen ja Dashin välisistä ongelmista teidän ongelmianne.
Se että Lisa on ystävä, antaa velvollisuuden kertoa hänelle kaikista puheista, mitä kulmilla liikkuu. Plus mä en ole missään vaiheessa pyytänyt päästä tähän ruljanssiin mukaan. Multa on pyydetty apua, mm. suomennoksissa.

Ajattele itsesi tilanteeseen, jossa kuulet mustamaalausta ystävästäsi. Jätätkö puheet sikseen, vai kerrotko niistä ystävällesi? Jos vastauksesi on ensimmäinen, niin olen ihan tyytyväinen etten kuulu ystäväpiiriisi, vaikkei minulla mitään sinua vastaan olekaan, kuten toivottavasti hyvin tiedät. Olen jopa lähettänyt sinulle privaa koska minulle uskoteltiin että olen loukannut sinua.

En ala puolustelemaan Nalayanan aggressiivista ulosantia, mutta jälleen kerran, ajattele itsesi meidän asemaamme. Me emme ole ne, jotka tätä draamaa hakee joka asiasta. Me olemme ne, joiden kustannuksella tätä neuvostoliigan big brotheria pyöritetään. Voin vannoa että sinäkään et pysyisi ihan rauhallisena, jos tällainen tilanne tulisi eteesi.

Mutta eihän sellaista tilannetta toki tule, koska nämä saippuaoopperat ovat sellaisten ihmisten junailemia, ettet siihen asemaan joudu. Katso mistä aiheet saa alkunsa. Seuraa, mistä tilanteet lähtevät liikkeelle. Eivät meidän, vaan aivan jonkun muiden tekemien postausten ja aiheiden perusteella. Mieti myös oikein tarkkaan, onko aiheella tai viestillä ollut jotain oikeata informaatioarvoa, vai onko sen tarkoitus ollut provoaminen ensimmäisestä hetkestä lähtien.
tallennettu
justus
Vieras
Vs: Kevyttä jutustelua "siirtomarkkinoista"
« Vastaus #17 : 19.02.12 - klo:13:09 »

 Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Nyt tyypit oikeesti  Hymyilee leveästi Ei oo pitkään aikaa tullu luettua mitään näin surkuhupaisaa tekstiä!  Ehkä tähän paikkaan sopis jopa "reps", jota muuten käytetään aivan liikaa ja paikoissa johon se ei mitenkään kuulu(kiitos adjun ja päkin jokka sitä alkuaikoina hoki kokoajan ja ny wannabet matkii  Virnistää [viitsi viitsi] {ja on muuten paska sanonta tuokin, unohtakaa että oon ikää käyttäny Virnistää})

Mutta ei siinä, jatkaa toki, pitsa tilattu ja popcornit tulos että mikäs täs seurailles   Virnistää
tallennettu
Legend JJL
Vieras
Vs: Kevyttä jutustelua "siirtomarkkinoista"
« Vastaus #18 : 19.02.12 - klo:13:55 »

En ala puolustelemaan Nalayanan aggressiivista ulosantia, mutta jälleen kerran, ajattele itsesi meidän asemaamme. Me emme ole ne, jotka tätä draamaa hakee joka asiasta. Me olemme ne, joiden kustannuksella tätä neuvostoliigan big brotheria pyöritetään. Voin vannoa että sinäkään et pysyisi ihan rauhallisena, jos tällainen tilanne tulisi eteesi.
Hmm... F.L:ää ollaan aina syyttämässä pelaamisesta omaan pussiin, kun sääntöjä muutetaan tai jotain muuta traagista tapahtuu. Meistä kuitenkin korkeintaan yksi vastaa provoviestiin asiallisesti, eikä pistetä sirkusta pystyyn lähettämällä koko tiimin voimin kaksi viestisivullista vastavittuilua.

En jaksa usko, että koko totuus tämän aiheen synnystä on pelkästään viinapäissään tehty surun ja katkeroitumisen sekainen päähän pälkähdys Hymyilee leveästi
tallennettu
kellonaika
Kaljamahat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 936



Profiili
Vs: Kevyttä jutustelua "siirtomarkkinoista"
« Vastaus #19 : 19.02.12 - klo:15:04 »

Hmhh. Periaattees tää on Elvenin ja Lisan välinen asia, ei Dashin tai DnZin. Eihän me edes tiedetä mitä eroamisen taustalla oli..

Mielestäni tarpeetonta oli tuoda fooruille, täällähän asia on näyttänyt selvästi paisuvan aivan liian suureen mittakaavaan Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi

Antaa niiden itse selvittää välinsä. Cool
tallennettu

The King of Kaljamahat
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Kevyttä jutustelua "siirtomarkkinoista"
« Vastaus #20 : 19.02.12 - klo:17:13 »

Aivan kuten edellinen kirjoittaja totesi, koko keskustelu on alkanut mennä yli hilseen. Lähestytään sitä pistettä, että porukka alkaa repimään ranteitaan auki ja hyppäämään sillalta. Sen enemmän ottamatta kantaa koko tilanteeseen, saatte hoitaa erimielisyytenne muualla. Yksityisviestit ovat hyvä keino riidellä, eikä siten tehdä asioista kaikkien muidenkin ongelmia. Ja ihan sama, ei kiinosta kuinka syyllisiä kukin on. Avaus lukittu sen pitemmittä puheitta.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024