Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
04.05.24 - klo:00:22

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Roskakori
| | |-+  Saapo, persona non grata?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Saapo, persona non grata?  (Luettu 9755 kertaa)
Apple
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Viestejä: 546



Profiili
Vs: Saapo, persona non grata?
« Vastaus #15 : 28.03.12 - klo:14:27 »

Kaikki, jotka tuntee mut, tietää, etten oo pitkävihanen ja annan todella helpoksi uusia mahdollisuuksia. Ja jumankauta siitä on viis vuotta. Hymyilee leveästi Eli ei mitään hämminkiä.
tallennettu

 Munkkiliigan admin
 Elppa
[Fokke] Saapo
Vieras
Vs: Saapo, persona non grata?
« Vastaus #16 : 28.03.12 - klo:14:34 »

Kaikki, jotka tuntee mut, tietää, etten oo pitkävihanen ja annan todella helpoksi uusia mahdollisuuksia. Ja jumankauta siitä on viis vuotta. Hymyilee leveästi Eli ei mitään hämminkiä.

Selvä juttu. Parempi näin. Iskee silmää
tallennettu
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Vs: Saapo, persona non grata?
« Vastaus #17 : 28.03.12 - klo:14:42 »

Jos saisit heräteltyä vielä Salpon ja McLarensin olisi taas tehokolmikkonne koossa.



Hienoa saada näitä ''veteraaneja'' takaisin aktiivisiksi. Jos sama homma jatkuu että vanhoi pelureita pukkaa tulemaan, saattaa tulla lentokonepelin uusi kultakausi.
tallennettu

Foliot hattuun
Kiekkolordi
ALKO

Poissa Poissa

Viestejä: 43



Profiili
Vs: Saapo, persona non grata?
« Vastaus #18 : 28.03.12 - klo:15:12 »

Iske vaan Fokke takaisin pystyyn ja ens kauelle mukaan!  Hymyilee leveästi
tallennettu

Olen ehkä hidas, mutta reilusti edelläsi Iskee silmää
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Saapo, persona non grata?
« Vastaus #19 : 28.03.12 - klo:15:20 »

Kuten jo sinä yhtenä iltana totesin niin mun puolestani tervetuloa ja kun ei muillakaan aktiivisimmista admineista tunnu mitään sitä vastaan olevan niin tervetuloa myös liigan puolesta. Syksyyn on tosiaan pitkä aika, mutta nykyiseen kausimuotoiseen systeemiin ei oikein uudet klaanit kesken kaiken voi liittyä. Ja jonkin mittaisen kesätauon liiga pitää myöskin ennen seuraavan kauden aloittamista.

Adminpuolella tosin väläytin mahdollisuutta, että kesätauon aikana voitaisiin antaa klaanien pelata kausien ulkopuolisia pelejä malliin -06. Tähän ei mielipiteitä kylläkään tullut puolesta eikä vastaan, joten mitään en lupaa Hymyilee leveästi
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Fär
Dove

Poissa Poissa

Viestejä: 415



Profiili
Vs: Saapo, persona non grata?
« Vastaus #20 : 28.03.12 - klo:15:38 »

Mun puolesta oot tietenki tervetullut! Hymyilee

-Tricoo
tallennettu

Dove
Jazazka
Vieras
Vs: Saapo, persona non grata?
« Vastaus #21 : 28.03.12 - klo:16:29 »

Omasta puolestani myös tervetuloa liigaan. On mukava, kun vanhat "legenda pelaajat" palaavat takaisin pelailemaan Hymyilee
tallennettu
Megabomber00
Vieras
Vs: Saapo, persona non grata?
« Vastaus #22 : 28.03.12 - klo:16:55 »

En tunne, ihan sama... Toivotan tervetulleeksi liigaan!

Et taida minua tuntea, (en minäkään sinua).

-Muiden tasolla amatööri
tallennettu
CONST
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 974



Profiili
Vs: Saapo, persona non grata?
« Vastaus #23 : 28.03.12 - klo:17:08 »

Saapon paluulle jo etukäteen -b
tallennettu

Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille!
Lainaus käyttäjältä: Tengsinges
Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
-SnowFlake-
Vieras
Vs: Saapo, persona non grata?
« Vastaus #24 : 28.03.12 - klo:17:34 »

Örh! Tervetuloa vain takaisin
tallennettu
R-ankka
Vieras
Vs: Saapo, persona non grata?
« Vastaus #25 : 28.03.12 - klo:17:36 »

nice try salpo
tallennettu
Xtrdnry
Vieras
Vs: Saapo, persona non grata?
« Vastaus #26 : 28.03.12 - klo:17:49 »

Monta vuotta on vierähtänyt siitä ku sua viimeksi mestoilla nähtiin, ja uskon että sinä aikana on asiat muuttuneet suuntaan tai toiseen. Mitä kaks-kolme kertaa sun juttuja oon nyt aulassa lukenu, asiallisuus on selvästi lisääntyny, ja näköjään ihan rakentavaa keskusteluakin voi käydä. Uskon uusiin mahdollisuuksiin ja yksisarvisiin, joten mun mielestä Saapo on tervetullut liigatoimintaan.
tallennettu
[Fokke] Saapo
Vieras
Vs: Saapo, persona non grata?
« Vastaus #27 : 28.03.12 - klo:19:41 »

Hyvät pelaajat,
on hyvästien aika.


Nyt muutamia päiviä olen tarkkaillut ja kuulostellut nykyistä tilannetta Aapelissa ja Lentokonepelissä, sekä Munkkiliigassa. Moni asia on muuttunut entistä huonompaan suuntaan tai sitten muutosta ei ole tapahtunut lainkaan. Kokonaisuutena katsottuna negatiiviset puolet ovat mielestäni entistäkin vahvemmin esillä, joka tekee paluusta tänne, osaksi tätä yhteisöä, vastenmielisen.

Menneitä aikoja ei saa takaisin ja niitä on turha kaipailla. Salaa toivoin, että tavoittaisin täältä sen saman tunnelman kuin puoli vuosikymmentä sitten, mutta ne toiveet murskautuivat verisesti. Jäljelle jäi vain tyhjä olo, joka ei jätä epäilylle sijaa. Aika on ajanut ohitseni, eikä entiseen ole enää paluuta. Asia on otettava vastaan sellaisenaan, koska se on fakta.

Näkemykseni on se, että Lentokonepeli hengittää raskaasti viimeisiä henkäyksiään. Pelaajakunta on hyvin suppea, ainoastaan Suomessa ja Saksassa on huoneita ja pelaajia, mikä tekee pelin tulevaisuudesta erittäin epävarman. Ympäristö mihin peli kytkeytyy on muuttunut liian rajusti huomattavasti huonompaan suuntaan, jotta se tukisi ajan viettämistä yhteisössä. Bugisen pelin lopettaminen on ollut aikaisemmin lähellä, ja todennäköisesti se on edessä hyvin pian.

Aikani on täällä tullut täyteen. Minun olisi pitänyt ymmärtää se jo kolme vuotta sitten, mutta nyt se tuli opittua kantapään kautta. Jätän Aapelin oheisilmiöineen nyt lopullisesti taakseni. Enää en aio vilkuilla taakseni. Tehtäväni olen Aapelissa täyttänyt. Uudet haasteet odottavat jo kärsimättömästi. Siirryn nyt ajasta ikuisuuteen.



Hyvästi.

Huipulla on hyvä lopettaa.
« Viimeksi muokattu: 28.03.12 - klo:19:50 kirjoittanut [Fokke] Saapo » tallennettu
Naggero
Dove

Poissa Poissa

Viestejä: 234


T.K is coming back


Profiili
Vs: Saapo, persona non grata?
« Vastaus #28 : 28.03.12 - klo:20:06 »

Toivotetaan tervetulleeks liigaan ja lentokkaan ja sitte kaveri pistää liinat kii  Surullinen Äkkipikaista toimintaa. En nyt usko millään, että parin päivän tutkailulla voi tuomita nykypäivän lentokan niin paljon huonommaksi  Surullinen
tallennettu

me täs pelaamas, semi mässy snipu
Inearthed
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 343



Profiili
Vs: Saapo, persona non grata?
« Vastaus #29 : 28.03.12 - klo:20:52 »

Hyvät pelaajat,
on hyvästien aika.


Nyt muutamia päiviä olen tarkkaillut ja kuulostellut nykyistä tilannetta Aapelissa ja Lentokonepelissä, sekä Munkkiliigassa. Moni asia on muuttunut entistä huonompaan suuntaan tai sitten muutosta ei ole tapahtunut lainkaan. Kokonaisuutena katsottuna negatiiviset puolet ovat mielestäni entistäkin vahvemmin esillä, joka tekee paluusta tänne, osaksi tätä yhteisöä, vastenmielisen.

Menneitä aikoja ei saa takaisin ja niitä on turha kaipailla. Salaa toivoin, että tavoittaisin täältä sen saman tunnelman kuin puoli vuosikymmentä sitten, mutta ne toiveet murskautuivat verisesti. Jäljelle jäi vain tyhjä olo, joka ei jätä epäilylle sijaa. Aika on ajanut ohitseni, eikä entiseen ole enää paluuta. Asia on otettava vastaan sellaisenaan, koska se on fakta.

Näkemykseni on se, että Lentokonepeli hengittää raskaasti viimeisiä henkäyksiään. Pelaajakunta on hyvin suppea, ainoastaan Suomessa ja Saksassa on huoneita ja pelaajia, mikä tekee pelin tulevaisuudesta erittäin epävarman. Ympäristö mihin peli kytkeytyy on muuttunut liian rajusti huomattavasti huonompaan suuntaan, jotta se tukisi ajan viettämistä yhteisössä. Bugisen pelin lopettaminen on ollut aikaisemmin lähellä, ja todennäköisesti se on edessä hyvin pian.

Aikani on täällä tullut täyteen. Minun olisi pitänyt ymmärtää se jo kolme vuotta sitten, mutta nyt se tuli opittua kantapään kautta. Jätän Aapelin oheisilmiöineen nyt lopullisesti taakseni. Enää en aio vilkuilla taakseni. Tehtäväni olen Aapelissa täyttänyt. Uudet haasteet odottavat jo kärsimättömästi. Siirryn nyt ajasta ikuisuuteen.



Hyvästi.

Huipulla on hyvä lopettaa.

Että tällästä, ''legendan paluu''.

Kaikissa peleissä pelaajat vaihtuu ja tulee uusia. Trollit on lisääntyny ja jonnet on lisääntynyt, joka tekee tästä pelistä aika ärsyttävän, jos ottaa liian tosissaan. Ja mitä nyt kahtoo tota sun tekstiä, niin otat todellakin liian tosissaan. En tiiä oletko joku trolli, koska sinua en ole tuntenut, mutta toi kuulostaa trollilta tai sitten olet vain oikeasti vähän tyhmähkö.

Luulitko oikeasti, että löytäisit täältä kaikki samat pelaajat joita oli vuosi sitten ja että täällä olisi samanlainen ilmapiiri kuin silloin on ollut?

Lentokonepeliä en usko ylläpidon lopettavan bugisuuden takia, jos pelissä kävisi vain pari pelaajaa päivässä, niin sitten. Ja mä tiiän paljon bugisempia pelejä, eikä mua todellakaan tän pelin bugisuus haittaa.

Ja tosissaan, kuten naggerokin sanoi, tuskin kukaan voi tulla pariksi päivää käymään pari tuntia ja sitten sanoa tätä huonommaksi kuin ennen ja haukkua peliä bugiseksi...

tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024