Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
03.05.24 - klo:22:44

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Roskakori
| | |-+  Virpojat
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
äänestys
Kysymys: Mitä mieltä olet virpojista?
Sulosia lapsia - 13 (41.9%)
Saisivat painua sinne mistä tulivatkin - 18 (58.1%)
äänestäjiä yhteensä: 20

Sivuja: [1] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Virpojat  (Luettu 2454 kertaa)
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Virpojat
« : 02.04.12 - klo:00:19 »

Nonniin, omaa aihetta lentsikassa tänään puhuttaneesta aiheesta. Oma järkytykseni oli valtaisa, kun siellä seisoi aamuvarhain lapsia risujen kanssa. Siinä meni sitten kauneusunet pilalle ja koko päivä suistui raiteilta.

Oliko kukaan muu kun Adju virpomassa? Tuliko heitä vastaan? Annoitko karkkia? Onko virpominen turhaa kerjäämistä? Vastaus tähän ja moneen muuhun tässä aiheessa.
tallennettu
justus
Vieras
Vs: Virpojat
« Vastaus #1 : 02.04.12 - klo:00:39 »

Täh tänään virpomassa??? Tääläpäin taitaa olla vast ens lauanantai ku trullit kiertelee.. Kai se ny oli junnuna yks parhaista päivistä ku sai ilmasta karkkia ja rahaa Hymyilee
tallennettu
CONST
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 974



Profiili
Vs: Virpojat
« Vastaus #2 : 02.04.12 - klo:06:55 »

Mulla kävi eilen alakerran pikkutytöt, tosin olin varautunut ostamalla vähän pikkusuklaamunia. Tosin siinä kolmen minuutin aikana rikottiin kaikki virpomisetiketit.

a) Tytöt eivät olleet pukeutuneet noidiksi.
b) Tytöillä ei ollut mulle risuja, vaan joku oranssi muovipala. Mä en edelleenkään tiedä mistä se on tai mitä sillä pitää tehdä, myötäiln vaan kun tytöt kyseli että tuleeko se tarpeeseen.
c) Ei ne edes virponeet. Toinen käsi ojossa antoivat tuon oranssin jutun, toinen käsi ojossa mankuivat makeaa.

Ensi vuonna en avaa ovea kenellekään. Tosin viimeiset viisi vuotta olen tainnut todeta saman, ja siitä huolimatta... mrh!
tallennettu

Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille!
Lainaus käyttäjältä: Tengsinges
Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
Velo
Vieras
Vs: Virpojat
« Vastaus #3 : 02.04.12 - klo:08:36 »

Ilo mennyt touhusta. Nykyään vain rahan perässä lapsoset ovat, kun minä olin pieni niin karkki oli mieluisampaa kuin raha! Ihmeellisiä nämä nykylapsoset...
tallennettu
Megabomber00
Vieras
Vs: Virpojat
« Vastaus #4 : 02.04.12 - klo:16:32 »

Mistäköhän virpojat ovat tulleet? Virpominen oli pienenä hauskaa, mutta nyt se tuntuu ihan vajakilta! Ei tullut ketään virpojia vastaan, onneksi. Ei tullut ketään ovellekkaan. Ehkä ne Stay out! kyltit toimivat heh heh! Cool
tallennettu
CONST
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 974



Profiili
Vs: Virpojat
« Vastaus #5 : 02.04.12 - klo:17:05 »

Tänään yksi, oletettavasti niistä pikkusuklaamunista, joita jaoin eilen tytöille oli tullut luukusta takaisin. Hyvä etten päälle astunut. Ilmeisesti suklaa ei maistunut, tai sitten joku oli jäänyt kiinni salaa virpomisesta. Ei ollut ihmekkään kun tuli risujen sijaan muovipötköjä... Iskee silmää
tallennettu

Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille!
Lainaus käyttäjältä: Tengsinges
Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
Legend JJL
Vieras
Vs: Virpojat
« Vastaus #6 : 02.04.12 - klo:20:33 »

a) Tytöt eivät olleet pukeutuneet noidiksi.
b) Tytöillä ei ollut mulle risuja, vaan joku oranssi muovipala. Mä en edelleenkään tiedä mistä se on tai mitä sillä pitää tehdä, myötäiln vaan kun tytöt kyseli että tuleeko se tarpeeseen.
c) Ei ne edes virponeet. Toinen käsi ojossa antoivat tuon oranssin jutun, toinen käsi ojossa mankuivat makeaa.
Taas hölmöä höynäytettiin Hymyilee leveästi
tallennettu
Sivuja: [1] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024