Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
04.05.24 - klo:01:10

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Roskakori
| | |-+  Rasistisuus
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Rasistisuus  (Luettu 2211 kertaa)
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Rasistisuus
« : 03.04.12 - klo:20:24 »

Oletko rasisti? Kuinka usein törmäät rasistisuuteen? Onko rasistisuus vakavaa? Kertokaa mielipiteitänne rasistisuudesta. Itse törmään tähän joka päivä. ''Homot'' ja ''Ryssät'' kaikuvat kaupunkien seinistä edestakaisin. ''Ryssiä'' verbi lienee kaikille tuttu ja lienee vaikea arvata mistä se tulee... ''Neekeri'' sana tulee sanasta ''Negro'' eli musta. ''Neekeri'' on oli suomen sanastossa pitkään ihan arkipäiväinen sana, eikä sitä pidetty arvostelevana tai loukkaavana. Esimerkkejä tähän ovat vaikkapa entiset ''Neekerin suukot''-makeiset joita liki jokainen on maistanut. Mutta mitä sitten tapahtuikaan. Amerikassa sanasta ''Neekeri'' (Nigger) tuli loukkaava haukkumanimi, ja täten Suomessa tämä myös leimattiin haukkuvaksi. Iron Sky-elokuvassa natsit hyökkäävät kuusta. Kaikki ovat kuulleet jonkun sanovan saksalaisia Natseiksi, vaikkeivat nämä ole. Manne on mustalaisia haukkuva termi. Rasismi voi kohdistua myös sairauksia kohtaan.


Itse olen ollut rasisti liki koko ikäni, mutta sitten keskustelu Vata56:n kanssa muutti sitä. Nyt olen vielä vähemmän rasistinen, mutta koen kadulla kerjäävät romanit manneiksi.
Ei kai ihminen sille voi mitään jos rasistinen on.
tallennettu

Foliot hattuun
Xtrdnry
Vieras
Vs: Rasistisuus
« Vastaus #1 : 03.04.12 - klo:21:18 »

Tässä on nyt aihe sen verran tulenarka, että kehotan pitämään keskustelun asiallisena. Jos ei ole oikeasti jotain järkevää sanottavaa, jätä asiasi kirjoittamatta. Lukko napsahtaa tavallista herkemmin.
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Rasistisuus
« Vastaus #2 : 03.04.12 - klo:23:47 »

Itse olen ehkä hiukan rasistinen joitain kohtaan, ja riippuu myös tapauksesta. En suoraan katso maalaisuuteen ketään, mutta yksilön tekoja saatan paheksua maalaisuuden nimiin. Jos tajuatte, mitä tarkoitin, niin sekavalle kun kuulostikin. Kuitenkaan en suoraan menis päin naamaa haukkumaan vaikka tilaisuus olisi. En pidä rasismin nimissä tehdyistä veriteoista yhtään.
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Rasistisuus
« Vastaus #3 : 04.04.12 - klo:00:16 »

Tummaihoinen extra vois lukottaa jo alkuun tän.

Yksinkertaisesti:

Täällä on niin paljon megabonberin kaltaisia pentuja joilla hajuakaan maailman asioista, kuhan ruikuttaa kuinka yks neekeri ei saa kokonaista perhettä myös valtion huostaan..

Joskus kun teistä tulee vanhempia ja teidän tyttäret raiskataan banaanin kokoisilla mustilla vehkeillä, tai mummonne käsilaukku ryöstetään kosovon toimesta, tai joku manne päättää puukottaa veljenne/siskonne koska ei tarjoa hänelle röökiä.. Ainiin...

Verorahojen käyttö Iskee silmää

Jos edes 1/10 teistä urpoista koskaan päätyy töihin, niin toivottavasti tajuatte minkälaisten ihmisten hyvinvointiin ne menee..

Roskikseen aihe jo alkuun!
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Vs: Rasistisuus
« Vastaus #4 : 04.04.12 - klo:15:14 »

Täällä on niin paljon megabonberin kaltaisia pentuja joilla hajuakaan maailman asioista, kuhan ruikuttaa kuinka yks neekeri ei saa kokonaista perhettä myös valtion huostaan..

Jos noin on niin itsekin myönnän deletoitavaksi.
tallennettu

Foliot hattuun
R-ankka
Vieras
Vs: Rasistisuus
« Vastaus #5 : 04.04.12 - klo:16:12 »

kaikki somalit on neekereitä paitsi albinot!!!!!!!!!
tallennettu
vovan987
Kaaosteoria

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 228



Profiili
Vs: Rasistisuus
« Vastaus #6 : 04.04.12 - klo:16:54 »

Olen rasisti ja mun mielestä jokainen muuttuu semmoseksi, kun tarpeeksi on tekemisissä afrikkalaisten kanssa. Sen kyllä huomaa sitten että rupee vihaamaan niitä, sillä niiden tavat toimia on vaan niin apinamaiset. Jos edes osaisivat käyttäytyä jne. Islam uskona tuo muutenkin aina kaikkea väärää...ääri-islamistit....
Afrikkalaiset on tottunu ratkasemaan ongelmat ja riidat heimosodilla. Suomessa ei niitä sillai ratkasta, mutta silti monesti näkee semmosta. "Se on yksi puhelu ja kaikki mustat on sun perässä" ei oo ihan turha läppä. Se on puhdasta totuutta. Ei ne mene mihinkään poliisille valittamaan  Hymyilee leveästi
tallennettu

Play Hard. Go Pro.
Megabomber00
Vieras
Vs: Rasistisuus
« Vastaus #7 : 04.04.12 - klo:17:27 »

Yksinkertaisesti:

Täällä on niin paljon megabonberin kaltaisia pentuja joilla hajuakaan maailman asioista, kuhan ruikuttaa kuinka yks neekeri ei saa kokonaista perhettä myös valtion huostaan..
Mistä sä ton revit. Ja toisekseen kirjoitit nimeni väärin. Ja tiedän että tarkoitit minua. Ja vielä että en ymmärtänyt.
tallennettu
Sivuja: [1] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024