Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
03.05.24 - klo:22:15

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Roskakori
| | |-+  Wresh
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Wresh  (Luettu 7644 kertaa)
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Wresh
« Vastaus #15 : 05.09.12 - klo:19:51 »

Huoh...


Heti roeeelqvin saatua sanktiot, tulee kuvioihin uusi tyyppi aivan puskista. Löytää tiensä Munkkiliigaankin välittömästi. Taidot ovat samaa luokkaa, sekä IP-osoite on sama. Voiko enää helpommaksi mennä?

PS:Adminit tehkööt uuden aiheen tästä, tai poistakaa viestit. Ei liity kokoonpanomuutoksiin nämä viestit. Ei oo kivaa lukee tämmösii tärkeiden viestien lomassa.
tallennettu

Foliot hattuun
Wresh
Vieras
Wresh
« Vastaus #16 : 05.09.12 - klo:20:22 »

Huoh...


Heti roeeelqvin saatua sanktiot, tulee kuvioihin uusi tyyppi aivan puskista. Löytää tiensä Munkkiliigaankin välittömästi. Taidot ovat samaa luokkaa, sekä IP-osoite on sama. Voiko enää helpommaksi mennä?

PS:Adminit tehkööt uuden aiheen tästä, tai poistakaa viestit. Ei liity kokoonpanomuutoksiin nämä viestit. Ei oo kivaa lukee tämmösii tärkeiden viestien lomassa.

Sori mutta siis oon käsittäny ip osoitteen sähköpostiosotteeksi joka on eri mutta en sitten muuta tiedäkkään ja miten olet mun pelitaitoja seurannut kun bannasit minut heti
tallennettu
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Wresh
« Vastaus #17 : 05.09.12 - klo:20:31 »

miten olet mun pelitaitoja seurannut kun bannasit minut heti

1. En bannannut heti, kerkisit pelata kanssani yli 15minuuttia.
2. Katsomo on jännä juttu.
tallennettu

Foliot hattuun
Wresh
Vieras
Wresh
« Vastaus #18 : 05.09.12 - klo:20:58 »

1. En bannannut heti, kerkisit pelata kanssani yli 15minuuttia.
2. Katsomo on jännä juttu.

mikä mun  nimessä on vikana kun teitä kiinnostaaa
tallennettu
seva2
Vieras
Vs: Wresh
« Vastaus #19 : 05.09.12 - klo:23:02 »

Snakettaja lopetti ja roe niminen pelasi sillä tänään. Onko teillä joku ongelma epäillä mua jostain jutusta, jos sulla on kuva niin voitko lähetää tänne

sovitaanko että sä olet joku sohkoposti, mulla ei oo todisteita mutta jos mä sanon niin totta
Musta kyllä vähän tuntuu, että sama IP roeen kanssa on vähintääkin riittävä todiste.. Pyörittää silmiään
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Wresh
« Vastaus #20 : 06.09.12 - klo:09:27 »

Seva, tuo on totta. Aika huono selitys et "papan kone herjaa". Jokaisen koneen julkinen IP-osoite on eri - kahdella koneella ei mitenkään päin voi olla samaa osoitetta - manuaalisesti määrittämällä se ei onnistu ja automaattisesti IP-ristiriitaa ei synny. Hymyilee
Pelisi on pelattu jo alkuunsa.
**********
Tässä vielä yhteenveto todisteista Wreshiä vastaan:
-Sama IP-osoite.
-roeeelqv katosi yllättäen ja tulet tilalle.
-Myös roeeelqv halusi B.F.B:hen, mutta ei huonon maineen vuoksi päässyt klaaniin.
-Et edes yritä väittää omaavasi veljiä niinkuin monet muut tuplanikkailijat.
-On väitetty, että tunnustit jo olevasi roe.
-Samanlainen pelityyli ja -taidot.
********************
Ole hyvä, hyppää pois hevosesi selästä ja odota tuomiotasi ihan kiltisti.
tallennettu
Wresh
Vieras
Vs: Wresh
« Vastaus #21 : 06.09.12 - klo:16:57 »

Seva, tuo on totta. Aika huono selitys et "papan kone herjaa". Jokaisen koneen julkinen IP-osoite on eri - kahdella koneella ei mitenkään päin voi olla samaa osoitetta - manuaalisesti määrittämällä se ei onnistu ja automaattisesti IP-ristiriitaa ei synny. Hymyilee
Pelisi on pelattu jo alkuunsa.
**********
Tässä vielä yhteenveto todisteista Wreshiä vastaan:
-Sama IP-osoite.
-roeeelqv katosi yllättäen ja tulet tilalle.
-Myös roeeelqv halusi B.F.B:hen, mutta ei huonon maineen vuoksi päässyt klaaniin.
-Et edes yritä väittää omaavasi veljiä niinkuin monet muut tuplanikkailijat.
-On väitetty, että tunnustit jo olevasi roe.
-Samanlainen pelityyli ja -taidot.
********************
Ole hyvä, hyppää pois hevosesi selästä ja odota tuomiotasi ihan kiltisti.

Mulle sanotaan että samalla IP osoitteella ei voi tehdä kahta käyttäjää mutta ESIM pappani koneessa kun hän avaa sen herjaa että haivaittu ip osoiteriita. joten se on ihan mahdollista että on kaksi samaa ip osoitetta.  Ja pelitaidot: niitä ei voi määrittää millään tavalla juuri kellekkään henkilölle samanlaisiksi koska sun silmä seuraa päivittäin yli 50 pelaajaa joten et voi määritellä mitenkään taitoja huonoiksi tai samanlaisiksi tai hyviksi, luulotauti tuo on jo. Mulla ei ole yhtään veljeä, vaan yksi sisko
« Viimeksi muokattu: 06.09.12 - klo:17:02 kirjoittanut Wresh » tallennettu
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Vs: Wresh
« Vastaus #22 : 06.09.12 - klo:17:01 »

Mulle sanotaan että samalla IP osoitteella ei voi tehdä kahta käyttäjää mutta ESIM pappani koneessa kun hän avaa sen herjaa että haivaittu ip osoiteriita. joten se on ihan mahdollista että on kaksi samaa ip osoitetta.

Jos sun pappas on Bill Gates nii uskon.

Muuten, en.
tallennettu

Foliot hattuun
Wresh
Vieras
Vs: Wresh
« Vastaus #23 : 06.09.12 - klo:17:03 »

Jos sun pappas on Bill Gates nii uskon.

Muuten, en.

SIIS PAPAN koneella hänen omaa ip osoitettaan herjaa toinen ip osoite että haivauttu ristiriita,, mitä vaadit vielä
tallennettu
Someone44914
TyQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 469


Axu :3


Profiili
Vs: Wresh
« Vastaus #24 : 06.09.12 - klo:17:04 »

Lopeta tä sälittävä paskan jauhaminen, ja hyväksy tuomios.
Meil on ihan sama vaiks pelaisit isojorma69 nicil. Lopeta vaa toi selittämine, ja jossei satu pääsemään farmiklaani bfbhe ni sun ei tarvii tehä uutta tilii ja esittää olevas joku muu mikä et oo.
tallennettu

ES Cool
Wresh
Vieras
Vs: Wresh
« Vastaus #25 : 06.09.12 - klo:17:09 »

Jos duuni kysyy mua bfb niin eiköhän oo tullut huomattua että poimii kaikkia siihen klaaniin tosta vaan olkoot vaikka vähän hyvä
tallennettu
raija123
Vieras
Vs: Wresh
« Vastaus #26 : 06.09.12 - klo:22:31 »

Rolle. Lopeta jo tuo kusettaminen.. Sä pystyt kusettaan ittees, muttet meitä.

Seva, tuo on totta. Aika huono selitys et "papan kone herjaa". Jokaisen koneen julkinen IP-osoite on eri - kahdella koneella ei mitenkään päin voi olla samaa osoitetta - manuaalisesti määrittämällä se ei onnistu ja automaattisesti IP-ristiriitaa ei synny. Hymyilee
Pelisi on pelattu jo alkuunsa.
**********
Tässä vielä yhteenveto todisteista Wreshiä vastaan:
-Sama IP-osoite.
-roeeelqv katosi yllättäen ja tulet tilalle.
-Myös roeeelqv halusi B.F.B:hen, mutta ei huonon maineen vuoksi päässyt klaaniin.
-Et edes yritä väittää omaavasi veljiä niinkuin monet muut tuplanikkailijat.
-On väitetty, että tunnustit jo olevasi roe.
-Samanlainen pelityyli ja -taidot.

-^

Ei se ole niin hankala ymmärtää... Ei tuplat oo sitä varten, että kierretään sanktiot, ihan vaan näin FYI, Rolle tai Wresh, tai miks ikinä sua kutsutaan....  ^^
tallennettu
Sivuja: 1 [2] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024