Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
04.05.24 - klo:04:10

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Roskakori
| | |-+  Ger-style huoneen adminointi
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ger-style huoneen adminointi  (Luettu 1851 kertaa)
Inearthed
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 343



Profiili
Ger-style huoneen adminointi
« : 05.09.12 - klo:23:47 »

Negatiivista palautetta voi jo admineille antaa. Onko turhaa bannia henkilö joka on tullut juuri huoneeseen ja pelaa rissellä ampuu vahingossa liikaa kuteja sitten muistaen että pitää sniputtaa ja ei jatka enää sen jälkeen ds:säämistä. Toinen tilanne jossa alba on omassa päädyssä tottuen ottaa sopan, joka on järkevääkin suomalaisessa tyylissä ja sen jälkeen muistaa, että sekin on kiellettyä ja en jatka enää. No lopulta tuosta tuli bannit nr. 1.

nr. 2. bannit tulivat omientaposta jossa toinen henkilö ampuu minua ja sen jälkeen pommitan hänet, jotta ampuminen ei jatkuisi.

Siinäpä meni sekin peli-into tuolla huoneessa. Vahinkoja sattuu eikö vain, onko se aina niin tarkkaa? Sekin vielä, että adminia ei näyttäny kiinnostavan, vaikka valitin. Toivon, että tälle tehtäisiin jotain jotten joka kerta saisi banneja turhaan. Missä on se rento meininki mitä tämmöiseltä pitäs odottaa..

Näin se vaan on, että adminia joka hoitaa puolet munkkiliigan hommista voi poistaa kyseisestä huoneesta, onhan hän niin suosittu. Tengs käskee, tengs saa.

« Viimeksi muokattu: 07.09.12 - klo:01:17 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: Ger-stylelle omistettu huone
« Vastaus #1 : 06.09.12 - klo:00:11 »

Ekana päivänä kun tuolla pelailtiin, (olisiko nyt ollut sunnuntai?), niin koitin mitä kohteliaimmin tavata sulle että "kertaukseksi: royal = sopwith & fokker" ja muita termistöjä, ajattelin että jäisi hyvin mieleen. Itse olen pelannut niin paljon saksassa, että aina kun tuolla tietyllä kentällä pelaan, niin mulla menee aivoissa sellanen "kytkin" ger-asentoon, enkä edes ajattelisi pelaavani suomalaistyylillä siellä.

Ja tosiaan, tärkeä asia minkä tämän aiheen aloitusviestistä unohdin, mutta minkä kirjoitin blogikirjoitukseeni aiheesta: "Ja toivoisin huoneessa järkevää käytöstä, elii ei turhaa trollailua, provoamista, sun muuta apinointia."

Tarkoituksesi ei varmastikaan ole provosoida, mutta jatkuvat vahinkolipsahdukset ja tietynlainen käyttäytyminen ("huoh") ("adminithan ovat kaikkivoipia, eikö niin lodureu") kuulostaa minusta todella provosoivalta.

Muistuttaisin myös, että daustershooting ei jäänyt sinulta yhteen kertaan, kuten annat viestissäsi ymmärtää. Muutenkin koko selvityksesi tämän päivän tapahtumista antaa kovin yksipuolisen kuvan, josta joku "idiootti" voisi saada sen kuvan, että pyrkimyksesi on mustamaalata ihmisiä. Mutta tämäkään ei varmasti ollut tarkoituksenasi, eihän tässä idiootteja olla.

Mainittakoon myös, että se sinun banni oli sääntörikkomusten lisäksi myös yleisön toivomus, eikä kukaan ihmetellyt bannien syytä. Ja että jos seuramme ei miellytä, niin ger style ei ole mitenkään minulle patentoitu, vaan näitä huoneita saa tehdä useampiakin niin halutessaan.
tallennettu
Inearthed
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 343



Profiili
Vs: Ger-stylelle omistettu huone
« Vastaus #2 : 06.09.12 - klo:00:24 »

Ja tosiaan, tärkeä asia minkä tämän aiheen aloitusviestistä unohdin, mutta minkä kirjoitin blogikirjoitukseeni aiheesta: "Ja toivoisin huoneessa järkevää käytöstä, elii ei turhaa trollailua, provoamista, sun muuta apinointia."

Tarkoituksesi ei varmastikaan ole provosoida, mutta jatkuvat vahinkolipsahdukset ja tietynlainen käyttäytyminen ("huoh") ("adminithan ovat kaikkivoipia, eikö niin lodureu") kuulostaa minusta todella provosoivalta.
Kuten varmaan huomasitkin, niin olin ihan hiljaa ennen ekoja banneja, kunnes tulee bannit ihan turhasta.

Lainaus
Muistuttaisin myös, että daustershooting ei jäänyt sinulta yhteen kertaan, kuten annat viestissäsi ymmärtää. Muutenkin koko selvityksesi tämän päivän tapahtumista antaa kovin yksipuolisen kuvan, josta joku "idiootti" voisi saada sen kuvan, että pyrkimyksesi on mustamaalata ihmisiä. Mutta tämäkään ei varmasti ollut tarkoituksenasi, eihän tässä idiootteja olla.
Mitä nyt ite muistan, niin kyllä oli se yks kerta milloin ammuin rissellä vähän liikaa. Muut kerrat saattoivat olla niin pieniä määriä, että en niitä liiaksi ampumiseksi laskisi, en tiiä sitte susta miten tarkkaan otat nuo. Ehkä liiankin tarkkaan.


Lainaus
Mainittakoon myös, että se sinun banni oli sääntörikkomusten lisäksi myös yleisön toivomus, eikä kukaan ihmetellyt bannien syytä. Ja että jos seuramme ei miellytä, niin ger style ei ole mitenkään minulle patentoitu, vaan näitä huoneita saa tehdä useampiakin niin halutessaan.
Yleisön toivomus? Pinks hoki tuota ''inelle bannit'' vain siksi, koska mulla ei ollut jänö takia tai jotain.. Muitten valituksia en huomannut''

Mut joo, eihän mulla oo varaa mitään sanoa adminit on tosiaan ne ketkä päättää ja ne on aina oikeesssa joka asiassa onhan se niiden huone. Anteeks et lähetin palautetta, en oo täydellinen, te ootte. Mainittaakon myös se ettei mene liian vittumaiseksi tää teksti, olen rikkonut sääntöjä, mutta mitään en ole tahallaan tehnyt, joten pidän bannia turhana, varsinkin toista. Voi varottaa eka ennen kuin bannii. Turhaan suhtaudutte tähän sillä mielin, että olen admin ja olen oikeassa.

Jääköön asia tähän, pelailen miellään vielä huoneessa, mutta en vaa mahda mitään  sille että kun on tottunut ampumaan niin paljon kuin huvittaa ja käyttämään jokaista konetta tilanteen mukaan. Yritän parhaani ja saa varoittaa jos teen jotain väärin.
« Viimeksi muokattu: 06.09.12 - klo:00:44 kirjoittanut Inearthed » tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: Ger-stylelle omistettu huone
« Vastaus #3 : 06.09.12 - klo:00:45 »

Okei. Mä yritin olla edes vähän asiallinen, vaikka sä et käytökselläsi sitä yhtään edesautakaan. Oonkohan mä kussut puun juurelle joka on sun reviirillä, vai mistä nyt on kyse.

Mut joo, eihän mulla oo varaa mitään sanoa adminit on tosiaan ne ketkä päättää ja ne on aina oikeesssa joka asiassa onhan se niiden huone. Anteeks et lähetin palautetta, en oo täydellinen, te ootte.
Eikö palautteeseen yleensä vastata? Ja kuulemani mukaan olit tästä asiasta jo kohteliaasti maininnut Tengsingesille Munkkiliigan Qnet-kannulla. Lähinnä tämä pahan olon purkauksesi täällä on vaan sanoa että "työ ootte ihan persiistä, hei kaverrit elekää työkään mänt tuonne!"

"Anteeks" "en oo täydellinen, te ootte" -- toi on kun suoraan teinitytön suusta kahden vuorokauden parisuhteen mennessä poikki. Ihme marttyyripelleilyä.

Mitä nyt ite muistan, niin kyllä oli se yks kerta milloin ammuin rissellä vähän liikaa. Muut kerrat saattoivat olla niin pieniä määriä, että en niitä liiaksi ampumiseksi laskisi, en tiiä sitte susta miten tarkkaan otat nuo. Ehkä liiankin tarkkaan.

Ja sinä olit samalla puolella kun minä, mä en näitä ds-tilanteita edes nähnyt. Niistä sanoivat kaikki muut paikallaolijat. Useammin kuin kerran. Tässä haluat antaa minusta sellaista kuvaa, että heti kun räpsähtää se neljäs luoti niin on jo "ban Inearthed for infinitehz lol" konsolissa.

Sä et selkeesti pidä minusta, sen huomasin jo keväällä, ja näyttää siltä että olet päättänyt yhtäkkiä että Teng on idiootti, ja nyt haluat purkaa mielipahaa yrittäen samalla sabotoida vapaa-ajan viettotapaa niin, että muut saisivat siitä huonon kuvan. Kuten sanoin, muutkin saa tehdä näitä huoneita. Jos ei seura tai ilkeät adminit miellytä, niin varmasti löydät samanmielisiä pelaamaan kanssasi.

Oon nähnyt myös tapauksia, milloin ihmiset pelaavat sun roomissa, ja sä kickit ne ulos sieltä niin pienellä syyllä kun että et pidä niiden pärstävärkistä. Ei siksi, että tarvitsisit huonetta juuri sillä hetkellä itsellesi, vaan ihan vaan edellämainitusta syystä. Ja nyt jaksat jeesustella miten raukka inöörted bannattiin, kun hän pelasi huoneen sääntöjen vastaisesti ja jutustellen provosoivasti.

Mainittaakon myös se ettei mene liian vittumaiseksi tää teksti, olen rikkonut sääntöjä, mutta mitään en ole tahallaan tehnyt, joten pidän bannia turhana, varsinkin toista. Voi varottaa eka ennen kuin bannii. Turhaan suhtaudutte tähän sillä mielin, että olen admin ja olen oikeassa.

Jääköön asia tähän, pelailen miellään vielä huoneessa, mutta en vaa mahda mitään  sille että kun on tottunut ampumaan niin paljon kuin huvittaa ja käyttämään jokaista konetta tilanteen mukaan. Yritän parhaani ja saa varoittaa jos teen jotain väärin.
Tämä viimeinen pätkä editoitui viestiis minuutin sen jälkeen kun olit postannut em. viestin. Mutta joo, musta noista sanottiin pariinkin otteeseen, ja sen sunnuntaisen esityksen jälkeen sain jotenkin sellasen kuvan, etten yllättyis vaikka se ois edes puoliksi tahallista. Sitä paitsi miten voi sanoa varmasti, onko vahinko vai ei, jos yksi alkaa lipsumaan säännöistä, niin se tekee muille sääntöjen mukaan pelaamisen epämukavaksi.

Sorry karkeasta tekstistä, mutta mä en jaksa aina heittää vettä liekkeihin, joskus sinne pitää heittää bensaa. Mites se meni se yks biisi, "burn mother*ucker, burn".....

Vastaatpa mitä vaan, niin tämä aihe on mun osalta puitu.

Jos nyt jatkettais ihan siitä aiheesta mistä alunperin tänään kirjoitin, eli niistä sopivista vakkariajoista! =)
« Viimeksi muokattu: 06.09.12 - klo:00:59 kirjoittanut lodureu » tallennettu
Inearthed
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 343



Profiili
Vs: Ger-stylelle omistettu huone
« Vastaus #4 : 06.09.12 - klo:00:55 »

Lainaus
Oon nähnyt myös tapauksia, milloin ihmiset pelaavat sun roomissa, ja sä kickit ne ulos sieltä niin pienellä syyllä kun että et pidä niiden pärstävärkistä. Ei siksi, että tarvitsisit huonetta juuri sillä hetkellä itsellesi, vaan ihan vaan edellämainitusta syystä. Ja nyt jaksat jeesustella miten raukka inöörted bannattiin, kun hän pelasi huoneen sääntöjen vastaisesti ja jutustellen provosoivasti.

Kuten taas huomattiin miten olen rikkonut kauheasti sääntöjä ja olen ainut joka on väärässä. Huomatkaamme taas sekin, että tekstini otetaan niin provoovaksi aina. Lue vähän tarkemmin nuo ylemmät viestit, kun kirjotat jotain tommosta.


Lainaus
"Anteeks" "en oo täydellinen, te ootte" -- toi on kun suoraan teinitytön suusta kahden vuorokauden parisuhteen mennessä poikki. Ihme marttyyripelleilyä.
No tuohan oli vaan vertaus miten te otatte tän asian.

Lainaus
Mut joo, eihän mulla oo varaa mitään sanoa adminit on tosiaan ne ketkä päättää ja ne on aina oikeesssa joka asiassa onhan se niiden huone. Anteeks et lähetin palautetta, en oo täydellinen, te ootte. Mainittaakon myös se ettei mene liian vittumaiseksi tää teksti, olen rikkonut sääntöjä, mutta mitään en ole tahallaan tehnyt, joten pidän bannia turhana, varsinkin toista. Voi varottaa eka ennen kuin bannii. Turhaan suhtaudutte tähän sillä mielin, että olen admin ja olen oikeassa.

Jääköön asia tähän, pelailen miellään vielä huoneessa, mutta en vaa mahda mitään  sille että kun on tottunut ampumaan niin paljon kuin huvittaa ja käyttämään jokaista konetta tilanteen mukaan. Yritän parhaani ja saa varoittaa jos teen jotain väärin.

Se on vaan sillleen, että kun on 10vs1 nää jutut, niin se yksin oleva hävii aina.
« Viimeksi muokattu: 06.09.12 - klo:00:58 kirjoittanut Inearthed » tallennettu
Sivuja: [1] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024