Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
04.05.24 - klo:00:33

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Roskakori
| | |-+  Gille22 letar efter en klan
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Gille22 letar efter en klan  (Luettu 4493 kertaa)
Gille22
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 3


Profiili
Gille22 letar efter en klan
« : 04.12.12 - klo:11:03 »

Hejsan!

Jag har spelat Dogfight för några månader i Aapeli men jag vill nu spela i någon klan. Jag kan komma i test om någon vill se hur bra jag är. Jag tycker att jag kan spela ganska när vi talar om flyger med Fokker, Albatros eller Junkers.

Jag hoppas att jag hitta skickliga och trevliga spelare  härifrån!  Iskee silmää
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Gille22 letar efter en klan
« Vastaus #1 : 04.12.12 - klo:11:18 »

Mikähän järki on ruotsiksi alkaa kirjoittelemaan, kun on tekstin lukuisista kielioppivirheistä päätellen sanomattakin selvää ettet tule länsinaapuristamme. Järkyttynyt
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Gille22 letar efter en klan
« Vastaus #2 : 04.12.12 - klo:11:20 »

Puhusit suomea, ei tuota mongerrusta ymmärrä kukaan. Vihainen
tallennettu
Apple
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Viestejä: 546



Profiili
Vs: Gille22 letar efter en klan
« Vastaus #3 : 04.12.12 - klo:16:10 »

Det är ju fint att en svensk pilot har hittat vår lilla liga! Om du har andra svenska medspelare, kunde ni grunda en egen klan? Inte för den här säsongen, men för den följande.

Tosin, kun Aapelista puhutaan, lienee tääkin tapaus oikeasti joku liigalainen, joka on saanut "hauskan" idean ruotsalaisesta tuplanimimerkistä.
tallennettu

 Munkkiliigan admin
 Elppa
F P
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 378



Profiili
Vs: Gille22 letar efter en klan
« Vastaus #4 : 04.12.12 - klo:20:14 »

Tässä vasta oli kans joku "ruottalainen" pelaaja.

Tuli etanoiden huoneeseen jossa oli tarkoitus pelata 3v3. Kysyin ystävällisesti suomeksi että voisitko mennä pois kun meillä alkais 3v3. Vastaus: "Varför?"

Aika jännä että ymmärtää suomea kevyen slanginki avulla mutta ei osais puhua..
Onko tätä Burnin Ja Deutchiakaan näkyny enää kun ei tuplailuyritys(?) menny läpi?
« Viimeksi muokattu: 06.12.12 - klo:13:39 kirjoittanut F P » tallennettu
Someone44914
TyQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 469


Axu :3


Profiili
Vs: Gille22 letar efter en klan
« Vastaus #5 : 05.12.12 - klo:00:05 »

Jännä et nykyään kaikkia ulkomaalaisia, jotka osaavat suomea (hyvin,huonosti tai hyvin huonosti) epäillään heti jonkun tuplaksi. Sama juttu samankaltaisten nimien kanssa. Eikös ihmiset usko puolikolleen lentukan pelaajamäärän kasvuun yhdellä, vai miksi aina kaikille on 45553542611 tuplaepäilyä Epävarma...
Tätä "ruotsalaista" en tarkota vaan ihan yleisesti..
« Viimeksi muokattu: 05.12.12 - klo:00:06 kirjoittanut Someone44914 » tallennettu

ES Cool
Apple
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Viestejä: 546



Profiili
Vs: Gille22 letar efter en klan
« Vastaus #6 : 05.12.12 - klo:09:58 »

Eikös ihmiset usko puolikolleen lentukan pelaajamäärän kasvuun yhdellä, vai miksi aina kaikille on 45553542611 tuplaepäilyä Epävarma...
Tätä "ruotsalaista" en tarkota vaan ihan yleisesti..

Ei usko. Valitettavasti täällä on niin moni perseillyt noitten nimimerkkien kanssa, että todellakin on jytky^32 jos joku uusi lentäjä samantein itsensä liigan foorumeille rekisteröi ja alkaa hakea klaania.
tallennettu

 Munkkiliigan admin
 Elppa
Gille22
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 3


Profiili
Vs: Gille22 letar efter en klan
« Vastaus #7 : 05.12.12 - klo:11:01 »

Det är ju fint att en svensk pilot har hittat vår lilla liga! Om du har andra svenska medspelare, kunde ni grunda en egen klan? Inte för den här säsongen, men för den följande.

Tosin, kun Aapelista puhutaan, lienee tääkin tapaus oikeasti joku liigalainen, joka on saanut "hauskan" idean ruotsalaisesta tuplanimimerkistä.

Tack att någon skriver på svenska! Det är ganska svårt att översatta finska med google och därför att jag hoppas att ni skulle skriva på svenska eller på engelska. Arabiska är också okej eftersom det är mitt modersmål Hymyilee .لطيفة لمقابلتك

När ska nästa säsongen börja? Jag tycker att det skulle vara lättare om jag spelade i klanen som redan finns här.

tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Gille22 letar efter en klan
« Vastaus #8 : 05.12.12 - klo:11:26 »

Tack att någon skriver på svenska! Det är ganska svårt att översatta finska med google och därför att jag hoppas att ni skulle skriva på svenska eller på engelska. Arabiska är också okej eftersom det är mitt modersmål Hymyilee .لطيفة لمقابلتك

När ska nästa säsongen börja? Jag tycker att det skulle vara lättare om jag spelade i klanen som redan finns här.
Inte med det att vi skulle vilja vara elaka, men du har så mycket grammatikfel och dessutom ord som fattas, vilket får oss och tänka på att är du riktigt det som du påstår dig vara. Vi har haft under åren så många liknande fall, vilket naturligtvis får oss lite misstänksamma.

Säsongen började nyligen och eftersom vi föredrar långa sådana, kommer nästa att börja först efter sportlovet. Om du vill hitta ett lag och komma med så snabbt som möjligt, skulle jag rekommendera att visa dina talanger till ledarna och därmed få någon intresserad av dina tjänster.

Dessutom skulle du även kunna berätta, att hur hittade du över huvutaget denna sida och visste vad det är frågan om? Hela figuren verkar nämligen så underlig att du har några obesvarade frågor framför dig innan du vinner i alla fall mitt förtroende.
« Viimeksi muokattu: 05.12.12 - klo:17:07 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Gille22
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 3


Profiili
Vs: Gille22 letar efter en klan
« Vastaus #9 : 06.12.12 - klo:11:11 »

Varför är du så arg?  Vad har jag gjort fel?
Jag har varit jätteintresserad av Dogfight och därför att jag har hittat information om Munkkiliiga. Jag är glad över att det finns artiga människor också i Finland som har berättat mig om den här sajten. Jag vill bara spela några klankampar…   

Jag upptäcker att det finns också rasister i er lilla liga.  Jag kan också skriva på arabiska om min svenska är så dåliga.  Surullinen
tallennettu
Sivuja: [1] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024