Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
04.05.24 - klo:01:47

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Roskakori
| | |-+  Uusi Klaani etsii kesäkaudelle pelaajia
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Uusi Klaani etsii kesäkaudelle pelaajia  (Luettu 13696 kertaa)
Flyer of Sky
Vieras
Vs: Uusi Klaani etsii kesäkaudelle pelaajia
« Vastaus #30 : 01.07.13 - klo:11:01 »

mitä helkkarin säätöö tääki on.. toffeepallo aikaisemmin -Zombie pelas mun klaanis ja mä pelasin A.S nii et tän aiheenki voi lukita koska -Wäz- ei pelaa enää ja lopetti tän klaanin aikaa sitte ja duunin pitäs poistaa foorumitunnus ku ei osaa olla spämmäämättä mikä viittaa siihen kun -Wäz- oli myös spämmääjä että duuni yrittäs piilottaa sen syyttämällä mua ja zombia (tosin en voi olla varma koska on muitakin sen tyylisiä ihmisiä.
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Uusi Klaani etsii kesäkaudelle pelaajia
« Vastaus #31 : 01.07.13 - klo:11:13 »

Duuni ollu helvetisti pidempää täällä ku Wäzzykkä. Pyörittää silmiään
tallennettu
-Zombie
Vieras
Vs: Uusi Klaani etsii kesäkaudelle pelaajia
« Vastaus #32 : 01.07.13 - klo:12:13 »

toffee myönnä niin kaikki eivät enää vihaa sinua X devilin jälkeen tuli heti joku kohtuu hyvä pelaaja joka kirjoitteli foorumeille kuin tuntisi kaikki ja kun näin sut ekaa kertaa lentokas tol hahmol huusit moi duuni mite menee Hymyilee leveästi
Tähän on iha pakko viel sanoa, että ku tein hahmon ekaa kertaa siis -Zombie hahmon niin en kyllä moikannu sua.. Ja en oo ees tainu koskaan pelata sun kaa samaan aikaan. Poistakaa jo tää aihe. Jos kerran aloittajaakaa ei oo enää munkkiliigassa.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024