Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
06.05.24 - klo:09:20

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Vanhat ilmoittautumiset
| | | |-+  Välimieskäsittely tapauksessa TyQ - pehmo
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Välimieskäsittely tapauksessa TyQ - pehmo  (Luettu 1261 kertaa)
pehmo
ALKO

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 353


Profiili
Välimieskäsittely tapauksessa TyQ - pehmo
« : 11.03.17 - klo:06:25 »

Kuluvan kuun kymmenes päivä TyQ julkisti joukkueensa tulevalle kaudelle '17(02). Ilmoitus oli hätäisellä aikataululla tehty, joten harmittavilta epäselvyyksiltä ei vältytty.

Nähdääkseni minulla ei ole voimassaolevaa pelaajasopimusta tulevalle kaudelle TyQiin.

Allekirjoitin viimekauden alun jälkeen kauden kestävän sopimuksen, optiolla jatkosta. Kauden jälkeen minusta tuli vapaa agentti ja olin vapaa siirtymään mihin tahansa seuraan, ilman siirtokorvauksia kasvattajaseuralleni. Tunnustelut uuden seuran löytämiseksi kuitenkin ottivat pian takapakkia, kun yhä useampi joukkue sai rosterinsa täyteen, ennenkuin pelaaja-agenttini kerkesi edes ottaa yhteyttä joukkueen manageriin. Tilanne alkoi näyttää hyvin pian siltä, ettei yhdessäkään liigajoukkueessa ole pehmon mentävää aukkoa. Asetin neuvottelujen takarajaksi liigan tähdistö-ottelun, jonne olin suureksi yllätyksekseni valittu. Näinollen tähdistö-ottelu oli viimeinen näytönpaikkani jatkoa ajatellen. Tähdistö-ottelut sitten menivät, kuin menivät, eivätkä jätä selityksille sijaa. Pelasin heikointa peliäni moneen vuoteen ja minut siirrettiin turnauksen kuluessa kentän laidalle. Minusta vaikuttaa siltä, että aikani on täyttynyt, eikä minulla ole enää mitään annettavaa tälle liigalle. Mielestäni pelaajaurani saapui päätökseensä tähdistöturnauksessa floppaamiseen. Päälimmäisin tunne, mikä tästä jäi käteen ei ole pettymys, vaan helpotus, niin kauan olen tätä peliä pelannut vastentahtoisesti.

Mielestäni TyQin ilmoittautuminen kaudelle '17(02) on itsemurha. Ottaen huomioon TyQin pelaajamenetykset viimekauden joukkueesta ja edellisestä kaudesta vahvistuneet vastustajat, lähtökohdat pudotuspeleihin pääsyyn ovat kohtalaisen heikot. Mielestäni mistään sen vähemmästä ei pidä pelata. TyQin rosterinmuutoksen myötä olen myös jäämässä TyQin suurimmaksi tähtipelaajaksi, roolinani pelata joka ilta vastustajan parasta pelaajaa vastaan. Anteeksi vain vaatimattomuuteni, mutta katsoessani noita muiden klaanien rostereita, tunnen itseni kovin pieneksi. Missä muussa klaanissa olisin klaanin paras pelaaja? ..tai helvetti, tiukkaa tekee edes pelaavaan nelikkoon mahtumiseen useimmissa klaaneissa, miten minä tässä sen TyQin pudotuspelipaikan yksin ratkaisen? Kuulostaa ihan sellaiselta haasteelta, että jos tässä liigassa ei jaeta mittavia tunnustuspalkkioita liigakaudella pahiten turpiin saaneelle pelaajalle, niin on hullun hommaa edes yrittää.

Näinollen riitautan ilmoittamiseni tulevalle kaudelle ja toivon liigalta välimieskäsittelyn aloittamista tapauksen suhteen, toiveina sopimuksen mitätöiminen tai paremmat sopimusehdot tulevasta kaudesta.
tallennettu
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Välimieskäsittely tapauksessa TyQ - pehmo
« Vastaus #1 : 12.03.17 - klo:13:52 »

Eroanomus hyväksytty ilman välimieskäsittelyä byrokratian pitämiseksi minimissään.
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Sivuja: [1] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024