Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
06.05.24 - klo:02:39

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Vanhat ilmoittautumiset
| | | |-+  Edmonton Oilers
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Edmonton Oilers  (Luettu 2915 kertaa)
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Edmonton Oilers
« : 18.08.17 - klo:20:40 »

[EDM]
Tengsinge
Fär
guikkaa
ifreetti
justus pirpana

Nimi ja tag vaihtuu viel

Laita late guikkaa Jetalin ryhmään nii foorumioikat on kunnossa
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Edmonton Oilers
« Vastaus #1 : 14.09.17 - klo:23:29 »

Hedonist meille
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: heikko singe (peliajankohdat)
« Vastaus #2 : 15.09.17 - klo:23:17 »

olen jättänyt menneet taakseni ja toivoin että sinäkin. uskoin vilpittömästi että olit muuttunut vuosien varrella mutta luottamukseni oli valunut hukkaan. olitkin sama k*siaivo kokoajan. haaveet siitä että yhdistäimme voimamme voidaan lopettaa välittömästi.

tietävästi tämä pätkä on käsiälääsi

Hymyilee
pitkän pohdinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen että tähän on vain yksi ratkaisu: peleihin on otettava käyttöön SOS (singe on syöpää) politiikka tämä on ainoa vaihtoehto viihtyvyyden turvaamiksesi ja toivon että muutkin ymmärtävät sen 

jatkossa järjestäjän tuleekin ilmoittaa osallistujien vaatimustason (höh/rhöh) lisäksi ennen kaikkea onko SOS käytössä kyseisissä taistoissa sillä mikäli näin ei ole voidaan oma nimeni suoraan viivata yli osallistujalistalta

ifreetti --> v*ttuun meistä

ikuiseen kadotukseen joutakoon hän
« Viimeksi muokattu: 15.09.17 - klo:23:20 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
paras poika123
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 488


Profiili
Vs: Edmonton Oilers
« Vastaus #3 : 16.09.17 - klo:10:15 »

Hyvä singe tälle rispekt nyt vain täytyy suunnata katseet eteenpäin
tallennettu

Pelle
jorgos
Vieras
Vs: Edmonton Oilers
« Vastaus #4 : 16.09.17 - klo:10:50 »

SOS
tallennettu
pallosalama
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 750


PC ♥


Profiili
Vs: Edmonton Oilers
« Vastaus #5 : 16.09.17 - klo:12:25 »

tallennettu

(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Hymyilee
Lainaus käyttäjältä: Stephen King
Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415
Lainaus käyttäjältä: Crayak
There must be a game. If there is no game there is nothing for me.
[22:48] <@Adju> oon robotti
Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät
<Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä
<mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans
1986 - No brave new world, no brave new world.
2000 - A brave new world, in a brave new world

jeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Edmonton Oilers
« Vastaus #6 : 20.09.17 - klo:17:13 »

väitetään ettei nimi miestä pahenna mutta toisaalta ei se käsikään aina lopeta viettelyyritystä vaikka kuinka hakkais pois. miksi yrittää taivasten valtakuntaan taivaallisen isän seuraksi jos voi elää maallisessa paratiisissa taivaallisella tavalla sallien itsensä langeta kiusauksiin ?

johtuen siitä ettei häviävä, taantumuksellinen ja h*nttimäinen kulttuuri ja v----- kuvottavana joukkueena oleminen kuvasta meitä on olemassa vain yksi vaihtoehto

edmonton oilers => roihahtakoon kadotuksen jälkeen ¤#&?¤"#n liekeissä iänkaikkisesti

tilalle sunshine boys
tag ROSA
« Viimeksi muokattu: 20.09.17 - klo:17:16 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
ifreetti
Tónks

Poissa Poissa

Viestejä: 733



Profiili
Vs: Edmonton Oilers
« Vastaus #7 : 28.09.17 - klo:23:35 »

jaaha singe vittu miten lapsellista toimintaa kuvittelin jo että vihdoin olisit kasvanut aikuiseksi ja käyttäytyisit vielä sen mukaisesti mutta TURHA TOIVO
mut onneks mua ei kiinnosta sun pelleilys kertoo aika hyvin että nään vasta nyt itku viestis koska mulla on ELÄMÄ ja parempaakin tekemistä käydä sintti liigan sivuilla lukemassa tämmöstä Roskaa

tää oli elämäs suurin virhe mutta onneks mua ei edelleenkään KIINNOSTA hyvää jatkoa sulle vaan elämään
tallennettu
ifreetti
Tónks

Poissa Poissa

Viestejä: 733



Profiili
Vs: Edmonton Oilers
« Vastaus #8 : 30.09.17 - klo:01:40 »

pahoittelen syvästi ja nöyrästi käytöstäni, et ole ansainnut mitään tästä. levittelin iljettäviä valheita ja juonittelin selkäsi takana. sulkemalla sinut ulos peleistä halusin näyttää muille voimaani nousemalla sinua vastaan, mutta tosiasiassa pelkäsin vain muiden huomaavan että kaikki se paha mitä sinusta olen sanonut koskee tosiasiassa vain minua itseäni: minä olen pelien ilmapiirin suurin myrkyttäjä, et sinä

olen ollut sokea ja huomaan sen nyt. kaiken tämän jälkeen mies voi vain myöntää virheensä ja pyytää anteeksiantoa, ota minut takaisin remmiin ja lupaan palvella uskollisesti päivieni loppuun saakka
tallennettu
Sivuja: [1] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024