Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
22.05.24 - klo:21:35

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Turnaukset & kilpailut
| | |-+  Pariturnaussarja alkaa
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
äänestys
Kysymys: Mitä mappia käytetään turnauksessa 7.7.12?  (äänestys päättynyt: 16.06.12 - klo:23:26)
classic on se ainoa oikea - 10 (52.6%)
islandsin vuoro - 8 (42.1%)
joku kiva bunkkerikenttä, esim. lontoo tai berliini - 1 (5.3%)
äänestäjiä yhteensä: 10

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pariturnaussarja alkaa  (Luettu 24617 kertaa)
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #15 : 05.05.12 - klo:09:31 »

Aikataulut Afrikan herruuteen. Upotan ne myöhemmin sivuille. Ajan säästämiseksi tällä kertaa pelaajat valvovat paljon omia pelejään, postitan heille tulostenmerkkauslinkit vielä iltapäivällä. Jos jollekin merkatuista pelien valvojista ei sovi valvonta niin pyydän ilmoittamaan minulle Hymyilee
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #16 : 06.05.12 - klo:04:07 »

Turnaussarjan neljäs osa saatiin siis kunnialla pelattua loppuun eilen. Ensiksi pahoittelut säädöstä, etukäteisvalmistelut olisivat voineet olla hiukkasen parempia, jos vain olisin saanut aikaiseksi aikataulujen teon ja adminoikkien jaon ja tulostaulukkolinkin postaamisen valvojille aiemmin. Ehkä ensi kerralla sitten taas viisaampana ja vireämpänä Hymyilee

Ja lisäksi pasmat menivät hetkeksi sekaisin kolmen tasapisteissä olevan parin vuoksi alkulohkopelien jälkeen. Tämän säädön seurauksena kirjasin uudeksi sääntömuodoksi seuraavaa: "Jos pisteet lohkoissa menevät tasan kahdella parilla, niin keskinäinen ottelu ratkaisee järjestyksen. Jos tasapisteissä olevia on useampia, niin säädön vähentämiseksi järjestys selvitetään aina +/- -kokonaispistetilastoa tutkimalla, huolimatta siitä, miten keskinäisissä otteluissa on mennyt."

Koittakaapa itse ottaa nopeasti paineen alla selvää alkulohkotulosten perusteella siitä, ovatko keskinäiset ottelut menneet ristiin vaiko eivät Hymyilee Joka tapauksessa, päivittelin tuon innoittamana myös muutenkin sivustoa sen mukaan mitä käytännöt ovat.

Turnauksen voittajaksi kipusi nyt jo kolmannen kerran ifreetin ja Vata56:n Myyrät. Onnitteluni! He kukistivat finaalissa turnauksen yllättäjän, Flesh For Fantasyn, jossa pelasivat visavi ja Thamlen.

Turnauksen pronssista sen sijaan jäi pieni epäselvyys, jota edelleen ratkotaan toisaalla. Ehdin jo julistaa F-B:n pronssiottelun voittajaksi pelin jälkeen, mutta harkinnan jälkeen taidan laittaa pronssimitalin jaetuksi, jotta kumpikin pari tuntee varmasti kokevansa vääryyttä. Jatkoa varten pitää ainakin selvittää, miten vastaavissa tilanteissa tullaan menettelemään.

Kiitokset vielä loppuun jokaiselle turnaukseen osallistuneelle parille! Mitalisteille ja arvonnassa voittaneille tullaan palkinnot postittamaan lähiaikoina. Tässä vielä sijoitukset

Ilmoittautuminen seuraavaan turnaukseen on nyt avattu, joten nähdään taas kuukauden kuluttua Klassikkovääntö II:ssä! Jatkossa joka toinen turnaus tullaan järjestämään classic-mapissa ja joka toisessa käytetään kokeiluluontoisempaa mappia. Samoin jatkossa tullaan todennäköisesti käyttämään enemmän pelaajien itsenäistä pelienvalvontaa, vaikka se vähän säätöä lisääkin. Ihan vain turnauksien nopeuttamiseksi.
« Viimeksi muokattu: 06.05.12 - klo:04:12 kirjoittanut latesofi » tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #17 : 30.05.12 - klo:17:03 »

Koska koulujen päättymisen myötä monilla on kaikenlaisia juhlia 2.6, niin siirretään turnausta viikolla, jotta osallistujamäärää saisi hieman kasvatettua. Eli se siis pelataankin lauantaina 9.6. Ilmoitan tästä myös y-viestillä osallistujille. Toivottavasti ei kenenkään osallistumiseen vaikuta negatiivisesti tämä muutos..
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #18 : 09.06.12 - klo:04:02 »

Aikataulut Klassikkovääntö II:een

Upotan ne taas jälkikäteen vasta turnaussivustoon.

Turnaus alkaa siis tasan kuudelta ja kestää finalistien osalta kymmeneen. Välissä on taukoja. Turnaus pelataan käyttäen kahta huonetta. Minä otan tulokset A-lohkon peleistä ja Nala B-lohkon peleistä pelaamisen ohessa.

Nyt käynnistyy myös veikkaus turnauksen mitalisteista.
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #19 : 09.06.12 - klo:16:25 »

Tonne aikatauluihin laitettu lohkot väärin.

Volvo <-> ???
tallennettu
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #20 : 09.06.12 - klo:17:10 »

Joo näin oli päässyt käymään, syytä sille en kyllä jaksa ymmärtää.. Mutta kiitos korjauksesta Hymyilee
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #21 : 09.06.12 - klo:17:11 »

Saakos parin ottaa itselleen vasta jatkopeleihin?
tallennettu
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #22 : 09.06.12 - klo:17:15 »

Höm, perinteisesti yksinkin on saanut pelata (muistamme ääliön tapauksen), eli niin kauan kuin et kenenkään kanssa pelaa ennen jatkopelejä niin noin saa tehdä, mikäli siis niihin selviät Hymyilee

Onko tarkoituksesi ottaa pariksi joku mahdollisesti jatkosta tippuva? Sillä jos näin on niin pitää hetki miettiä, onko sille estettä.
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #23 : 09.06.12 - klo:17:18 »

Mielenkiintoista, Nala sanoi muuta asiasta.  Vihainen

En oo viel päättäny otanko ketään, mut tuskin jatkosta pudonneita. "Joukkue on niin vahva kun sen heikoin pelaaja", yksin pelaaminenkin on siis varteenotettava vaihtoehto.
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #24 : 09.06.12 - klo:17:23 »

Mielenkiintoista, Nala sanoi muuta asiasta.  Vihainen

Mitä mä muka sanoin? Mä en meinaa ollu iha peril mitä meinasit... Mä en oo vastuus muusta ku valvonnast, joten mun sanal ei oo painoarvoa. Turha syyttää mua.
tallennettu
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #25 : 09.06.12 - klo:17:26 »

Joo, Nala ei ole kuin pelienvalvoja ja neuvonantaja pyydettäessä Hymyilee leve&#228;sti

Mutta joo, jatkosta pudonneita ei tosiaan saa ottaa, ihan vain sen takia, että he rikkoisivat sitä periaatetta, että koko turnaus pelataan läpi saman henkilön kanssa. Hyvä ettet ollut niin tekemässäkään Hymyilee
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #26 : 09.06.12 - klo:17:38 »

Mitä mä muka sanoin? Mä en meinaa ollu iha peril mitä meinasit... Mä en oo vastuus muusta ku valvonnast, joten mun sanal ei oo painoarvoa. Turha syyttää mua.
Siis sanoit et pitää ottaa heti joku. Mut ei mitään, asia selvitetty.
tallennettu
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #27 : 09.06.12 - klo:23:23 »

Klassikkovääntö II 9.6.2012

Lyhyesti: Kiitos onnistuneesta turnauksesta kaikille! Turnauksen ehkä ikävin hetki koettiin Evojen tukeva johto välierässä vaihtui tappioon Inearthedin yhteyskatkon myötä. Niille vain ei ikävä kyllä voi mitään. Vaikka jälkiviisaana voisikin sanoa, että ottelun olisi voinut myös keskeyttää.

Voiton turnauksessa vei ?!, jossa pelasivat ifreetti ja seva2. Onnea sevalle ensimmäisestä ja ifreetille jo neljännestä pariturnausvoitosta. Toiseksi sijoittui siihen asti turnauksessa vahvasti esiintynyt ME OLLAAN KLUBIN PUOLELLA, jossa pelasivat CONST sekä Tengsinge.

Pronssimitalit puolestaan menivät Euroopan vahvimmat -nimen alla pelanneille IneartheDille ja mcboxerjr:lle.
Katso loput sijoitukset

Sain myös palautetta, että tämänkertainen turnaus kesti liian pitkään. Joten ensi kerralla pelataan turnaus sitten pikatahtia läpi useammalla huoneella osallistujien ottaessa itse pisteet ylös. Seuraavan turnauksen kartasta laitan tässä aiheessa äänestyksen pystyyn, kertokaahan mielipiteenne.
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #28 : 09.06.12 - klo:23:41 »

Hyvä ja tasainen turnaus oli, ainakin itse tykkäsin kovasti. Kuten vähän ennakkoon ennustelinkin, siellä oli monta paria mitkä olisivat voineet voittaa. Se teki pelaamisesta hyvin mielenkiintoista.

Tauot ois joo saanu olla hieman lyhyeempiä.
tallennettu
Inearthed
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 343



Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #29 : 10.06.12 - klo:02:04 »

Joo-o, jatkossa noin tärkeissä peleissä vois keskeyttää erän kesken pelin jos joku on yli minuutin poissa. Mut joo, en rupee latee syyttelee, en minä eikä moni muukaan olis tajunnu tossa tilanteessa tehdä tota. Noh, harmillista kun netti katkes mut eipä tuo enää harmita.
« Viimeksi muokattu: 10.06.12 - klo:02:07 kirjoittanut Inearthed » tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024