Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
18.05.24 - klo:12:59

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Turnaukset & kilpailut
| | |-+  Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)  (Luettu 56003 kertaa)
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #210 : 01.10.13 - klo:09:48 »

Tuun paikalle jos muistan
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
super koira2
Vieras
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #211 : 05.10.13 - klo:17:31 »

Muistakaa tulla rakkaat ihmiset :3
tallennettu
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #212 : 05.10.13 - klo:17:35 »

osallistun
tallennettu

Pidän kissoista
super koira2
Vieras
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #213 : 05.10.13 - klo:18:02 »

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AusfkLRG50xrdGVjOVhMN3lXYlAzZnlxa2c5TVdwbFE&usp=sharing

(Kellonajoista ei tarvitse välittää nyt, kaksi pelaajaa lähti, joten mentiin tosiaan ohi tuon mystisen "aikataulun")
« Viimeksi muokattu: 05.10.13 - klo:18:45 kirjoittanut Super koira » tallennettu
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #214 : 05.10.13 - klo:18:55 »

Jooh ihan hyvin meni, mutta ei oteta ens kerralla ulkopuolisia, ite en pystyny pelaan loppuun ku lagas liikaa
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #215 : 05.10.13 - klo:18:59 »

Miksi admin poisti viestin kun esitin kriittisiä mielipiteitä järjesttyjen nobbataistojen säännöistä? Merelle menosta tai takleista ei tullut sanktioita.
tallennettu

Pidän kissoista
super koira2
Vieras
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #216 : 05.10.13 - klo:19:14 »

Eipä niistä minun tietojeni mukaan ole ennenkään sakotettu hyvä mies/nainen/otus.
tallennettu
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #217 : 05.10.13 - klo:19:26 »

Eli merelle lentely olisi sallittua? Sehän on sama kun kykkiminen kentässä..?
tallennettu

Pidän kissoista
duff-beer
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Viestejä: 1 208

sdfjshdf


Profiili
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #218 : 05.10.13 - klo:19:31 »

Lainaus käyttäjältä: latesofi
P.S. Olisi kiva, jos kaikki noudattaisivat tiettyjä duelin herrasmiessääntöjä, kuten ei pakenemista taistelusta kesken ja ei tahallista maahan ajoa tai koneesta hyppimistä piste-edun saamiseksi. Näistä ei rangaista, mutta ne huomioidaan kyllä katsomossa henkistä voittajaa ratkottaessa.
tallennettu

joo
pallosalama
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 750


PC ♥


Profiili
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #219 : 05.10.13 - klo:19:35 »

Hyvät pelit oli, kiitokset minun puolestani järjestäjälle ja kaikille kanssapelureille. Ehkäpä ens kerralla saadaan hiukka enempi osallistujiakin!
tallennettu

(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Hymyilee
Lainaus käyttäjältä: Stephen King
Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415
Lainaus käyttäjältä: Crayak
There must be a game. If there is no game there is nothing for me.
[22:48] <@Adju> oon robotti
Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät
<Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä
<mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans
1986 - No brave new world, no brave new world.
2000 - A brave new world, in a brave new world

jeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
super koira2
Vieras
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #220 : 05.10.13 - klo:19:44 »

Joo, kiitti näistä. Vaikka alussa oli sähellystä näytti menevän ihan kivasti loppuun. (Kiitos Duff tuosta lainauksesta)

Sijoitukset tällä kertaa seuraavat

1. Pallosalama
2. Duff-Beer
3. Super koira
4. Nalayana
5. Piisami H (Pelasi kaksi peliä ja lopetti, joten lisään tähän)
Luovutukset - Pieni ukkeli, ElNSTEIN ja WäZ

Tulossa videoita

Välieräottelu Koira - Duff (Suosittelen ottamaan äänet pois, siinä on kokoajan tuommoista rätinää) ja
Finaali Pallo - duff Sama juttu äänen kanssa
« Viimeksi muokattu: 05.10.13 - klo:21:55 kirjoittanut Super koira » tallennettu
piisu
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 374


Herrasmiesfilosofi


Profiili
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #221 : 05.10.13 - klo:21:28 »

Hyvät pelit oli, kiitokset minun puolestani järjestäjälle ja kaikille kanssapelureille. Ehkäpä ens kerralla saadaan hiukka enempi osallistujiakin!

Pahoittelut kesken jääneestä pelistä.. Tuli yllättäen niin paljon hälinää ympärille, että piti lähteä kesken.. Saatiin kuitenki hyvä dueli mielestäni Hymyilee leve&#228;sti Jos sulla ei ois tökkäilly ku pelasit ympillä ja mulla tullu nuita häiriötekijöitä nii ois varmasti ollut jännittävä peli Iskee silm&#228;&#228; Ensikerralla pudotan sut kerrasta kanveesiin!

Elniä harmittaa niin kovasti, että kun ympillä ollessani pudotin hänet ja hänen ukkonsa selvisi baseen.. Luonnollisestikin kun minulle jäi lähes täydet healtit, niin päätin jäädä odottamaan keskusvaltojen päätyyn kunnes hän tulee ulos basestaan (olin vielä noin 10 pistettä tappiolla ja erää oli jäljellä vain puolisen minuuttia eli ei olisi ollut mitään järkeä palata omaan baseen). Elni tulkitsee merelle pakenemiseksi sen, että jäin tuossa tilanteessa keskusvaltojen vasemmanpuoleisen basen taakse odottelemaan hänen ulos tuloaan. Hän tuli ulos, pudotin hänet ja sain hänen ukkonsa hengiltä (pääsin johtoon) ja lähdin takaisin omaa baseani kohti, erä loppui ennenkuin pääsin perille. Sääntöjä ei mielestäni rikottu vaikka sellaiset olisi ollutkin.

Ja jos sääntörikkomuksia halutaan kaivella niin Super Koira varmasti huomasi kuinka Elni kykki basessaan hänen varoituksistaa huolimatta. Eli miksi näihin pitää edes osallistua jos ei osata pelata hyvässä hengessä? Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n
tallennettu

~Melilosvolotta~

Nykyinen käyttäjätunnus: Rottamipii
Velo
Vieras
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #222 : 05.10.13 - klo:21:31 »

Yks duelien herrasmiessäännöist tuntuu olevan monilla hukassa Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n

Itse pyrin välttämään vastustajan päätyyn lentämistä vaan mieluummin jään keskikentälle lentelemään ja oottaa et vastustaja saapuu sinne. Reilumpi asetelma molemmil.
tallennettu
super koira2
Vieras
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #223 : 05.10.13 - klo:21:33 »

Jeps, huomasin nekin, mutta turha niitä alkaa täällä miettimään. (Eikös vaan pojat?)
« Viimeksi muokattu: 19.10.13 - klo:22:00 kirjoittanut Super koira » tallennettu
piisu
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 374


Herrasmiesfilosofi


Profiili
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #224 : 05.10.13 - klo:21:43 »

Yks duelien herrasmiessäännöist tuntuu olevan monilla hukassa Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n

Itse pyrin välttämään vastustajan päätyyn lentämistä vaan mieluummin jään keskikentälle lentelemään ja oottaa et vastustaja saapuu sinne. Reilumpi asetelma molemmil.

Pakko vielä tarttua tähän Nalan kommenttiin.. Siis kun kaveri pysytteli ensin lähellä omaa päätyä, lensin lähelle ja hän kääntyi karkuun. Sitten sain hänen koneensa tiputettua, aika on vähissä ja saan tarvittavat pisteet yhdestä tiputuksesta. Palaisitko itse keskikentälle odottamaan että tämä henkilö tulee sieltä kohtaamaan sinut? Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n Pelikaverin tuntien tiesin ettei hän kuitenkaan sinne saapuisi ja tarvitsin ne pisteet.. Älä pls päde mulle tollasesta jos et nähnyt tilannetta Hymyilee leve&#228;sti Eikä tää ollu sanottu pahalla, mutta ärsyttää tollanen kommentointi, jossa viitataan muhun ja asiaan jonka olin pakotettu tekemään.. (tän voi siivoilla muualle jos häirihtee)
tallennettu

~Melilosvolotta~

Nykyinen käyttäjätunnus: Rottamipii
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024