Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
23.05.24 - klo:18:29

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Turnaukset & kilpailut
| | |-+  Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)  (Luettu 56107 kertaa)
kouluontyhmää
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 1 247


Valkoistentekijä


Profiili
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #225 : 05.10.13 - klo:22:09 »

Pakko vielä tarttua tähän Nalan kommenttiin.. Siis kun kaveri pysytteli ensin lähellä omaa päätyä, lensin lähelle ja hän kääntyi karkuun. Sitten sain hänen koneensa tiputettua, aika on vähissä ja saan tarvittavat pisteet yhdestä tiputuksesta. Palaisitko itse keskikentälle odottamaan että tämä henkilö tulee sieltä kohtaamaan sinut? Pyörittää silmiään Pelikaverin tuntien tiesin ettei hän kuitenkaan sinne saapuisi ja tarvitsin ne pisteet.. Älä pls päde mulle tollasesta jos et nähnyt tilannetta Hymyilee leveästi Eikä tää ollu sanottu pahalla, mutta ärsyttää tollanen kommentointi, jossa viitataan muhun ja asiaan jonka olin pakotettu tekemään.. (tän voi siivoilla muualle jos häirihtee)

Olin katsomossa ja se ei todellakaan mennyt noin miten sanoit... Voitit kepulikonsteilla, turha sitä on selitellä turhilla tekosyillä.
tallennettu

Valkoistentekijä
super koira2
Vieras
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #226 : 05.10.13 - klo:22:16 »

Itsekkin olin katsomossa, ja se tosiaan meni näin.
tallennettu
yu aksu
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 669


Some :3


Profiili WWW
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #227 : 05.10.13 - klo:22:41 »

Olin katsomossa ja se ei todellakaan mennyt noin miten sanoit... Voitit kepulikonsteilla, turha sitä on selitellä turhilla tekosyillä.
Minkäslaisia vilppikeinoja hän sitte käytti?
tallennettu
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #228 : 05.10.13 - klo:22:58 »

Anteeksi, mutta aikaa oli kyllä jäljellä 10sekunttia ja sinulla oli johto... jolloin menet merelle ja palaat sieltä kun aikaa on enää 1sekuntti, joten älä viitsi muunnella asijaa. Mulle se on aivan sama kuka mut voittaa don't give a shit, mutta jos sääntöjä/herrasmiessääntöjä miten muut ne ottaa, (mulle se on aina, että pelataan herrasmiessäännöillä...) ei noudateta niin kyllä alkaa pattiin ottamaan vähemmistäkin kepulikonsteista.

Tosiaan jos näissä taistoissa ei ole minkäänlaista kunniaa ja MERELLE meno on tosiaan sallittua, odottakaa vaan ensi nobbataistoja.... pakenemista ja merelle menoa, siinä menee viimeisetkin munkkiliigan vanhat ja hyvät rippeet mennessään.  Pusu Pusu
tallennettu

Pidän kissoista
Velo
Vieras
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #229 : 05.10.13 - klo:23:02 »

Enviitannu piisu vaa suhu. Piski ite harrasteli meiä välisis mittelöis kentän yllä väijymistä.. :p ja kyllä, senverta rehti oon et annan ees mahiksen nousta kunnol ilmaan vaik lähempänä lentäsinki. Thats my point.
tallennettu
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #230 : 05.10.13 - klo:23:18 »

Mulla oli iso keskittymisen puute ja meni lagiin ja nalan taitoihin heemo!!!!!
Mutta ens kerralla ei mitään pieniä ukkeleja muksan jokka lentele  salmilla. Tai ei halua mennä ymp.. Hymyilee leveästi
Ebsi kerralla paremmin ja toivon ettei taas tarvis oottaa vasyustajaa 30 min ^^
Ja haluun einii vastaan matsiq Pusu
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
piisu
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 374


Herrasmiesfilosofi


Profiili
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #231 : 05.10.13 - klo:23:29 »

Enviitannu piisu vaa suhu. Piski ite harrasteli meiä välisis mittelöis kentän yllä väijymistä.. :p ja kyllä, senverta rehti oon et annan ees mahiksen nousta kunnol ilmaan vaik lähempänä lentäsinki. Thats my point.

En mä sitä tarkoittanutkaan että olisit viitannut vain minuun, vaan sitä, että viittasit minuun ilman syytä.. En pyörinyt kentän päällä vaan niiden takana joten en pystynyt heti nappaamaan vastustajaa hänen tullessa ulos. Elni nousi kentästä, kääntyi ja tuli suoraan kohti, etkö olisi itse ampunut? Rohkenen epäillä.. Pyörittää silmiään

Piski nobbataistojen tän kertaisena ylläpitäjänä(kö?) jo vahvisti kertomani todeksi..
tallennettu

~Melilosvolotta~

Nykyinen käyttäjätunnus: Rottamipii
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #232 : 05.10.13 - klo:23:31 »

piisu kulta. Jos joku viittaa johonki ihmiseen nii se ei oo aina SÄ. Mssilmassa on muitakin ihmisiä
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Paras-POIKA123
Vieras
Vs: Viikottaiset Nobbataistot (royal duel)
« Vastaus #233 : 05.10.13 - klo:23:46 »

mitä hitsii te täällä selittelette että saitte turpaanne lapset 8D älkää pliiiiiis olko tollasii ihan paha oli kahtoo
tallennettu
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024