Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
22.05.24 - klo:23:50

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Turnaukset & kilpailut
| | |-+  [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3 4 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus  (Luettu 13612 kertaa)
Saial
Moderaattori / TyQ

Poissa Poissa

Viestejä: 996



Profiili
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #15 : 10.12.12 - klo:21:42 »

Mä sekoan, kun aika tulee kyseeseen, ja jos kuulen piippauksen, ryhdyn hermoromahduksen partaalle. Mä muutoinkin suosin pelaamisessa aikarajatonta, ellei kyseessä ole tykkipeli Hymyilee leveästi (Ja erään kaverin kanssa pelataan nekin ilman aikoja). Kuitenkin jos pelaa vain tuttujen kanssa, ei pelaamattomuuden pitäisi olla ongelma + niissähän on se parin minuutin aikaraja joka tapauksessa.

Joo, ehkei tämä turnaus ole minua varten, sillä mä kyllä tähtään, enkä huitase joitain palloja kohti. Mutta onha tuossa jo osallistujiakin  Hymyilee
tallennettu

Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan.

jääkuningatar

TyQ- kieli                      =  suomennos
jääkuningatar (naisesta) =  henkilö, joka on voittavan tiimin
pakkasherra (miehestä)      ainoa miinuksilla oleva pelaaja.

Lähde: Pehmon sanakirja


Tee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista.

Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
Inearthed
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 343



Profiili
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #16 : 10.12.12 - klo:21:46 »

Mä sekoan, kun aika tulee kyseeseen, ja jos kuulen piippauksen, ryhdyn hermoromahduksen partaalle. Mä muutoinkin suosin pelaamisessa aikarajatonta, ellei kyseessä ole tykkipeli Hymyilee leveästi (Ja erään kaverin kanssa pelataan nekin ilman aikoja). Kuitenkin jos pelaa vain tuttujen kanssa, ei pelaamattomuuden pitäisi olla ongelma + niissähän on se parin minuutin aikaraja joka tapauksessa.

Joo, ehkei tämä turnaus ole minua varten, sillä mä kyllä tähtään, enkä huitase joitain palloja kohti. Mutta onha tuossa jo osallistujiakin  Hymyilee
Joo, en minäkään rupee tolla aikarajalla pelailemaan. Teen kuitenkin jotain samalla, ei sitä pöytää jaksa kokoajan kahtoo ei oo kumminkaan mikään huippu turnaus. 45 sek on pitkä aika mut jos 20 sek menee jonkun kahtomiseen tai enemmän, niin se aika jää aika pieneksi.

tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #17 : 10.12.12 - klo:22:04 »

Aikaraja: 45 sekuntia (ellei pelaajat toisin sovi yhteisellä päätöksellä)

ellei pelaajat toisin sovi

*edit*

Miettikää tilanne sit ilman aikarajaa, tai jonkun 5 minuutin aikarajan kanssa. Joku voi ihan vaan ..ttuillakseen venyttää sitä vuoroaan niin pitkään kun huvittaa. Yhtäkkiä yks peli kestää tunnin.
« Viimeksi muokattu: 10.12.12 - klo:22:09 kirjoittanut lodureu » tallennettu
Inearthed
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 343



Profiili
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #18 : 10.12.12 - klo:23:17 »

Miettikää tilanne sit ilman aikarajaa, tai jonkun 5 minuutin aikarajan kanssa. Joku voi ihan vaan ..ttuillakseen venyttää sitä vuoroaan niin pitkään kun huvittaa. Yhtäkkiä yks peli kestää tunnin.
Tää ei oo mikään aapelin turnee.

Mut mä oon mukana ja toivon et tengs liittyy. Tulin säälistä, että turneen taso nousis sen verran ettei tengs laskis sitä nollaan.
tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #19 : 10.12.12 - klo:23:27 »

Niih, onneks munkkiliigassa kaikki on herttaisia ihmisiä jotka ei ala pelleilemään ihan vaan häiritäkseen muita. Cool

Mut jos valtaosa on sitä mieltä että vuoron aikarajaa kasvatetaan, niin sit kasvatetaan.
tallennettu
piisu
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 374


Herrasmiesfilosofi


Profiili
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #20 : 11.12.12 - klo:07:28 »

Pijetään se 45.. Ei mitään järkee kun esim Ineki siellä 4½ minuuttia tekee jotain muuta ja käy sit lyömässä  Pyörittää silmiään
tallennettu

~Melilosvolotta~

Nykyinen käyttäjätunnus: Rottamipii
-SnowFlake-
Vieras
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #21 : 11.12.12 - klo:09:37 »

Kyl mie siin 45 sekunnis saan lyötyä oman pallon helposti,ei siin tartte kauempaa.  Virnistää

...

Mieti sitä tilannetta kun joku putsii. Pyörittää silmiään
« Viimeksi muokattu: 11.12.12 - klo:09:40 kirjoittanut -SnowFlake- » tallennettu
Kusti_The_Weenier
ODB

Poissa Poissa

Viestejä: 152



Profiili
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #22 : 15.12.12 - klo:16:29 »

mukaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tallennettu
-SnowFlake-
Vieras
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #23 : 20.12.12 - klo:21:44 »

Ilmottaudun pois,pitää kattoo että ehinkö saada asennettua javan.



« Viimeksi muokattu: 21.12.12 - klo:14:16 kirjoittanut -SnowFlake- » tallennettu
-SnowFlake-
Vieras
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #24 : 21.12.12 - klo:14:17 »

Java asennettu  Hymyilee leveästi,tulen pelaamaan mutta jos minuu ei näy mulla on menoja.
tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #25 : 25.12.12 - klo:16:49 »

Noniin, 14 ilmoittautunutta mukana tähän asti. =) Ilmoittautumisaikaa on jäljellä vielä huomiseen kello 15:00 asti.

Turnaus alkaa siis huomenna 18:00, ja pelataan illan aikana loppuun. Ilmaantukaahan Kasipallo (aapeli-tunnuksella) aulaan hyvissä ajoin!
tallennettu
abisnail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 180



Profiili
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #26 : 25.12.12 - klo:19:01 »

Avoin kaikille, rekisteröityneet, nuoret vaiko aikuiset? Avoin kaikille voi olla aika ajoin täynnä
tallennettu

-SnowFlake-
Vieras
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #27 : 25.12.12 - klo:19:04 »

Voiko loput pelit pelata 19.00 ellei ehdi?
tallennettu
super koira2
Vieras
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #28 : 25.12.12 - klo:19:05 »

Abi Aapeli-tunnuksella elikkä rekisteröityneet >.<
tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #29 : 25.12.12 - klo:19:07 »

Voiko loput pelit pelata 19.00 ellei ehdi?
Pelit kestää siihen aikaan kun kestää. =) 18:00 eteenpäin, mä en oo mitään varsinaista aikataulua tälle kehittänyt. Mut mainittakoon nyt vielä että se pari tuntia on ihan hyvä varata aikaa.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024