Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
23.05.24 - klo:06:22

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Turnaukset & kilpailut
| | |-+  [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] 4 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus  (Luettu 13613 kertaa)
abisnail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 180



Profiili
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #30 : 25.12.12 - klo:21:01 »

Ahaa käsitin ton Aapeli-tunnuksella jotenki väärin  Epävarma
tallennettu

Inearthed
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 343



Profiili
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #31 : 25.12.12 - klo:21:41 »

Mites nää safe lyönnit, siis et pelaajalla on kivi semmosessa paikassa mistä hän ei varmastikkaan saa ja pistää kiven semmoseen paikkaan mistä vastustajakaan  ei saa. Näin hän saa uuden vuoron yrittää. Mun mielestä tuo kannattas kieltää.
tallennettu
Saial
Moderaattori / TyQ

Poissa Poissa

Viestejä: 996



Profiili
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #32 : 25.12.12 - klo:21:48 »

Mhh.... tämä turnaus kutkuttaa minua vietävästi.

Okei jos onnistuu, osallistuisin tähän, sanon vain seuraavaa:

Toivon, että vastustajani pelaavat pitkällä aikarajalla.

Perustelut: 95% kerroista pelaan 15-30 sekunnilla, mutta se loppu 5% voi lähennellä 45 sekunttia, koska saatan miettiä 2-5 seuraavaa lyöntiä, ja tuossakin ajassa ehdin kyllä lyödä, mutta saan sätkyn, kun kuulen piipityksen tai minusta tuntuu, että se on kohta tulossa ja tällöin hiireni hyppää ja lyön "määränpäänä tuntematon".

Lupaan: Laittaa jopa kännykkäni kiinni, enkä aukaista muita sivuja, enkä vastaa messenger-viesteihin.

Onnistuisiko?
tallennettu

Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan.

jääkuningatar

TyQ- kieli                      =  suomennos
jääkuningatar (naisesta) =  henkilö, joka on voittavan tiimin
pakkasherra (miehestä)      ainoa miinuksilla oleva pelaaja.

Lähde: Pehmon sanakirja


Tee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista.

Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
Someone44914
TyQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 469


Axu :3


Profiili
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #33 : 25.12.12 - klo:22:58 »

Jooh, empäs pääse osallistumaan tähän Surullinen Tuli muuta menoa.

Seuraavaks ysipalloturnaus? Näyttää kieltä
tallennettu

ES Cool
lodureu
Vieras
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #34 : 26.12.12 - klo:00:15 »

Mites nää safe lyönnit, siis et pelaajalla on kivi semmosessa paikassa mistä hän ei varmastikkaan saa ja pistää kiven semmoseen paikkaan mistä vastustajakaan  ei saa. Näin hän saa uuden vuoron yrittää. Mun mielestä tuo kannattas kieltää.
Tätä on vaan niin hirveen vaikee valvoo, kun en jokaiseen peliin kykene paikalle yhtäaikaisesti. Ei ketään kiinnostanu lähtee järjestämään tätä mun kanssa. =)

Eri asia näissä virallisimmissa turnauksissa mitä aapelin puolella järkätään, tää nyt on melko leikkimielinen. Niissähän vaan semmoset safet on/oli sallittuja missä osuu omaan palloon ensin.
(En tiiä onko aapelissa enää hengissä näitä bilisklaaneja ja matsien järjestämisiä, kun en oo ollu yhteyksissä kenenkään kovemman bilispelaajan kanssa vuosiin)

Some: en usko että alan näitä turnauksia kovin aktiivisesti järjestämään. En haluu sitoo itteeni enää sunnuntaiden lisäks muille päiville kiinni koska yllättäviä menoja saattaa tulla, enkä sit toisaalta myöskään tuhlata rahaa taateleihin jotka ei tuu omaan käyttöön. Virnistää

Jos joku muu haluu järjestää niin sehän ei toki oo kiellettyä. Iskee silmää
tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #35 : 26.12.12 - klo:14:21 »

Nyt on viimeiset hetket ilmoittautua. =) 38 minuuttia aikaa.
tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #36 : 26.12.12 - klo:15:02 »

Ilmoittautumisaika ummessa.

Tein vielä pienen muutoksen aloituspostaukseen, koskien eriä. Kolme erää pelataan, vaikka toinen pelaajista voittaisikin kaksi ensimmäistä.

Turnaustaulukko tulee pian näkyviin...
tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #37 : 26.12.12 - klo:16:35 »

Linkki turnaustaulukkoon.

Vien hahmon "lodureu" aulaan idlaamaan. Tulokset voi ilmoittaa joko kyseiselle käyttäjälle yksityisviestillä, tai Gruusomille & latesofille esim. tuon kaverichatin kautta.

Toivoisin että pelitilastot pidetään myös auki turnauksen ajan, jos ilmenee jotain epäselvyyksiä.

Pelissä ei ole varsinaisesti aikatauluja, koska biljardipeleillä ei ole mitään standardia kuinka kauan yksi peli voi kestää. Edellälinkatusta taulukosta kuitenkin löytyy lohkosi välilehdestä jokaisen pelaajan pelit. Suosittelen aloittamaan uuden pelin aina vanhan loputtua niin pian kuin mahdollista, ettei mene koko iltaa. =)

A-lohkon pelaajat
Koodia:
latesofi
IneartheD
jänkä
kellonaika
piisami h
xVrack
Verno

B- lohkon pelaajat
Koodia:
abisnail
-SnowFlake-
Gruusom
Saial
Larens
seva2
super koira
tallennettu
piisu
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 374


Herrasmiesfilosofi


Profiili
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #38 : 26.12.12 - klo:17:26 »

Valitettavasti keksin tämän paikalle parempaa tekemistä, näin ollen en saavu paikalle :/
tallennettu

~Melilosvolotta~

Nykyinen käyttäjätunnus: Rottamipii
lodureu
Vieras
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #39 : 26.12.12 - klo:17:33 »

Harmi, mutta selvä homma. Kaikki saavat sua vastaan siis 3 pistettä ja pääsen testaamaan taulukon toimivuutta. Virnistää

Someone44914 piisun  tilalle.
« Viimeksi muokattu: 26.12.12 - klo:17:44 kirjoittanut lodureu » tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #40 : 26.12.12 - klo:21:15 »

Pahoittelut katoamisesta kesken pelin, tulipahan todettua et mun ei kannata järjestää turnauksia. Virnistää

Pelit pelataan loppuun huomenna, jäljellä olevissa peleissä mukana Verno, abisnail, -SnowFlake- ja minä.
tallennettu
seva2
Vieras
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #41 : 26.12.12 - klo:21:34 »

Joo sellasta. Eka oon pääsemässä jatkoon ja sit gruu saapuu aulaan ja että pelakkaa kustin kaa vaa jatkopeli ja voitan sen 2-1, aattelin että pääsen finaaliin ja sit gruu päättääkin että sori sä et päässy ees jatkopeleihin  Pyörittää silmiään Hymyilee Että jees, hyvä turnaus.
tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #42 : 26.12.12 - klo:21:43 »

Njooh, vähän paskastihan tuo meni. En ottanut kaikkea huomioon tuossa vaiheessa mitä ois pitänyt ottaa. Sorry seva, en mää noin vittuillakseni tehnyt...
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #43 : 27.12.12 - klo:10:18 »

En tosiaan tiedä yhtään mitä on tapahtanut, mutta tarvitseeko sitä ny alkaa teilaamaan turnausta surkeaksi jos kaikki ei luistanutkaan kuten piti? Olisi pikemminkin ihmeellistä jos saataisiin vedettyä tuollainen yhdelle päivälle laitettu parin tunnin tiiviin aikataulun turnaus läpi ilman ainuttakaan virhettä, joten mielestäni osallistuessa pitää miettiä sitäkin vaihtoehtoa ettei kaikki tule luistamaan kuten suuniteltu. Hieman typerähköä olettaa, että homma sujuisi täysin käsikirjoituksen mukaan ja ihmetellä valtavasti, jos tapahtuukin jotain ennalta-arvaamatonta. Kuten sanoin, noilta on oikeasti hirveän vaikeaa välttyä, vaikka suunittelisikin kaiken todella tarkkaan. Sellaista kun vedenpitävää turnausta ei ole olemassakaan.

Tuo sevan viesti vaikuttaa olevan kirjoitettu katkeroituneena juuri turnauksen jälkeen ja ymmärrän täysin moisen tunteenpurkauksen. Siltikin asian voinut hoitaa lukuisilla paremmilla tavoilla. Vaikka oikeasti ajattelisi että turnaus olisi ollut täysi floppi, niin on täysin tarpeetonta ja väärin järjestäjää kohtaan alkaa julkisesti itkemään kuinka huonosti asiat menivät, vaan voi miettiä jotain toistakin vaihtoehtoa. Mielummin voisi kehua asioista mitkä menivät hyvin ja antaa asiallisesti rakentavaa kritiikkiä asioista mitä voisi kehittää. On myöskin paljon todennäköisempää että järjestäjä ottaa opiksi tuollaisella lähestymistavalla kuin alkamalla haukkumaan hänet pystyyn.

Yleisesti ottaen joillakin tuntuu olevan vähän vääränlainen asenne näihin. Kaivetaan virheitä esiin asioista jotka menivät mönkään sen sijaan että annettaisiin ihan puhdasta kiitosta ja kehua. Minusta on nimittäin pirun hienoa että joku vaivautuu ja alkaa ylipäätään järjestämään tämäntapaisia turnauksia, mitä ei tosiaankaan ole liikaa. Jos mennään siihen pisteeseen saakka että annetaan pelkästään kritiikkiä niitä kohtaan jotka tekee jotain, niin voi ikävä kyllä olla että heilläkin loppuu äkkiä into järjestää mitään. Mun on tosi vaikea uskoo että tää olis ollut kaikille silkkaa ajantuhlausta, joten ehkei olisi täysin typerä ajatus sanoa pari valittua sanaa. Hymyilee

e. tulipas negatiivisen oloinen viesti.
« Viimeksi muokattu: 27.12.12 - klo:10:32 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: [ML] Joulun välipäivien kasipalloturnaus
« Vastaus #44 : 27.12.12 - klo:11:47 »

Jospas vähän selvennän tilannetta niille jotka ei ollut paikalla. Hymyilee

Siinä vaiheessa kun jouduin poistumaan syistä joita en näe nyt tarpeelliseks mainita, tarkoitus oli että mun pelit mitätöitäisiin kokonaan. Noh, mukavia ihmisiä kun olivat, odottivat minua kuitenkin*. Vaihtoehtoina oli joko a) mitätöidä tulokset mun peleistä kokonaan, b) antaa kaikille se kolme pistettä tai c) pelaan pelini loppuun. Päädyttiin vaihtoehtoon c) edellämainituista* syistä.

Lainaus sevalta: "Eka olin pääsemässä jatkoon" -- jos oltaisiin menetelty millä hyvänsä ylläolevilla tavoilla, niin silloin et olisi ollut pääsemässä jatkoon. Sain välikäsien kautta sen käsityksen (ennen tarkennusta), että -SnowFlake- ei halua pelata enää, mutta kyse olikin vain eilisestä päivästä. Tämän perusteella olisin päästänytkin sut jatkoon. Mutta, unohdin semmosen palasen sieltä välistä, kun pelini Saialia vastaan. Saialilla 8p, sulla 10p, Saikulla vielä siis kaikki mahdollisuudet saada se 11p. Ja vaikka olisin mitätöinyt kaikki tulokseni tähän asti, niin sä olisit tippunut -SnowFlake-n ja Saialin taakse kokonaispisteissä - koska en voi jättää pisteittä heidän pelejään mua vastaan ja antaa sun pitää pisteitä jotka sait mua vastaan. Luovaritilanteessa taas molemmat olisivat ottaneet enemmän pisteitä kun sinä.

Kyllä, koko homma oli mun syytä. Kyllä, olen pahoillani niinkun oon tässä toistellutkin. Mutta vaikka huhujen mukaan olit "kaikkien mielestä turnauksen kahen parhaan joukossa", niin merkintätavasta riippumatta sulla ei olisi ollut jatkopaikkaan mitään saumaa. Se oli vaan se mun ensimmäinen päätös niiden tietojen pohjalta mitä minulla sillä hetkellä oli, mutta se olisi ollut erittäin epäreilu -SnowFlake-a ja Saialia kohtaan.

Voit olla just niin pettynyt ja vihainen mua kohtaan kun huvittaa, mut musta vähän ylireagointia, enkä jaksa tämän enempää asiaa avata.

Ja Tengille: Tuskin alan järjestämään turnauksia ainakaan yksin - ja just yllätysten varalta koitin tähänkin saada niitä ylimääräisiä järjestäjiä... Hymyilee

Kiitokset latelle kun otti pisteet ylös.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024