Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
22.05.24 - klo:23:47

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Turnaukset & kilpailut
| | |-+  Minigolfin tiimipeliturnaus
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Minigolfin tiimipeliturnaus  (Luettu 18925 kertaa)
kellonaika
Kaljamahat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 936



Profiili
Vs: Minigolfin tiimipeliturnaus
« Vastaus #60 : 13.06.14 - klo:20:49 »

jaahas
tallennettu

The King of Kaljamahat
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Minigolfin tiimipeliturnaus
« Vastaus #61 : 23.06.14 - klo:08:00 »

Nyt on foorumit tosiaan pystyssä ja rakas aiheemme sen myötä elinvoimaisenpana kuin koskaan. Tän synkän viikona aikana milloin ainakin omasta elämästäni katosi perusta, pelitahti ei ihan pysynyt samanlaisena kuin aiemmin, mikä tosin selittyy ihan fudiksen MM-kisoillakin, mutta ilahduttavaa kyllä turnauksessa on vastoinkäymisistä huolimatta päästy eteenpäin. Nyt ollaan siis jo kalkkiviivoilla ja enää olis viimeinen rutistus (toinen välierä ja finaali, ehkä pronssipeli) jäljellä, joten yritetään hoitaa vielä loppusuora alta pois niin jalkapallonkin ystävät saavat mielenrauhan. Pari sanaa kuitenkin vielä lopusta ja muusta turnauksen ympäriltä kaikille mukana oleville.

Golfturnaukseen lähdettäessä mulla oli tosiaan suuri pelko persuksissa, kuten ihan kyllästymiseen asti toitottelin, etteivät kaikki parit selviäisi vapaasti sovittavista ajoista. Tilannetta ei myöskään helpottanut se että kun turnaus vihdoin saatiin aluilleen, niin lohkot jotka syntyivät eivät parien peliaikamieltymykset ja aktiivisuustasot huomioiden vaikuttaneet mitenkään täydellisiltä. Noin kärjistäen voisi melkein sanoa että etukäteen mun papereissa neljä kaikista pelivalmiinta tiimiä oli yhdessä lohkossa, kun taas epävarmimmat parivaljakot omassa ryhmässään.

Noh, ilokseni voin kuitenkin todeta että kaikki pelko osottautui turhaksi ja jokainen mukaan otettu pari selvisi urakasta kunnialla. Varsinkin se alkuun huolenaihetta aiheuttanut B-lohko yllätti positiivisesti aktiivisuudellaan ja yhden pelin läpikäymisen vaikeuksia lukuunottamatta erinomaista suorittamista heiltä. Puolestaan A-lohkon taival sujui odotetun mainiosti kun viimeinenkin pari saatiin pelailun makuun, mutta jaellaan nyt tasapuolisuuden nimissä kiitosta myös siihen suntaan. Hyvää työtä!

Onnistuneen ensimmäisen turnausetapin jälkeen olis siis vielä ainakin toinen välierä ja loppuottelu pelaamatta, mikä ei kuitenkaan koske kuin kolmea (tai neljää) turnauksessa edelleen mukana olevaa paria. Olin jossain vaiheessa kääntymässä sille kannalle että myös alkulohkossa pudonneille olisi järkevää järjestää jonkinlaista aktiviteettia, kun suurin osa ketä pelit olisi koskenut seisoi ajatuksen takana ja turnauksen voimasuhteet huomioiden pelailu viidennestä sijasta toimisi mainiosti. ML-foorumeiden toimimattomuuden myötä ns B-playoffien organisointi kuitenkin vaikeutui oleellisesti ja osittain sen takia moisia ei saatu aluilleen. Ja kun en tällä viikolla kunnolla kykene korjaamaan asiaa niin tuntuu paremmalta jättää sijoitusottelut vapaaehtoiseksi. Voitte siis pelata jos molemmille tiimeille sopii, mutta ainakin näin lähtökohtaisesti sijat 5-8 määräytyvät kokonaan alkupelien mukaan.

Mitä sitten yhä mukana oleviin pareihin tulee niin jatkakaa samaa mitä olette toivon mukaan tehneet kokoajan, eli tiedustelleet jatkuvalla syötöllä milloin omalle parille ja vastustajatiimiläisille passaa ottaa miehestä mittaa. Ja niinhän te oottekin tehnyt päivästä toiseen, eikös niin? Mutta oli miten oli niin toivoisin että sillä aikaa kun oon poissa kuvioista, niin ainakin se jäljellä oleva välierä saataisiin hoidettua päätökseen ja samalla soisin myös finaapelien käynnistymisen. Ymmärrätte varmaan että mulla on surkea track record turnauksien saattamisesta päätökseen ja sydämeni musertuisi, jos jo neljännen kerran kun oon järjestän isomman turneen niin homma kusee välieriin tai finaalipeleihin. Ette voi tietenkään antaa sellaisen tapahtua, joten ryhtiä vielä.

Kauhukuvien maalailun jälkeen voitaisiin kuitenkin mennä mukavampiin asioihin:

- Vastoin aikasempaa ilmoitustani niin turnauksen voittajalle voisikin olla järkevää jaella palkintoja. Alunperin sanoin ettei ykkösstilan saavuttaneille annettaisi mitään, mutta oikeasti kyse oli lähinnä vääränlaisen osallistujaryhmän karkottamisesta ja sisäisesti olin jättänyt takaportin auki taateleiden luovuttamiselle. Viimeinen pisara oli kun heräsin siihen todellisuuteen, että jos mulla on varaa tarjota pallon turnauksen voittajalle 200 taatelia niin niitä on ihan liikaa. Siispä teen niin että jaan massiivista omaisuuttani ja ostan "Champion-vyön" (45tt) kummallekin voittajatiimin jäsenelle.

- Pelejä joita voi katsoa jos tahtoo vastapainoa tylsälle jalkapallolle:
Adju & Kenraali Koiskis vs Ceres & pallosalama
latesofi & pehmo vs Supermanveera & Tengsinge
Adju & Kenraali Koiskis vs Supermanveera & Tengsinge

Yritän selostaa myös noita jäljellä olevia pelejä.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Minigolfin tiimipeliturnaus
« Vastaus #62 : 23.06.14 - klo:08:10 »

Pitkien ja hartaiden mietintöjen olen päättänyt viedä turnauksen aivan uudelle ulottuvuudelle. Alkujaan kauppareissun aikana mieleen pullahtanut idea tuntui alusta lähtien hyvinkin kiimaiselta, mutta en tiennyt onko musta oikeasti toteuttamaan sitä. Useiden valvottujen öiden ja muutamien rohkaisevien viestien jälkeen olen kuitenkin tullut siihen lopputulokseen, että turnaus ansaitsee ehdottomasti arvoisensa päätöksen ja viimeisen kirsikan kakun päälle. Täten hyvät herrat ja rouvat tilanne on se, että jaettavien palkintojen määrää nostetaan yhdellä. Nyt ei siis kisata pelkästään siitä mikä tiimi voittaa, vaan mukana on myös uusi palkintokategoria: Pehtori Trophy.

Pehtori Trophy:
Pehtori Trophy on laajalti kunnioitettu minigolfpalkinto, joka jaetaan turnauksittain pelien päätyttyä pelaajalle, jonka katsotaan olleen arvokkain pelaaja omalle joukkuelleen. Palkinnon voittaja valitaan turnauksen jäsenten antamien äänten perusteella.

Palkinto on nimetty legendaarisen minigolfarin Pehtorin Yöradio mukaan.


Aikaisemmat voittajat:
2013: pehmo
2012: Tengsinge
2011: Tengsinge
2010: duff-beer
2009: Adju

Oon siis kallistunut sille kannalle että turnauksen "MVP-kategoria" tulee nimittää nimenomaan Pehtori Trophyksi. Pehtorin Yöradio on ollut jo vuonna 2007 käynnistyneen sikagolftaivaleen sydän ja sielu jo pitkään, ja nimenomaan se henkilö joka on omalla persoonallaan tehnyt pelailusta niin mukavaa kuin se on ollut. Vaikka Pehtori saapuikin niin myöhään osaksi meitä niin uskaltaisin siis väittää, että ilman hänen joka kerta naurattavia juttujaan Inen tyttöystävää koskien tai ainaiseen vastustajien kannustamiseen ongelmien koitaessa, golfpelit eivät olisi läheskään niin antoisia. Oli kyse räntäisestä syyysillasta tai helteisestä kesäyöstä niin Pehtorilta saa enemmän kuin voisi toivoakkaan. Hänellä on kyky saada meistä jokaisen tuntemaan itsensä tärkeäksi. Lisäksi kun kaikki tämä esimerkillinen käytös yhdistyy rautaiseen pelitaitoon niin tämä Järvenpään lahja maailmalle, mestariksi ja Euroopan parhaaksi pelaajaksikin ristitty Pehtorin Yöradio on takuulla nimikkopalkintonsa ansainnut.

Tarkoituksena siis olisi että jokainen turnauksessa mukana ollut henkilö pääsisi osaksi ratkeisemaan, että kuka vie tällä kertaa Pehtori Trophyn nimiinsä ja kuittaa sen myötä tulevan hulppean 100 taatelin potin itselleen. Lähestyn turnauksen jälkeen osallistujia ja saatte sitten omantuntonne varassa vastata mihin osoitteeseen äänenne menee. Suotavaa toki olisi että katsoisitte ratkaisupelejä ja äänestäisitte sitten niiden mukaan, mutta mitään katseluvaatimuksia ei tosiaan ole kuitenkaan tiedossa. Itseänne ja turnausparianne ette saa luonnollisestikaan äänestää ja tehdäänpäs vielä sillä tavalla, että mä itse jätän äänestämättä ja mahdollisen tasapelin sattuessa ratkaisen sitten voittajan. Niin ja äänet voi tosiaan antaa ihan yksityisesti (=mulle).
tallennettu
ifreetti
Tónks

Poissa Poissa

Viestejä: 733



Profiili
Vs: Minigolfin tiimipeliturnaus
« Vastaus #63 : 24.06.14 - klo:13:16 »

i FREET ja pehis voittivat välierässään Qellon ja Mc Boxerin eli FINAALI odottaa
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Minigolfin tiimipeliturnaus
« Vastaus #64 : 27.06.14 - klo:20:22 »

Adju & Kenraali vs ifreetti & Pehtori

1. ottelu (selostettu)
2. ottelu (selostettu)

1. ja 2. ottelut (ei selostettu)
« Viimeksi muokattu: 28.06.14 - klo:18:05 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Minigolfin tiimipeliturnaus
« Vastaus #65 : 29.06.14 - klo:12:51 »

Turnaus on mahdollista pronssipeliä lukuunottamatta saatu tosiaan pakettiin, joten enää olisi jäljellä Pehtori Trophyn jakaminen. Pari ensimmäistä ääntä on jo annettu, mutta vielä voi parin päivän ajan vaikuttaa kuka moisen kunnian ansaitsee. Äänestäminen tapahtuu joko laittamalla ehdokkaan nimi tänne tai mulle.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Minigolfin tiimipeliturnaus
« Vastaus #66 : 01.07.14 - klo:16:09 »

Äänestys on nyt ollut käynnissä pari päivää ja oon saanut lähes jokaiseen osallistujaan yhteyden, joten nyt voisi olla sopiva rako sulkea äänestys. Siten Pehtori Trophy ratkaistaan jo saatujen äänten perusteella, joiden osalta tilanne on seuraava:

Adju: 5 ääntä
ifreetti: 4 ääntä
Fortelling: 1 ääni
Kenraali Koiskis: 1 ääni
pehmo: 1 ääni
Pehtorin Yöradio: 1 ääni
Tengsinge: 1 ääni

siten Pehtori Trophyn pukkaa itselleen .. Adju.
« Viimeksi muokattu: 01.07.14 - klo:16:29 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Minigolfin tiimipeliturnaus
« Vastaus #67 : 02.07.14 - klo:04:03 »

tämähän meni aivan käsi kirjoituksen mukaan. turnauksessa Voitot: 7 Häviöt: 0 ja PEHTORI TROPHY kotiin. Kiitos kaikille...
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Minigolfin tiimipeliturnaus
« Vastaus #68 : 02.07.14 - klo:04:38 »

pehtori trophy ei menny parhaalle pelaajalle FAKTA
tallennettu
ifreetti
Tónks

Poissa Poissa

Viestejä: 733



Profiili
Vs: Minigolfin tiimipeliturnaus
« Vastaus #69 : 24.08.14 - klo:15:32 »

loistava turnaus! loistavia otteluita! valitettavasti kumpikaan palkinto ei mennyt oikeaan osoitteeseen: Singe kansa janoaa versio 2 . 0 llaa!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024