Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
22.05.24 - klo:09:08

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Turnaukset & kilpailut
| | |-+  Triotaistot III
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Triotaistot III  (Luettu 5027 kertaa)
ifreetti
Tónks

Poissa Poissa

Viestejä: 733



Profiili
Vs: Triotaistot III
« Vastaus #15 : 04.01.16 - klo:03:27 »

loistava turnaus! loistavaa tiimi ja taas yks voitto tilille... MINÄ ME MEIDÄN JOUKKUE teimme finaalissa uskomattoman nousun vaikean alun jälkeen. kiitos järjestäjälle loisto turnauksesta vaikkakin osallistuja määrä olisi voinut olla hieman korkeampi!! kuudella joukkueella saatiin kuitenkin melko älykäs kaavio ja saatiin parastiimi  voittoon joten siinämielessä onnistunut turnaus. 7 minuutin erät olivat juuri sopivan mittaisia, pelaaminen ei käynyt vielä puuduttavaksi mutta ehti kuitenkin pelata! onnittelut myös singelle SIJASTA 2
tallennettu
Saial
Moderaattori / TyQ

Poissa Poissa

Viestejä: 996



Profiili
Vs: Triotaistot III
« Vastaus #16 : 05.01.16 - klo:20:38 »

Joo turnaus oli mielestäni onnistunut, koska aulassa oli sopiva määrä pelaajia puuttuviin jäseniin + onneksi vain 1/joukke puuttui. Pelaajia olisi voinnut olla enemmän ja on harmi, ettei enemmän innostunut tulemaan triotaistoihin. Mukavaa vaihtelua ainaisiin 2 taisteluihin.

Joukkueesta: hieman jännitti ja pelotti mennä tiimiin, enkä mä en muista edes, koska viimeksi olisin ollut tuolla tavalla miinuksilla kuin nyt olin Hymyilee leveästi Siitäkin huolimatta oli todella kivaa pelata tuossa tiimissä, enkä edes huomannut, että he olisivat millään tavalla mollanneet suorituksiani. Piristi ihan vietävästi mua henkisesti, kun mua pyydettiin mukaan sekä myös lopulta itse pelaaminen! Kiitos siis teille, että huolitte minut joukkueeseen Hymyilee  Pusu
tallennettu

Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan.

jääkuningatar

TyQ- kieli                      =  suomennos
jääkuningatar (naisesta) =  henkilö, joka on voittavan tiimin
pakkasherra (miehestä)      ainoa miinuksilla oleva pelaaja.

Lähde: Pehmon sanakirja


Tee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista.

Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
Sivuja: 1 [2] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024