Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
05.05.24 - klo:21:25

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Virtuaalifutis
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 3 ... 53 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Virtuaalifutis  (Luettu 185537 kertaa)
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Virtuaalifutis
« : 18.09.06 - klo:22:06 »

Eli tänne keskustelua nettifutiksesta, pelinä saa olla Sokker, HT, yms.
Tiedän jo varmasti täältä pari tyyppiä, jotka pelaavat jompaakumpaa tai molempia pelejä. Sokkerissa joukkueeni on FC Jusse (3-divari) ja Hattrickissä FC Kilpiäinen (8-divari).

Joukkueeni ovat molemmat sarjansa keskikastia, kummallakin joukkueella on myös edessään pari peliä kärkijoukkueita vastaan, joten molemmat tulevat varmastikin putoamaan pari sijaa.
« Viimeksi muokattu: 22.03.09 - klo:21:12 kirjoittanut Jusse » tallennettu
R-ankka
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #1 : 19.09.06 - klo:07:20 »

Hattrickiä tulee pelattua, 7.divarissa olen sarjakärkenä, ja käyttäjätunnukseni on TinkivaPulivari Hymyilee leveästi
tallennettu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #2 : 19.09.06 - klo:08:20 »

Hattrickiä tulee pelattua, 7.divarissa olen sarjakärkenä, ja käyttäjätunnukseni on TinkivaPulivari Hymyilee leveästi
Ai sä olet täälläkin Hymyilee leveästi
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #3 : 22.09.06 - klo:16:31 »

Joukkue AdJu, kutosdivarin viimeinen kohtalon oikuista. Tarkoitus kuitenkin nousta pikapuoliin muutama sija ylöspäin kunhan hävitään ensin ottelut kovia joukkueita vastaan.

Tyypillistä mun tuuria, että nousen johonkin mulle liian kovaan kutoseen. Esimerkiksi yhdellä sarjani joukkueella puolustuksen taso on keskimäärin häikäisevä-loistavaa. Hymyilee leveästi

EDIT: Tarkoitan tietysti Hattrickia. Mikä ihmeen sokkeri? Hymyilee leveästi
« Viimeksi muokattu: 22.09.06 - klo:17:50 kirjoittanut Adjustmentersh » tallennettu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #4 : 22.09.06 - klo:16:54 »

Hattrickiä tulee mäiskittyä. FC Lopoz on tiimi ja nikkinä -hess-.

Nousin tälle kaudelle seiskaan ja pataan on tullu aika runsaasti  Surullinen
Johtuen sijoituksestani uuteen valmentajaan joka makso pikkasen yli budjetin  Virnistää
Joten ei jääny paalua sijoittaa oikein uusiin ukkoihin, mutta uskosin sijoituksen olleen kannattava. Hyökki treeni päällä ja kehitystä tapahtuu koko ajan. Jos sais tän kauden vaan sitkuteltua ittensä pysymään seiskassa ja kauden vaihtees treenattavat lihoiks ja joukkuenseen muutama kipeästi kaivattava vahvistus. Sen jälkeen jos pystys ottaan osaa kärki kahinoihin. Tai vois kai sitä hakee vauhtia kasistakin, ei mikään huono vaihtoehto sekään, treenin jatkamisen kannalta.

Ainoo akuutti tällä hetkellä ois stadionin laajentaminen, ei oo kun 12000 paikkaa ja kansaa näyttäs vetävän muilla tiimeillä keskimäärin 14 - 15000 per ottelu  Surullinen Mut minkäs teet, pitäs saada kumminkin sen verran kerralla laajennettua, ettei heti tarvis uudestaan rakennella.
tallennettu



F-18
Proksu
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #5 : 23.09.06 - klo:11:27 »

Sokkerissa on joukkue, mutta emmä siitä jaksa huolta pitää - HT peittoaa kyllä sen sata-nolla.

The Soviet Machine on tiimin nimi Hattrickissa, kuutosdivarissa olen. Täl hetkellä on rahaa pari miljoonaa, vielä miljoona niin ostan uuden maalivahdin ja estän putoamisen seiskaan Näyttää kieltä

Tosin eipä tuo haittaisi vaikka putoaisinkin, oma sarja on kyllä aika kova tänä kautena, kun ajatellaan että viime kautena olin 3. ja nyt oon 7.
tallennettu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #6 : 26.09.06 - klo:08:06 »

Arvelinkin, että täällä on aika monia joukkueiden omistajia...

Olenkohan muuten ainoa täältä, joka pitää Sokkeria HT:tä parempana?

Kyllä muuten kismittää ja toisaalta riemastuttaa, pelasin aivan uskomattoman mitäänsanomattoman matsin Sokkerissa (kotipeli, 0-0, 1. puoliajalta ei tullut raporttiin yhtään mitään), ja taas toisaalta voitin HT:ssä vieraissa yhden mun sarjan kovimmista joukkueista 2-3. Sokkerissa en luultavasti pariin kauteen ainakaan nouse II-divariin, kun oma sarjakin on niin kova, puistattaa vielä ajatuskin nousemisesta.
HT:ssäkin on pari kovempaa joukkuetta, jotka varmastikin nousevat ennen mua seiskaan, tosin kyllä mä jo ensi kaudella voisin olla parhaan kolmen joukossa sarjassani.
tallennettu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #7 : 26.09.06 - klo:12:45 »

Menin sit tekee sen laajennuksen  Järkyttynyt Pikkasen vahingossa tosin ja aikasemmin mitä oli tarkotus  Virnistää Nyt sitä ollaan sit todella paljon miinuksilla  Epävarma  Saa nähä vielkö Lopoz nousee  Hymyilee leveästi
tallennettu



F-18
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #8 : 26.09.06 - klo:15:33 »

Paljon teillä on muuten faneja?

Sokker: 205
Hattrick: 338

Aika vähän, tosin en ole pelannut HT:tä kuin 1.7 lähtien.
tallennettu
R-ankka
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #9 : 26.09.06 - klo:16:08 »

Paljon teillä on muuten faneja?

1190, ihan hyvin 7. pelaavalle.
tallennettu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #10 : 26.09.06 - klo:17:21 »

1190, ihan hyvin 7. pelaavalle.

Hö, mull ois vaan 950 ja seiskas pelaan kans.
tallennettu



F-18
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #11 : 26.09.06 - klo:20:27 »

Tasan 1200 jäsentä fania, ei paha sekään. Luku kasvaa päivä päivältä Hymyilee leveästi
tallennettu
Proksu
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #12 : 26.09.06 - klo:20:35 »

1717 jäsentä

Eipä noita enää tahdo lisää tulla... paitsi sitten kun joskus hamassa tulevaisuudessa nousen v.iitoseen. Näyttää kieltä

Mites teille käy ensi lauantain pelissä? Itse uskon voittavani melko reilusti, n. 3-0 ja jos näin käy, niin sitten ensi viikolla picciä kotona kun on sama vastus... Otetaanhan tavoitteeksi sarjan nelospaikka tän kauden lopussa. Hymyilee
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #13 : 26.09.06 - klo:21:01 »

Mites teille käy ensi lauantain pelissä? Itse uskon voittavani melko reilusti, n. 3-0 ja jos näin käy, niin sitten ensi viikolla picciä kotona kun on sama vastus... Otetaanhan tavoitteeksi sarjan nelospaikka tän kauden lopussa. Hymyilee

Luulen häviäväni, onhan vastassa sarjan kovin keskikenttä (mun vahvin alueeni on keskikenttä, että...) ja tasavahva puolustus ja hyökkäys. Lähden mininoimaan häviölukemia 5-4-1 muodostelmalla eli meinaan hävitä n. 2-0. Hymyilee

EDIT: Tasapelikin olisi yläkanttiin. Aion sijoittua 4-6 sijalle. Putoaminen olisi painajainen, sarjan voitto pelkkä märkä uni.
« Viimeksi muokattu: 26.09.06 - klo:21:05 kirjoittanut Adjustmentersh » tallennettu
Flag
MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 12


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #14 : 26.09.06 - klo:21:04 »

Siis mikä vitt* on hattrick?  Nolostunut Hymyilee leveästi
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 53 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024