Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
09.05.24 - klo:07:58

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Virtuaalifutis
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 51 52 [53] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Virtuaalifutis  (Luettu 185934 kertaa)
jojo3
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 120



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #780 : 31.10.07 - klo:17:44 »

Noniin nyt tiputtiin 9-divariin. Jee.
tallennettu

NWP
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #781 : 23.11.07 - klo:12:24 »

Pikkasen on ukkojen hinnat korkeella  Järkyttynyt

Pitäs saada jonkinlainen joukkue kasaan, että edes jotenkin pärjäis kutosessa. Mutta taidan odotella hintojen putoamista ja myydä muutaman ukon kunnon voitoilla odotellessa.

Onneksi liigassani on kaksi bottia, joten en ainakaan tipu tämän kauden jälkeen  Hymyilee
tallennettu



F-18
proksu
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 56


Profiili WWW
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #782 : 24.11.07 - klo:21:18 »

Juu, hinnat on tosi korkealla. Mielenkiintoista odottaa kaudenvaihdetta mitä tapahtuu - tuleeko talousuudistuksia tai jotain. Ei parane kun pakon edessä pelaajamarkkinoille menemään. Myyjän markkinat..

Itse olen V.iitosdivarin hännänhuippuna tällä hetkellä, taitaa tulla pikavisiitti paremmissa piireissä minulla, mutta eipä tuo haittaa, eipä ollutkaan suunnitelmissa jäädä pitemmäksi aikaa. Hymyilee
tallennettu

Hei, olen Proksu.
ääliö94
F.L

Poissa Poissa

Viestejä: 42



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #783 : 24.11.07 - klo:21:23 »

Toivottavasti nousee hinnat lisää, koska mul ois kaudenvahtees 4 pelaajaa myynnis.  Cool
« Viimeksi muokattu: 24.11.07 - klo:21:27 kirjoittanut ääliö94 » tallennettu
Fär
Dove

Poissa Poissa

Viestejä: 415



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #784 : 18.03.09 - klo:16:00 »

Maksaako se peli?
tallennettu

Dove
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #785 : 18.03.09 - klo:18:31 »

1½v vanha aihe...

Ja ei maksa.
tallennettu
FIN-arvoitus
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 22


YAY!!


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #786 : 15.05.11 - klo:19:21 »

Vanha aihe mutta hattrick on kenties parasta mitä ruotsista on koskaan tullut joten eikun kokeilemaan jos ei ole kokeillut ennen! Meikäläisen joukkue on tällä hetkellä keskikastin viitosdivarin porukka.
tallennettu

/\/\/\    /\/\/\   /\/\/\
````   ````` ````

Tree Kroonor...
Unrik
MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 161


-ᐃ=


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #787 : 16.05.11 - klo:20:20 »

1½v vanha aihe...

Ja ei maksa.
Ootko vihanen siintä et joku tuo foorumeihin eloa 1½ vuoden jälkee? Hymyilee leveästi
tallennettu

Musiikkiin absoluuttisesti hurahtanut.
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #788 : 18.05.11 - klo:14:38 »

Ootko vihanen siintä et joku tuo foorumeihin eloa 1½ vuoden jälkee? Hymyilee leveästi
Alan kyllä olemaan. Tapa kun siitä on muodostautumassa.
tallennettu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #789 : 08.12.12 - klo:18:18 »

Taas on puolitoista vuotta kulunut, joten on korkea aika töniä tätäkin aihetta ylöspäin Iskee silmää

Vuoden 2009 aikana katosi allekirjoittaneelta innostus kumpaankin pelaamaani jalkapallosimulaatioon. Vaikka välillä ajatus paluusta kävikin mielessä, idean siirtäminen käytäntöön vaati syyskuisen sähköpostiviestin, jossa vanha tuttu managerointipeli Sokker (www.sokker.org) muistutti olemassaolostaan. Siitä asti olenkin pyörittänyt uuden joukkueeni toimintaa.

Pelin isoin koukku on edelleen pelimoottori, joka mahdollistaa otteluiden katsomisen. Vanhan 2D-näkymän rinnalle on tullut 3D, joskin itse pidän vanhaa näkymää edelleen parempana. Lisäksi menestyäkseen taktiikat pitää tehdä itse, joten haasteita pelkääville suosittelen Sokkerin ruotsalaista, nimeltämainitsematonta vaihtoehtoa Näyttää kieltä Muille Sokker on ehdottomasti kokeilun arvoinen peli.

Ilmoitelkaahan, jos otatte vinkistäni vaarin. Autan mielelläni alkuun pääsemisessä täällä tai pelin puolella (saman nimimerkin takana toimin myös siellä).
« Viimeksi muokattu: 10.12.12 - klo:18:14 kirjoittanut Jusse » tallennettu
Jazazka
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #790 : 08.12.12 - klo:19:25 »

Pelaako kukaan sellasta peliä kuin trophymanager? Mie ja visu ainaki pelataan. Visu tullu nyt uutena tulokkaana ja ite oon vääntäny menemään vuodesta 2008 lähtien! Voin jakaa tipsei ja auttaa alkuun, jos joku innostuu.
tallennettu
visavi
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #791 : 08.12.12 - klo:20:06 »

Pelaako kukaan sellasta peliä kuin trophymanager? Mie ja visu ainaki pelataan. Visu tullu nyt uutena tulokkaana ja ite oon vääntäny menemään vuodesta 2008 lähtien! Voin jakaa tipsei ja auttaa alkuun, jos joku innostuu.
Joo ja ollaan sopuloimassa omia pelejämme samas lohkos :3
tallennettu
tomich
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 206


Spray and pray!


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #792 : 11.12.12 - klo:18:25 »

Oon pellannu Hattrickia 2009-2011 aika aktiivisesti jopa supporttina,parhaimmillaan 6 divaris,mutta 2012 innostus lopahti kun hävisin joukkueille joiden pelaajat olivat surkeempia   Epävarma
tallennettu

I.H -> B.F.B -> D2ve -> Dove -> SatQ -> SWAT-> Jämät -> JKL

ilmottaudun pelaajaksi tai varapelaajaks oon kuitenkin niin luottavainen voittoomme että sen prosentit on 100 mut voijjaan viellä playereihin päästä
Unrik
MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 161


-ᐃ=


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #793 : 17.12.13 - klo:20:55 »

Pelaako kukaan enää Hattrickia? Jos on jotain vanhoja konkareita, niin neuvoa saa antaa ihan mieluusti! Alotin viime vkl pitkästä aikaa ja oon hirmuisen innoissani pelistä tällä hetkellä. Joukkueen sain 7 divarista ja jonkunlainen taukohan täällä nyt näyttää olevan joten uutta kautta odottelen innoissani. Parhaani mukaan yrittäny luotsata joukkuetta uuteen nousuun, ja siinä jopa onnistuenki. Suosittelen oikeasti aloittamaan pelin, jos tykkäät strategiaan pohjautuvista peleistä! En tosin tämän enempää kehtaa hehkuttaa, sillä jospa täältä ei löydykkään ketään innokasta  Nolostunut.
tallennettu

Musiikkiin absoluuttisesti hurahtanut.
F P
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 378



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #794 : 18.12.13 - klo:16:36 »

Muutama vuosi tuli pelattua joskus aikaisemmin, mutta vaihdoin hockeyareenaan, koska siinä on pelejä vähintään n. joka toinen päivä(+harjoitusottelut) kun taas hattrickissä oli ainakin aikoinaan vain yksi liigapeli viikossa(+max 1 harjoitusottelu lisäksi). Laji vaihtui toki samalla, mutta eipä ainakaan minua haitannut ollenkaan..ehkäpä päinvastoin.

Ei aivan heti muistissa Hattrick-asiat, mutta kysy toki, jos tarvit neuvoja Hymyilee
tallennettu
Sivuja: 1 ... 51 52 [53] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024