Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
09.05.24 - klo:10:38

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  PALLOLTA ADMIN OIKEUDET POIS!
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: PALLOLTA ADMIN OIKEUDET POIS!  (Luettu 9498 kertaa)
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
PALLOLTA ADMIN OIKEUDET POIS!
« : 30.07.13 - klo:16:02 »

Nyt helvetti pallosalamalta adminoikeudet pois. syistä.Helvetin monta kertaa pallo bannailee aivan turhaan, nyt pallolta aduoikat pois näisä mättöhuoneista. Ja muutenki itse adminki valittaa ja huutaa, ku tuhotaan kenttiä. Yksi päovä poistu ja sanoi "lähden, koska niin lastentarha meninikiä". Hyvä admin joo.
Ja jos vähä joku pikkusen palloa provoaa niin ban tulee. Einillä ja koululla asiasta kokemuksia?
« Viimeksi muokattu: 30.07.13 - klo:16:05 kirjoittanut Pesäpalloilija » tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
kouluontyhmää
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 1 247


Valkoistentekijä


Profiili
Vs: PALLOLTA ADMIN OIKEUDET POIS!
« Vastaus #1 : 30.07.13 - klo:16:11 »

Eipä mulla nyt pallon kohdalla oo provosta ainakaan napsahtanut. Kyllä valittaisin aivan eri admineista kuin pallosta. Mutta ei siitä sen enempää. Itselläni olisin paljon herkempi bannaaja kuin pallo, myönnettäköön.
tallennettu

Valkoistentekijä
Velo
Vieras
Vs: PALLOLTA ADMIN OIKEUDET POIS!
« Vastaus #2 : 30.07.13 - klo:16:29 »

Cool
Butthurt is strong in this one.

Mullakin oli kick valmiina sen spämmin johota mut joku ehti olla nopeempi.
tallennettu
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: PALLOLTA ADMIN OIKEUDET POIS!
« Vastaus #3 : 30.07.13 - klo:16:48 »

Yep butthurt..

Joo ei pallo huonoimpia admineita ole.. ja ei yleensä pallo provon takia bannaa.. korkeintaan kickaa tai jotain mumisee.. Kuten koulu sanoi.. on niitä huonompiakin, ja samoin.. Ei niistä sen enempää. Yks asia pallosta pitää vaan sanoo, uskoo vähän liikaa mitä muut sanoo eikä kato ite.. Esim.. snow aina selittää miten muut tuhoo omia yms (synnon tapaus..) vaikka synno ei sitä tehnyt, snowi vain osoitti mieltään..

Wäziltä taas turha aihe.. oh gosh..
tallennettu

Pidän kissoista
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: PALLOLTA ADMIN OIKEUDET POIS!
« Vastaus #4 : 06.08.13 - klo:16:38 »

taas bannas hienosti pallo. Ymmärtäisin tosta jonku 60 min banni. mutta vittu päivän bannit. Ja siitä kuin vähä spämmäsin. VIttu sä pallo oot molo jätkä
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
pallosalama
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 750


PC ♥


Profiili
Vs: PALLOLTA ADMIN OIKEUDET POIS!
« Vastaus #5 : 06.08.13 - klo:16:52 »

Juu ymmärrän jos bannataan. Mutta tuosta ny 1440 banni? Onko vähä liikaa. Ja mitä pahaa on jos mä keksin omia lauluja. Ketä se haittaa? Mitä vikaa siinä on jos yritän keksiä seuraavaa hittiä?

Mättöhuone ei ole oikea paikka laulamiseen. Varotin sua useempaan kertaan siitä spämmäämisestä, ei voi väittää ettei olisi tietoinen siitä että tekee väärin. Ei, hitin teossa ei ole mitään väärää, mutta sitä ei tuolla tehdä. Noudatan kohtuu ankaraa linjaa bannien suhteen jotta se pihalle potkittu todella miettii mitä tuli tehtyä, eikä vain tule takaisin heti bannin jälkeen jatkamaan samaa meininkiä.

Ja joku herkkänahkasempi adu ois muuten nakannu sut jo pihalle pariinkin kertaan noitten haukkumisten perusteella  Pyörittää silmiään
tallennettu

(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Hymyilee
Lainaus käyttäjältä: Stephen King
Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415
Lainaus käyttäjältä: Crayak
There must be a game. If there is no game there is nothing for me.
[22:48] <@Adju> oon robotti
Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät
<Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä
<mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans
1986 - No brave new world, no brave new world.
2000 - A brave new world, in a brave new world

jeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
Velo
Vieras
Vs: PALLOLTA ADMIN OIKEUDET POIS!
« Vastaus #6 : 10.08.13 - klo:09:38 »

Pallo banni mutkin, vaikka pelasin ihan kunnolla.

Mikäli tämä "kunnolla pelaaminen" on samaa settiä kun mitä oon sulta nähnyt niin kyllä bannisin minäkin. Enemmän tippuu omia kun vihuja kun ctrl pohjassa hakataan oikeaa ja vasenta nuolta sopalla lentäessä...
tallennettu
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Vs: PALLOLTA ADMIN OIKEUDET POIS!
« Vastaus #7 : 10.08.13 - klo:22:54 »

Mikäli tämä "kunnolla pelaaminen" on samaa settiä kun mitä oon sulta nähnyt niin kyllä bannisin minäkin. Enemmän tippuu omia kun vihuja kun ctrl pohjassa hakataan oikeaa ja vasenta nuolta sopalla lentäessä...


Sama homma sitten tarjoilijalle heittää sinut ulos ravintolasta, koska käytät haarukkaa väärin? J&#228;rkyttynyt
tallennettu

Foliot hattuun
Velo
Vieras
Vs: PALLOLTA ADMIN OIKEUDET POIS!
« Vastaus #8 : 10.08.13 - klo:22:57 »

Hieno rinnastus joka menee täysin ohi pointtini. Huomaa lause "enemmän tippuu omia kun vihuja" ja päättele siitä syy bannaamiselle.
tallennettu
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Vs: PALLOLTA ADMIN OIKEUDET POIS!
« Vastaus #9 : 10.08.13 - klo:23:06 »

Hieno rinnastus joka menee täysin ohi pointtini. Huomaa lause "enemmän tippuu omia kun vihuja" ja päättele siitä syy bannaamiselle.


Eiköhän jokasella tipu niitä omia joskus, toisilla enemmän toisilla vähemmän. Sitä paitsi jussi taitaa olla vasta aloittelija. Itsekin tapoin aikoinaan enemmän omia kuin vihollisia.

Nyt ihmiset sitä pipoa löysemmälle, ei mulla muuta.
tallennettu

Foliot hattuun
Saial
Moderaattori / TyQ

Poissa Poissa

Viestejä: 996



Profiili
Vs: PALLOLTA ADMIN OIKEUDET POIS!
« Vastaus #10 : 11.08.13 - klo:14:34 »

Jep, ei kukaan ole seppä syntyessään, kaikki ovat aloittaneet jostain. Jos vasta-alkajia kohtelee kovin ylimielisesti, kun he vasta harjoittelevat peliä, saattavat he siirtyä muihin peleihin, missä ei olla niin ylimielisiä.
tallennettu

Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan.

jääkuningatar

TyQ- kieli                      =  suomennos
jääkuningatar (naisesta) =  henkilö, joka on voittavan tiimin
pakkasherra (miehestä)      ainoa miinuksilla oleva pelaaja.

Lähde: Pehmon sanakirja


Tee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista.

Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
Roe
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 61



Profiili
Vs: PALLOLTA ADMIN OIKEUDET POIS!
« Vastaus #11 : 13.08.13 - klo:16:15 »

Kyllä liian helposti tältä sankarilta tulee bannit. Kumpanakin päivänä nyt joku Chessmate sanonu vaan et rolle tiputti pommeja omaan kenttään, PALLO ei ees seuraa että tiputanko oikeasti, on vain kyllästyny nii paljo et bannia tulee samantein(24h) molempina päivinä. Mutta kun minulle joku tekee jotain ja MAINITSEN SIITÄ pallo on kun ei kiinnostaiskaan. On jännä ku muiden tarvii sanoa vaan yks lause mun bannaamiseen, kun mulla se ei onnistu sadallakaan.

Ein, koulu sekä wäz, teiän mielipiteet on kuultu jo minusta niin en toivo teidän kommentteja koska tää viesti on oikeeta asiaa
« Viimeksi muokattu: 13.08.13 - klo:16:21 kirjoittanut Roe » tallennettu

Mun mukavat ihmiset
Kaikki muut paitsi:

Nörtti nala

Vitun nörtti noobi pallo

Nörtti epäsosiaalinen 35wee latesofi asuu mutsinsa luona
duff-beer
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Viestejä: 1 208

sdfjshdf


Profiili
Vs: PALLOLTA ADMIN OIKEUDET POIS!
« Vastaus #12 : 13.08.13 - klo:16:31 »

No vastataas nyt tähän: sen jäähyn antoi minä, koska pudottelit pommeja omaan kenttään, ja se jäähy ei ollut 24h vaan 5min.
tallennettu

joo
Roe
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 61



Profiili
Vs: PALLOLTA ADMIN OIKEUDET POIS!
« Vastaus #13 : 13.08.13 - klo:16:42 »

kuitenki huomioon ottaen se että mua saa bannia jokanen mistä tahansa huoneesta kun ostaa vaan adut.. Mutta minulta vietiin omasta klaanihuoneesta adut kun bannasin syystäkin einin
tallennettu

Mun mukavat ihmiset
Kaikki muut paitsi:

Nörtti nala

Vitun nörtti noobi pallo

Nörtti epäsosiaalinen 35wee latesofi asuu mutsinsa luona
kouluontyhmää
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 1 247


Valkoistentekijä


Profiili
Vs: PALLOLTA ADMIN OIKEUDET POIS!
« Vastaus #14 : 13.08.13 - klo:17:27 »

kuitenki huomioon ottaen se että mua saa bannia jokanen mistä tahansa huoneesta kun ostaa vaan adut.. Mutta minulta vietiin omasta klaanihuoneesta adut kun bannasin syystäkin einin

Ehe-ehe-ehe :DD Minut bannasit aina kun astuin huoneeseen ja samoin monia muita Hymyilee leve&#228;sti Kirjottelit adminina koko ajan ja uhkailit banneilla täysin viattomia :DD

Ja miksiköhän sinua ei oteta tosissaan jos sanot "X tappaa omia"? Minullapa vastaus:
Tulet huoneeseen ja tapat omia. Otat jonkun kohteeksi ja menet koko ajan hänen pommeihin ja ammut heallteja ja kun pääset kyseisen uhrin pommiin, sanot "ban X se tappaa omia". Kerran teit tuota juuri minulle, pallo meni katsomoon katsomaan kumpi se syyllinen on ja näki kaiken. Omalla lapsellisella pelleilylläsi olet vienyt itseltäsi luoton joten turha vinkua.
tallennettu

Valkoistentekijä
Sivuja: [1] 2 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024