Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
09.05.24 - klo:22:37

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?  (Luettu 10032 kertaa)
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #15 : 25.02.14 - klo:21:33 »

Kuten jo sanoin, kokeneen ei ole tarkoitus pela tosissaan ja valvoja pitää siitä huolen katsomalla sen kokeneen toimintaa... Jos näyttää, että siellä on Chessin ja pallon tapaisia voitonhimoisia kokeneita pelaajia jotka eivät voi antaa aloittelijoiden tehdä suurintaosaa työstä niin valvoja poistaa

Oikeesti? Vaikka se Eini tai kukatahansa ei yrittäisi kunnolla, niin ei mulla kovin hyvin menis ketään oikein hyvää pelaajaa vastaan, siitä vähän turha olla huolissaan. Tämä pätee moneen muuhunkin henkilöön. Kaikille ei tule tämän tasoeron takia missään vaiheessa yhtä hyviä mahdollisuuksia, kuin joillekin toisille. Eli minun kasaamalla joukkueella ei olisi tasaväkisiä mahdollisuuksia esim. pallon kokoamaa joukkuetta vastaan, jos pallo itse pelaa siinä, koska vaikka pallo ei yrittäisi hän olisi silti minua tarpeeksi paljon parempi.
Anteeksi, jos olen täysin väärässä, mutta omasta mielestäni sun viestit näyttää siltä, että aiot jotenkin hyödyntää tätä mahdollisuutta pelata aloittelijoita vastaan.
Ja mun muistaakseni sinäkin olet joskus valittanut joistakin valvojista, jos et sinä niin moni ainakin on tehnyt näin. Minkälaisen pelaamisen eri valvojat näkevät yrittämisenä, tai liian yrittämisenä. Pitäisi olla kaiikille neutraali ja sama valvoja, jotta päästäisiin mahdollisimman tasaväkiseen turnaukseen.

Täydellisessä maailmassa tämä olisi se paras vaihtoehto, mutta tämä maailma ei ole täydellinen, eikä siltä silloin pitäisi odottaa täydellisyyttä.
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #16 : 25.02.14 - klo:21:35 »

ja taas tuot esille että pitäs pelata sen verran kovasti, että aloittelijat ei pärjäis, ei jumalauta oot urpo...
tallennettu

Pidän kissoista
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #17 : 25.02.14 - klo:22:02 »

ja taas tuot esille että pitäs pelata sen verran kovasti, että aloittelijat ei pärjäis, ei jumalauta oot urpo...

En usko, että aloittelijat saavat sitä suurempaa roolia, jos sinun tasoinen pelaaja pelaa heidän puolellaan, vaikka et yrittäisikään kunnolla.
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
pallosalama
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 750


PC ♥


Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #18 : 26.02.14 - klo:04:34 »

Huoh ihan hyvin voi antaa kokeneen pelata, ei ne aloittelijat välttämättä hallitse itse. ja jos on niin voiton himonen se kokeneempi niin sitten voi poistaa. Ite aattelin kyl et on siinä vaan tukena eikä haeskele mitään 500p eriä.... Tietty se kokenut pelaa, mut ei tosissaan.. ja valvoja kattoo kuka on vaan siinä tukena ja kuka on nörtti ja pelaa taatelinmerkit silmissä
Pallo menee just tolla idealla et pelais tosissaan... ihan vitun tyhmä ideologia

Sain jostain energiaa vastaamiseen.
Ei tietenkään alottelijat hallitse itse, eiköhän se ole selvää? Ne on aloittelijoita.
Tosissaan/ei tosissaan väitteeseen totean, että on mahdotonta vetää rajaa siitä kuka pelaa voitonhimoisesti vai ei, ellei sitten ei-voitonhimoks lasketa se että viskoo koneita kentästä koko pelin ajan  Pyörittää silmiään
Aika ihmeellinen ajatus että joku lähtis tiimiä kasaamaan ja pelaamaan tavoitteenaan häviö. Jos niin tekisi, niin kannattais ehkä harkita uudelleen onko edes järkeä pelata.

Kokenut pelaaja, vaikka kuinka ei-tosissaan pelaiskin, voittaa silti helposti alottelevat pelaajat.
Eli mitäpä jos vaan hyväksyt tosiseikat semmosinaan etkä ehdota mitään noin vaikeesti tulkittavia asioita.
Itse näen tässä muutaman vaihtoehdon:

1)Sen kokeneen annetaan pelailla vapaasti, jollonka menee ylempänä mainittuun "kumpi kokeneempi napsii enemmän pisteitä aloittelijoista"-kisaks
2) Kokeneen annetaan pelata vain rajoitettu aika/rajattu määrä eriä. Näin vähennetään vaikutusta lopputulokseen, mutta sen ajan kun pelaa menee silti ykkösvaihtoehdossa kuvatuks.
3) Kokenut ei saa pelata, ainoostaan ohjeistaa esim. erien alussa. Vaihtoehtosesti voitas antaa kykkiä koko pelin ajan, jollonka pystyy ohjeistaan myös pelin aikana. Tässä on sitten taas se huono puoli, että peli menee 2v2:eks. Huono puhua 3v3:sta tässä tapauksessa, paitsi jos joukkueiden kokoja kasvatetaan yhdellä uudella pelaajalla jokaseen.



Classic vai classic2. 7.3 vai 14.3. Itse en ainkaa pelaa täysillä vaan keskityn neuvomiseen ja uusien kykyjen etsimiseen

Täytyy vielä tähän tosiaan sanoa, että hyvä kun tällasia ideoit, mutta se toteutus pitäs suunnitella loppuun saakka. Näin esimerkkinä et ole missään kohti maininnu pelataanko turnaus jatkuvalla vai kierrosmodilla, millä erien pituudella, montako erää pelataan, rajotetaanko konevalintoja(oletettavasti ei, koska asiasta ei mainita), kuinka pitkä tauokaika erien välillä on. Nämä kaikki kannattaa järjestäjän itse päättää, menee liian monimutkaseksi jos kaikesta pitää kysellä osallistujien kanssa.
Kartasta en osaa sanoa mitään, kun en tiedä pelin asetuksistakaan.
tallennettu

(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Hymyilee
Lainaus käyttäjältä: Stephen King
Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415
Lainaus käyttäjältä: Crayak
There must be a game. If there is no game there is nothing for me.
[22:48] <@Adju> oon robotti
Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät
<Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä
<mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans
1986 - No brave new world, no brave new world.
2000 - A brave new world, in a brave new world

jeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #19 : 26.02.14 - klo:09:49 »

Tää aihe pli vaan, että löytyykö mielenkiintoa. Tarkemmat tiedot tulee tänääm kun pääsen koneelle

Mä en pysty kuvitteleen mitään kisaa pisteistä. Kyllä nyt vaa annetaan kaikkien pelata ja voidaan kokeneilta ottaa vaikka taatelipalkintopois. Kuinka sä pystyt kyykkies auttaa ku et tiedä miten ne pelaa siellä? Ja kuka häviö tavoitteesta on puhunut? Itse ainakin yritän löytää lufteen ja nokkaan kehityskelpoisia ja aktiivisia pelaajia. Ja yks kova vastapuolella ei haittaa koska ne oppivat liigan tasolle ja ei ne kokeneet nyt jatkuvasti aloittelijoita mäiski. Kyllähän ne kokeneet kohtaavat ja ne taistelevat. Ja kokeneempihan voi vaikka ottaa sen toisen kokeneemman ulos ja sitten antaa aloittelija  tehdä loput. Ja aloittelijat kehittyy kun on kovempia pelaajia vastassa. Ei nyt niitäkään liikaa saa varoa. Eihä ne opi/kehity siin mitään jos kokeneet niitä väistää. Ei liigassakaa munq nokkaa väistäny vää vei aikalailla.
Ja taitavampi pelaajahan voi ja pitää tsempata aloittelijoita. Ja itse en ainakaan rupea käskemään et se kone ja sitä yms. Vaan kysyn niiltä. Ja eihän pelaajaa voi poistaa siitä jos se pelaa liian hyvin?
« Viimeksi muokattu: 26.02.14 - klo:12:49 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #20 : 26.02.14 - klo:15:17 »

Kyllähän moni pelaa tosissaan ilman taatelipalkintoakin  Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n


Jos kokeneet saa pelata, niin se joukkue voittaa, jonka kokenut pelaaja on parempi.
« Viimeksi muokattu: 26.02.14 - klo:15:18 kirjoittanut Chess » tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #21 : 26.02.14 - klo:15:18 »

Kyllähän moni pelaa tosissaan ilman taatelipalkintoakin  Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n
Noniin anna asian olla ja kasaappa vaikka tiimi ja näytä kuinka ylivoimainen mukamas oisit Iskee silm&#228;&#228;
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #22 : 26.02.14 - klo:15:20 »

Noniin anna asian olla ja kasaappa vaikka tiimi ja näytä kuinka ylivoimainen mukamas oisit Iskee silm&#228;&#228;

Mähän sanoin, että mulla ei ole mitään mahdollisuuksia, jos joku Pallon tai Einin tasonen pelaaja pelaa vastassa. Ei oikein sullakaan
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #23 : 26.02.14 - klo:15:29 »

Mähän sanoin, että mulla ei ole mitään mahdollisuuksia, jos joku Pallon tai Einin tasonen pelaaja pelaa vastassa. Ei oikein sullakaan
huoh tärkeintä ei oo nyt se pärjääminen vaan saada lentokkaan uusia pelaajia. Miks sitten ligias pelaat ku moni on sua parempia ja sulla ei oo mahdollisuuksia?
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #24 : 26.02.14 - klo:15:37 »

Niinpä monet ei oikein hoksaa tän turnauksen ideaa, tarkotus ei oo tosiaankaan voitto vaan saada lisää aktiivista väkeä tänne. Monella teistä vaan pyörii se ykkössija ja taatelipalkinnot silmissä ettei tätä mahtavaa ja suurta turnausta voida ajatella kasvattaaksemme lentokkaurheilun mittakaavaa uusiin lukemiin ja jopa päästä seuraaviin kesäolympialaisiin
tallennettu

Pidän kissoista
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #25 : 26.02.14 - klo:15:44 »

Ja kun pelaa parempia vastaan nii kehittyy
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #26 : 26.02.14 - klo:16:36 »

Aika moni lopettaisi homman heti jos joku Einstein voittaisi heitä kokoajan 100-0, jos peli olisi tasaväkistä, oppimisen ja pelaamisen into nousisivat
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #27 : 26.02.14 - klo:16:42 »

Kokeneempi pelaaja tsemppaa. Kyllä liigassa turpasaunoja nähdään. Ja jos ne liittyys munkkiliigaan turnauksen jälkeen niin tulee siinäkin turpaan. Ja ei se kokeneempikaan oo jatkuvasti tappamas..
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #28 : 26.02.14 - klo:16:43 »

Se kokenut on jatkuvasti tappamassa, jos vastustajan kokenut ei ole tarpeeksi hyvä sitä estämään
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #29 : 26.02.14 - klo:16:45 »

Vitu tyhmä molemmis on kokeneempi. Joten eise oo jatkuvasti. Ja ei voi olla niin heikkohermoinen että heti lopettaa.
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Sivuja: 1 [2] 3 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024