Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
09.05.24 - klo:11:09

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?  (Luettu 10019 kertaa)
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #30 : 26.02.14 - klo:16:53 »

Molemmissa on kokenut, mutta et sinä ole saman tasoinen kuin CONST, etkä sinä pysty häntä estämään. Et ymmärrä pointtiani. Se joukkue voittaa, jonka kokenut pelaaja on parempi. Jos kokeneiden pelaajien tasoero on suuri, ei häviävän puolen aloittelijat pääse tekemään paljon mitään.
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #31 : 26.02.14 - klo:16:58 »

Ei helevetti. Kyllä mä saisin silloon tällöön tapettua ja mikd pitäis varoa aloittelijoita jos ne tulee tänne ja tääl on boxereit yms mitkä pistää ne leikitelleb mattoon. Voitto ei ole tärkeintä vaan täs yritetään saada lentokkaan pelaajia. Ja avopeleis pörrää palloja mitkä vie sitä sit. Turha niitä on varoa ja pitää lentokkaa helppona koska loppujen lopuks niitä kovia tulee vastaan.
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Legend JJL
Vieras
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #32 : 26.02.14 - klo:17:07 »

Ja jos ne liittyys munkkiliigaan turnauksen jälkeen niin tulee siinäkin turpaan. 
Todellakin! Vieläpä ennen kuin edes pääsevät pelaamaan, niin lyödään lisenssillä turpaan.
tallennettu
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #33 : 26.02.14 - klo:19:53 »

Ei helevetti. Kyllä mä saisin silloon tällöön tapettua ja mikd pitäis varoa aloittelijoita jos ne tulee tänne ja tääl on boxereit yms mitkä pistää ne leikitelleb mattoon. Voitto ei ole tärkeintä vaan täs yritetään saada lentokkaan pelaajia. Ja avopeleis pörrää palloja mitkä vie sitä sit. Turha niitä on varoa ja pitää lentokkaa helppona koska loppujen lopuks niitä kovia tulee vastaan.

Pelaisitko pesäpalloa, jos sinulle tultaisiin heti alkuun esittelemään, että tämä pelaaja voittaa sinut 100-0 ja tämä myös. Tämä pelaaja voittaa sinut vain 99-0. Nyt saat pelata monta peliä heitä vastaan.

Kykkiminen kielletty, eli heti kun mahdollista niin häviämäään taas. Pyörittää silmiään
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
Skete
Nokka

Poissa Poissa

Viestejä: 102


Iha vitu yeemon


Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #34 : 26.02.14 - klo:21:27 »

Luin kaikki argumentit läpi(kelatkaa sitä.) ja ne oli ihan hyviä.. Mut ihan turhaa lässytystä ottaen huomioon että tää turnaus on vaan leikkimielistä. Ei pihaleikeissäkään mitään tasoeroja pohdita
 
tallennettu
pallosalama
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 750


PC ♥


Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #35 : 27.02.14 - klo:00:46 »

Luin kaikki argumentit läpi(kelatkaa sitä.) ja ne oli ihan hyviä.. Mut ihan turhaa lässytystä ottaen huomioon että tää turnaus on vaan leikkimielistä. Ei pihaleikeissäkään mitään tasoeroja pohdita
 

(Todella huima saavutus)
Ei suinkaan, edes jossain määrin pitää pelin mukavuutta myös aloittelijoille miettiä, ainakin jos tarkoitus on saada heistä pitempiaikaisia lentokonepelin ystäviä. Kaikki kun ei suinkaan ole liikkeellä asenteella
Nyt hävittiin ja pahasti, pitääpä harjoitella että tulen paremmaksi.
tallennettu

(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Hymyilee
Lainaus käyttäjältä: Stephen King
Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415
Lainaus käyttäjältä: Crayak
There must be a game. If there is no game there is nothing for me.
[22:48] <@Adju> oon robotti
Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät
<Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä
<mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans
1986 - No brave new world, no brave new world.
2000 - A brave new world, in a brave new world

jeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #36 : 27.02.14 - klo:11:18 »

Kukaan ei lue mun viestiä vaa jankkaatte samaa eri muodos. Aloittelijat tyrmätään jossain välis, jos ei alus nii pianpian sen jälkee. Ei oo kykeneväinen pelaan liigas jos ei kestä murskatappioita
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
ifreetti
Tónks

Poissa Poissa

Viestejä: 733



Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #37 : 27.02.14 - klo:11:34 »

huomatkaa nyt kuka järjestää turnauksen niin siitä voitte laskea jo onnistumis todennäköisyyden
tallennettu
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #38 : 27.02.14 - klo:16:10 »

Pelin pelaaminen on hauskaa? Eikös silloon turnaus missö pelataan on hauskaa. Yhdyn einiin ja en jaksa jankata teille kun ette tajua. Fretti taas yrittää olla hauska Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n

Eikö ideasi ollutkaan saada uusia pelaajia? Jos ymmärsin oikein niin homma menee näin:
1. Hyvät pelaajat kokoaa tiimin aloittelijoista
2. Aloittelijat häviävät jatkuvasti vastustaja joukkueen kovemmalle pelaajalle, joka toimii esimerkkinä siitä, kuinka huonosti heillä menisi myös Munkkiliigassa.
3. Monista kamalista tappioista kärsineitä aloittelijoita toivotaan liittymään Munkkiliigaan, jotta tappiot jatkuisvat.

Ja sitten se miten mä ja pallo katotiin asiaa menis kai näin:
1. Hyvät pelaajat kokoaa tiimin aloittelijoista
2. Nämä kokeneet pelaajat opettavat ja neuvovat näitä pelaajia, mutta antavat aloittelijoiden pelata, menemättä itse pyörimään saloittelijoiden luokse.
3. Pelataan toivottavasti hauskoja ja tasaväkisiä pelejä, joidenka jälkeen jos pelaajilla on intoa pelata lisää, he voivat tulla Munkkiliigaan jossa he sitten harmillisesti kärsivät pahojakin tappioita .

tää onnistuus, jos joukkueita tulis ja sie nyt et koskaan tosissaan mitään sano

Mähän saan kärsiä tappioita jo Munkkiliigassakin, miks mä kasaisisin joukkueen joka on tuomittu häviämään, jos joku mua parempi pelaaja tekis joukkueen?
« Viimeksi muokattu: 27.02.14 - klo:16:14 kirjoittanut Chess » tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #39 : 27.02.14 - klo:16:14 »

Musta on ihana kattoa kun chess ja pallo antaa mielipiteensä ja sitten kiistellään kaikki keskenään mikä se oikee mielipide tästä turnauksesta on. Mitä jos lukitaan aihe ja annetaan wäzin pitää turnauksensa? Chess ja pallo voi pitää omansa jos nää on niin huono. Kiitos
tallennettu

Pidän kissoista
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #40 : 27.02.14 - klo:16:16 »

Musta on ihana kattoa kun chess ja pallo antaa mielipiteensä ja sitten kiistellään kaikki keskenään mikä se oikee mielipide tästä turnauksesta on. Mitä jos lukitaan aihe ja annetaan wäzin pitää turnauksensa? Chess ja pallo voi pitää omansa jos nää on niin huono. Kiitos

Eikö idea ollut neuvoa aloittelijoita? Sitähän mä tässä aiheessa oon yrittänyt tehdä, mutten ole itse mennyt tekemään päätöksiä kenenkään puolesta. Tuskin WäZ siitä pitäis jos mä päättäisin, että mä haluan pitää tän turnauksen itse, eikä WäZ saakaan sitä turnauksen pitäjän roolia.
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #41 : 27.02.14 - klo:16:17 »

Kuten sanoin wäz on jo tehnyt päätöksensä turha sun on enää mielipidettäs sen naamalle tunkea. En mäkään tunge sun naamalle mun munaa kun oot sanonu olevas hetero
tallennettu

Pidän kissoista
Legend JJL
Vieras
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #42 : 27.02.14 - klo:16:40 »

Mä nään sieluni silmin, millainen olisi ollut tämä Chessmaten aloittelijaturnaus, silloin kun ite aloitin: 16 hengen maailmansotahuoneeseen olisi vedetty salis ja sinne pääsee vaan pelaamaan jonkun "tiimissä", mikä tarkoittaa sitä, että joku random tyyppi tulee sanomaan millä puolen pelaat ja miten pelaat tai muuten lennät pihalle Hymyilee leve&#228;sti
Siis ei mitään järkeä. Kyllä sen johtajan on oltava siinä huoneessa ja mukana pelissä, ei ne muuten käsitä siitä touhusta yhtään mitään.

Miten kukaan on koskaan liigaan tullut, jos tappio ottaa noin koville?
tallennettu
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Olisiko Aloittelijaturnaukselle intoa?
« Vastaus #43 : 27.02.14 - klo:18:28 »

Kaikesta valitetaan ja mä hyvää hyvyyttäni järjestän kivaa ja ei käy.
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Sivuja: 1 2 [3] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024