Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
16.05.24 - klo:14:58

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Munkkiliiga
| |-+  Liigan kulmanurkkaus
| | |-+  Queens Goblet - Foorumien keltainenlehdistö.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Queens Goblet - Foorumien keltainenlehdistö.  (Luettu 2536 kertaa)
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Queens Goblet - Foorumien keltainenlehdistö.
« : 07.01.14 - klo:22:31 »

ALOITUS PAINOS

Heihoi ja heissulivei kaikki hyväpeppuset miehet ja kauniit naiset vaikka teidän ulkoinen olemus ei mua kiinnostakaan yhtään!

Olen päättänyt alkaa kirjoittamaan lehteäni tänne ihanalle foorumille ja ensimmäiseksi haluan kertoa teille itsestäni

Ensinnäkin olen hyvin ihanan ja leppoisan persoonan omaava pieni runoilijapoika.  Lempiasijoihini maailmassa kuuluu suklaa, mansikkalime siduQQa, musa ja tietty mun kaikki frendit, terkkujaaaaa!!!!!!!


Mun foorumi ja aapeli elämä on tosi kohuttuu oon meiän oma julkkis ja liikun tosi hienoissa piireissä joten jooh tosi jännii juttui on tulos! Seksiskandaaleista Top-10 countdowneihin!

Ekana meiän haastateltavana lööögeeeenddd JJL&GRyyySsoMM(Munkkiliigan Juha Tapio)

1.  Olen päättänyt alkaa tekemään omaa lehteäni, mitä mieltä olet tästä ja mitä odotat lehdeltäni:

JJL: k. mikähä vittu tässä o. Hianoo. En oota mitään, yllätät kuitenkin

Munkkiliigan Juha Tapio: Aika ihku idea. Odotan lehdeltä seksiä, skandaaleja ja suurenmoisia seikkailuja.

2. Käyttäjä Nalayana poistui keskuudestamme, mitä mieltä olet tästä? Onko hän edes oikeasti lähtenyt?

JJL: Se olisi askel eteenpäin. Musta on tympeetä tulla pahottamaan ihmisten mieliä valittamalla foorumeilla, kun kaikki ihmiset eivät ole kuin _Hän_.

Munkkiliigan Juha Tapio: Traaginen tapahtuma. Hän elää ikuisesti sydämissämme. Toivon myös, että keppi ja kulkuset voivat nyt paremmin. Hymyilee

3. On pyörinyt huhuja, että sinulla ja käyttäjällä Legend/Gruu olisi jotain juttua meneillään. Voisitko kertoa lisää tästä pippeleiden taistelusta?

JJL: Meillä on paljon juttuja meneillään =) Me emme taistele keskenämme, ojennamme kiillotetut miekkamme yhteisiä vastustajiamme kohti

Munkkiliigan Juha Tapio: Suhteemme on täysin platoninen, sillä kumpikaan meistä ei ole löytänyt vaginaa kehostaan. Kynä on miekkaa mahtavampi, ja mittelemme sanan säilällä täysin ystävällisissä merkeissä.

4. Juhlimme foorumivuotta suurella ja upealla palkintogaalalla, mikä oli lempi kategoriasi? Entä menivätkö palkinnot oikeaan osoitteeseen?

JJL: vuoden puheenaihe oli miellyttävä. Kaikessa sarkastisuudessaan menivät oikeaan osoitteeseen

Munkkiliigan Juha Tapio: Osa palkinnoista löysivät tiensä oikeisiin osoitteisiin, mutta useiden kategorioiden ehdokas-valinnat olivat suoraan sanottuna suolesta. Tässä paistaa hyväveliverkoston toiminta, mikä ei ole lainkaan uusi näky näissä merkeissä.

5. Monia varmasti kiinnostaa naismakunne, voisitteko vähän kuvailla sitä?

JJL: mä tykkään söpöistä naisista, joilla "pienet silmät". Lisää voi kysellä soittamalla mun numeroon.

Munkkiliigan Juha Tapio: Semmonen tota mikä aiheuttaa seisokin alastomana ja keskustellessa hyvän mielen

Siinäs kuulitte leidit, he ovat sinkkuja aina kun eivät ole toistensa kimpussa, grr! Iskee silmää

6. Naismakuun palaten, voisittekohan kertoa hieman kuka foorumin kaunokaisista on mahdollisin parittelukumppaninne?

JJL: Mä en edes tiedä, ketkä niistäkin oikesti naisia ovat Hymyilee leveästi Jotten olisi tylsä, vastaan Pinksy.. Kuitenkin yhteinen hiihtoreissu takanapäin...

Munkkiliigan Juha Tapio: Small Myy, eihän tähän ole toista vastausta.

7. Kuten foorumin tapoihin kuuluu, on aivan pakko ottaa miehestä mittaa kertomalla suurimmat juoppotarinansa, irtoaako teiltä mitään erityistä ja mahtavaa?

JJL: Viime pikkujouluissa oli tarjolla kahdenlaista glögiä: alkoholitonta ja hiukan holillisempaa (suhde 4 kirkasta, 1 glögi). Eräs uskovainen sattui tätä terästettyä erehdyksessä nauttimaan. Tyyli oli siis jotakuinkin kiatasta se iso coca-cola mukillinen häppää yhdellä kertaa.

Ensimmäiseksi hän tuijotti joku 5 min yhteen paikka, jonka jälkeen alkoi mahdoton perkeleen manaaminen ja muu yksinpuhelu - tai siltä se näytti ulkopuolisen silmin.

Munkkiliigan Juha Tapio: Kerran join ainakin kolme litraa limpparia päivässä Hymyilee Se oli tosi hurjaa ja tuli pissaHätä.

8. Haastattelu lähenee loppuaan, haluaisitteko vielä sanoa jotain lukijoilleni?

JJL: Mua himottais tällä hetkellä työntää oikein paksu kuusenoksa sen tyypin perseeseen, joka tätä kaverichattia on viimeksi rukannut =)

Munkkiliigan Juha Tapio: Joo. TUPLAILU ON SYNTIÄ!

Tässä kaikki tältä erää, palataan ensi kerralla! xoxo Queen Beeh~
« Viimeksi muokattu: 07.01.14 - klo:22:41 kirjoittanut MisseKissa » tallennettu

Pidän kissoista
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Queens Goblet - Foorumien keltainenlehdistö.
« Vastaus #1 : 08.01.14 - klo:18:58 »

Hehee ei oo lukos
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Queens Goblet - Foorumien keltainenlehdistö.
« Vastaus #2 : 13.01.14 - klo:19:47 »

Kaikkia kiinnostaa mitä mieltä oon

Täällä on taas lentoQ oma juorulehdistö ja viime kerrasta onkin jo aikaa! Tänä aikana ryhmämme on kerännyt kuumimmat juorut ja kovimmat skandaalit mitä meidän yhteisöstä löytyy.

Tällä kertaa perehdymme kuitenkin viettämäämme ihanaan gaalaan. Sillä paljon on tullut kyselyitä ja ihmetystä, mitä teidän oma kuningatar ajatteli voittajista ja kenet hän olisi itse pistänyt palkintopallille.. niin tässä sitä nyt on.

Vuoden albattaja: Valinta ei oo kovin vaikee kun mietitään minkä sorttista sakkia tuol liigas pörrää.. Itseasijassa tässä oltiin jo oikeilla jäljillä kun mietittiin parasta lentelijää. Yks heistä tosiaan on kouluontyhmää, enkä vain sano kosG hän on hanini.. Vaan eiköhän se huomattu peleissäkin kuka veti otteluissa kovimmat pisteet keskiarvoltaan. Toinen vaihtoehto tähän on Synnoeve


Vuoden brissettäjä: Tähänkään ei tarvinnu paljoo miettiä.. Eiköhän se ole selkee valinta, HUUHAATONTTU tai sitten yks toinen keskivertoo taitavampi lentäjä nimeltä Gruusom

Vuoden eläkeläinen: En tajuu tän äänestyksen ideaa yritetäänkö täs jotenkin olla hauskoi vai onko nykyään porukka niin vitun tyhmää, että jokanen joka täyttää 18-vuotta niin on jo niin "vanha", et pitää vitsailla olevansa eläkeläinen. Urpot..


Vuoden foorumikirjoittelija: Tässä oltiin neljän vaihtoehdon ympärillä joista kaksi kävi kovan loppukamppailun. Legend&Gruusom&Saial&Wäz. Saialilta tulee joskus ihan fiksua tekstiä, mutta aika turhaa suurimmaksi osaksi. Myös se miten negatiivinen ja yksipuoleinen henkilö ilman minkäänlaista hauskuutta tiputti hänet pois hetkessä kärkikamppailusta. Wäz on taas aivan vastakohta Saialille, hän on hauska, mutta ei tule mitään asiallista, voitaisiin sanoa luokan pelle, sori WÄZ.

Gruusom ja JJL ovat sen sijaan omaa luokkaansa, heillä on asiaa ja he osaavat myös nostattaa hymyn naamalle teksteillään. Kuitenkin päädyin JJL, sillä lukijat olisivat voineet syytellä Gruusomia minun lahjomisesta käpyleikeikkejen avulla.


Vuoden herrasmiespelaaja: Voitto menee selkeästi pelaajalle Myway, hän on ystävällinen, hauska ja kaikinpuolin mukava pelaaja eikä itke turhista niinkuin voittaja CONST


Vuoden johtaja: Tämän voitti oikea henkilö, eli kouluontyhmää. Häneen ei uskottu, mutta miten olikaan.. Vei tiimiään pelistä toiseen voitontahto sydämmessä!


Vuoden kieroin pelaaja: En tiedä miksi olin ykkönen, olen kiltti ja silleen  Nolostunut Musta tässä pitäs olla voittajana kovis a.k.a freTTi


Vuoden kuumin puheenaihe: Eikö nörtit itkeny jostain valkosista ja haamuuntumisista? Väittivät jopa mua syylliseks voi noobit. Joo varmaan toi kun nörtit jakso itkee niistä niin paljon


Vuoden naispelaaja: Tyhmä kysymys, Small myy. Niin ulkonäöllisesti, pelitaidollisesti, älyllisesti, musiikkimaullisesti ja kaikinpuolin.


Vuoden nestetankkaaja: REPS. Ei ainakaan kukaan vaihtoehdoissa olleista. Taino Tengsinge vois olla ihan hyvin.. mut ei ainakaan kukaan noista muista..


Vuoden macho: Fretti, ei tarvii selitellä. Kovis mikä kovis.


Vuoden muutos: Onks näitten nörttien elämäs muuttunukin jotain? EI


Vuoden parisuhde: Nojaa.. voittohan oli aika selvä, sillä mun ja hanin suhde oli ainut jossa oli minkään näköstä kipinää nähtävissä. Toinen vaihtoehto olis voinut olla JJL ja Gruusom (SAIKS PALJASTAA?!!)


Vuoden paluumuuttaja: NIMIMERKKI31


Vuoden pentu: Gents8 tai someone. Molemmat helevetin ärsyttäviä itkijöitä. Pallo olis myös sopiva tähän.


Vuoden pommittaja: Exe-ler, joka pelissä ja joka erässä hän pisti kovia pisteitä niin junkella kun salmilla.


Vuoden suoritus: Nala "lopetti", vaikka tietty se pelaa muilla käyttäjillä + vierailla.. Mut se, että voi uskotella itelleen lopettaneensa on kova suoritus!


Vuoden tulokas: ElNSTEIN


Vuoden urheilija: Urheileeko joku näistä ihan oikeesti oikeesti..? Synnoeve on mun vastaus, se on kovas kunnos


Vuoden valvoja: Fretti tai gruusomin yks peli


Vuoden viihdyke: Nörttien itkut aina eri aiheista + musiikkiarvostelu ja muistuttaisin ettei sitä saa unohtaa kokonaan  Itkee

PALAAMISIIN. TENG VOITKO VALVOO TÄTÄ AIHETTA JA POISTAA TURHAT KOMMENTIT/SIIRTÄÄ NE PALAUTE TOPICCIIN
« Viimeksi muokattu: 13.01.14 - klo:20:17 kirjoittanut MisseKissa » tallennettu

Pidän kissoista
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Queens Goblet - Foorumien keltainenlehdistö.
« Vastaus #3 : 29.01.14 - klo:10:57 »

Uuttakautta ollaan nyt pelattu jo 2. kierrosta ja kolmaskaan ei ole kaukana. Tällä kaudella on muutama uusiklaani, paluumuuttaja ja yksi klaani on kadonnutkin.

Vähän keskustelua kauden klaaneista ja sijoitusennustuksia.

MunQ - Viimekaudella ei mennyt ihan putkeen; oliko kyseessä motivaation puute vai ennemmin se miten pelaajat esittäytyivät kaudenaikana. Itse sanoisin jälkimmäinen, kun porukka ei oo kovinkummonen niin piti raukkojen ottaa rooli ja alkaa esittää isoja sääntöjenrikkoja kihoja. Toki aiheutti keskustelua... mut onhan toi aika hillitöntä.

Tällä kaudella uskosin MunQin mahdollisuuksiin enemmän kun ei enää esitystä ole paljoa ja pelaajatkin paikalla. Jopa kissapoika Ine on saapunut peleihin

Entisten nuorten sävellahja - Poppooseen kuuluu paljon suuria persoonia, jotka ovat paritelleet itselleen myös alaklaaneja: Nokka ja joku outo saksalaisten merimiesten kerho L.F. Mukana piti olla myös klaani missä itse olin eli WhyMe mutta se vedettiin pois.

Jos pelaajat pelaavat kunnolla on mahdollisuudet kärkisijoihin, mutta eiköhän klaanin päätavoite ole trollata ja riehua minkä kerkeävät.

ALKO - Meitsin tänhetkinen klaani, joka koostuu herra groosomin mukaan larppaajista. Omien sanojensa mukaan ovat alkoholisoituneita täysi-ikäisiä, itse olen puhtoinen enkeli joten en koske viinaksiin Hymyilee

Viime kausi jolla klaani oli mukana ei mennyt hyvin, mutta se johtunee säästä tai sormiem rasitevammoista. Klaanilla on mahdollisuudet A-sarjaan, mutta onnistutaanko?

Jotkut? - En muista nimeä ja ei kiinnosta niin paljon et kattosin. Kyseessä on kuitenkin pallonklaanit ja niissä pelaa jotain tyyppejä.

Klaania kannattelee Exe, katotaan miten pitkälle exe jaksaa.

F.L - Tengin poppoo josta löytyy nörttejä. Mukana myös sinnittelee surkuhupaisa kakos tiimi FL2

A-sarjan joku sija, ei tätä tiimiä jaksa arvioida. Niin väritön

Dove - Niinhän se fär väitti että lopettaa.. mutta kuinkas kävikään HEH

Samankaltasta säätöö kun viimekausi

PolQauto - Joku satqun muunnelma joka on täynä tuplia ja nettikoviksia

B-sarjan mitalleita.

1. Munq
2. ODB/FL
3. FL/ODB
4. ALKO
5. FL2
« Viimeksi muokattu: 29.01.14 - klo:10:59 kirjoittanut MisseKissa » tallennettu

Pidän kissoista
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Queens Goblet - Foorumien keltainenlehdistö.
« Vastaus #4 : 15.02.14 - klo:14:07 »

Taadadadadaadadadadaddda. Sunnuntain 16.2 tulosveikkauksia!

19:00
PolQ-L.F


- Ei mitteen hajjua ketä näissä tiimeissä pellaa vaikka justhan meitsikin pelas toista vastaan. Siitä voi jo päätellä ettei oikkeen puhuttele minnuu ja aika mittäänsanomaton tuplatiimi tää L.F D8 Eiks polQ oo vähä niinq joku satqu ja johtajana toimii sit joku? Ei siitäkään hajua ja ei tosiaan kiinnosta niin paljoo että kattosin Hymyilee leveästi Ainakin fretti siel touhuu ja jotain tuplia

Veikkaan polQ voittajaksi numeroin 5-0 koska mä tiedän nää


20:00
F.L2-SWAT


Hmm taas ihme tiimi, tarkoitan siis SWATIA. Ei taaskaan mitään hajua ketä siel on ja kuka johtaa, miten pelaavat jne. FL2 on tää surkuhupaisa tiimi jossa pelaa tosi ihQuja tyyppejä kuten mywife ja ramstein elouel.

Jos Fl2 pelloo parhaat ja ei mitteen ongelmia uskosin että 3-2/4-1 FL2 viäpi

20:30
Nokka-Dove


Nää molemmat mie jopa tunnenkii. Nokassa o minulleh tosi tärkiä immeinen son nimittäin minu hani bööböö ja hän on tosi kova kaikkialta kehostaan grr miauu meoww. Dovessa on fär joka tykkää kirroilla

Veikkaan nokalle 4-1 koska hani on paras ja wäz on trolli@@@@@

21:00
MunQ-Sieni


Sieni on jo tuttu ku näin ku pellaavat aika hyvi pellaavat joojoojoo exe on tiimin ylhäällä pitäjä ja pallo on kiltti koira joka seuraa exeä. Jos exe tulee paikalle on mahdollisuudet jopa viedä 3-2, mutta veikkaan kyllä munQille 4-1/3-2 Hymyilee))))


SIINÄ OLI OG OG OG
tallennettu

Pidän kissoista
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Queens Goblet - Foorumien keltainenlehdistö.
« Vastaus #5 : 23.02.14 - klo:16:49 »

18:30
L.F-TyQ

- Ei tässä paljoo selittelyjä kaivata, uskosin, että TyQ hoitaa 4-1/5-0


19:00
Sieni-Alko

- Aika jännä kamppailu, koska musta alkaa näyttää, että Sieni alkaa ottamaan samanlaisia otteita kun mun pikkuvaavi PK :333 Tosi jännä ottelu mut vedetään omille 4-1


19:30
D̀̉̃́-MunQ

- ODB ei oo edustanu itteensä kovin hyvin joten MunQ 3-2

20:00
Dove-F.L2

- Fl2 jos ei fernand satu paikalle yolo 8D

20:00
F.L-ALKO

- Hmm ei tässä oo mitään epäselvää 5-0 ALKOlle

21:00
SWAT-Nokka

- SWATille 3-2/4-1
tallennettu

Pidän kissoista
Sivuja: [1] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024