Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
09.05.24 - klo:08:31

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Travian.
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 112 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Travian.  (Luettu 419979 kertaa)
-JOKER-28-
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5


JOKERIIT!!


Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #45 : 06.06.07 - klo:11:34 »

Onkohan tää nyt sun kylä.. Epävarma  Repeen näille Torson jutuille.
tallennettu

JOKER-28, *VIP* jäsen

Virsikirja

-JOKER-28-
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5


JOKERIIT!!


Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #46 : 06.06.07 - klo:11:44 »

Tuntuu mahdottomalta kehittää 2 servus kunnon joukkoja.. Lähistölläni monella on yli 100 sotilaan joukot, niin että kun kehitän esim. 20 nuijamiestä, niin heti joku on hyökkäämässä ja menetän kaikki. Itkee
tallennettu

JOKER-28, *VIP* jäsen

Virsikirja

Velociraptori
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #47 : 06.06.07 - klo:11:45 »

Käyhän se.

Tässä:


Voi lol, toi on eplkkä travianin mallikuva, ei mee läpi ei Iskee silmää Ja itse viel repeilit kun sanoin pelaavani traviania, joten turha kusettaa taitavampia pelaaja Iskee silmää
tallennettu
Torso Pää
ODB

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 119



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #48 : 06.06.07 - klo:13:41 »


Voi lol, toi on eplkkä travianin mallikuva, ei mee läpi ei Iskee silmää Ja itse viel repeilit kun sanoin pelaavani traviania, joten turha kusettaa taitavampia pelaaja Iskee silmää
Hah. Todistappa.
tallennettu
proksu
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #49 : 06.06.07 - klo:14:17 »

Apina.

http://www.travian.fi/img/fi/s/s7.gif

Täl hetkellä 36 ihmistä, niin se kasvaa Hymyilee leveästi Ressuja tulee vaan niin tuskaisen hitaasti viel toistaseks; 30 / 35 / 25 / 17 täl hetkellä tunnissa
« Viimeksi muokattu: 06.06.07 - klo:14:24 kirjoittanut proksu » tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #50 : 06.06.07 - klo:18:00 »

nkos tossa nyt mitään mahollisuuksia päästä päivittelemään kaikkia, ilman, että resurssit loppuu?

Ei?

Nimenomaan tuotantoa kehitetään siksi, että kaikkea tulee nopeasti. Alku vaatii kärsivällisyyttä, koska niitä tulee alussa järjettömän hitaasti, mutta kyllä se siitä. Hymyilee
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #51 : 06.06.07 - klo:18:01 »

Tuntuu mahdottomalta kehittää 2 servus kunnon joukkoja.. Lähistölläni monella on yli 100 sotilaan joukot, niin että kun kehitän esim. 20 nuijamiestä, niin heti joku on hyökkäämässä ja menetän kaikki. Itkee

Älä tee joukkoja. Jotkut hyökkäävät vain siksi, että saisivat sankarilleen kokemuksia, tai hyökkäyspisteiden saannin takia. Käytä ne resurssit vaikka kätköön (jos ei ole) ja tuotantoon. Teutoneilla se meneekin niin, että nuijamiehiä ei saa olla omassa kylässä hetkeäkään, koska ne kaatuvat niin helposti.
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #52 : 06.06.07 - klo:22:06 »

Hep! Adjulla on idea Virnistää

Kun saatte kolmosservussa toisen kylä, pystytetään se jonnekin peräkorpelaan, johonkin sovittuun alueeseen, vaikkapa 400 | 400 alueelle? Näin saisimme kivan "yhteiskunnan" sinne. Autetaan siellä sit toisia ja muuta asiaan kuuluvaa. Hymyilee Sinne ei takuulla ilmesty muita, ja jos ilmestyy niin mikäs sen hauskempaa - raidataan ne äkkiä kumoon.

Itse menestyn erinomaisesti serveri kakkosella ja kolmonen jää vähän taka-alalle joten olisi kiva tehä tälläisiä. Kuinka moni olisi valmis tekemään näin? Iskee silmää

*e*

Jos kannatatte edes ideaani, niin mä löysin seuraavat yhdeksän viljapeltoa sisältävät paikat sieltä: 396|399, 399|-396, 400|-394

*e2* Voihan ne vaihtoehtoisesti tehdä vaikka mun tai sun kylän ympärille jos ei taho korpeen, jossa ei ole hyökkäyskohteita Virnistää
« Viimeksi muokattu: 07.06.07 - klo:02:49 kirjoittanut Adjustmentersh » tallennettu
Creazure
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #53 : 06.06.07 - klo:23:20 »

Hep! Adjulla on idea Virnistää

Kun saatte kolmosservussa toisen kylä, pystytetään se jonnekin peräkorpelaan, johonkin sovittuun alueeseen, vaikkapa 400 | 400 alueelle? Näin saisimme kivan "yhteiskunnan" sinne. Autetaan siellä sit toisia ja muuta asiaan kuuluvaa. Hymyilee Sinne ei takuulla ilmesty muita, ja jos ilmestyy niin mikäs sen hauskempaa - raidataan ne äkkiä kumoon.
Ylläri että tämä xiittien SM käyttäjä taas täällä ehdottomassa huijaamista Iskee silmää
Ja itse aiheeseen. Peliä en ole sen kummemin pelannut, mutta monet tuttuni 'pelaavat'. Itse en sitä aloita ajanpuutteen takia. Tiedän että se ei vie paljoa aikaa, mutta en silti jaksa kiinnostua aiheesta. Varsin kelpo peli se kyllä on jos ei ole muutakaan tekemistä Hymyilee
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #54 : 06.06.07 - klo:23:48 »

Ylläri että tämä xiittien SM käyttäjä taas täällä ehdottomassa huijaamista Iskee silmää

Öö nyt meni ohi, ihan 'laillistahan' tuo on. Virnistää

*e*

Mäpä pääsin teilaa uudisasukkaita!!!1 Allaolevasta raportista näkyy myös mm. hänen menetyksensä resursseina kuolleiden joukkojen muodossa. Virnistää

http://travilog.org.ua/fi/9344297/f86b4fc0df8fbab3287c603e26a0e202
« Viimeksi muokattu: 07.06.07 - klo:01:46 kirjoittanut Adjustmentersh » tallennettu
Mersu
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #55 : 07.06.07 - klo:08:02 »

Noh minua ei nähä vähään aikaan travianissa. Tilini jäädytettiin Nolostunut  Pyörittää silmiään No empä laita itteeni konkkaa  Virnistää
tallennettu
-Albatros-
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #56 : 07.06.07 - klo:08:27 »

Noh minua ei nähä vähään aikaan travianissa. Tilini jäädytettiin Nolostunut  Pyörittää silmiään No empä laita itteeni konkkaa  Virnistää

Niinhän siinä käy, kun yhessä serverissä on 3 hahmoa. Eikä sua jaksanu kiinostaa.  Hymyilee leveästi
tallennettu
Mersu
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #57 : 07.06.07 - klo:09:03 »

Niinhän siinä käy, kun yhessä serverissä on 3 hahmoa. Eikä sua jaksanu kiinostaa.  Hymyilee leveästi

Sain taas käyttööni sen jee Virnistää
tallennettu
Avento
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #58 : 07.06.07 - klo:09:03 »

Adju kiinnostaahan se. Mehän ollaan jo nyt todella lähellä joten mehän laitetaan lähi kylät kumoon meidän suunnalta.  Pyörittää silmiään
tallennettu
-Albatros-
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #59 : 07.06.07 - klo:09:06 »

Mun mielestä toi Adjun idea kuulostaa ihan hyvältä, mutta ku mun kylä on vasta kehitysvaiheessa. Katotaa sitte joskus myöhemmin, kai.  Hymyilee
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 112 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024