Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20.05.24 - klo:06:30

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Travian.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 112 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Travian.  (Luettu 421050 kertaa)
-samsung-94-
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 122


Muahhahhaaa!


Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #345 : 20.06.07 - klo:22:14 »

Tuo 'mertsaaminen' oli itselleni ainakin ihan tuttu juttu kaukaisilta Runescape ajoilta  Epävarma
tallennettu

IhQ
-Albatros-
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #346 : 20.06.07 - klo:22:18 »

MULLA OIS YX MYSTEERI!!!11 Niin, että kun mä meen ulkomaille, enkä käy sillä aikaa Travianissa, niin pieneneekö mun viljan tuotanto? Kuulemma se pienenee vaan silloin kun teen jtn (kehitän kasarmin tasoa jne.)
tallennettu
-samsung-94-
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 122


Muahhahhaaa!


Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #347 : 20.06.07 - klo:22:23 »

MULLA OIS YX MYSTEERI!!!11 Niin, että kun mä meen ulkomaille, enkä käy sillä aikaa Travianissa, niin pieneneekö mun viljan tuotanto? Kuulemma se pienenee vaan silloin kun teen jtn (kehitän kasarmin tasoa jne.)
Ei kai. Jos sulle ei tuu lisää asukkaita  Epävarma
tallennettu

IhQ
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #348 : 20.06.07 - klo:22:24 »

Eli selitän tänkin nytten.

Viljatuotanto on se mitä jää yli muonamenoista, eli katso sitä resujen peräs olevaa esim. 78/92 niin sillon tuotantos on 14.
Eli tuotanto laskee, kun kyliisi tulee lisää asukkaita.
Eli jos lisää asukkaita 82/92 tuotantosi on 10.
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
proksu
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #349 : 20.06.07 - klo:23:29 »

Lisäksi pelkästään ostamalla viljaa marketista 1:1, ja myymällä sen kovemmalla vaihtosuhteella, saa nopeutettua kasvuaan ihan mukavasti  Hymyilee

Viljaa ei löydykään markkinoilta myynnistä niin paljoa kuin muuta, itse ainakin pistän viljan aina markettiin suhteessa 1:1,5 kun tuota nyt tuntuu tursuavan melko paljon Hymyilee En kyllä itse vaivaudu ensiksi ostamaan halvalla ja myymään kalliimmalla.

PS. Hattrickissa tätä kutsutaan Daytreidaamiseksi Näyttää kieltä

PPS. Pistin minäkin nyt sen allekirjoituksen tohon... Virnistää
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #350 : 20.06.07 - klo:23:40 »

Hyvän liittouman oot valinnu Hymyilee leveästi
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
-samsung-94-
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 122


Muahhahhaaa!


Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #351 : 21.06.07 - klo:09:02 »

Toi gene päivittyy mulla päivän myöhässä  Epävarma
tallennettu

IhQ
-samsung-94-
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 122


Muahhahhaaa!


Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #352 : 21.06.07 - klo:09:41 »

Katoin tossa noita genejä niin vovanil on adjun se juttu siin niin sekin on 1020 sijalla ja mä samoin  Hymyilee leveästi
tallennettu

IhQ
Velociraptori
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #353 : 21.06.07 - klo:10:52 »

Muistakaa edelleen se jussirauha!! Hymyilee Silloin on hyvä aika kehitellä esim. joukkoja sillä jussin jälkeen rytisee  varmana! Hymyilee leveästi
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #354 : 21.06.07 - klo:10:57 »

Muistakaa edelleen se jussirauha!! Hymyilee Silloin on hyvä aika kehitellä esim. joukkoja sillä jussin jälkeen rytisee  varmana! Hymyilee leveästi

Sen uskon, ootkos tulos tänne Peace kylään jussina?
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #355 : 21.06.07 - klo:11:11 »

Viljaa ei löydykään markkinoilta myynnistä niin paljoa kuin muuta, itse ainakin pistän viljan aina markettiin suhteessa 1:1,5 kun tuota nyt tuntuu tursuavan melko paljon Hymyilee En kyllä itse vaivaudu ensiksi ostamaan halvalla ja myymään kalliimmalla.

Tuota 1:1,5 suhdetta käytän itsekkin pääsääntöisesti, vaikka yöksi yleensä laitan kovemman suhteen pitemmällä matkustus ajalla, ja aina välillä joku on yön aikana tarttunut kiskurihintoihini  Hymyilee leveästi Ja jos viljaa meinaa ostaa 1:1 suhteella marketista, pitää olla  todella nopea liikkeissään.

Lisäksi rauta on aika aika huonossa huudossa tällä hetkellä. Tosin itse varastoin sitä viljan lisäksi. Koska kun aloitin pajojen kehitttämisen pretoniaani joukkoja varten, törmäsin tuotannossani raudan puutteeseen, vaikka raudan tuotantoni oli samalla tasolla muun tuotannon kanssa. Joten olettaisin muiden kylien ympäriltäni  päätyvän samaan ongelmaan aikanaan. Joten veikkaukseni raudan kysynnän kasvusta jonkun ajan päästä, voisi pitää paikkaansa hyvinkin. Tosin aika näyttää pitääkö odotukseni paikkaansa. Mutta koska itselläni ainakin rautaa menee koko  ajan todella paljon, en näe mitään syytä olla pitämättä rauta varastojani "ylimitoitettuina", ja jos hinta tuurilla sattuu nousemaan, aijon repiä siitä kaiken mahdollisen ylinmääräisen hyödyn minkä saan irti  Hymyilee leveästi Kaiken tämän lisäksi kauppa toiminta tuo minulle ainakin mukavan lisän peliin.

Ja tähän rauta hommaanhan joku varmaan tulee huutelemaan, että olen aloittanut joukkojen ja pajojen kehittämisen liian aikaisin raudan tuotantooni nähden. Mutta jos katson ympärilleni kartassa, niin huomaan muutaman kylän asukasluvultaan väliltä 120 - 150, ja loput olevat suunnilleen 50 molemmin puolin. Eli jos pikkukylät meinaavat pysyä pystyssä kun isommat kylät rupeavat saavuttamaan 200 asukkaan luvun ja aloittavat täysi päiväiset hyökkäykset myös toisiaan vastaan. Niin ainakin itse varaudun tähän resurssien kasvun kustannuksella.
tallennettu



F-18
-samsung-94-
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 122


Muahhahhaaa!


Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #356 : 21.06.07 - klo:11:26 »

Itselläni rautaa ja viljaa piisaa vaikka muille jakaa  Epävarma
Ja ostin just 1000 viljaa 600 savella   Näyttää kieltä
tallennettu

IhQ
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #357 : 21.06.07 - klo:11:28 »

Hyvä vaihto.

Itsekkin nyt huomannut tosiaan, että rautaa tarttee paljonkin.
Miekkasotureissa ja haarniskapajassa ym. :S
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
proksu
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #358 : 21.06.07 - klo:11:31 »

Rautaa todellakin on lähes poikkeuksetta enemmän kuin mitään muuta (tällä hetkellä rautaa 1800, puuta 1300, savea 1600 ja viljaa 1000 [kätkö 1540 ja kohta laajenee 2000:een]), sen takia pitääkin koko ajan olla myymässä sitä, ei vaan meinaa enää mennä kaupaksi suhteessa 1:1 jos isoja määriä koittaa kerralla :-/

Mukavaa kun naapureiden kylät oikein tursuaa resursseja näin aamusella eikä kellään puolustuksesta tietoakaan Virnistää
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #359 : 21.06.07 - klo:11:32 »

Rautaa todellakin on lähes poikkeuksetta enemmän kuin mitään muuta (tällä hetkellä rautaa 1800, puuta 1300, savea 1600 ja viljaa 1000 [kätkö 1540 ja kohta laajenee]), sen takia pitääkin koko ajan olla myymässä sitä, ei vaan meinaa enää mennä kaupaksi suhteessa 1:1 jos isoja määriä koittaa kerralla :-/

Mukavaa kun naapureiden kylät oikein tursuaa resursseja näin aamusella eikä kellään puolustuksesta tietoakaan Virnistää

Haha, täälläpäinkään ei ole, mutta ei ole viel millä raidata.
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 112 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024