Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20.05.24 - klo:09:01

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Travian.
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 112 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Travian.  (Luettu 421073 kertaa)
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #495 : 28.06.07 - klo:23:31 »

Eli, mitä pitää tehä ettei se saa?

Sulla pitää olla vaan enemmä tiedustelijoita kylässäs kun sillä vihollisella nii se ei saaa raporttia.. Hymyilee
tallennettu
vovan987
Kaaosteoria

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 228



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #496 : 29.06.07 - klo:09:10 »

Sulla pitää olla vaan enemmä tiedustelijoita kylässäs kun sillä vihollisella nii se ei saaa raporttia.. Hymyilee

No jospa sulla on kylässä 1000 tiedustelijaa ja viholliselta tulee 999 tietusteliaa nii vihollinen ei saa tietoja resoist ja sotilaista?!
tallennettu

Play Hard. Go Pro.
Mersu
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #497 : 29.06.07 - klo:10:13 »

No jospa sulla on kylässä 1000 tiedustelijaa ja viholliselta tulee 999 tietusteliaa nii vihollinen ei saa tietoja resoist ja sotilaista?!

 Järkyttynyt Jo 500. viesti pyörryn oikeesti.
tallennettu
Henri19
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 148



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #498 : 29.06.07 - klo:13:01 »

Eihän ne saa niitä uudisasukkaita tapettua ellet niitä lähetä jostain syystä keitaaseen, joka ei ole tarpeen kun sen saa vallattua tyhjentämällä sen eläimistä ja sankarin kartano on tasolla 10. Hymyilee Tai käsitin tosta sun selityksestä jotain väärin Epävarma .

No on joo, samaa tässäkin olin tuuminut. Mutta löysin uskomattoman hyvän farmin jolta saan pari tonnia resurssia kevyesti päivässä, ainakin toistaiseksi.. Kyllä on ollut päivittely helppoa. Kahdessa päivässä puu, savi ja rauta 200->240 Virnistää, sekä vielä pari viljapellon tasonparannusta, ettei olis vajonnut alle 100:n.

Seuraava etappi on tason 8 resurssikentät ja sitten lähtee pystyyn virka-asunto + uudisasukkaat. Sitten kaappaan tuon 15 peltoisen pläntin, jossa on yhteensä 125% keidasbonukset viljaan (eli siis saa 125% verran boostia siihen viljantuotantoon), joka mahdollistaa ihan helvetin ison armeijan vaivatta. Kävi kyllä ihan helvetin hyvä tuuri kun lähellä siinä on kaksi 50% keidasta sekä yksi 25% Virnistää. Sitten nakertaa jos joku ehtii ennen mua. Mutta jos kaikki etenee suunnitelmien mukaan, niin sen lähelle pykään sitten "tavallisen" paikan, kun sen aika koittaa ja teen siitä resurssitehtaan ja sendin ne siihen 15 peltoiseen, koska niissä tuotanto on ihan syvältä (paitsi siis viljan).

Niin ja tietysti siinä resurssikenttien päivittelyn ja virka-asunnon + uudisasukkaiden teon ohessa olisi tarkoitus saada pari sataa pretoriaania ja legioonalaistenkin määrä on tarkoitus ainakin tuplata (nyt 50) + n. tason 10 muuri, että saisin uskottavan puolustuksen kasaan.
Adjulla suuret tavoitteet  Hymyilee leveästi
tallennettu

-samsung-94-
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 122


Muahhahhaaa!


Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #499 : 29.06.07 - klo:15:18 »

Adjulla suuret tavoitteet  Hymyilee leveästi
Tässä pelissä kannattaa ajatella pitkätkälle. Ainakin mun mielestä  Vaikenee
tallennettu

IhQ
proksu
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #500 : 29.06.07 - klo:15:57 »

Dooms Empire kirjoitti:
saatana sun kans

Dooms Empire kirjoitti:
mun piti elää ihan rauhallista elämää eikä tehä sotilaita mut sittä tommonen HINTTI hyökkäs mulle ja rupes farmaan niin kait sitä on pakko kuluttaa resursseja

Pyörittää silmiään
tallennettu
Velociraptori
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #501 : 29.06.07 - klo:16:08 »

Dooms Empire kirjoitti:
saatana sun kans

Dooms Empire kirjoitti:
mun piti elää ihan rauhallista elämää eikä tehä sotilaita mut sittä tommonen HINTTI hyökkäs mulle ja rupes farmaan niin kait sitä on pakko kuluttaa resursseja

Pyörittää silmiään

Ei luoja, paskaset naurut niskaan ja uutta hyökkäystä prään vaan!!! >8D
tallennettu
proksu
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #502 : 29.06.07 - klo:16:14 »

Vastasin sille vähän vittuilevaan sävyyn:

"Ois varmaan ihan nätisti voinut pyytää että 'voisitko pikku hanipöö lopettaa minunlaisen heikon yksilön farmaamisen ja elää taas sovussa niin kuin ennenkin, oi kiltti ja yli-ihana Ressukka'."

Ynnä muuta tuollaista, kattoo mitä vastaa Iskee silmää Tottakai jatkaisin farmaamista, mutta kun tää tyyppi on FX-liittoumassa mitä on ympärilläni kuin sieniä sateella, joten pakitus ja vastahyökkäykset olisivat enemmän kuin todennäköisiä.

Joukot alkavat pikkuhiljaa kasvaa Hymyilee 30 falangia (lisää tulee), 30 miekkaa, 24 teutateen salamaa ja tason 2 TT sankari herättävät pelkoa koko naapurustossa. Kohta on sen lisäksi 3 kymppitason kätköä (yht. 6000) ja 80 ansaa ja lisää lähiaikoina tulossa joten kylääni ei ole asiaa. Näyttää kieltä
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #503 : 29.06.07 - klo:16:32 »

No jospa sulla on kylässä 1000 tiedustelijaa ja viholliselta tulee 999 tietusteliaa nii vihollinen ei saa tietoja resoist ja sotilaista?!

Just niin.

--

Puksulla menee hyvin Iskee silmää
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #504 : 29.06.07 - klo:17:40 »

Reps kaikki tuotannot 99.
PAITSI aloin sit tekee kerralla joukkoi oikee urakal ja vilja meni miinuksil Hymyilee leveästi
JA mun vaihtoukkelia on farmattu noin 5 kertaa päivässä, joten ei sieltäkään viljaa tule.
Voi perkele.
Koht tulos 800 viljaa ( Eli tein hieman joukkoja), niin sitten niillä vilja plussalle Hymyilee leveästi
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
Velociraptori
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #505 : 29.06.07 - klo:19:53 »

Hmm.. ei mullakaan kovin huonosti mee, joukkoja tälhetkel 60 nuijaa, 20 kirvesta, 1 tiedustelija ja sankari..  Cool Ja oon täs aloitellu taas traviantarinointiani kirjoittelee, aiheena sankarin koulutus.. Iskee silmää
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #506 : 29.06.07 - klo:20:23 »

Eh ei mullakaan mee huonosti vaikka armeija on vaatimattomat 60 leegoa (se kasvaa kyllä), mutta syy siihen miksi mulla menee hyvin on nimenomaan tuotantoni: Tänään saan kaikki resurssikentät (paitsi vilja) tasolle 7, ja seuraava etappi on tason 8 kentät, virka-asunto taso 10 + uudisasukkaat ja uskottavan puolustuksen saaminen. Paljon tehtävää lyhyessä ajassa Hymyilee leveästi
tallennettu
Velociraptori
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #507 : 29.06.07 - klo:21:27 »

Noniin, nyt ssain kirjoitteluni päätökseen ja tässä pukkailee uutta stoorinpätkää, tälläkertaa s3 asioista. Kirjoitusvirheitä saattaa löytyä, koska en koskaan tarkasta kirjoituksiani ennen julkaisua, eh. Tässä tulee:

Shadowmiressä Velotar oli päättänyt viimeinkin kouluttaa sankarin kirvessoturista, mutta kuka hänen kirvessotureistaan siihen koulutukseen suostuisi? Velotar kutsui kaikki kirvessoturit sankarin kartanon edustalle. "Noniin, on aika erotella helmi tästäkin joukosta ja kouluttaa yhdestä teistä sankari. Kuka on rohkea ja uskaltaa astua tuonne? Sieltä ei kuka tahansa selviä elossa..." Suurinpiirtein kaikki pudistelivat päätään, mutta joukosta edemmäs astui porukan ainoa nainen, nuori kirvessoturi Rynn. "Minä en pelkää paria hassua hämähäkkiä jossiellä sellaisia edes on." hän sanoi uhkarohkean oloisena ja asteli itsevarmana sankarin kartanoon. Pian alkoikin sankarin kartanosta kuulumaan mieletöntä kiljuntaa kun Rynn joutui verenhimoisten vampyyrilepakkojen hyökkäyksen uhriksi. "Kumpaa siellä oikein tapetaan, sikaa vai Rynniä?" Yksi seitsemästä muusta kirvessoturista kysyi hiljaa. Velotar nauroi kuin hullu. "Eipä siellä mitään sikaa tapeta, ei Rynn taida selvitä verenhimoisten vampyyrilepakkojen hyökkäyksestä eteenpäin, melko surkeaa, sanoisin." hän tuumasi hiljaa virnuillen. Sotilaat katsoivat häntä ensin säikähtäneen näköisenä ja sitten hämmästyksestä. "Varokaa kuitenkin ettei teidän leukanne mene sijoiltaan kuin noin haavi auki tuijotatte." Velotar heitti suu ammollaan tuijottaville kirvessotureilleen. "Ja sitäpaitsi näytätte idooteilta siinä monttu ammollaan mulkatessanne..." hän jatkoi härnäävään sävyyn.

Sillä välin sankarin kartanossa Rynn oli onnistunut hätistämään vampyyrilepakot kimpustaan ja jatkoi matkaansa kohti sankarin lähdettä mistä saisi sankarin voimansa. Hän kiipesi lahoja tikkaita pitkin yläkerran käytävään ja asteli huoneeseen. Huoneessa ei ollut muutakuin yksi kaappi nurkassa pölyisenä kököttämässä. Rynn ei malttanut uteliaisuuttaan ja avasi kaapin, ja tajusi tehneensä virheliikkeen. Kaaapista hänen kimppuunsa hyökkäsi valtavan kaksiteräisen kirveen kanssa heiluva psykopaatti luuranko. "No voi v***u tämä tästä puuttuikin! Ensin ne p******n lepakot ja nyt tämä pimahtanut, mielisairas, aivoton, idiootti luuranko kirveineen käy päälle jostain saamarin kaappih***jen luolasta! Hyvin menee mullakin!" Rynn rääkäisi itsekseen väistellessään luurangon kirveen iskuja jotka voisivat pistää hänet kahdeksi puolikkaaksi. Velotar kuuli ulos asti Rynnin huudon ja alkoi nauramaan. "Jopas on neidolla kielenkäyttö, pitääkin varmaan pestä suu saippualla jos hän elossa tuolta selviää edes.." hän irvaili itsekseen.Pian risahti ikkuna rikki ja luurangon pää lensi komeassa kaaressa suoraan kokoontumispisteelle missä nuijamiehet olivat juomassa kahvia ja jutustelemassa. "Mikä hitto tuolta lentää?!" yksi heistä huusi vähän ennen kuin luurangon kovaluinen pää kopsahti hänen syliinsä. "Hei jätkät, tiiäkste et mis mun muu ruumis niinkui saattais olla?" luurangon pää alkoi pälisemään. Kaikilta nuijamiehilta putos kahvikuppi kädestä ja se nuijamies, jonka sylissä tämä luurangon pää oli, meinasi tukehtua kahviinsa. "Mitä h*******ä? Sehän puhuu vaikka on irti ruumiistaan!!" yksi nuijamiehistä huusi kauhusta. "Hei, se hitsin ämmänpuolikas löi mun pään irti ruumiistani! mä en nää sen äämä liikkeitä jos mun pää ei oo paikallaan!" luurangon pää huuteli. Lievästä säikähdyksestä selvittyään nuijamiehet alkoivat pelaamaan pesäpalloa luurangon päällä. "Hei elä huido sillä nuijallas! Kääk taas mä lennän! Auts, varo vähän mihin huidot! Hei tää ei oo kivaa! Ai perhana, kova maa!" luurangon pää huuteli tuskissaan. Sillävälin Rynn oli pistänyt muun lurangon ruumiin täysin sirpaleiksi ja putosi yllättäen lattian läpi suoraan itse Draculan luokse ja taas sitä tapeltiin, mutta Rynn oli syönyt valkosipulia vähän ennen sankarin kartanoon astumista ja siksi Draculakin oli melko helppo vastus kun riitti, että hönkii päin naamaa. Puolen tunnin seikkailun jälkeen Rynn selvitti viimeinkin tiensä sankarin lähteelle ja joi suoraan lähteestä. Hän tunsi voimien virtaavan suonissaan ja olo oli parempi kuin koskaan ennen. Nuijamiehetkin joutuivat lopettamaan pelinsä luurangon pään hajotessa sirpaleiksi. "No hö, mä kun niin tykkäsin kopautella tota puhuvaa päätä.." yksi nuijamiehistä mutisi surkeana. Rynn asteli ehjin nahoin ulos sankarin kartanosta Velotarin eteen. "Aika hyvin, aikaa ei mennyt kuin 25 minuuttia." Velotar sanoi hilpeään sävyyn ja ripusti sankarin punaoranssin tähtimerkin kaulakorun muodossa Rynnin kaulaan. Rynn katseli itseään ja marssi muut kirvesmiehet perässään kokoontumispisteelle kuuntelemaan luurangon pään kohtaloa...
tallennettu
proksu
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #508 : 29.06.07 - klo:22:00 »

Kiva tarina velo, jaksoi jopa lukea loppuun mikä on minulle harvinaista (nimim. kerran vuodessa kirjoja lukeva). Näyttää kieltä
tallennettu
Velociraptori
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #509 : 29.06.07 - klo:22:22 »

Kiva tarina velo, jaksoi jopa lukea loppuun mikä on minulle harvinaista (nimim. kerran vuodessa kirjoja lukeva). Näyttää kieltä

Hehheh, mul on olemas omat tarinasivutkin mut sinne en oo jatkoo vähäänaikaan kirjoitellu.. Pitäisköhän noi mun kaks tarinanpätkästä tunkee sinnekkin saitille luettavaks ettei ne koneel homehtuis... Hymyilee leveästi
tallennettu
Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 112 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024