Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
09.05.24 - klo:17:27

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  EM-kisat 2012 Puola&Ukraina
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
äänestys
Kysymys: Mikä maa voittaa kultaa?
Espanja - 14 (38.9%)
Saksa - 8 (22.2%)
Hollanti - 6 (16.7%)
Ranska - 1 (2.8%)
Englanti - 0 (0%)
Italia - 2 (5.6%)
Portugali - 2 (5.6%)
joku muu - 3 (8.3%)
äänestäjiä yhteensä: 23

Sivuja: [1] 2 3 4 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: EM-kisat 2012 Puola&Ukraina  (Luettu 11965 kertaa)
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
EM-kisat 2012 Puola&Ukraina
« : 08.06.12 - klo:05:41 »

Kisat tosiaan alkaa tänään, joten aikaa ei ole paljoa. Koska palstalta löytyy paljon jalkapallofriikkejä, niin tälläinen aihe tarvitaan. Viestejä vaan tulemaan, lajitietämyksestä tai kokemuksesta piittaamatta. Koitetaan onnistua paremmin kun lätkätopicin kohdalla.
tallennettu
Saial
Moderaattori / TyQ

Poissa Poissa

Viestejä: 996



Profiili
Vs: EM-kisat 2012 Puola&Ukraina
« Vastaus #1 : 08.06.12 - klo:07:31 »

Päätinpäs yllättää itseni ja varmasti monet muutkin, vastaamalla ensimmäisenä, tai ylipäätänsä. Ainakin osa pelaajista tietää, etten oikein seuraa lätkää, jolloin voisi päätellä, etten seuraa mitään muutakaan urheilua. Lätkä on vaan jotenkin härkäpäisen yksinkertaista massalla ja voimalla kiekonperässä rynnimistä. Jalkapallo on taasen jotenkin hienovaraisempaa, eikä siinä pärjää sillä, että kun taidot loppuu niin juostaan vaan toista päin, vaan se vaatii vähän enemmän. En kuitenkaan tiedä jalkapallosta juurikaan mitään kuin vain säännöt ja että siellä on iloisesti kirmailevia pelaajia. Eli mitään syväanalyysejä multa on turha odottaa, koska en seuraa jalkapallosta muita kuin em ja mm skapoja.. ei niitä muita vaan jaksa katsella, sillä en ole intohimoinen urheilunseuraaja.

Jostain syystä olen katsellut mm ja em jalkapalloa ihan kakarasta lähtien, tosin en jokaista matsia, mutta minulla on selkeitä mielikuvia, kun olen vahingossa erehtynyt television ääreen vuosia sitten. En minä kyllä nykyäänkään jokaista matsia katso, mutta joitakin tulee varmasti tuijoteltua. Mulla koki jalkapallo pinen nousun tuossa parisen vuotta sitten, kun parin nettitutun kanssa pelattiin manager-kisoja.. ja minä asioista tietämätön tyttö voitin pojat.

Otsikosta luettuna, pitikö tässä kommentoida nimenomaan tiettyä matsia, vaiko vain yleisesti? Noh, oletan,e ttä yleisesti, kun on äänestys ja kaikki.. Olen kannattanut espanjaa nyt useamman vuoden. Pidän heidän pelistä juuri siksi, että he pyrkivät hallitsemaan palloa syötöillä, eikä niin kuin jotkut muut, perusta menestymistään vain ryöstöpalloihin ja niistä nousuihin. Ja hei, äsköistä kommenttia ei kannata ottaa tosissaan, varmasti samalla lailla pelaa miljoona muutakin maata ja plaa plaa, mutta tämä on minun kokemukseni, kun olen tilastoja seurannut.

LISÄÄN: Niin managerkisaan valitsin kyllä pelaajat puhtaasti ulkonäön perusteella, joten ehkä se voitto siksi korpesi vastapelureita Virnistää
« Viimeksi muokattu: 08.06.12 - klo:09:55 kirjoittanut Saial » tallennettu

Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan.

jääkuningatar

TyQ- kieli                      =  suomennos
jääkuningatar (naisesta) =  henkilö, joka on voittavan tiimin
pakkasherra (miehestä)      ainoa miinuksilla oleva pelaaja.

Lähde: Pehmon sanakirja


Tee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista.

Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
visavi
Vieras
Vs: EM-kisat 2012 Puola&Ukraina
« Vastaus #2 : 08.06.12 - klo:09:47 »

Ihan hyvä aihe näin kun kisat alkavat.

Kisoistahan on ollut paljon kaiken maailman sanottavaa Italialla ollut sopupeli epäilijä mikä on todennäköisesti vaikuttanut joukkueen valmistautumiseen. Maanjäristyskin siel Pohjois-Italiassa kun heillä oli kaiketi joku leiri siellä niin vaikutti hieman valmistautumiseen. Mitä tekee Balotelli tappaako hän jonkun banaaninheittelijän vai tekeekö hän maaleja.

Englantikin tulee varmasti kärsimään Rooneyn kahden ensimmäisen alkulohkon pelikiellosta, muutamien avainpelaajien loukkaantumisesta (Lampard ja Cahill mm.)
Ei ole suosikin paineita joten voi pelata melko rauhassa. Hodgsonin pelitapa on enemmänkin puolustusvoittoinen, joten uskon että Englanti ei paljoa maaleja tee.

Ranskalla taas on näytön paikka kun viime MM- kisat meni lähinnä joukkueen rähistessä valmentajan kanssa. Nyt Ranskalla on kovia pelimiehiäkin kasassa Benzema,Ribery,Nasri mainittuna mm. Ilman skandaaleja selvinnyt joukkue etenee välieriin asti.

Hollannilla on useinmiten ollut hyvä joukkue ja saa nähdä mitä saa aikaan. Alkulohkoista erinomaisella prosentilla selvinnyt jatkoon, mutta sitten useasti se ensimmäinen pudotuspelikierros on tiputtanut joukkueen. Hollannin hyökkäyksen tasosta kertoo se että esimerkiksi Klaas Jan Huntelaar ei välttämättä ole vakiinnuttanut paikkaa avauskokoonpanossa vaan siellä on paikasta kilpailemassa mm. Robin Van Persie joka voitti valioliigan maalipörssin, ja jos joukkue haluaa paljon työtä tekevän kärjen niin voivat laittaa Dirk Kuytin. On myös mielenkiintoista nähdä tuhlaako Robben kuinka paljon paikkoja EM-kisoissa kuin vaikkapa viime MM- kisojen finaalissa jos tulee niin iso peli vastaan. Saksa ja Portugali tekevät B-lohkosta kokonaisuudessaan ehkä mielenkiintoisimman.
Itse kannatan kyseistä joukkuetta ja uskon että ovat pitkällä näissä kisoissa.

Saksa

Saksan joukkue koostuu suurimmaksi osaksi Bayern Munchenin pelaajista täydennettynä muiden joukkueiden isoista tähdistä, kuten Mesut Özilistä (Real Madrid),Mario Götzestä (Dortmund) Saksalla on melko tasapaksu joukkue, jossa ehkä eniten kysymyksiä herättää Saksan topparipari ketkä siellä pelaa. Voi olla että yllättäen saksa tippuukin B-lohkosta Portugalin sijasta.





Olen kannattanut espanjaa nyt useamman vuoden. Pidän heidän pelistä juuri siksi, että he pyrkivät hallitsemaan palloa syötöillä, eikä niin kuin jotkut muut, perusta menestymistään vain ryöstöpalloihin ja niistä nousuihin. Ja hei, äsköistä kommenttia ei kannata ottaa tosissaan, varmasti samalla lailla pelaa miljoona muutakin maata ja plaa plaa, mutta tämä on minun kokemukseni, kun olen tilastoja seurannut.

Espanjalla on kyllä yksi maailman parhaista pelintekijöistä Xavi ja Iniesta osaa hyvin täydentää sitä, mutta tänä vuonna Espanjalta puuttuu selkeä ykköskärki kun David Villa ei pelaa Espanjalla näissä kisoissa. Saa nähdä kuka tai ketkä Espanjalla pelaa kärjessä.
Espanjan joukkue on suurimmaksi osaksi koottu Real Madridin ja Barcelonan pelaajista joten herää kysymys aiheuttaako näiden kahden joukkueen pelaajien sisällä pieniä riitoja joita on El Classikoissakin nähty. Kuinka paljon Espanjan pelaajat tulevat filmaamaan? Etenki Barcelona pelaajat. Kyllähän sitä muidenkin maiden jotkut pelaajat saattavat vähän filmata. Filmausta a la Busquets ja Pedro Espanjan joukkueesta

Tosin voi olla että yksittäiset pelaajat voivat ratkaista pelejä ja osa lyödä itsensä läpi, itse odotan mielenkiinnolla mitä Zlatan saa aikaan näissä kisoissa?

Lyökö kenties Tanskan Christian Erikssen (Ajax) itsensä läpi tai mitä tekee herrat Nani ja Ronaldo Portugalissa ja Mitä tekee Venäjän viime EM-kisojen tähti Arshavin?

Mielenkiintoiset kisat tulee varmasti.

(Toivottavasti tossa nyt oli ees jotain asiaan liittyvää)
tallennettu
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Vs: EM-kisat 2012 Puola&Ukraina
« Vastaus #3 : 08.06.12 - klo:11:07 »

Kreikka on aina ollut lähellä sydäntäni. Saa nähdä uusiutuuko vuoden 2004 jymy-yllätys, kun Kreikka voitti EM. Tosin saattaa Kreikan huono taloustilannekin vaikuttaa pelaamiseen. Parhaita pelaajia ei Kreikalla ole, mutta hyvällä tiimityöllä saa paljon aikaan. Mestaruuteen en usko, mutta välieriin pääsee. Mestaruuden suosisin Englannille, on ollut heidän pelinsä aika ailahtelevaa, että suosisin heidän saada hieman huomiota.

Saksa vie kuitenkin tällä kertaa.
tallennettu

Foliot hattuun
Xtrdnry
Vieras
Vs: EM-kisat 2012 Puola&Ukraina
« Vastaus #4 : 08.06.12 - klo:12:07 »

Españaa! Pusu
tallennettu
tomich
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 206


Spray and pray!


Profiili
Vs: EM-kisat 2012 Puola&Ukraina
« Vastaus #5 : 08.06.12 - klo:12:49 »

Holland!
tallennettu

I.H -> B.F.B -> D2ve -> Dove -> SatQ -> SWAT-> Jämät -> JKL

ilmottaudun pelaajaksi tai varapelaajaks oon kuitenkin niin luottavainen voittoomme että sen prosentit on 100 mut voijjaan viellä playereihin päästä
Inearthed
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 343



Profiili
Vs: EM-kisat 2012 Puola&Ukraina
« Vastaus #6 : 08.06.12 - klo:12:51 »

Holland!
Näimpä.
tallennettu
raija123
Vieras
Vs: EM-kisat 2012 Puola&Ukraina
« Vastaus #7 : 08.06.12 - klo:13:41 »

Portugal.. x)
tallennettu
!!Ei Sitten!!
Vieras
Vs: EM-kisat 2012 Puola&Ukraina
« Vastaus #8 : 08.06.12 - klo:13:51 »

Itaalia Itaalia  Cool  Iskee silmää  Pusu
tallennettu
Megabomber00
Vieras
Vs: EM-kisat 2012 Puola&Ukraina
« Vastaus #9 : 08.06.12 - klo:14:09 »

Itaalia Itaalia  Cool  Iskee silmää  Pusu
Näin on Iskee silmää
tallennettu
duunipoju
Vieras
Vs: EM-kisat 2012 Puola&Ukraina
« Vastaus #10 : 08.06.12 - klo:18:05 »

ESPANA mun enokin asuu siel.
tallennettu
Saial
Moderaattori / TyQ

Poissa Poissa

Viestejä: 996



Profiili
Vs: EM-kisat 2012 Puola&Ukraina
« Vastaus #11 : 08.06.12 - klo:20:50 »

Täytyy sanoa avausmatsista Puola-Kreikka, että peli oli viihdyttävä ja siinä oli paljon tilanteita, mitkä käänsivät pelin suunnan. Hyvä ja viihdyttävä aloitus, eikä minua haittaa, ettei enemmän maaleja tullut. Olin ehkä leivästi Puolan puolella aluksi, mutta kun Kreikka kokosi itsensä , mitä en ihan heti olettanut, niin olivat tiimit lopulta minulle yhtä suosikkeja, siksi tasuri oli mielestäni juuri hyvä.
tallennettu

Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan.

jääkuningatar

TyQ- kieli                      =  suomennos
jääkuningatar (naisesta) =  henkilö, joka on voittavan tiimin
pakkasherra (miehestä)      ainoa miinuksilla oleva pelaaja.

Lähde: Pehmon sanakirja


Tee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista.

Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: EM-kisat 2012 Puola&Ukraina
« Vastaus #12 : 08.06.12 - klo:22:36 »

Oli kyl hyvä avausmatsi, molemmat maat olis voinu voittaa. Vähän harmitti kun kotiyleisö joutui pettymään, mutta Kreikkakin on ihan sympaattinen. Toivottovasti Tshekki kääntäis illan toisen ottelun vielä itselleen.
tallennettu
Fär
Dove

Poissa Poissa

Viestejä: 415



Profiili
Vs: EM-kisat 2012 Puola&Ukraina
« Vastaus #13 : 08.06.12 - klo:23:53 »

Noista valinnoista puuttuu Kroatia. Hymyilee
tallennettu

Dove
CONST
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 974



Profiili
Vs: EM-kisat 2012 Puola&Ukraina
« Vastaus #14 : 09.06.12 - klo:00:00 »

Hollannin murskavoitolle jo nyt :up:
tallennettu

Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille!
Lainaus käyttäjältä: Tengsinges
Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
Sivuja: [1] 2 3 4 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024