Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
09.05.24 - klo:12:34

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Eläimet
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
äänestys
Kysymys: Mikä on veikein (koti)eläin?
Kisu
Hauva
Kilppari
Kaniini
Rotta tai joku muu hiiri
Lisko tai käärme
Pöllö
Joku muu...

Sivuja: 1 [2] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Eläimet  (Luettu 5591 kertaa)
D P
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 386


Lentokonepelin keski kastiin taidan kuulua :P


Profiili
Vs: Eläimet
« Vastaus #15 : 03.09.12 - klo:10:36 »

Itselläni löytyy sekarotuinen koira. Kuitenkin äänestin "lisko tai käärme". Käärmeitä inhoan, mutta liskot ovat aivan ylisöpöjä lemmikkeinä ja joskus itsellenikin moisen haluaisin Hymyilee

Annan vikin Nala mun siskol kaksi kääpiöpartaagamaa kannattaa helppo hoitoisia ja söpöjä Iskee silmää
tallennettu

I.H --> B.F.B --> I.H ---> B.F.B ---> D2ve ---> F.B ---> B.F.B ----> Sir  ---> VihPo ---> Nokka
Velo
Vieras
Vs: Eläimet
« Vastaus #16 : 03.09.12 - klo:10:40 »

Annan vikin Nala mun siskol kaksi kääpiöpartaagamaa kannattaa helppo hoitoisia ja söpöjä Iskee silmää

Pitääpä pistää muistiin Hymyilee Berberinskinkit vaikuttas kans aivan ihanilta - mun kaverilla ollu niit 4 ja ne on niin lutusia ettei mitään järkee <3 :3 Eivätkä nekää hirvee vaikeehoitosia ole. :>
tallennettu
D P
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 386


Lentokonepelin keski kastiin taidan kuulua :P


Profiili
Vs: Eläimet
« Vastaus #17 : 03.09.12 - klo:14:38 »

niin liskot on kyl hyvii kavereit ja hauskoi Hymyilee leve&#228;sti
tallennettu

I.H --> B.F.B --> I.H ---> B.F.B ---> D2ve ---> F.B ---> B.F.B ----> Sir  ---> VihPo ---> Nokka
Someone44914
TyQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 469


Axu :3


Profiili
Vs: Eläimet
« Vastaus #18 : 03.09.12 - klo:14:51 »

Kissan tai jonkin siilin haluaisin. Mutta kissahaavet sortuivat allergiaan Surullinen
Mutta sellaisen söpön piikkipallon haluaisin Hymyilee
tallennettu

ES Cool
Velo
Vieras
Vs: Eläimet
« Vastaus #19 : 03.09.12 - klo:14:53 »

niin liskot on kyl hyvii kavereit ja hauskoi Hymyilee leve&#228;sti

Totta Hymyilee Kerran yks kaverin berberinskinkki kiipes mun hiuksia pitkin mun päälaelle :'DD
Sit kyseinen kaveri opetti mulle kans et liskot saa rauhalliseks jos niit selittää selästä tai mahasta hetken. Sit niit voi pitää rauhassa kädessä eikä ne juoksentele mihinkää Hymyilee

Ihmeellinen tarina tuli kans mielee näistä kaverin berberinskinkeistä. En viiti pitkästi selittää niin summaanpa koko homman nopsaan:

Yks kaverin liskoista pääsi parvekkeelle (se oli irrallaa asunnossa) ja putosi sieltä alas maahan - asvaltille. KOLMANNESTA KERROKSESTA. Ja se pirulainen selvis vielä hengissä siitä.
tallennettu
Megabomber00
Vieras
Vs: Eläimet
« Vastaus #20 : 03.09.12 - klo:17:36 »

Kui voi unohtaa hampsterin tosta listasta, ku se ei oo hiiri. Mut joo hampsteri on paras.
Mulla oli ööö... en muista rotua, mut sellanen kullanruskee jännä. Sen nimi oli Robin, koska se oli niinkuin Batman, mut nössömpi Hymyilee
tallennettu
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Eläimet
« Vastaus #21 : 16.07.13 - klo:12:35 »

Nala. Liskoista sen verran, että suosittelen leopardigekkoa. Meillä on kaks. Ja sit meillä on Parta-agama. Ja kaks kiinanharjakoiraa. Leoskien nimet on Mici ja Hiltsu. Parttiksen nimi on Albert. Koirien nimet on Poju ja Iivari. Hiltsu on mun siskon. Ja se kerran karkas ja tuli ylä-kerrasta alakertaan mun huoneeseen ja se oli kököttäny Micin terran edes ja kattonu sinne. Leoskit on tosi veikeitä. Ne hymyilee aina. Ja jos nala hommaat hommaa kasvattajalta. Silloin liskos on paljon rohkeempi. Ha sun pitää tottuu sit sirkkoihin,matoihin ja torakoihin. Niitä se syö. Mut parta-agamaa voi juoksuttaa lattialla. Ja sitä pitää uittaa vaikka punkassa jotta se saa asioitua. Meiän parttis on jo aika vanha. Ja se aina rupee raapimaan lasia ku sillä on kakkahätä Hymyilee leve&#228;sti . Parttikset on 80% kasvissyöjä ja 20% lihansyöjä. Eli noin kerran viikossa sirkkoha. Ja leopardigekolle ei kannata laittaa hiekkaa pohjaksi sillä se voi syödä sitä. Mutta sitten ku se on aikuinen niin voi vaihtaa. Meillä on.pohjana mattoa. Voin ottaa kuvia terroista jos kiinostaa.
« Viimeksi muokattu: 16.07.13 - klo:12:39 kirjoittanut Pesäpalloilija » tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Sivuja: 1 [2] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024