Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
09.05.24 - klo:15:07

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Pokemon (X/Y)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pokemon (X/Y)  (Luettu 14392 kertaa)
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Pokemon (X/Y)
« Vastaus #15 : 10.07.14 - klo:21:30 »

Löysin varastoa siivotessa Gameboy Colorin ja pokemon pelin Pusu
Harmi vaan että patterit loppu..
Niin ja se peli on Blue ♥
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Pokemon (X/Y)
« Vastaus #16 : 11.07.14 - klo:13:36 »

Onko se BurriedAlive mikälie totta? Siis se tyyppi joka on siel lavenderin townerin lopussa ja sillä on neljä pokemonia, Muk, Gengari ja kaks jotain white handia jotka on saakelin korkealla levelillä ja jos häviät sille peli päättyy? Kaikkeen tähään tarvitaan missingon nappaus ja jotai muuta
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Pokemon (X/Y)
« Vastaus #17 : 11.07.14 - klo:16:03 »

Ei  Surullinen
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
pallosalama
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 750


PC ♥


Profiili
Vs: Pokemon (X/Y)
« Vastaus #18 : 27.10.14 - klo:22:19 »

Minun joskus keräämä pokekorttisunmuu-kokoelma(jonka muuten edelleen myisin mieluusti jos hinnasta jonkun kanssa pääsee sopimukseen  Hymyilee):
Sulkeutunut huuto.net tarjoukseni
tallennettu

(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Hymyilee
Lainaus käyttäjältä: Stephen King
Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415
Lainaus käyttäjältä: Crayak
There must be a game. If there is no game there is nothing for me.
[22:48] <@Adju> oon robotti
Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät
<Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä
<mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans
1986 - No brave new world, no brave new world.
2000 - A brave new world, in a brave new world

jeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
Nalayana
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 56



Profiili
Vs: Pokemon (X/Y)
« Vastaus #19 : 28.10.14 - klo:20:09 »

Minun joskus keräämä pokekorttisunmuu-kokoelma(jonka muuten edelleen myisin mieluusti jos hinnasta jonkun kanssa pääsee sopimukseen  Hymyilee):
Sulkeutunut huuto.net tarjoukseni

Holy mother of Gawd.

Oiski rahaa ni tuon ostoa voi harkita... Hymyilee leve&#228;sti Tai jos asusit lähempänä, junaliput täältä lähimpää isompää kylään (Treelle?) maksais mulle yli satasen x_x

Joskus mulla itelläni oli tosiaa melkee kaikki ekagenen keräilykortit, olin tyhmä kun menin ne antaa veks.

Kattelin jo yks päivä huviks paljo ekagenen pelit myis, ei niil viel paljoo arvoo ole ellei oo uudenverosia (boksissa). Noh, josko sais nuo vehkeet seuraavat parikytä vuot pidettyä käyttökuosissa. ^_^

Pitäs toi Gameboy color fiksata, start/select ei meinaa toimia kunnol. :/ Muutoin toimii loistavasti.
tallennettu

We shared dreams like all best friends, blood brothers at the age of ten. We lived recklessly and (s)he paid the price. But why? Why did (s)he have to die? It still hurts me to this day, am I selfish for feeling this way?
kouluontyhmää
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 1 247


Valkoistentekijä


Profiili
Vs: Pokemon (X/Y)
« Vastaus #20 : 29.10.14 - klo:16:17 »

olin tyhmä

Jotkut asiat pysynyt ennallaan sitten
tallennettu

Valkoistentekijä
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Pokemon (X/Y)
« Vastaus #21 : 30.10.14 - klo:11:22 »

Mulla on kaikki ekan genen pokekortit Hymyilee joitakin niistä useampi kappale, siellähän noi on jossain aitassa ollut kohta 8vuotta, liekkö jotkut hiiret nakertanu Hymyilee leve&#228;sti
tallennettu

Pidän kissoista
Nalayana
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 56



Profiili
Vs: Pokemon (X/Y)
« Vastaus #22 : 30.10.14 - klo:13:01 »

Mulla on kaikki ekan genen pokekortit Hymyilee joitakin niistä useampi kappale, siellähän noi on jossain aitassa ollut kohta 8vuotta, liekkö jotkut hiiret nakertanu Hymyilee leve&#228;sti

Toivon puolestas että ei oo hiiret syöny, muutamas vuodes niil vois netota sievii summii keräilijöiltä, ellei jopa jo nyt.
tallennettu

We shared dreams like all best friends, blood brothers at the age of ten. We lived recklessly and (s)he paid the price. But why? Why did (s)he have to die? It still hurts me to this day, am I selfish for feeling this way?
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Pokemon (X/Y)
« Vastaus #23 : 30.10.14 - klo:15:10 »

Ei niistä nytkään mitään makseta, ellei ole alkuperäisesä pakkauksessa ja avaamattomana. Eikä niistä ajankaan kanssa kovin suurta summaa tule


Harva on ryhtyy keräilijäksi, ellei ole alusta asti kerännyt, jolloin hänellä sitten olisi nuo kortit
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
Sivuja: 1 [2] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024