Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
19.05.24 - klo:02:33

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Lentokonepeli
| | |-+  Lentokkavideot
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Lentokkavideot  (Luettu 93922 kertaa)
Someone44914
TyQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 469


Axu :3


Profiili
Vs: Lentokkavideot
« Vastaus #45 : 28.01.13 - klo:21:56 »

Tässä vielä D2ve-TyQ-X -pelin 2 ensimmäistä erää
Olisit ne kaksi muutakin videoinut  Pyörittää silmiään  Hymyilee leveästi
tallennettu

ES Cool
super koira2
Vieras
Vs: Lentokkavideot
« Vastaus #46 : 28.01.13 - klo:21:56 »

Hymyilee leveästi
Tossa kattelee niin näkee ne omat huonot kohdat paremmin kuin pelissä.
tallennettu
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Lentokkavideot
« Vastaus #47 : 28.01.13 - klo:22:16 »

Olisit ne kaksi muutakin videoinut  Pyörittää silmiään  Hymyilee leveästi

Luulen, että sillä olisi ollut vaikutusta ottelun lopputulokseen.. Hymyilee leveästi
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Lentokkavideot
« Vastaus #48 : 04.02.13 - klo:05:09 »

Kierroksen 10 pelit TyQ-X-F.B, Dove-Burn sekä Etanat-Kaljamahat
http://www.youtube.com/watch?v=tUegZ_melSo

Kommentaattoreina & selostajina Tengsinge & latesofi. Tällä kertaa laatukin on vähän parempi.
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Roe
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 61



Profiili
Vs: Lentokkavideot
« Vastaus #49 : 04.02.13 - klo:07:46 »

Tässä meni koko aamu tuota ^^ katsellessa Hymyilee leveästi
tallennettu

Mun mukavat ihmiset
Kaikki muut paitsi:

Nörtti nala

Vitun nörtti noobi pallo

Nörtti epäsosiaalinen 35wee latesofi asuu mutsinsa luona
F P
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 378



Profiili
Vs: Lentokkavideot
« Vastaus #50 : 04.02.13 - klo:16:34 »

Onhan nuita ihan kiva katella jälkeenpäin kun ihan hyvin meni koko peli henk. kohtasesti.(etenkin 2 ja 4 erät)

Mut toi 2 on aika sopiva mitä nuita pelejä vierekkäi kantsii kuvassa olla, kolmella meni jo aika pieneks eikä jaksanu kattoo.

Ps. 23:43 kiitti ine <3

tallennettu
yu aksu
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 669


Some :3


Profiili WWW
Vs: Lentokkavideot
« Vastaus #51 : 04.02.13 - klo:21:35 »

Minä voisin kyllä jottain koittaa videoida. Oon kokeillu joillain videonkaappaus ohjelmlla ja ei oo hirveesti mulla kyllä lagannu. Pittäis varmaan kokeilla hypercamilla vielä. Jos joku haluaa ehdottautua kommentattoriks, niin voisin pari ottelua videoidakin. Iskee silm&#228;&#228;
tallennettu
juupeli
Etanat

Poissa Poissa

Viestejä: 648



Profiili
Vs: Lentokkavideot
« Vastaus #52 : 04.02.13 - klo:21:39 »

Kierroksen 10 pelit TyQ-X-F.B, Dove-Burn sekä Etanat-Kaljamahat
http://www.youtube.com/watch?v=tUegZ_melSo

Kommentaattoreina & selostajina Tengsinge & latesofi. Tällä kertaa laatukin on vähän parempi.
Paras video ja kommentointi tähän asti. 2 peliä rinnakkain on maksimi niin, että niitä on kiva katsella. Kommentointiin tuli mukavasti enemmän tavaraa kun pelejä oli useampi.
tallennettu
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Lentokkavideot
« Vastaus #53 : 04.02.13 - klo:21:58 »

Onko 3-4 liikaa jos ne asettelee tähän tapaan neliöksi? Tuossa tosin on kuvattu vain yhtä ottelua neljällä selainikkunalla.


Minä voisin kyllä jottain koittaa videoida. Oon kokeillu joillain videonkaappaus ohjelmlla ja ei oo hirveesti mulla kyllä lagannu. Pittäis varmaan kokeilla hypercamilla vielä. Jos joku haluaa ehdottautua kommentattoriks, niin voisin pari ottelua videoidakin. Iskee silm&#228;&#228;

Jos videoit niin, että joku kommentoi niin kannattaa tuo kommentointi tosiaan nauhoittaa mieluiten Teamspeakissä tai vastaavassa ja yhdistää ääniraita jälkikäteen videoon. Tai ehkä olisit näin aikonut tehdäkin, mutta kokemus opetti tämän minulle. Niin ja jos tosiaan vapaaehtoisia selostajia/kommentaattoreita, jotka saavat suunsa enemmän tai vähemmän auki pelitapahtumiin liittyen niin saa nykäistä minuakin hihasta. Pelien päällekkäisyyksien vuoksi tämä meidän duomme tengun kanssa ei aina ole mahdollinen.

Hieno juttu tosiaan jos on muitakin videoijia, kun on näitä omiakin pelejä niin ei voi täysipainotteiseen kuvaamiseen aina keskittyä Hymyilee leve&#228;sti
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
yu aksu
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 669


Some :3


Profiili WWW
Vs: Lentokkavideot
« Vastaus #54 : 04.02.13 - klo:22:09 »

Onko 3-4 liikaa jos ne asettelee tähän tapaan neliöksi? Tuossa tosin on kuvattu vain yhtä ottelua neljällä selainikkunalla.


Jos videoit niin, että joku kommentoi niin kannattaa tuo kommentointi tosiaan nauhoittaa mieluiten Teamspeakissä tai vastaavassa ja yhdistää ääniraita jälkikäteen videoon. Tai ehkä olisit näin aikonut tehdäkin, mutta kokemus opetti tämän minulle. Niin ja jos tosiaan vapaaehtoisia selostajia/kommentaattoreita, jotka saavat suunsa enemmän tai vähemmän auki pelitapahtumiin liittyen niin saa nykäistä minuakin hihasta. Pelien päällekkäisyyksien vuoksi tämä meidän duomme tengun kanssa ei aina ole mahdollinen.

Hieno juttu tosiaan jos on muitakin videoijia, kun on näitä omiakin pelejä niin ei voi täysipainotteiseen kuvaamiseen aina keskittyä Hymyilee leve&#228;sti
Kommentoinninhan voi suorittaa jälkikäteenkin. Eli ensin kuvataan, ja sitten vasta pelin jälkeen kommentoidaan. Täähän tietty voi kuulostaa ja ehkä onkin vähän könkkö, mutta voihan näinkin tehdä. Sitten ei olisi sitä ongelmaa, että kun kommentaattori katsoo toista pelaajaa kuin kuvaaja niin joutuu miettimään että mitäköhän pelaajaa se kommentaattori oikeen kattoo.


tallennettu
Tähtiyksikkö
Vieras
Vs: Lentokkavideot
« Vastaus #55 : 04.02.13 - klo:22:13 »

Onko 3-4 liikaa jos ne asettelee tähän tapaan neliöksi? Tuossa tosin on kuvattu vain yhtä ottelua neljällä selainikkunalla.

Pelistä itsestään vaikeampi ottaa selvää, siksi 2 olis aika max.
tallennettu
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Lentokkavideot
« Vastaus #56 : 04.02.13 - klo:22:22 »

Kommentoinninhan voi suorittaa jälkikäteenkin. Eli ensin kuvataan, ja sitten vasta pelin jälkeen kommentoidaan. Täähän tietty voi kuulostaa ja ehkä onkin vähän könkkö, mutta voihan näinkin tehdä. Sitten ei olisi sitä ongelmaa, että kun kommentaattori katsoo toista pelaajaa kuin kuvaaja niin joutuu miettimään että mitäköhän pelaajaa se kommentaattori oikeen kattoo.


Tuokin on toimiva vaihtoehto, tosin selostajan kannalta ei välttämättä yhtä mielekäs.

Tähtiyksikkö, tuotahan voi katsoa myös niin, että seuraa ensimmäisellä katselukerralla kahta ensimmäistä ja toisella katselukerralla kahta toista peliä. Jos siis siinä mielessä vaikeampi, että on liikaa mitä seurata. Jos laittaa videon koko näytölle ja tarkkuuden sinne 1080p:een niin kuva itsessään on riittävän tarkkaa vielä. Ei siinä sen puoleen mitään, useimmiten on aika helppo valita ne 2 mielenkiintoisinta ottelua kuvattavaksi, jos yhtäaikaisia pelejä on. Mutta hyvä, että saa palautetta niin tietää mikä toimii ja mikä ei ja mihin suuntaan tätä voi kehittää Hymyilee
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
juupeli
Etanat

Poissa Poissa

Viestejä: 648



Profiili
Vs: Lentokkavideot
« Vastaus #57 : 04.02.13 - klo:22:51 »

Mieluusti katson sitä peliä josta selostaja puhuu ja vähän tylsää kuunnella samat sepustukset uudestaan. Edellisenkin joutui katsomaan kahteen otteeseen. Luulen myös, että jäisi liikaa mielenkiintoisia kohtia selostajilta huomaamatta, jos pelejä olisi 4. Tässä vaan taitaa olla se ongelma että ketä jätetään pois kun pelejä pelataan useampi.
tallennettu
pehmo
ALKO

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 353


Profiili
Vs: Lentokkavideot
« Vastaus #58 : 04.02.13 - klo:23:58 »

Onko 3-4 liikaa jos ne asettelee tähän tapaan neliöksi? Tuossa tosin on kuvattu vain yhtä ottelua neljällä selainikkunalla.
Minä tunnustaudun tuon "neljän ikkunan neliön" (tai "kolmen ikkunan kolmion") kannattajaksi. Kolme rinnakkain ei ollut toimiva. Varmaan osansa oli silläkin, että kuvanlaatu ei ollut kohdillaan tuossa videossa, missä sitä koitettiin. Kuitenkin siinä ärsytti erityisesti tilankäyttö, jossa suurin osa ikkunan pinta-alasta jäi mustaksi ja ne varsinaiset peli-ikkunat suhteellisen pieniksi.

Selostus on sikäli jännä juttu, että aiemmin videoissa ei ole sitä ollut. Ikävää, jos se häiritsee pelien seuraamista, mutta ainahan sen voi mutettaa, jos ei halua kuulla sitä. Mielestäni uusimmassa videossa onnistuttiin selostamaan varsin mainiosti kolmea peliä yhtäaikaisesti. Luulen, että pienellä "kellottamisella" ja treenillä päästään vielä parempiinkin tuloksiin. Näinollen uskon, että neljääkin yhtäaikaista peliä voisi selostaa menestyksekkäästi, tyyliinä radio merisään jääkiekkoselostukset.
tallennettu
justus
Vieras
Vs: Lentokkavideot
« Vastaus #59 : 05.02.13 - klo:10:37 »

Komppaan juupelia et kaks peliä rinnakkain on max mitä kannattaa pitää. Ja jos selostajat välillä kurkkii muita pelejä, niin sieltä on helppo vetää mielenkiintosia pelejä esiin, niinkuin tos eilises videos!
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024