Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
09.05.24 - klo:12:30

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Tosimiesten ihonhoitotopic
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Tosimiesten ihonhoitotopic  (Luettu 4063 kertaa)
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Tosimiesten ihonhoitotopic
« : 03.03.12 - klo:21:39 »

Koska jollain toisella alueella oli kuulemani mukaan vastaava aihe, emme voi jäädä kakkosiksi. Vaikka palstaa lukeekin vain kylien kovimmat sällit, on aika ottaa estot pois ja puhua asiasta mistä harvoin uskalletaan. Growwilta syvästi kielletty aiheen lukeminen. Adju puolestaan saa ottaa luurangot irti kaapistaan ja kertoa täällä miten hoitaa tätä asiaa. Kuten kaikki tiedämme, hän pitää tiukkaa huolta ulkonäöstään ja pyrkii vaan täydellisyyteen. Se heikoista, mutta kuitenkin; Mitä tuotteita käytätte? Toimivatko ne?

Oma valikoimani on näinkin vaatimaton:

Eriol Kosteusvoide
Käyn saliharrastukseni vuoksi todella paljon suihkussa, jolloin iho pääsee helposti kuivumaan. Vielä kun nyt on talvi, on tämä vaiva paljon pahempi riesa. Voide sopii kaikelle iholle, eikä ärsytä sitä juurikaan. Valkoinen pakkaus joka on melko edullinen ja kestää kauan.

Clerasil geeli
Jälleen kerran on saliharrastukseni syytä, että tätä joudun käyttämään. Palautusjuoma minkä nautin treenini jälkeen, aiheuttaa kukkimista naamalle. Sen vuoksi tämä on pakollinen tuote, muuten tulee todella inhottavan näköinen ja tuntuinen otsa.

Nivea for men face wash
Tätä laitan aamulla naamaan, koska tuntuu yksinkertaisesti paremmalta kun sitä on pistetty. Sileyttää ihoa ihanasti ja tekee siitä muutenkin paljon tasaisemman näköisen. Aiheuttaa liiallisesta käytöstä kuivaa ihoa, niin tarkka pitää olla.
tallennettu
Legend JJL
Vieras
Vs: Tosimiesten ihonhoitotopic
« Vastaus #1 : 04.03.12 - klo:10:19 »

Meikinpoisto aineen käyttö ei kannattanut. Tuli lisää finnejä vain Hymyilee leveästi
Käytin myös jotain Clerasil-kasvonpesuvaahtoa, muttei siitäkään mitään hyötyä ollut...

Vois tuota geeliä koittaa, josko toimisi...
« Viimeksi muokattu: 04.03.12 - klo:19:44 kirjoittanut Legend JJL » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Tosimiesten ihonhoitotopic
« Vastaus #2 : 05.03.12 - klo:01:06 »

Koska kukaan ei uskalla ruveta yhtä syvälliselle tasolle kun minä, voi myös kertoa miten muuten ehostaa itseään. Itse olen huomannut, että runsas veden juominen auttaa tehokkaasti kuivaa ihoa vastaan. Toivottovasti kukaan ei tule kertomaan, että laittaa sellaiset kurkut silmille mitä kauhuelokuvissa aina on. Siinä vaiheessa mun yöunet on pilalla.
tallennettu
Xtrdnry
Vieras
Vs: Tosimiesten ihonhoitotopic
« Vastaus #3 : 05.03.12 - klo:09:29 »

Itse olen huomannut, että runsas veden juominen auttaa tehokkaasti kuivaa ihoa vastaan.

Tämän voin todeta ainakin omalla kohdallani olevan täyttä kukkua. Oon useamman vuoden juonu vettä ylenpalttisesti (joskus pahimmillaan menny +7 litraa päivässä), eikä se pahemmin ihon kosteuteen vaikuta. Mun käsien iho on syksystä kesään alkuun kuiva ku Somalia. Testasin varmaan lähemmäs kymmentä eri käsirasvaa kunnes osu Lipolan kohdalle. Mikään muu (paitsi se yks hamppurasva jota isoveli kerran osti) ei tepsiny. Iho lohkeili ja kädet veresti.

Nyt ku käytän tätä Lipolania aina öisin, kädet pysyy kohtuu kyvin kosteutettuina ja normaalin näkösinä. Rystyset toki vähän punertaa, mutta se ei jaksa haitata.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Tosimiesten ihonhoitotopic
« Vastaus #4 : 10.03.12 - klo:23:16 »

F.L alueen tarkinten varjeltua salaisuus on siirretty nyt yleisellä osiolle. Vastatkaa ne kellä on rohkeutta. Naisilta syvästi kielletty aiheen lukeminen.  Vihainen
tallennettu
Tähtiyksikkö
Vieras
Vs: Tosimiesten ihonhoitotopic
« Vastaus #5 : 10.03.12 - klo:23:22 »

Suihkussa menee ihan vaan perus Axe, enpä ole muita aineita tarvinnut. Itsekkin kyllä saliliikuntaa harrastan, niin en silti tarvitse mitään 'erikoisaineita' (tai erikoisia ainakin minulle), kuten esim. sinä Teng. Mistä se muka voisi johtua? Ihojemme koostumus kenties eri? Hymyilee leveästi ja tuo vedenjuonti on kyllä niin totta, heti kun jätän pari päivää juomatta vettä pahemmin ollenkaan, niin huulet rohtuvat Vaikenee
tallennettu
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Tosimiesten ihonhoitotopic
« Vastaus #6 : 10.03.12 - klo:23:31 »

Käsivoiteita tulee käytettyä melkeinpä mitä milloinkin sattuu olemaan saatavilla, jotain on töistä johtuen pakko käyttää tai kuivuvat kädet niin että kipeeksi tulevat. Erityisesti peukaloiden ja etusormien välit Hymyilee leveästi Eikä se 4-6 uintikertaa viikossa helpota sitä, kuin ei talvi myöskään. Olen tosin kokenut, että muita paikkoja ei niin rasvata tarvitse kuin käsiä ja jalkapohjia (joo, kun kävelee 4000-30000 askelta päivässä niin ei ole kivaa jos jalkapohjien ihoon tulee syviä halkeamia..).

Ja aamuisin NIVEA:n After Shave -balsamia parranajon jälkeen Hymyilee En tiedä lasketaanko sitä, mutta ilman sitä tuntuu kasvojen iho kyllä melko kuivalta.
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Tosimiesten ihonhoitotopic
« Vastaus #7 : 10.03.12 - klo:23:41 »

Hienoa, että pari rohkeaa uskalsi avautua.

Itsekkin kyllä saliliikuntaa harrastan, niin en silti tarvitse mitään 'erikoisaineita' (tai erikoisia ainakin minulle), kuten esim. sinä Teng. Mistä se muka voisi johtua?
Oleellista lienee, vedätkö mitään palkkaria ylipäätään?
tallennettu
Tähtiyksikkö
Vieras
Vs: Tosimiesten ihonhoitotopic
« Vastaus #8 : 10.03.12 - klo:23:54 »

Ömm ömm, siis palkkaria? Vaikken tiedä mitä se on niin tuskin  Pyörittää silmiään tai jos se sitten riippuu vähän käyntimäärästä? Minulla olisi halutessa 1-2 vuoroa salille viikossa, yleensä käyn vain sen kerran.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Tosimiesten ihonhoitotopic
« Vastaus #9 : 11.03.12 - klo:00:07 »

Ömm ömm, siis palkkaria? Vaikken tiedä mitä se on niin tuskin  Pyörittää silmiään tai jos se sitten riippuu vähän käyntimäärästä? Minulla olisi halutessa 1-2 vuoroa salille viikossa, yleensä käyn vain sen kerran.
Niin, palautusjuoma sitä kukkimista aiheuttaa. No ei ihme ellei kuivu iho, jos noin vähän käyt. Tietysti on yhtä merkityksellistä miten paljon käy noin muuten, mutta jos sen 6x viikossa salilla käy, niin väistämättä tulee suihkussa käytyä paljon.
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Tosimiesten ihonhoitotopic
« Vastaus #10 : 11.03.12 - klo:02:19 »

En käytä voiteita, en käytä pitkiä kalsareita..
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: Tosimiesten ihonhoitotopic
« Vastaus #11 : 11.03.12 - klo:06:24 »

Koska Teng käytät kosteusvoidetta, suosittelen että etsit käsiisi lähimmän GNLD:n jälleenmyyjän jolta saat todella hyviä tuotteita. GNLD:n kosteusvoide on ihan parasta, melko ohutta litkua joka imeytyy nopeasti ihoon ja tuntuu tosi hyvältä, ei tahmaa, ei rasvaa, ei näy päällepäin eli suoraan kasvoille voi laittaa vaikka sen Nivea face washin jälkeen (Ei mitään Erisania siis joka on kuin voita laittaisi). Ainoa miinus on että jos iho on oikein todella kuiva, se imee tätä tavaraa aika paljon.
Toinen hyvä monikäyttöinen tuote on Aloe Vera geeli. Se hoitaa kesällä hyttysten pistot vieden kutinan pois ja sitä voi kuivattavan ominaisuutensa vuoksi laittaa laittaa vaikka finneihin. Kosteusvoiteeksi siitä ei ole mutta pikku haavoihin ym tosi hyvä ja parantamista edistävä tuote  Hymyilee

Vettä tulisi kaikkien juoda runsaasti, sen kosteuttavasta vaikutuksesta en osaa sanoa, mutta selvää on että huono nesteytys kuivattaa ihoa. Näin talviaikaan erityisesti, kun iho muutenkin kuivuu herkästi jo pakkastenkin takia, kannattaa välttää mässyttämästä liikaa suolaa - se sitoo nestettä. Sama homma kahvissa. Runsas kahvinjuonti kuivattaa kuulemma ihoa.
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
Fär
Dove

Poissa Poissa

Viestejä: 415



Profiili
Vs: Tosimiesten ihonhoitotopic
« Vastaus #12 : 11.03.12 - klo:11:44 »

Suosittelen Dove men care lämpimästi!
tallennettu

Dove
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Tosimiesten ihonhoitotopic
« Vastaus #13 : 11.03.12 - klo:15:59 »

Huhhuh mitä ''jätkii''
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Tosimiesten ihonhoitotopic
« Vastaus #14 : 11.03.12 - klo:16:10 »

Jep, tosimiehet eivät käy suihkussa kuin korkeintaan kerran viikossa ja sekin on jo vähän liioittelua. Saippuaksi käy mäntysuopa ja kaikki rasvat sun muut on homojen hommaa.
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Sivuja: [1] 2 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024