Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
19.05.24 - klo:00:29

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Munkkiliiga
| |-+  Liigan kulmanurkkaus
| | |-+  Palautenurkka
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 51 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Palautenurkka  (Luettu 211445 kertaa)
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #180 : 21.10.13 - klo:12:42 »

Lodureulle lukuoikeudet Nokka-alueelle, hän on todistanut kykenevänsä järkevään keskusteluun ja on pitäny Nokkien puolta.
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #181 : 21.10.13 - klo:17:05 »


Pidänhän mäkin nokkien puolta ;o Meillä ei oo teitä vastaan enää pelejä ku ollaan eri sarjaski nii saanko mäkin keskustella siel söpö wäzyliäinen ;o
Koululle ja einillekki oikat
Anteeks ku unohdin Nolostunut Nolostunut Nolostunut Nolostunut Nolostunut Nolostunut Nolostunut
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #182 : 21.10.13 - klo:17:07 »


Oot paras ja söpöin  Pusu Nolostunut
Aawwwss
Sä myös Pusu

Muutes koska saamme tietää valtuuston ratkaisun?
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #183 : 21.10.13 - klo:17:45 »

Miksei mua kelpuuteta valvojaksi? Kuka nyt valvojana valkeita tekis?
Mun pää kestää kovimmanki vittuulun. Mullka ois aikaa valvoa. Ja osaan säännöt
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #184 : 21.10.13 - klo:19:30 »

kun eka kerran näin wäzin aapelissa luulin et se on joku trolli ja luulot kyllä oli oikein

Voisko tänne foorumeille laittaa mahdollisuuden tykätä kommeneteista? Tai helpon tavan kertoa olevansa samaa mieltä?
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #185 : 22.10.13 - klo:23:22 »

Millos tuo sarjataulukko päivitetään viime kierroksen osalta   Epävarma
Myöhässä vastattu, mutta nyt sarjataulukkoon on päivitetty myös toissapäiväiset matsit. Välillä päivittely on hiukan lykkääntynyt kun ollaan jahkailtu että mitä tehdään valtuustokäsittelyyn menneiden pelien suhteen, mutta yritetään jatkossa saada nopeammin taulukko ajantasalle. 

Muutes koska saamme tietää valtuuston ratkaisun?
Yleensä parin päivän sisällä päätöksen tekemisen jälkeen.

Miksei mua kelpuuteta valvojaksi? Kuka nyt valvojana valkeita tekis?
Mun pää kestää kovimmanki vittuulun. Mullka ois aikaa valvoa. Ja osaan säännöt
Kelpuutamme henkilöt joiden koemme soveltun virkaan. Tarkemman vastauksen voi halutessaan saada yksitysiviestillä.

Voisko tänne foorumeille laittaa mahdollisuuden tykätä kommeneteista? Tai helpon tavan kertoa olevansa samaa mieltä?
Onkos jotain syytä miksi sellaista tahdot?
tallennettu
Chasseur
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 170



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #186 : 23.10.13 - klo:07:50 »

Voisko tänne foorumeille laittaa mahdollisuuden tykätä kommeneteista? Tai helpon tavan kertoa olevansa samaa mieltä?
joo ois kiva lisä
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #187 : 23.10.13 - klo:08:32 »

Pyörittää silmiään Sori jos oon ilonpilaaja mut tälle vanhentuneel forkkapohjal moinen taitaa olla mahottomuus...
tallennettu
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #188 : 23.10.13 - klo:14:27 »

Onkos jotain syytä miksi sellaista tahdot?

Haluan ilmaista mielipiteeni, mutta en usko että olis hyvä jos laittaisin kommentteja joissa lukis vaan että "samaa mieltä" tai "totta"
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
Skete
Nokka

Poissa Poissa

Viestejä: 102


Iha vitu yeemon


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #189 : 23.10.13 - klo:14:51 »

Lainaus
Puolestaan aikaisemmalla pelikierroksella ottelun jälkeen valkeat tehneet skeeter ja WäZ kuittaavat temppunsa uusimisesta tällä kertaa samaisen tuomion, mistä valtuusto ehti aikaisemmin päättämään, mutta minkä adminit yksimielisellä päätöksellä myöhemmin kumosivat.
Temppunsa uusimisesta? En johtajamme toimista tiedä mutta mä en uusinu mitään, sori nyt vaan
tallennettu
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #190 : 23.10.13 - klo:15:18 »

Nyt kusee! Skeeter EI tehnyt MINÄ tein. Ja voimme pelata ku skets johtaa koska hän EI uusinut temppuaan!

Ku meen täst pian koneelle haluan jutella tengsin kanssa pelistä

Mun mielest MunQ peliä ei tarvi siirtää, kuitekki onhan meil 8 pelaajaa jäljellä, ja tenG tuu aapeliin mul on asiaan liittyvää

ja skete mitään toisia valkeita oo tehnyt....... Pyörittää silmiään

tuu teng jutteleen mun kaa Etana pelistä

- yhdistetty
« Viimeksi muokattu: 23.10.13 - klo:19:12 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Legend JJL
Vieras
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #191 : 23.10.13 - klo:16:59 »

Parivaljakko Slacenger ja visavi syyllistyi valkeittentekoon pelien ollessa käynnissä, mistä aikaisemmin annetun runkosarjan kestävien bannien myötä, koimme parhaimmaksi asettaa pelikiellot ilman valtuuston äänestystä.
Reps, ootteko noin alas vajonneet? Ei visavi ole valkoisia tehnyt, mistä ootte saanu tällaista päähänne? Epävarma Jos sielä on ollut joku erehtydyttävän paljon visavia muistuttava henkilö tekemässä valkeita, niin eihän se ole visavin syy vaan tällaisen "tehtävään sopivan" valvojan, jota ei kiinnosta yhtään katsoa, millaista väkeä siellä pelihuoneessa pyörii.

Vähän niin kuin mua on nyt kolmen kauden verran rankaistu siitä, että "olen samanlainen kuin Synno". Liigabanneja ei ole vielä tullut, mut niitä odotellessa.

Valtuuston pitäisi nyt pikimmiten käsitellä seuraavaa ongelmaa ja vasta sitten kattellaan, ketkä pitäisi tuomita:
"Jos kultasepänliikkeen ikkuna lyödään rikki ja sieltä viedään tavaraa, ja sitten poliisit tulee paikalle ja löytää liikkeen edestä äijän, jolla on taskut täynnä koruja, mutta joka kuitenkin väittää ettei ole rikkonut ikkunaa ja varastanut niitä, vaan että ne korut on jotenkin kvanttimekaanisesti tunneloitunut sinne taskuun, niin silloin herää kysymys, että uskoako äijää vai ei. No onhan sille tunneloitumiselle jokin äärellinen todennäköisyys, mutta se on niin pirun pieni, että riittääkö se evidenssiksi, varsinkin jos äijä on muutenkin luihun näköinen."

tallennettu
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #192 : 23.10.13 - klo:22:15 »

Ku tenGs ei tullu kerron asiani täällä.
Ensiks skete ei toistanut temppuaan, toivon, että joku paikalla olija (esim futis poju) vahvistaisi tämän, sillä on sääl jos skuutteri saa turhasta kieltoa. Toiseka miksei MunQ-Nokka peliä voida pelata nyt sunnuntaina? Onhan viel 9 Nokka (ku skete on syytön) jäljellä. Skeeter on varajohtaja ja niin on Bäronkin, joten he osaisivat johtaa. Ja onhan meil myös turun komein jäbä. Ja en näe syytä miksi Nokka heitettäisiin liigasta ulos. Ollaanhan me oltu nätisto,, jopa tosi nätisti mones pelis..Mun sooloolut ei oo mitenkään pahat, toki rakkaita sääntöjä rikkoo, mutta säännöthän on tehty rikottavaksi, eiku hä. Mut toivon etten nyt mitään teloitusta tuosta saa sillä en mä vrmaan enää tee, koska adminit pelottaa. Slacen ja visun valkeet ovat niitten päähänpisto ja en todellakaan niit käskenyt. Ja enmä oikeen niist iloonnenkaan ollut vaik periaattees saatiin sen avulla piste PeeKoolr. Kyllähän me kärsittiin niis ihan samalla lailla. Me osataan olka kiltiati. Ollaan näytettyki se. Joskus lähtee mopo rasasta. Ja kaikkihan sääntöjä rikkoo (moi teng). Ku toin Nokat liigaan tottelin tengsin neuvoa ja tein kaikenlaista ja nykkö se menee hukjaan kolmen jäpijän örvellyksrstä. Ollaan nalan kaa juteltu ja toivottavasti hän raportissaan huomioi minun pointtini asiaan. Onhan Nokat lainanneet liigalle huonettakin. Joten pls antakaa meidän jatkaa. Tahdotaan vaan pelata , ei muuta. Toivon että joku admin tittelin omaava henkilö vastaa tähän. Hirveesti kirjoitusvirheitä koska sumsang. Ja ois varmaan MunQillekki helpompaa, jos peliä ei siirrettäisi.
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Saial
Moderaattori / TyQ

Poissa Poissa

Viestejä: 996



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #193 : 23.10.13 - klo:22:51 »

Wäzille hiukan:

Minä en henkilökohtaisesti kannata Nokkien poistamista liigasta, mutta jotkut valtuuston jäsenet ovat puhuneet sen asian puolesta. He perustelevat sitä BS:n saamaan tuomioon vedoten, vaikka olenkin yrittänyt sanoa, että näitä kahta ei pidä sekoittaa toisiinsa, eikä pitää valtuuston ohjenuorana muiden kuin valtuuston itsensä tekemää päätöstä, eikä toisen tahon tekemää vuoden parin takaa. Varsinkin koska sen jälkeenkin oli yleisesti puhetta, että rangaistus oli ylimitoitettu. Kuitenkin viimeaikaiset äänestykset ovat valitettavasti olleet uskomattoman kovien linjojen kannattajien viitoittamaa tietä, eikä sitä junaa näemmä pysty pysäyttämään edes laajoilla perusteluilla.

Legendalle hiukan:

Visavi on jopa myöntänyt valkoiset, sillä kyllä hän sellaiset teki... eivätkä ne tosiaan olleet hänen ensimmäisensä, vaikkakaan ensimmäiset eivät olleet edes valtuuston päätöksen alaisena. Olin vain siinä käsityksessä, että hän oli jo pelikiellossa viimesunnuntainakin.
tallennettu

Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan.

jääkuningatar

TyQ- kieli                      =  suomennos
jääkuningatar (naisesta) =  henkilö, joka on voittavan tiimin
pakkasherra (miehestä)      ainoa miinuksilla oleva pelaaja.

Lähde: Pehmon sanakirja


Tee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista.

Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #194 : 23.10.13 - klo:22:55 »

Wäzille hiukan:

Minä en henkilökohtaisesti kannata Nokkien poistamista liigasta, mutta jotkut valtuuston jäsenet ovat puhuneet sen asian puolesta. He perustelevat sitä BS:n saamaan tuomioon vedoten, vaikka olenkin yrittänyt sanoa, että näitä kahta ei pidä sekoittaa toisiinsa, eikä pitää valtuuston ohjenuorana muiden kuin valtuuston itsensä tekemää päätöstä, eikä toisen tahon tekemää vuoden parin takaa. Varsinkin koska sen jälkeenkin oli yleisesti puhetta, että rangaistus oli ylimitoitettu. Kuitenkin viimeaikaiset äänestykset ovat valitettavasti olleet uskomattoman kovien linjojen kannattajien viitoittamaa tietä, eikä sitä junaa näemmä pysty pysäyttämään edes laajoilla perusteluilla.

Legendalle hiukan:

Visavi on jopa myöntänyt valkoiset, sillä kyllä hän sellaiset teki... eivätkä ne tosiaan olleet hänen ensimmäisensä, vaikkakaan ensimmäiset eivät olleet edes valtuuston päätöksen alaisena. Olin vain siinä käsityksessä, että hän oli jo pelikiellossa viimesunnuntainakin.
Siis WHAT. Saako VALTUUSTO päättää Nokista? Mun mielest valtuustolle annetaan nyt ihan liikaa poweria. Adujen nää asiat pitäis kattoo
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 51 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024